De Bolder

Meer informatie over restaurant De Bolder

Jouw recensie over het restaurant De Bolder

Reitse .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Het was de eerste keer om bij de Bolder te gaan eten. Op de camping, wat kan je verwachten? Voor ons de curry besteld en voor zoontje het kindermenu (frites, appelmoes en een frikadel). Voor we het wisten zaten we achter dampende borden.
Het geheel overtrof de verwachtingen! De curry was heerlijk met cashewnoten. De kip was nog lekker mals en de rijst droog maar niet gortdroog.
Positief verrast en, zeker omdat er een speeltuin naast het gebouw staat, een aanrader voor ouders met kleine kinderen (ook als je niet van een camping houdt ;-))
Allard K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Veredelde cafetaria. Groot en druk. Gefrituurde taaie schnitzel. Bediening gaf aan dat er saus bij de schnitzel zat, dit bleek niet zo te zijn. Op onze opmerkingen over de matige kwaliteit van het eten werd gereageerd met "Ja, zo is het hier nu eenmaal'.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Vakantie op Stortemelk, natuurlijk ook eten in de Bolder, bij Sjoerd Elsinga! Megagrote maaltijdsalade met walnoten en geitenkaas voor dochterlief en ik een prachtige schnitzel met frietjes en salade. Simpel, maar heerlijk en veel waar voor je geld! Het personeel rent en vliegt en is nog reuze vriendelijk bovendien, zelfs als mensen eindeloos gratis karaffen water met ijs en citroen en glazen komen halen!!!!
jenniferboersma .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
3 keer een 10. Elk jaar als ik op Vlieland kom, eet ik minstens 1 keer bij de bolder. Het eten is er heerlijk en wordt snel geserveerd aan de tafels. Ook is het niet duur voor de kwaliteit die ze leveren. Als ik een gerecht moet aanraden ga ik zeker voor een heerlijke Japanse ovenschoten of de kipsaté.
Niels W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
De Bolder ligt op camping Stortemelk. Het is echter geen standaard campingrestaurant. Goede menukaart met een dagelijks wisselende daghap. Snelle bediening en een ruime bierkaart. De bediening is vriendelijk en netjes. Het eten is van goede kwaliteit en zeker de moeite waard.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Eten bij de Bolder tijdens "Into the Great Wide Open" lijkt een gewaagde keuze qua drukte, maar bleek erg mee te vallen. Bij binnenkomst zaten alle tafeltjes propvol, maar gelukkig kwam er snel plek. Besloten een pizza te bestellen, deze arriveerde na een kwartier, gezien de volheid van het restaurant een prima tijd. De pizza smaakte heel aardig, maar dat kan ook aan mijn honger gelegen hebben. Het spek vond ik niet erg proefbaar, terwijl het wel zichtbaar was, de ui was daarentegen vrij aanwezig in de smaak. Mijn tafelgenoten waren ook behoorlijk te spreken over hun resp champignons in witte wijn & gorgonzola en de curry. Goede strandtent, die gezien zijn omvang en locatie op de camping wel altijd vrij massaal zal blijken.
Johson01 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
De Bolder is eigenlijk een soort strandpaviljoen. Het is gelegen aan de binnenkant van de duinen op als kantine van duincamping Stortemelk. Het terras is westelijk gelegen. Bij een beetje mooi weer zijn de mensen hier niet weg te slaan. Hoewel de prijzen toch wel zijn gestegen, werkt de formule uitstekend. Bestellen aan de bar, tafel nummer doorgeven en je eten wordt gebracht. Ondanks de enorme drukte werkt het prima. Dit zomerseizoen is er op zondag verse gerookte vis (rode poon of makreel) met friet en salade voor nog geen € 10,-! De rijstschotels zijn ook prima. Als de pizza's echt vers gaan worden gemaakt...
Nicoleleegwater .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Zo leuk hoe je voor een hele lage prijs heerlijk kunt eten!
Zeker de daghap is vaak een aanrader.
Eerst bestel en betaal je vervolgens komen ze het keurig aan je tafel brengen.
Wij hadden niet veel trek in de rijst wat erbij zat maar kregen kosteloos heerlijke gebakken aardappels.
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2013
Prima plek voor een redelijke prijs. Kids vinden 't leuk. Soms wel wat druk, maar 't eten voor zoveel gasten is best goed te noemen.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
Goed eten voor weinig geld.
Je eten krijg je heel snel. Ook diverse kindermenu's. De lage prijzen vind je nergens op Vlieland.
mpvandijk .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Heerlijk eten voor weinig geld. Ruime porties, snel op tafel. Gezellige informele sfeer, soms wel erg druk. Afhalen kan ook, handig! Goed personeel dat weet hoe het moet en goed presteert in enorme drukte.