De Bonnefooi Eten & Dansen

Prins Bernhardlaan 76 3901 CD Veenendaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Bonnefooi Eten & Dansen

Madelinde V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Wij eten hier als we even geen zin hebben om te koken. Het menu is vrij simpel, maar het smaakt allemaal goed.
Gezellige sfeer en leuke tafels met banken en vriendelijk en vrolijk personeel.
Ivlu .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Prima restaurant met vriendelijke bediening. Weinig keus maar wel goed eten. er hangt een gezellige sfeer en je voelt je erg welkom.
Verum .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Keurig restaurant met een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening en gewoon duidelijk in wat je mag verwachten. Geen uitgebreide kaart, maar wat erop staat wordt op uitstekende wijze bereidt.
Maverick123 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Gisteren hebben wij hier even gegeten. Werkelijk top en alles is in balans.
Bediening is super vriendelijk en je kleine (gerecht) aanpassingen voor aanvullende wensen worden hier zorgvuldig uitgevoerd. Bijvoorbeeld wil je extra groente dan krijg je dat ook en met div. keuzemogelijkheden.
Nogmaals top zeker als je de kwaliteit beoordeeld met bijbehorende prijsniveau. Ga zo door, wij komen hier vaker terug.
Dirk A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Heb nu meerdere malen gegeten bij de Bonnefooi en vond het iedere keer weer lekker, goed verzorgd en met een uitstekende bediening. Leuk als je na lange tijd herkent wordt als gast en men bepaalde kleine dingen van je onthouden heeft.
Helaas weten misschien niet zoveel gasten dat bijna alle producten die geserveerd worden, afkomstig zijn van veelal biologische producenten.
De wijnkeuze is niet groot, maar de wijnen zijn uitstekend en zelfs voor kenners, prima te drinken. Hier wordt horeca op een goede manier bedreven.
Leuk om te weten dat dit vroeger een discotheek was. De inrichting is modern, warm en straalt gezelligheid uit. Opvallend is de mate van properheid, alles is werkelijk blinkend schoon.
Er is zelfs een aparte rookruimte, die eveneens goed geoutilleerd is.
Ga zo door.
Lizje .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Gezellige, informele sfeer. Personeel erg klantgericht en vriendelijk. Het eten was erg goed. Verliefd op de gekruide patatjes die je bij je hoofdgerecht krijgt.