De Bonte Hond

Roggestraat 8 6981 BK Doesburg Nederland Kaart

Over restaurant De Bonte Hond

Bonte gezelligheid

Met uitzicht op de Martinitoren en het stadhuis in Doesburg heeft De Bonte Hond een centrale plek ingenomen in dit pittoreske stadje. Ze werken samen met lokale leveranciers om hun gerechten puur en eerlijk te houden. Veelal Franse en Hollandse gerechten in een bonte inrichting vol gezelligheid.

Meer informatie over restaurant De Bonte Hond

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Catering , Terras
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wij zijn er goed geholpen, hadden het driegangenmenu van de spaaractie. Wilden wat anders als voorgerecht wat niet op de kaart stond en dat was geen probleem. Super geregeld alles.
AJ K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijke avond gehad met leuk ontvangst en heerlijke gewaagde gerechten die verrassend opgediend werden. Bediening doet erg haar best om je een leuke avond te bezorgen.
Rita64 .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
We hebben hier op een woensdagavond in november gegeten en het zat behoorlijk vol (wat ik altijd een goed teken vind). Het eten was prima, we aten het keuzemenu van de AH restaurantactie. De forel was wat gewoontjes en heel koud. De biefstuk (special van de dag) was niet altijd even mals, maar over het algemeen waren we tevreden. Het tempo tussen de gerechten was lekker (niet te vlot). Enige minpuntje vonden we dat het (vriendelijke) bedienend personeel weinig oog voor het bijvullen van de glazen had. We hebben er zelfs 2x om moeten vragen en toen kwam het drankje dat besteld was bij het opdienen van het hoofdgerecht pas nadat we waren uitgegeten.
Esther1961 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Fijne mensen, fijne sfeer, hartelijk en gastvrij. Zij wilde graag aan onze wensen tegemoetkomen. We hadden een lunch dat was met soep maar die wilde we niet. Zij boden toen zelf ons een dessert aan. De kwaliteit van de broodjes verschilde per persoon. Beetje 'gemakkelijk'
Els G.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten in dit gezellige, huiselijke restaurant!
Vlotte,ongedwongen en attente bediening, ondanks de (redelijke) drukte!! Mooi opgemaakte en lekkere gerechten van het AH keuze-menu! ( súperlekkere spruitjes!!) en als klap op de vuurpijl een fantastisch panacotta-toetje! Keurig flesje water op tafel ( dat ook netjes werd bijgevuld!) bij de -goedgevulde-glazen wijn en fris.
Kortom: zeer zeker voor herhaling vatbaar!!
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
De prijs-kwaliteitverhouding is beneden de maat. Je hoeft niet mee te doen aan de AH-actie, maar als je er dan voor gaat, maak je er dan niet met een Jantje van Leiden vanaf.
Voorgerecht met een zielig stukje Forel; hoofdgerecht met drie zielige stukjes vlees, één soort groente en wat aardappeltjes, echt karig en het dessert (met een euro bijbetalen) een paar appelsnippers met een bolletje ijs.
Twee conclusies:
1. We doen niet meer mee aan de AH-actie
2. We gaan niet meer naar De Bonte Hond (de keuze was gebaseerd op een goede rervaring, drie jaar geleden).
Margadelange .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Ik weet niet meer wat de prijzen waren. We hebben vanuit AH restaurantactie geluncht hier en dat was prima aanbieding voor de kwaliteit die we kregen.
Marleen L.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Bij dit restaurant is het heerlijk vertoeven zalig eerlijk eten de sate was uit de kunst,ook de bediening is zeer vriendelijk,ook is het zeer betaalbaar en vers eten,in een woord chapeau.ik kom zekers terug.bedankt olga voor de fijne avond.
N.zeeland .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Bij Olga gereserveerd, zij zei dat de reservering stond, maar toch nog maar voor de zekerheid online gereserveerd daar dit een voorwaarde van de aktie is. Flexibele opstelling we mochten ook buiten eten en de buiten heater werd later aangedaan.
De verschillende keuze van de gerechten waren alle goed en smakelijk.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
heerlijk gegeten !!!
als doesburgse eindelijk mosterdsoep geproefd was heerlijk en de franse salade als lunch gerecht.
alles helemaal lekker en goed
Danny V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Wellicht door de drukte duurde het een uur voor we ons voorgerecht kregen. Maar ook bij drukte mag dit mi niet voorkomen.
Pin .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Vanwege onze drukke agenda's ruim 5 weken van te voren gereserveerd met de AH actie. Leuk om zo een nieuw restaurant te ontdekken, we hadden er erg naar uitgekeken!
Helaas had de eigenaresse minder uitgekeken naar ons..

Toen duidelijk werd dat wij met de AH actie kwamen betrok het gezicht en was de hartelijkheid ver te zoeken.

Jammer, want het eten smaakt goed en als de sfeer leuk was geweest was ik graag teruggekomen.

Aardappeltjes en groenten geserveerd bij het hoofdgerecht was erg weinig voor 4 personen.
Tom_patricola .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Het eten was prima! Helaas was de service erg matig omdat mevrouw al snel duidelijk maakte dat ze niks op ons kon verdienen ivm de actie van de Albert Heijn. Qua binnenkomer had dit uiteraard beter gekund.. Voor mij helaas geen 2e keer...
Met vriendelijke groet,
Tom Patricola

Ps. Gratis tip: doe als restaurant niet meer als je de mensen geen leuke avond wil bezorgen...
W.kattenberg .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
De Bonte Hond bevindt zich op een van de mooiste plekken van het historische stadje Doesburg. Zeer prettig dat voor ons plaatsen waren gereserveerd. Er kon buiten worden gegeten. Er werd afdoende aandacht aan ons besteed. De bediening was goed. Van de door ons bestelde salades had de tonijnsalade gevarieerder gekund.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het eten was prima, maar je moet er wel erg lang op wachten. Onze lunch heeft twee uur geduurd. We hadden alleen een soepje en uitsmijter/ franse salade. Plan was om Doesburg nog verder te gaan bekijken, maar daar was geen tijd meer voor.
Hedy T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Aan een gezellig straatje ligt dit kleine restaurantje. Het maakt een leuke indruk en heeft een zeer vriendelijke bediening. De soepjes smaken uitstekend en de broodjes zijn lekker maar mogen wat ons betreft iets kleiner.
Famar .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
We hadden het AH menu: we kozen, mosterdsoep, spies van de biefstuk en koffie met gebak. Het was goed eten, personeel komt regelmatig vragen of alles goed en voldoende is.
Palamos .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
het was een beetje rommelig , we kregen de bijgerechten pas toen we de biefstuk al half op hadden. dit gebeurde bij meer tafeltjes.
wel netjes een bakje water voor de hond !
Rcgtimmermans .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten was lekker, goede keuzes, alleen voor 2 personen te weinig aardappelen en weinig groente. Was wel gezellig. Evt. Wat bijbestellen dus.
Steendijk126 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het voorgerecht was erg lekkerDoesburgse mosterdsoep met spekjes. Daarna de hoofdmaaltijd: kabeljauw uit de oven maar het was meer kabeljauw in soep ik moest hemelen om het eruit te halen. De steak die mijn man had was wel goed. Het toetje: echte appeltaart was ook erg lekker