De Bonte Haas

Dorpskade 75 2291 HP Wateringen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Bonte Haas

Maandag 12:00 - 21:30
Dinsdag t/m Zaterdag 11:00 - 21:30

• Catering , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
willem1988 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Afgelopen donderdagavond 2 februari maar weer is naar toch wel 1 van me favoriete eetgelegenheid geweest met me meisje. Bij toeval was ook Bas aanwezig al jaren komen we graag bij hem eten, ook bij ze vorige werk hoor. Hij had ons al een keertje verteld dat er een nieuwe menukaart op komst was, en er nu ook is. Wij komen graag even uittesten. Mijn favoriet staat er nog steeds op spareribs pfff gelukkig haha.
Maar nieuwe kaart, nieuwe gerechten, dus proeven met die handel.
voorgerecht xl prima, leuk zo op een plank.
als hoofdgerecht de fish en chips en de hele krielkip, Gelukkig niet te groot want had al een hele kalkoen voorgesteld in me hoofd haha.
Alles prima en wel gegeten, binnenkort komen we de rest van de gerechten proeven maar dan wel graag met een zonnetje minimaal 15 graden en ik bestel dan me favoriet de spareribs.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Wat ik jammer vind is dat de jus d oranje word aangevuld met flessen jus d oranje.dus wel vers maar bestaat niet alleen uit verse sinaasappelen.
De dame blance zat deze keer in een sorbet beker.de presentatie was hierdoor stukken minder en onhandig om zo te eten.
Wel heel leuk was het brood met kruidenboter, biefstuk uit het pannentje en de gamba's waren heel lekker.de patat uit een frituren mandje was lekker. kipsate is ook super lekker en mals vlees.
Aardige bediening en kok.
SH T.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Wij hebben laatst bij de Bonte Haas gegeten. Een mooie locatie aan het water. De bediening was erg attent en vriendelijk en maakte een gezellig praatje met je. Onze witte wijn en het eten (onze vis gerecht van zalmspiesen met paprika, salade met tonijn, frites en broodjes waren erg goed) en de Coupe Boer van de Zweth waren echt heerlijke combinatie. Wij komen zeker terug. Een echte aanrader!!!
DUSTY090_ .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Gisteren bij de Bonte Haas gegeten. Ik had de Gamba's en mijn man de spareribs. Wij vinden de bediening bij de Bonte Haas erg leuk en goed er wordt gezellig een praatje met je gemaakt. Het eten was erg goed. Leuk die patat in zak ! Voor het nagerecht was er geen plek meer over we zaten zo vol. Dus een heerlijk bakkie koffie. Ik had een wit/rose wijntje die was echt top ! Wij komen zeker terug.
willem1988 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Altijd wat te beleven bij de bonte haas, al is het geen vrachtwagen die dubbel geparkeerd staat, de hordes wielrenners, de solextours, dan is het wel dat overvolle terras. Het eerste wat me opviel is dat het er allemaal redelijk netjes uitzag rondom het pand, de glasbakken en vet-tonnen nagelaten. heerlijk richting het terras, bommetje vol, even wachten dan maar aan de buitenbar, die wel open is maar geen personeel achter staat. Wordt die wel gebruikt! Maar geen probleem want ik kon gewoon met drankje aan de buitenbar bestellen maar die werd binnen gemaakt. Na een paar minuten kwamen er wat tafeltjes vrij maar er waren 8 wachtende voor ons, de gastvrouw stelde voor om een broodje of italiaans voorgerecht buiten de kaart te bestellen aan de buitenbar en in de tussentijd zou er een tafeltje vrij komen om ons hoofdgerecht dan te kunnen eten. Ik nam de spareribs en mevrouw de gamba´s. grandioos lekker waren ze, zelden zulke spareribs op, mevrouw de gamba´s waren ook helemaal toppie. Nou was het eten echt grandioos maar het mooiste van allemaal was dat er een jonge man naar me toe liep die zag dat ik liep te kloten met die doekjes gaf die me effe hoppa een doekje uit riem die die om had en hij maakte hem ook nog open voor me. KICKUH
Ik kom volgende week weer, denk spareribs, alleen al om dat doekje haha
Tot woensdag.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wat een mooie tent! Buitenkant ziet er al geweldig uit ...., zowel binnen als buiten (terras) vreselijk druk!, niet gereserveerd is dus wel nodig!
