De Bolder

De Muggenwaard 16 6988 BX Lathum Nederland Kaart

Over het restaurant De Bolder

Behoefte aan culinaire verwennerij in een warme ambiance? Loop binnen in Grand café de Bolder. Eenvoudige kaart met verrassende gerechten waar je zo je tanden in zou willen zetten. In dit havencafé kun je vooral heerlijk borrelen waarbij de smakelijke borrelhapjes en kleine gerechten je het water in de mond doen lopen. Toch nog behoefte aan iets stevigers? Dan mag je rekenen op een goed gevuld bord waar verse en nauwkeurig gekozen ingrediënten zorgen voor een kleurrijk palet op je tafel.

Meer informatie over restaurant De Bolder

Maandag t/m donderdag gesloten
Vrijdag t/m zaterdag 12.00 - 22.00 uur

• Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
happyhour .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Van af het eerste uur hebben wij genoten van de heerlijke gerechten en de super bediening.
René en zijn staf hartelijk dank, wij hopen nog lang van jullie te mogen genieten.
Vanity W.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Onlangs hier gegeten, vooraf hadden we brood met kruidenboter en tapenade. Als hoofd hadden we de tapas en een heerlijke tonijnsalade. Het uitzicht en het eten is echt geweldig!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Gisteren in de Bolder gegeten. Kogelbiefstuk was tournedos kwaliteit om te zuigen.
Lekker kruidenboter en aardappelpartjes precies goed gebakken. Mooi droog met salade erbij.

Daarvoor als appetizer een portie vlammetjes waar ook niks mis mee was.