De Bonte Hond

Roggestraat 8 6981 BK Doesburg Nederland Kaart

Over het restaurant De Bonte Hond

Bonte gezelligheid

Met uitzicht op de Martinitoren en het stadhuis in Doesburg heeft De Bonte Hond een centrale plek ingenomen in dit pittoreske stadje. Ze werken samen met lokale leveranciers om hun gerechten puur en eerlijk te houden. Veelal Franse en Hollandse gerechten in een bonte inrichting vol gezelligheid.

Meer informatie over restaurant De Bonte Hond

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant De Bonte Hond

Fluevosm .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten met vrienden die uit Doesburg komen.
Voorafjes waren Carpaccio, Doesburgse Mosterdsoep, Wildpaté en Geitenkaas. Leuk geserveerd en prima voor elkaar.
De Hertenbiefstuk (2x) en Kabeljauwfilet (2x) werden ook lekker geserveerd met gebakken aardappeltjes Witlof/kaas en (truffel?)mayonaise.
Als toetje werden Crème Brûlée met Caramelijs , Dame Blanche met chocolade saus en een Cappuccino.
Alles ging vergezeld met een heerlijk Italiaans huiswijntje en water.
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Mijn partner was erg te spreken over de bief. Ik wat minder over de hachee en de keuzemogelijkheden.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Beperkte keuzemogelijkheid van het eten, bijgerecht slechts 1 soort groente, bij de paar mogelijke toetjes was er ook nog 1 niet leverbaar... Zoek de volgende keer toch naar een restaurant met een grotere keuze. Prijs mag wel wat lager...
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Als dagelijks om 21.00 uur de imposante klok van de kerk gelegen naast de Bonte Hond oorverdovend luidt is het een beetje suf als je niet weet waarom dat is.
Nelbrugg V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Super avond gehad!
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
Geen vriendelijke bediening en de Franse salade was zeer matig en fantasieloos. Sla uit een zak, dressing uit een flesje van de supermarkt, een aantal druiven en wat brokken geitenkaas. Dat was in 5 minuten op het bord gedaan. Een stuk bruinbrood dat op de grond viel werd later vervangen door witbrood. Een opmerking hierover werd onhebbelijk beantwoord.
Gerwin F.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Eten was niet super, lamsrack te gaar en ondanks opmerking over lactose allergie toch kaassaus. Bediening en terras goed
Gert-Jan T.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Prachtige voor-zomerdag. Met een groepje van 5 op het terras een paar drankjes gedaan en aansluitend heerlijk gegeten. Niet voor het eerst!
De zomer mag beginnen!!
Freija R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Gemoedelijk
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Prachtig weer, dus op het terras gegeten. Vooraf een uitstekende mosterdsoep en een heerlijke geitenkaassalade. Hoofdgerechten zalm, respectievelijk kalfssukade. Zalm perfect met keurig de saus ernaast. Kalfssukade had iets meer gegaard kunnen worden. Mes was nog nodig. Bij de gerechten een verse gekookte asperge, gegratineerde witlof en in de schil gebakken krieltjes. Nagerecht koffie crème brulee en warme kersen. Beide met ijs en slagroom. Prima. Bediening zeer vriendelijk en attent. Enige nadeel van het terras is dat het direct aan de straat grenst. Dus regelmatig een langsrijdende auto en langslopend publiek, waarvan ieder geluid al snel als storend wordt ervaren.
Per saldo echter een prima restaurant waar je graag naar terug gaat.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Afgelopen weekend een burrito met kaas en chorizo en meer kaas hier gegeten. Ik vertel hoe de avond verliep. Allereerst werd ons bij binnenkomst verteld dat grote huisdieren niet gewenst zijn in het restaurant. Dit was voor mijn man Harrolt een schok, aangezien zijn blindegeleidehond zodoende niet mee naar binnen mocht. Hierom zijn wij buiten gaan zitten. Harrolt nam een kleine cocktail en ik een muntthee. Wij aten daarbij een lekker stukje vlees en wat pommes frites. Wat was dit lekker zeg! Het bord was mooi opgemaakt een lust voor het oog! (Helaas kon mijn man Harrolt dat niet zien) de smaak was fenomenaal, kortom genoten! Het lekkere eten en de goede zorg maakte alles goed! Het feit dat we half februari met 3 graden buiten zaten maakte ons helemaal niet meer uit! Geweldige tent, kom hier zeer zeker weer is terug! Alleen dan wel zonder Harrolt, haha!
Antonie G.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
We zijn goed ontvangen het eten was prima en bediening goed
Tinky V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Tevreden!
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
vleesspies was prima, mals, slakjes op gebakken kaas zijn een goede combinatie
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Er was van alles wat wel op de kaart stond niet meer te bestellen omdat ze overgingen naar de nieuwe kaart, dat was wel jammer.
Margreet E.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Zeer sfeervol restaurant waar jij je heel welkom kunt voelen. Het eten smaakte heel goed en de porties waren prima.
Helaas was het die avond heel rumoerig door luidsprekende gasten. Daardoor konden wij elkaar nauwelijks verstaan.
M. N.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
We zijn hier al vaker geweest. Eerder ook een goede recensie geschreven. Het was dit keer een tegenvaller qua eten. De kaart had voor ons niet veel keus. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.Het voorgerecht was redelijk. Maar de entrecote was echt onder de maat. Taai vlees. Bediening was erg vriendelijk. Zoals ook in andere recensie te lezen is het bij het raam niet aangenaam qua temperatuur. Hopelijk is dit eenmalig.
Gé W.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een heerlijk huiselijk restaurant met prettig personeel en goed eten. Een aanrader voor wie in Doesburg een fijne plek zoekt.
JanenAda .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het was super gezellig, een sfeervolle inrichting en zeer vriendelijk personeel. Het eten zag er lekker en verzorgd uit en het was ook heel smakelijk. We hebben ons laten verrassen want we kenden dit restaurant niet maar we komen graag terug.
Berlinda H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was heerlijk alleen proefde ik veel dezelfde kruiden in zowel de soep als de hoofdmaaltijd. De bediening was hartelijk en de inrichting super!