Biefstuk uit de pan (geweldig!), saté Vd haas (heerlijke pinda saus!) voorgerecht Italia plank (genot) geen plek meer voor een nagerecht!
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Zoals gisteren belooft aan het meisje van de bediening, hier onze recentie.
Super lekker gegeten tegen een vriendelijke prijs. Mijn spare-ribs waren heerlijk, de biefstuk (uit de pan) van mijn vrouw was fantastisch.
Tevens een compliment aan de bediening, ongedwongen en, ondanks de drukte, vriendelijk en correct.
Al die bloemen buiten maken het zeer gezellig om daar te eten. Een aanrader voor wie in de buurt is!
Trix H.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Eten is hier eigenlijk altijd goed al waren er nu een paar mensen bij onze groep met wat minder malse biefstuk. Ziet er gezellig uit en de bediening is erg vriendelijk. Wat wij heel jammer vonden is dat je bij een fles rosé gewoon moet betalen voor kraanwater. We vroegen er een karaf kraanwater bij en kregen een klein karafje waar €2,00 voor op de rekening stond. De karaf die we daarna bestelde hetzelfde verhaal, ondanks we ook weer een fles rosé erbij bestelden. Dat soort dingen vindt ik persoonlijk erg jammer want die service horen ze in mijn ogen te geven. Geld vragen voor kraanwater als je er wijn bij drinkt vindt ik echt niet kunnen.
gerritbeeksma .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Op het terras in de na-middag voor een heerlijke borrel bij de Bonte Haas, wat een bloemen-zee (alle bloembakken zien er schitterend uit!), dit ziet er zo uitnodigend uit! Een etagère met borrel-hapjes genuttigd wat er erg gezellig uit ziet (en smaakt!) We werden uitermate vriendelijk geholpen door een jonge-man, wat geven ze je toch altijd het gevoel dat je welkom bent. Er gebeurde een ongeluk voor de deur waar het hele terras getuige van was, dit zorgde wel voor enige consternatie maar er was ook een gevoel van saamhorigheid want buiten de vriendelijke bediening, fijne service ook gezellige gasten op het terras die je echt een "ons kent ons" gevoel geven!
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
S'middags op terras gezeten met voor elk 'n lekker speciaal biertje, Blonde Haas, maar wat duur zeg, maar liefst € 4.25! Plus voor die prijs, zat er steeds TE veel schuim op, dus op 'n gegeven moment hebben we dit terug gegeven, om bij te laten tappen. Erbij breekbrood met kruidenboter, olie en zeezout. Dit viel tegen, want de laatste keer, dat we dit aten, bestond het uit aioli, kruidenboter en tapenade. Dat was 10x lekkerder en snap dan ook niet waarom dit niet meer zo is? Heel erg jammer!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Na de eerste kennis making waren wij dol enthousiast, vanwege de ontzettend correcte en vriendelijke benadering en overheerlijke gerechten, bij ons tweede bezoek hadden we zo iets van we zien het wel, vaak valt het dan toch wat tegen. Maaaaar!!!! opnieuw een andere vriendelijke medewerker die alle moeite deed om het ons naar de zin te maken. Wij zaten aan een tafeltje bij de deur en toen wij lieten blijken dat we dat wat minder prettig vonden werd onmiddellijk en met volledig begrip een andere tafel gedekt.We hebben als hoofd gerecht vier verschillende gerechten genomen( Gamba,s -Biefstuk-varkenshaas en Sate. Ik wil niet overdrijven maar alles had een smaakvolle uitstraling en was van hoogwaardige kwaliteit. Wat fijn dat we de Bonte Haas ontdekt hebben om af en toe een avondje heerlijk te kunnen
genieten. Dank aan alle medewerkers en fijn dat de vriendelijkheid bij U hoog in het vaandel staat.
