De Bonnefooi Eten & Dansen

Prins Bernhardlaan 76 3901 CD Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant De Bonnefooi Eten & Dansen

De Bonnefooi is een ongedwongen, gezellig en gastvrij eetcafé. Onze keuken is van woensdag t/m zondag geopend voor een heerlijk diner. Op vrijdag, zaterdag en zondag kunt u ook vanaf 12.00 uur genieten van lunch of borrel. Wil je dus lekker eten voor een aantrekkelijke prijs reserveer dan nu een tafeltje bij de Bonnefooi.

Meer informatie over restaurant De Bonnefooi Eten & Dansen

Jouw recensie over het restaurant De Bonnefooi Eten & Dansen

Anjo V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuk restaurant met goede en prettige bediening. Prijs-kwalitieits verhouding is prima. Mooie locatie. Kortom een aanrader.
Andre G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
we zijn wezen eten in het eetcafé de Bonnefooi binnenkomst al goed het eten top echt een gezellig eetcafé

Als je daar in de buurt bent ga er eten het is er top dames bedankt voor u gastvrijheid
Dirk A.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Beproefde formule, eerlijk, herkenbaar, uitstekende kwaliteit. Prima adres voor kleine gezelschappen, maar ook met z'n tweeën.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Gezellige sfeer in het restaurant, altijd vriendelijke bediening en goed eten voor niet te veel geld! De woensdag en donderdag aanbieding vinden wij heerlijk!
Kees .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
goed eten in een leuke sfeer , 120 tekens waarom , dit is toch genoeg wat moet er nog meer bij dat ik de bonnefooi gezellig vind.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We werden vriendelijk ontvangen, ruimte voor persoonlijke aandacht zonder opdringerig te zijn. Eten was erg lekker, we hadden invloed over de snelheid waarmee de gerechten doorkwamen. Goede revaringen, ik zou zeggen doen!
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Een gezellig restaurant waar je terecht kunt voor een hapje als je geen zin hebt om te koken maar ook als je met al je collega's of vrienden lekker wilt eten. Dus ook voor grotere groepen kun je er prima terecht. Wij komen hier al jaren en zullen dit ook zeker blijven doen!
Tim W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijk eten voor een schappelijk prijsje met leuke service
esther H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Mijn man helaas erg buikpijn na het eten van het wildzwijn vlees. De kip was erg droog en de patat erg hard en vet.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zeer vriendelijk personeel en erg lekker gegeten ! Geen "ingewikkelde" gerechten, prima verzorgd en goede porties.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk genoten.
louis V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heel lekker gegeten.
Cees C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het is hier altijd perfect. Omdat het zaterdag was nu gereserveerd en dat was maar goed ook.
Fred R.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gegeten met 9 collega's Het achter zaaltje was uitstekend geschikt voor 10 druk pratende mannen. Het diner was heerlijk en zeker een herhaling waard.
R H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
lekker eten in een leuk eetcafé. Attente bediening, goede sfeer. Een aanrader als je gewoon lekker uit eten wilt. Gerechten staan snel op tafel, kleine kaart met genoeg afwisseling, je kan ook kiezen voor een driegangenmenu.
janMM .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten en prima bediening. aanrader voor een volgende keer. goede prijs/kwaliteit. ik kan het iedereen aanraden.
rita T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebbeb weer heerlijk gegeten. Zowel de spareribs als de wild zwijn steak waren prima. Goede service. Komen zeker terug.
Carla L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, leuk personeel en goede bediening. Zeker de moeite waard.
Madelinde V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Wij eten hier als we even geen zin hebben om te koken. Het menu is vrij simpel, maar het smaakt allemaal goed.
Gezellige sfeer en leuke tafels met banken en vriendelijk en vrolijk personeel.
Ivlu .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Prima restaurant met vriendelijke bediening. Weinig keus maar wel goed eten. er hangt een gezellige sfeer en je voelt je erg welkom.