Meer informatie over restaurant De Bon Vivant

Jouw recensie over het restaurant De Bon Vivant

jan B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
In ons gezelschap moest één persoon glutenvrij eten en één notenvrij. Bij het broodje vooraf werd daar al (ongevraagd) rekening mee gehouden. Heel alert dus, dat zie ik niet bij alle restaurants! Bij de gerechten werd duidelijk aangegeven welke ingedriënten niet waren gebruikt en waarom deze zijn weggelaten. Dat geeft vertrouwen in de allegenenkennis van de keukenbrigade.
Atie V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en heerlijke gerechten, top!
nicolettewouters .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Genoten!!!!!
Waren met vrienden,helaas vroeger dan gepland...geen enkel probleem voor de Bon Vivant!
Een geweldige gastvrouw ontving ons en gaf ons een thuis gevoel!!
Aanrader !!!!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Goed restaurant waar je ook met voedselallergie prima kan dineren. Het enige commentaar zou zijn dat de vloer behoorlijk bewoog wanneer er personeel langs liep.
A. D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellige drukte, uitstekende bediening, vriendelijk en attent.
J.R. D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Wildmenu was prima op het garnituur na : flauw en smakeloos. we hadden het menu besteld,
Ongevraagd werd een portie frites meegeleverd en ook berekend
Marinette B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
We hebben wat lang moeten wachten op.het hoofdgerecht. Het was verder heel gezellig en het eten heeft de avond goed gemaakt. We werden bediend door een lieftallig serveerster. De jongen die ons ook hielp was nerveus/onrustig. Zeg waarom het uitloopt. Wij hadden er begrip voor, maar er zijn velen die daar geen genoegen mee nemen. Het eten was erg goed. Zeker een aanrader op dat gebied.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Helemaal vanuit Utrecht naar dit restaurant speciaal voor de wildkaart. Echt voortreffelijk gegeten. Super echt een aanrader
Rick W.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Met internationaal gezelschap van 9 man aan één tafel. Professionele en vriendelijke/leuke bediening, ondanks vol restaurant .
René Z.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Jaarlijkse traditie met mijn moeder en manlief.
Eten (wild) is voortreffelijk en daarom elk jaar weer speciaal.
Ook de bediening met het verhaal achter het eten en de deskundige wijn aanbeveling stellen wij op prijs.
Dus een echte aanrader.

Sandra
peter D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
kwaliteit van het eten was prima, lekker wildmenu gegeten. Ook de andere tafelgenoten hadden prima eten. de bediening was wisselend, de man met het jasje was wat mij betreft wat te opdringerig met het vragen naar nieuwe consumpties.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hebben lekker gegeten (wild/dagmenu). Over de combinatie wijn/wijnadvies bij het wildgerecht waren we minder tevreden. De wijn vonden we niet goed passen bij het gerecht, hertenbiefstuk. De wijn was te soepel en niet zwaar genoeg. Toen we de rekening hadden betaald en de specificatie zagen moesten we nog een extra keer slikken. Water voor 4,95, wijn van de maand 6,50 per glas terwijl de huiswijn 3,95 per glas kost. Wij proefden geen verschil. We bestelden na afloop één kopje decafé-koffie en zagen dit terug op de nota met omschrijving koffieservies voor 7,50. Inclusief bonbons, waar we niet om hadden gevraagd. De prijs van het 4-gangenmenu, 34,50 was het zeker waard. Conclusie: prima entourage, vriendelijke bediening, goed eten maar het drinken vinden wij extreem duur.
Carolientje_m2 .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Iedereen altijd bijzonder hartelijk en gastvrij. Eerst heerlijk buiten geborreld op de schapenvachtjes, onder de heater. Daarna heerlijk binnen gegeten! Bedankt voor weer een heerlijke avond.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ontspannen sfeer en eten goed, zeker waard om terug te komen. Ik ben benieuwd naar het wildmenu. Ik vind het wel onzin dat je
Anita T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Super locatie in Apeldoorn waar we heerlijk genoten hebben van een wildmenu. We hebben hier gezeten van 18.30 uur tot 22.30 uur met geweldig eten en een lekker wijntje. Onze gastheer was zo vriendelijk om voor ons nog een taxi te bellen. Volgende keer komen we weer hier eten!
M. V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben hier gegeten op het terras (wel reserveren, niet veel tafels onder de overkapping, met indien nodig, verwarming en een plaid). Leuke kaart, niet erg verrassend. Gerechten goed en smaakvol en kwamen snel genoeg door. Attente bediening, men hield in de gaten of je glas leeg was en of je klaar was om te laten afruimen. Locatie niet heel bijzonder, aan een doorgaande weg, waarop het terras ook uitzicht heeft. Ook ver van het centrum. Helaas kan men hier niet lunchen.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Voor de Musical Elisabeth in dit gezellige restaurant geweest. We zaten op het terras, waar de tafeltjes met de juiste afstand van elkaar stonden zodat je geen live registratie van je buurman/-vrouw hoorde. Erg aangenaam.
Een kaart met uitstekende gerechten, waarvan die van ons heerlijk smaakten. Een goede biefstuk met aandacht voor het vlees zoals het hoort.
Bediening was erg gastvrij en kordaat. Ik ga hier zeker naar terug zodra ik in de buurt ben.
T. V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Altijd voortreffelijk eten, kleine porties maar altijd erg lekker. De tafels staan wel wat dicht op elkaar en we raden aan om te reserveren.
Paustovsky K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Prima restaurant met lekkere wildgerechten. Na bezoek aan Het Loo al vroeg naar Bon Vivant om - vooral - wild te eten. Prettig meubilair, tafels die groot genoeg zijn. Vooraf bospaddestoelen en carpacchio van hert. Heel erg lekker. Goed op kamertemperatuur geserveerd, prachtig vlees.
Hoofdgerechten trio van wild en reerug. Mals vlees, precies goed gebakken (goed laguiole mes!), mooie bereidingen. Groente erbij voldoet goed. Hutspot is altijd wat nadrukkelijk. Bataatpuree was erg lekker. Wel extra gebakken aardappeltjes besteld (waren trouwens geen krieltjes).
Desserts van wildmenu en wildkaart waren ook erg lekker (cheesecake is aanrader).
Bertus76 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Afgelopen zaterdag hier gezellig gegeten met mijn vriendin. Was een last minute actie maar gelukkig was er nog 1 tafeltje vrij. Mijn vriendin heeft de dagverse vis gegeten en ik had de carpaccio van hert als hoofdgerecht. Vooraf hadden we beiden de champignons dordogne. Als afsluiter een heerlijke espresso (van mijn favoriete merk Peeze) met een Limoncello. Alles was bijzonder smaakvol en met aandacht klaargemaakt. De gastvrouw weet hoe je een restaurant moet runnen, ondanks de drukte verliep de avond perfect. We hebben een heerlijk avondje uit gehad. Absoluut een aanrader!