Dennisss1 .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Donderdag middag heerlijk geluncht op het terras. Het terras zat bom vol en de vriendelijke jongen vroeg ons of we bij de buitenbar op een tafel wilde wachten. Na een biertje besteld te en te hebben ontvangen riep hij ons voor een tafel. Broodje warm vlees en een broodje bal! Heerlijk!
proevenmaar .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
We zijn hier met een grote groep gaan eten. De bediening was rommelig en ongeorganiseerd. Er kwamen tot twee keer toe verkeerde gerechten op tafel. De biefstuk was niet bij iedereen even goed gebakken en sommige waren taai. Het grand dessert was een tegenvaller. Er lagen wat stukjes droge cake, wat slagroomsoesjes uit de vriezer, wat ijs en een taartje wat wel lekker was. Het lijkt me niet het paradepaardje van de keuze uit de dessert kaart. De koffie kwam al terwijl de tafel nog niet afgeruimd was. Iedereen heeft de borden van het dessert maar naar het midden geschoven om ruimte te maken.

Al met al overstijgt dit restaurant niet het thuis koken en dat is toch waar je voor uit eten gaat.
E V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
we gingen nog even n bakkie drinken bij de bonte haas en misschien nog wel iets erbij. we zaten er rond half 5 en de lunch kaart was tot half5 te bestellen. daarna moest je bestellen van het diner. hier hadden we geen zin in. gewoon n broodje bal en een broodje was voldoende. dit was niet mogelijk want het was half 5 geweest en dan was de lunch al opgeruimd. (waar gaat dit heen dan) mijn man zei oke dan niet! houden we t op koffie. de serveerster schrok hiervan en vroeg wat we alsnog wilde en ging t aan de kok vragen of het alsnog mogelijk was. gelukkig kon dit nog. toppie. vind het altijd wel gezellig in deze tent. goede sfeer en fijne service. de tent is netjes verbouwd!
F P.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Prima restaurant met heerlijke varkenshaas saté. Goede sfeer en bediening is vriendelijk. Prijs-kwaliteit ook dik in orde!
IngeborgGravesteyn .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisterenavond heerlijk met 4 kids en 4 volwassenen gegeten. Zaten aan een ronde tafel, dat was geweldig. Zo kun je met iedereen communiceren. Proeverij voor 2 personen was veel en heerlijk! Hoofdgerechten rijkelijk en royaal. Grand dessert, sousjes, spekkoek, ijs, sousjes etc. Service ontzettend vriendelijk, geduldig, attent en behulpzaam. Gaan hier vaker komen en dan kijk ik al met plezier uit naar de zomer voor het terras aan het water????
Henk899 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Eten was erg lekker, plekje was leuk, al met al een topavondje, maar je pakt een glas niet vast met je vingers erin om hem vervolgens in te schenken. Zo'n goedkoop restaurant is het tenslotte ook weer niet... service was wel erg attent en vriendelijk
Delanaoost .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Onverwachts te recht gekomen bij de Bontehaas. Bij binnenkomst werden vriendelijk ontvangen en naar een tafel gewezen We werden snel geholpen door een goedverzorgde vrouw. Ze was heel de avond erg vriendelijk tegen ons, we voelden ons echt op ons gemak. We kozen de super saté voor twee personen. De saté werd geserveerd met friet, salade en stokbrood met kruidenboter. We hebben een super avond gehad! Echt een aanrader.
H T.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Niet al te uitgebreide kaart, maar wel genoeg om uit te kiezen.
Met een gezelschap van 8 personen gegeten. Kregen allemaal keurig tegelijk ons eten. Aardig personeel, maar ze konden niet onthouden wie wat had besteld. Vind ik wel jammer, want het was echt niet druk in het restaurant.
Locatie is heel mooi.
Geest .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Gegeten met ons gezin en de oma's, wat viel het tegen, dat zijn we niet gewend.
Eten was niet smaakvol, de mixed gril was zeer matig en saté van mijn dochter ook. En koud was de varkenshaas (los van de kaart te bestellen), werd na verzoek wel opnieuw opgewarmd, maar dan is de lol er ook wel vanaf. Toetje advocaat met ijs en chocolade, zat veel te veel chocalade op, waardoor het een soepje chocolade substantie werd.