De Bonnefooi Eten & Dansen

Prins Bernhardlaan 76 3901 CD Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant De Bonnefooi Eten & Dansen

De Bonnefooi is een ongedwongen, gezellig en gastvrij eetcafé. Onze keuken is van woensdag t/m zondag geopend voor een heerlijk diner. Op vrijdag, zaterdag en zondag kunt u ook vanaf 12.00 uur genieten van lunch of borrel. Wil je dus lekker eten voor een aantrekkelijke prijs reserveer dan nu een tafeltje bij de Bonnefooi.

Meer informatie over restaurant De Bonnefooi Eten & Dansen

Jouw recensie over het restaurant De Bonnefooi Eten & Dansen

esther H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Mijn man helaas erg buikpijn na het eten van het wildzwijn vlees. De kip was erg droog en de patat erg hard en vet.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zeer vriendelijk personeel en erg lekker gegeten ! Geen "ingewikkelde" gerechten, prima verzorgd en goede porties.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk genoten.
louis V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Heel lekker gegeten.
Cees C.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Het is hier altijd perfect. Omdat het zaterdag was nu gereserveerd en dat was maar goed ook.
fensrijkes .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gegeten met 9 collega's Het achter zaaltje was uitstekend geschikt voor 10 druk pratende mannen. Het diner was heerlijk en zeker een herhaling waard.
R H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
lekker eten in een leuk eetcafé. Attente bediening, goede sfeer. Een aanrader als je gewoon lekker uit eten wilt. Gerechten staan snel op tafel, kleine kaart met genoeg afwisseling, je kan ook kiezen voor een driegangenmenu.
janMM .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten en prima bediening. aanrader voor een volgende keer. goede prijs/kwaliteit. ik kan het iedereen aanraden.
rita T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebbeb weer heerlijk gegeten. Zowel de spareribs als de wild zwijn steak waren prima. Goede service. Komen zeker terug.
Carla L.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Heerlijk gegeten, leuk personeel en goede bediening. Zeker de moeite waard.
Madelinde V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Wij eten hier als we even geen zin hebben om te koken. Het menu is vrij simpel, maar het smaakt allemaal goed.
Gezellige sfeer en leuke tafels met banken en vriendelijk en vrolijk personeel.
Ivlu .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Prima restaurant met vriendelijke bediening. Weinig keus maar wel goed eten. er hangt een gezellige sfeer en je voelt je erg welkom.
Verum .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Keurig restaurant met een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Vriendelijke bediening en gewoon duidelijk in wat je mag verwachten. Geen uitgebreide kaart, maar wat erop staat wordt op uitstekende wijze bereidt.
Maverick123 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Gisteren hebben wij hier even gegeten. Werkelijk top en alles is in balans.
Bediening is super vriendelijk en je kleine (gerecht) aanpassingen voor aanvullende wensen worden hier zorgvuldig uitgevoerd. Bijvoorbeeld wil je extra groente dan krijg je dat ook en met div. keuzemogelijkheden.
Nogmaals top zeker als je de kwaliteit beoordeeld met bijbehorende prijsniveau. Ga zo door, wij komen hier vaker terug.
Dirk A.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2014
Heb nu meerdere malen gegeten bij de Bonnefooi en vond het iedere keer weer lekker, goed verzorgd en met een uitstekende bediening. Leuk als je na lange tijd herkent wordt als gast en men bepaalde kleine dingen van je onthouden heeft.
Helaas weten misschien niet zoveel gasten dat bijna alle producten die geserveerd worden, afkomstig zijn van veelal biologische producenten.
De wijnkeuze is niet groot, maar de wijnen zijn uitstekend en zelfs voor kenners, prima te drinken. Hier wordt horeca op een goede manier bedreven.
Leuk om te weten dat dit vroeger een discotheek was. De inrichting is modern, warm en straalt gezelligheid uit. Opvallend is de mate van properheid, alles is werkelijk blinkend schoon.
Er is zelfs een aparte rookruimte, die eveneens goed geoutilleerd is.
Ga zo door.
lizje .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2013
Gezellige, informele sfeer. Personeel erg klantgericht en vriendelijk. Het eten was erg goed. Verliefd op de gekruide patatjes die je bij je hoofdgerecht krijgt.