De Bolle Keizer

Lindelaan 58 5268 CD Helvoirt Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Bolle Keizer

Pellejelle .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Afgelopen weekend met mijn vrouw en een bevriend stel hier gegeten. Het restaurantje is netjes en sfeervol ingericht. Het 4-persoonstafeltje waar we op mochten aanschuiven was echter vrij krap; het tafeltje was niet veel breder dan een meter en links en rechts ingebouwd tussen 2 kasten. Dat zit toch niet echt relaxed.

Het eten was redelijk van kwaliteit, maar het hoofdgerecht was voor mij wel een grote teleurstelling. Ik bestelde een trio van vis (kabeljauw, zalm en sliptong). Maar eenmaal opgediend bleek het kabeljauw, sliptong en 3 garnalen.
Ik ging aan mezelf twijfelen, en vroeg de bediening of het niet met zalm was ipv met garnalen. De serveerster wist het niet, ging het navragen en kwam doodleuk terug met de melding dat ik gelijk had, maar dat de kok "er z'n eigen draai aan had gegeven. Garnalen zijn tenslotte ook vissen." En dat was het. Geen excuses, geen goedmakertje, ik had het er maar mee te doen.

Nou ben ik geen zeikerd, maar dit had met klantvriendelijkheid echt niks te maken. Pas toen een van de andere gasten hier een opmerking maakte, kreeg ik een kopje espresso aangeboden.

De entrecote, ossenhaas en sate van die de anderen hadden, waren overigens prima. Wel kregen we maar 1 schamel bakje aardappeltjes en frites voor 4 personen. Dat had voor 1 of 2 personen moeten zijn, en toen we vroegen om extra werd dit er op de bon bij gezet, terwijl dit eigenlijk gewoon bij het hoofdmenu inbegrepen had moeten zitten.

Het desert (chocolademouse met ijs) was prima, maar kregen we pas geserveerd na de koffie. Mocht ik hier nog een keer in de buurt zijn, dan zou ik deze tent in ieder geval overslaan.
Pluisje1974 .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Met mijn man hier gegeten na een motortochtje. Aangezien we in onze motorkleding waren en het binnen een mooi chique gebeuren is hebben wij op het terras gegeten. Daar is het niet echt voor geschikt, te lage tafeltjes, eerder voor een drankje. Wel gezellig met de grote vuurkorf. bediening was erg vriendelijk, kwamen ook regelmatig even kijken of we al klaar waren of nog iets nodig hadden.Eten was redelijk, mijn man vond het wel lekker, ik vond mijn vegetarische quiche niet echt lekker. Van mij mogen er ook wel wat meer vegetarische opties op de kaart, maar ben me ervan bewust dat dat bij de meeste restaurants beperkt blijft tot hoogstens 2 gerechten. Toetje vond ik ook een beetje tegenvallen en het witte stokbrood als voorafje was niet echt vers. Prijs was prima, moesten ongeveer 50 euro voor 2x 3 gangen en een drankje afrekenen. Leuke eetgelegenheid, waar ze ook af en toe speciale evenementen organiseren als een aspergemiddag of Spaanse avond.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Afgelopen week weer heerlijk op het terras kunnen genieten van mosselen, kaart is eenvoudig maar alles wordt perfect bereidt. Service en beding zijn prima, de meiden zijn altijd hartelijk en gastvrij.