Over het restaurant De Bokkesprong

In het gezellige plaatsje Groet, aan de rand van Hollands mooiste duingebied, op slechts 20 minuten loopafstand van zee en strand, met uitzicht op het polderlandschap ligt ”De Bokkesprong”. Een uniek restaurant in een authentieke stolpboerderij.

Hier kun je stijlvol dineren in een informele setting. Persoonlijke attentie wordt altijd gewaarborgd door de gastheer, gastvrouw en alle medewerkers. Op de menukaart vind je klassiekers als carpaccio, maar ook een modernere tonijnsashimi. Dagelijks wordt de menukaart aangevuld met verrassende voorgerechten buiten de kaart om. Vraag ernaar bij de bediening.

Meer informatie over restaurant De Bokkesprong

Maandag vanaf 11:00
- Diner vanaf 16:30
Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant De Bokkesprong

Karin B.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Gezellig sfeervol restaurant gastvrij onthaal mooie kaart en rustig de tijd tussen gangen heerlijk vriendelijke service.
De tafel van M.J. H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Goede ontvangst correcte en goede bediening. vol tevredenheid
Carla H.
Leuk en gezellig restaurant, heerlijk gegeten.
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Bankjes in de nisjes niet comfortabel (hard en recht).
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Hele gezellige ambiance en zeer gastvrij en vriendelijk personeel.
Eten was erg goed.
A G.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Met 4 personen is 1 schaaltje groente en patatjes erg weinig.
B F.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Was gezellig, lekker gegeten. Aanrader.
Gerda M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Prettige ontvangst, goede bediening en heerlijk eten!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Super gezellig en héél bijzonder......HEERLIJK !!!!,en een super leuke bediening....Chappeau !!!
Ben,Sissi en onze ruwharige teckel. roni
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wij hebben eerst bij de openhaard gezeten met een drankje en daarna heerlijk gegeten is een aanrader.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ontvangst zoals altijd zeer hartelijk en belangstellend, gevraagde tafel prima in orde.
Het Bokmenu ziet er veel belovend uit maar de kwaliteit viel ons enorm tegen, dit zijn wij niet gewend van de Bokkensprong.( duidelijk geen verse bereiding )
De mannelijke bediening was erg gehaast en onpersoonlijk niet betrokken bij zijn gasten.
Arietveld .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Eerst heerlijk gewandeld met de honden daarna heerlijk geluncht! We werden hartelijk ontvangen en de eigenaar kwam met wat lekkers voor de honden. Mijn hond kreeg een plak worst ipv een koekje, echt super aardig, een echte dierenvriend. Een heel gezellig restaurant en de kwaliteit was goed, de bediening ook dus niets op aan te merken en wij gaan zeker gauw weer eens terug.
Tinie H.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Eerst een heerlijk glas wijn met hapje bij het open haard-vuur. Knoert gezellig. Vervolgens naar een gezellige tafel en verrukkulluk gegeten. Ontspannen sfeer!
Eigenaar denkt aan alles. Uitstekende bediening door de medewerker(st)ers.
Top avond, hebben we beleefd!
Richard en Tinie
Britt P.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Heel lekker, heel gezellig
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We hebben een gezellige avond gehad in de Bokkesprong. We kozen het menu. Prijs- kwaliteitsverhouding was prima maar ik zou zelf liever iets meer dan €28 betalen. Het hoofdgerecht (Parelhoen of schelvis) was lekker. Het voor- en nagerecht ook maar beide waren wel heel eenvoudig: dun gesneden koude kalfsvlees met rucola en ingelegde uitjes en een bolletje vruchtenijs op roompudding (parfait?)
Verder een gezellig restaurant waar je gastvrij wordt ontvangen.
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Heerlijk in de tuin van de Bokkesprong gezeten en genoten van een verrukkelijke maaltijd en geweldige service. Ongeveer 40 jaar geleden kwamen we hier voor het eerst. Het is nog steeds een prima plek. Ik had een lekkere frisse salade en mijn man een malse saté. Attent personeel en geweldige sfeer.
SylvieVerwaal .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Hier geluncht op 02/08/16. Beiden kozen we voor het bokmenu van de maand augustus. Dit menu is zeker een aanrader. De gerechten waren geheel naar smaak bereid. Het restaurant is mooi ingericht en de bediening is vriendelijk.
Madelieff .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Heerlijk gegeten in de mooie tuin van dit sfeervolle restaurant!
Lekkere vissalade vooraf en sliptongetjes als hoofdgerecht. Eenvoudig maar zeer smakelijk!
Prijs wel aan de hoge kant.
Mishka- .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Een supergoeie restaurant. Het eten is geweldig ook voor vegetariërs. Maar ook zeker voor vlees en viseters een super Vissalade als voorgerecht en alle hoofdgerechten zijn op smaak ontworpen. Daarnaast personeel dat de tijd neemt. Ook alle wensen kunnen. Entourage daarbij informeel bekwaam en geZellig. Kinderen welkom.
d.oostwal .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
een heel sfeervol restaurant (geweldige binnenkomst bij de open haart),hartelijke ontvangst door de gastheer of dame.zeer vriendelijke bediening,op speciale dagen een gezellige sfeermaker(dj) aanwezig.heerlijk eten ruime keuzes en diverse afwisselende menu mogelijkheden.zomers een perfect buiten terras met voor de kinderen een speelgelegenheid.de high tea is een echte aanrader.hans en stacey en al het personeel wij zijn al jaren zeeeer tevreden klanten en hopen dit nog heel lang te blijven.
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Eerst even klein uurtje wachten. Na aanroepen eindelijk maar voor het speciaal aanbevolen menu gekozen. Piepklein voorgerechtje, na een uurtje het hoofdgerechtje, klein stukje zwaardvis met sla...geen frites of wat dan ook. Nagerecht prima.

Totaal meer dan 4 uur tafelen voor dit alles.
Voor deze prijs en de kleine hapgerechtjes gaan wij ook nooit meer terug.