De Bon Vivant

Loolaan 42 7315 AC Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Bon Vivant

Ons gezellige Restaurant is al sinds 1994 op de vorstelijke Loolaan gelegen en beschikt daarmee over een Top locatie in Apeldoorn. Onze keuken werkt met ''streekgerechten'' en beschikt over verschillende specialiteiten. Elke keer weer proberen wij naar vernieuwende gerechten te streven, met hoge kwaliteit.

Wij beschikken over verschillende mogelijkheden om u van alle gemakken te voorzien, zo kunt u Gratis parkeren, zijn wij rolstoel toegankelijk, hebben wij terras verwarming en een invalide toilet. U als gast proberen wij niet tekort te doen!

Meer informatie over restaurant De Bon Vivant

Jouw recensie over het restaurant De Bon Vivant

E.A. J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Prima en gezellig restaurant. Voor de gevraagde prijzen mag je verwachten dat wat brood vooraf en de frites inbegrepen zouden zijn. Vriendelijk en attent personeel, maar de medewerker die met zijn handen steeds op onze kleine tafel kwam leunen vonden wij iets te amicaal. Uitstekend wildmenu. Goed bevallen.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
We hebben hier gegeten met een zakelijk gezelschap van <25 personen en brachten daardoor zelf de levendigheid met ons mee ;-) Alles was tot in de puntjes verzorgd, we hebben heerlijk gegeten en doordat we in een apart gedeelte zaten ook heel gezellig kunnen kletsen. De ontvangst en service van het gehele team en met name de heer Viets was uitmuntend! Hartelijk dank voor het verzorgen van deze fantastische avond!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Eten is écht prima, wijnen zijn heerlijk.

De bediening kan en moet echt beter:

- Weinig of geen kennis van de gerechten / wijnen
- Dwars over de tafel heen serveren en afruimen
- Ongevraagd de borden weer van tafel halen.

Met een beetje etiquette training is dit simpel op te lossen.
Tot de volgende keer!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Prima avond met fijne gerechten
Mariola M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
De sfeer is goed, de gastheer en bedinging heel vriendelijk, het eten is uitstekend! Goede wijnkeus! Top!
Henrienstra .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Gegeten op zondagavond met 4 personen. Niet tevreden over de service. Er werd gevraagd of we een paar olijfjes vooraf wilden. We wilden een fles witte wijn, maar er werd ons geen keuze voorgelegd, en de fles was al opengemaakt. Er werd ook gevraagd of we er water bij wilden. Bij de mosselen moesten we zelf om de bijbehorende frites en sausjes vragen, en het duurde nog een kwartier voor die werden nabezorgd. We moesten zelf om de dessertkaart vragen. We kregen een prima dessert, maar niet dat wat we hadden gekozen (aardbeien met advocaat). Toen we het personeel daarop aanspraken werd beweerd dat dat toch echt het gekozen dessert was (hoewel het slechts twee schijfjes aardbei en geen advocaat bevatte). Na het dessert moesten we zelf om koffie vragen. We hebben over het 3-gangenmenu met koffie ruim 3,5 uur gedaan. En tenslotte bleek dat én de olijfjes én het water én de koffie op de rekening stonden. Kortom geen enkele coulance nadat er overduidelijk fouten waren gemaakt.
Conchita V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het was weer heerlijk en de bediening was top.
Komen graag met de wild dagen genieten van jullie gerechten, dus Patrick ???? see you
Huguette T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Wat een heerlijke avond bij Le Bon Vivant. Hartelijk personeel, goede bediening in een authentieke, sfeervolle omgeving.
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Lekkere klassieke gerechten. Konden gelukkig zonder juiste reservering toch plaats nemen. Bediening was niet attent en moeilijk te bereiken. De tafel was te krap voor 4 personen.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Fijne avond met heerlijk eten en goede wijn!
Tjian L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prima restaurant en leuke restaurant. De inrichting lijkt casual maar straalt toch veel klasse uit. We hadden iets meer wild op het menu verwacht, maar het eten was gewoon lekker. Allerlaatst nog de complimenten aan de twee jonge werknemers, zij deden erg hun best en brachten goede service!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Geen gastvrij restaurant waar de klant geen koning is. Relatief kleine kaart. Spinaziesoep was zeer zout. Hebben we met water verdund. Wild stoofpotje was taai en droog.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
lekkere gerechten maar de ober bezorgde ons stress. Hij was te gestresseerd en goot veel te snel de flessen wijn en water in de glazen, daarbij morste hij naast elk glas water een klets water op de tafel. Wat een gezellige rustige avond diende te worden, werd helaas een gestresseerde avond. Jammer want het eten was wel lekker. Tegen het einde begon hij waarschijnlijk zijn gedrag in te zien en werd de bediening beter.
Mireille P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Geen vriendelijk ontvangst in het begin , daarna werd het beter. Service een beetje bot, wijn glazen en fles water hard op tafel gezet, maaltijd namelijk de forel zeker aan de koude kant, inclusief de puree, na een lange tijd wachten, helaas . En “ last but not least “ de rekening was onjuist, en geen excuses van de ober. dat is nu echt de laatste keer ! Dat was onze 2de poging... geen succes!
Nicolettewouters W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Hebben weer genoten van de Bon Vivant!
Gezellig druk,ronde tafel gekregen! Zeer verzorgd en heerlijk eten!
Rein K.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Het eten viel tegen, we hadden verwacht meer van het biologische aspect te proeven. Bediening was te weinig klantgericht en te veel met bekende klanten bezig.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Heerlijk buiten gegeten. Voelde als een minivakantie op de woensdagavond. Prima bediening en de wildstoofpot was verrukkelijk. We komen zeker nog een keer terug. Een aanrader!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Gisteren met mijn partner gegeten. Op zich prima restaurant, maar bediening wat slordig en iets te nonchalant.
Ze waren een aantal zaken vergeten. Het bakje met de rekening kregen we bijv. in de haast op de tafel gegooid. Wij vonden de bediening (de ober, de dames overigens niet) echt te nonchalant en vluchtig, daardoor creëer je geen intieme en gezellige sfeer.
Het eten was op zich prima, maar vonden wij naar verhouding nog best duur. We hebben wel heerlijk buiten gezetten en de sfeer was verder goed.
Ton E.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018