De Bolle Buik

Meer informatie over restaurant De Bolle Buik

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Esje5 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Op zich een leuke speeltuin om met de kinderen te vertoeven maar om voor een smal glas (met ijs) frisdrank € 2,00 te durven vragen vind ik echt belachelijk veel. Frisdrank komt nog uit literflessen ook. Persoonlijk vind ik dat een horecagelegenheid kleine flesjes of blikjes hoort te serveren zeker voor deze prijs. Ook jammer dat ze geen patat verkopen maar alleen broodjes kroket en frikandel, na het spelen lusten de kinderen best een frietje en de frituur is er toch al.
Vincent1976 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Wat een service bij Bolle Buik, erg jammer! De vrouwelijke serveersters waren echt vreselijk onaardig, kortaf, licht geïrriteerd en absoluut niet gastvrij. Jammer als je toch probeert een serveerster te helpen en dat je dan gewoon een snauw krijg dat ik niet voor haar moet gaan denken! Gaat het niet? De jongens daarentegen gelukkig wel zeer vriendelijk en beleefd! Jammer dat je wel 1 uur op je pannenkoek moet wachten...
Ellisia .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
De bolle buik ziet er van binnen zeer oudbollig uit, dit klopt ook wel, want er is al jaren niets aan gedaan.
Het plafond heeft sporen van lekkages, behang laat los en er was geen zeep in de toiletten, enkel een lege dispenser.

Serveersters zijn langzaam en vergeten regelmatig een drankje of wat anders, en als je hierom vraagt terwijl ze langs lopen doen ze alsof ze je niet horen.
Dingen op de kaart zijn volgens de ene serveerster niet meer in het assortiment, terwijl een andere serveerster even later met het betreffende product langs loopt voor een andere tafel.

Soep is ruim 4 euro, veel te duur voor een soep die duidelijk uit blik komt.
Cola zat geen prik in.
Pannenkoeken zijn redelijk, maar je moet er wel extreem lang op wachten.

Midgidgolfbaan en speeltuin zijn ok, maar duidelijk ook zeer verouderd en niet goed bijgehouden. De midgidgolfbanen zijn schots en scheef.
Nieuwe eigenaar maakt er een zootje van!
Wij komen hier niet meer terug!
Peter1007 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Onderstaande moet je allemaal wel lezen in relatie tot de prijs. Deze prijs is echt heel vriendelijk. Maar je kan dan niet alles verwachten. Veel, maar niet alles.
Daarnaast is dit restaurant echt heel geschikt voor met kinderen. Er is een grote speeltuin in de tuin. Als ouder kan je buiten op het terras of binnen uit de wind zitten en toch de kids in de gaten houden. Daarnaast is de hele kaart gevuld met eten wat kids lekker vinden: pannenkoeken!! . Geweldig dus. Ook voor moeder/vaderdag of een verjaardag van opa/oma.

Eten: tja, we waren er op vaderdag, het was ook echt afgeladen vol. Maar toch vind ik dat een pannenkoek niet uitgeserveerd moet worden als deze aan de onderkant verbrand is. Dit kan niet. Daarbij is het zonde als een fruit sorbet ijsje, vruchten krijgt die zo uit blik lijken te komen. En dat in de zomer (nou ja, Nederlandse zomer...), er was toch echt veel goedkoop fruit in de winkels. Ook dit kan echt beter. Maar daarnaast waren de andere gerechten wel ok. Alleen blijf ik toch hangen op de 6 voor nu.
De service is goed. De bediening vlot, stoort zich totaal niet aan rennende kids of wat dan ook. Maar om al te gaan opruimen, en ook kleedjes uit te kloppen op het stukje terras waar wij nog zitten kan gewoon niet. Dat verpest de avond en geeft ook een onwelkom gevoel. Tuurlijk het was vaderdag en dus druk, maar de maandag of dinsdag erop is het vast een stuk minder druk.
Decor: net even te simpel. De kleedjes binnen zijn echt aan vervanging toe. Zo uit een camping uit de jaren 90. Zo duur zijn leuke nieuwe niet bij een discounter. Wel weer heel kindvriendelijk.

Al met al een plek waar we zeker nog terug komen, maar dan hopelijk wel zo dat er wat verbeter punten zijn geweest.