De Bolle Buik

Woensdag t/m Zondag vanaf 11:00

• Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Elves .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Bij meerdere pannenkoekenrestaurants gegeten maar bij de Bolle Buik hebben ze de lekkerste spek pannenkoek met kaas. Het restaurant is leuk ouderwets ingericht en de bediening is uitstekend en altijd vriendelijk. Voor de kleintjes is er een kleine speeltuin en ligt er binnen van allerlei speelgoed waar ze zich mee bezig kunnen houden. Voor de niet pannenkoeken eters is de uitsmijter bolle buik een aanrader. Wij komen hier regelmatig en zullen dat ook blijven doen. Een echte aanrader.
Eelco A.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Als je in het aspergeseizoen een aspergepannenkoek aanbiedt buiten de reguliere kaart om gebruik dan verse asperges en niet uit blik of glas! Gelukkig vroegen we het van tevoren, maar ook de champignons waren niet vers maar uit blik. Zonde. De hartige pannenkoeken waren dermate dik dat ze nauwelijks gaar waren. Van de bediening kregen we daarop te horen dat ze wel gaar waren maar dat het een 'speciale bereidingswijze was'. Ja, het is goed hoor!

De normale pannekoek voor het kind in ons gezelschap was goed. De locatie is leuk, maar wij komen er nooit meer en ik zou het zeker afraden aan anderen.
Ernest D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Lekkere ambachtelijke pannekoek, het interieur is gebaseerd op " de winkel van sinkel". Grote smaakvolle pannekoeken die nog in de pan per stuk gebakken worden. Voor de kinderen een ruime speeltuin waar ze zich lekker moe kunnen spelen.