De Bon Vivant

Loolaan 42 7315 AC Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant De Bon Vivant

Ons gezellige Restaurant is al sinds 1994 op de vorstelijke Loolaan gelegen en beschikt daarmee over een Top locatie in Apeldoorn. Onze keuken werkt met ''streekgerechten'' en beschikt over verschillende specialiteiten. Elke keer weer proberen wij naar vernieuwende gerechten te streven, met hoge kwaliteit.

Wij beschikken over verschillende mogelijkheden om u van alle gemakken te voorzien, zo kunt u Gratis parkeren, zijn wij rolstoel toegankelijk, hebben wij terras verwarming en een invalide toilet. U als gast proberen wij niet tekort te doen!

Meer informatie over restaurant De Bon Vivant

Jouw recensie over het restaurant De Bon Vivant

Miranda B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Anton K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Goed gegeten. Heel aardige bediening.
H.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Gezellige locatie en enthousiaste bediening. Heerlijk gegeten, dus helemaal tevreden.
Zal dit zeker aanraden bij anderen
G P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
We genoten het jubileummenu. Dit is een "wild" menu bestaande uit 5 gangen. Vlees uitstekend. Vreemd dat het exclusief aardappel(puree) en/ of frites was. Bouillon erg zout. Menu was 25 euro maar met 2 drankjes koffie en water + bijbestelde frites 42 euro kwijt per persoon.
Sonja P.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijk en attent personeel. Een geweldig wild menu, wij komen zeker terug...
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Goede service.
Gastvrij en vriendelijk personeel.
Goede prijs- kwaliteit verhouding.
Romy V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Het huiskamer gevoel is erg verwelkomend en je voelt je hierdoor gelijk op je gemak. Door het mooie weer konden wij eerst nog even genieten van een drankje op het terras alvorens binnen te dineren. Het eten is verrukkelijk en wordt prachtig geserveerd. Wij komen zeker nog een keer terug!
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten .
Erg vriendelijk personeel en gezellig restaurant.
Zou het mijn fam en vrienden zeker aanraden om bij jullie te gaan eten .
E.A. J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Niets op aan te merken. Zo hoort het.
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Prima en gezellig restaurant. Voor de gevraagde prijzen mag je verwachten dat wat brood vooraf en de frites inbegrepen zouden zijn. Vriendelijk en attent personeel, maar de medewerker die met zijn handen steeds op onze kleine tafel kwam leunen vonden wij iets te amicaal. Uitstekend wildmenu. Goed bevallen.
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
We hebben hier gegeten met een zakelijk gezelschap van <25 personen en brachten daardoor zelf de levendigheid met ons mee ;-) Alles was tot in de puntjes verzorgd, we hebben heerlijk gegeten en doordat we in een apart gedeelte zaten ook heel gezellig kunnen kletsen. De ontvangst en service van het gehele team en met name de heer Viets was uitmuntend! Hartelijk dank voor het verzorgen van deze fantastische avond!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Eten is écht prima, wijnen zijn heerlijk.

De bediening kan en moet echt beter:

- Weinig of geen kennis van de gerechten / wijnen
- Dwars over de tafel heen serveren en afruimen
- Ongevraagd de borden weer van tafel halen.

Met een beetje etiquette training is dit simpel op te lossen.
Tot de volgende keer!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Prima avond met fijne gerechten
Mariola M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
De sfeer is goed, de gastheer en bedinging heel vriendelijk, het eten is uitstekend! Goede wijnkeus! Top!
Henrienstra .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Gegeten op zondagavond met 4 personen. Niet tevreden over de service. Er werd gevraagd of we een paar olijfjes vooraf wilden. We wilden een fles witte wijn, maar er werd ons geen keuze voorgelegd, en de fles was al opengemaakt. Er werd ook gevraagd of we er water bij wilden. Bij de mosselen moesten we zelf om de bijbehorende frites en sausjes vragen, en het duurde nog een kwartier voor die werden nabezorgd. We moesten zelf om de dessertkaart vragen. We kregen een prima dessert, maar niet dat wat we hadden gekozen (aardbeien met advocaat). Toen we het personeel daarop aanspraken werd beweerd dat dat toch echt het gekozen dessert was (hoewel het slechts twee schijfjes aardbei en geen advocaat bevatte). Na het dessert moesten we zelf om koffie vragen. We hebben over het 3-gangenmenu met koffie ruim 3,5 uur gedaan. En tenslotte bleek dat én de olijfjes én het water én de koffie op de rekening stonden. Kortom geen enkele coulance nadat er overduidelijk fouten waren gemaakt.
Conchita V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het was weer heerlijk en de bediening was top.
Komen graag met de wild dagen genieten van jullie gerechten, dus Patrick ???? see you
Huguette T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Wat een heerlijke avond bij Le Bon Vivant. Hartelijk personeel, goede bediening in een authentieke, sfeervolle omgeving.
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Lekkere klassieke gerechten. Konden gelukkig zonder juiste reservering toch plaats nemen. Bediening was niet attent en moeilijk te bereiken. De tafel was te krap voor 4 personen.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Fijne avond met heerlijk eten en goede wijn!
Tjian L.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Prima restaurant en leuke restaurant. De inrichting lijkt casual maar straalt toch veel klasse uit. We hadden iets meer wild op het menu verwacht, maar het eten was gewoon lekker. Allerlaatst nog de complimenten aan de twee jonge werknemers, zij deden erg hun best en brachten goede service!