De Bonnefooi Eten & Dansen

Prins Bernhardlaan 76 3901 CD Veenendaal Nederland Kaart

Over het restaurant De Bonnefooi Eten & Dansen

De Bonnefooi is een ongedwongen, gezellig en gastvrij eetcafé. Onze keuken is van woensdag t/m zondag geopend voor een heerlijk diner. Op vrijdag, zaterdag en zondag kunt u ook vanaf 12.00 uur genieten van lunch of borrel. Wil je dus lekker eten voor een aantrekkelijke prijs reserveer dan nu een tafeltje bij de Bonnefooi.

Meer informatie over restaurant De Bonnefooi Eten & Dansen

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Bonnefooi Eten & Dansen

B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
w0e hebben heerlijk gegeten iedereen was tevreden de sfeer was goed en de prijs kwaliteit ook goed
een aanrader we zullen zeker nog een keer terug kome
ac G.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
wij hebben met vrienden heerlijk gesmuld van het geen wij besteld hadden alles was prima goede bediening tegen een normale prijs zeker een aanrader
Steef M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Lekker en gezellig gegeten en prima aandacht voor ons en vriendelijk personeel.
Jlookamp L.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We waren hier met zn tweeën , voorafgaand aan een concert.
Gezellig restaurant, waar we heerlijk hebben gegeten. Personeel was aardig en we hadden een super bediening!
Tim W.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Prima gegeten met leuke service
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Fijn restaurant eten is altijd van een constante kwaliteit.Personeel erg zorgzaam en geen moeite te veel.
Ook kun je er rustig natafelen zonder het gevoel te hebben dat ze je weg kijken.
wim S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk gegeten. Eigenlijk zoals we gewend zijn bij de bonnefooi. Marina dank je, natuurlijk ook voor je hele team voor weer een lekkere maaltijd. Wim en Miranda
Melvyn V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Gezellige eetgelegenheid met "warme" sfeer. Vriendelijk personeel en goed betaalbaar eten & drinken. Je kunt er goed (na)tafelen.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Prima restaurant, warm ontvangst, gezellig personeel en goed eten voor een normale prijs. Verder een relaxte en ongedwongen sfeer in een gezellige locatie,
Anjo V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Leuk restaurant met goede en prettige bediening. Prijs-kwalitieits verhouding is prima. Mooie locatie. Kortom een aanrader.
Andre G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
we zijn wezen eten in het eetcafé de Bonnefooi binnenkomst al goed het eten top echt een gezellig eetcafé

Als je daar in de buurt bent ga er eten het is er top dames bedankt voor u gastvrijheid
Dirk A.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Beproefde formule, eerlijk, herkenbaar, uitstekende kwaliteit. Prima adres voor kleine gezelschappen, maar ook met z'n tweeën.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Gezellige sfeer in het restaurant, altijd vriendelijke bediening en goed eten voor niet te veel geld! De woensdag en donderdag aanbieding vinden wij heerlijk!
Kees .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
goed eten in een leuke sfeer , 120 tekens waarom , dit is toch genoeg wat moet er nog meer bij dat ik de bonnefooi gezellig vind.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We werden vriendelijk ontvangen, ruimte voor persoonlijke aandacht zonder opdringerig te zijn. Eten was erg lekker, we hadden invloed over de snelheid waarmee de gerechten doorkwamen. Goede revaringen, ik zou zeggen doen!
Mieke P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Een gezellig restaurant waar je terecht kunt voor een hapje als je geen zin hebt om te koken maar ook als je met al je collega's of vrienden lekker wilt eten. Dus ook voor grotere groepen kun je er prima terecht. Wij komen hier al jaren en zullen dit ook zeker blijven doen!
Tim W.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Heerlijk eten voor een schappelijk prijsje met leuke service
esther H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Mijn man helaas erg buikpijn na het eten van het wildzwijn vlees. De kip was erg droog en de patat erg hard en vet.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zeer vriendelijk personeel en erg lekker gegeten ! Geen "ingewikkelde" gerechten, prima verzorgd en goede porties.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017