De Bokkerijder

Viergrenzenweg 232 6291 BX Vaals Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Bokkerijder

Christel D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Een erg leuk restaurant met prachtig uitzicht. Voor de kinderen hebben ze achter in de zaak een ballenbak en een glijbaan deze is afgesloten van het restaurant waardoor de rust in het restaurant niet word verstoord. De bediening is gul en erg aardig. Ze waren een drankje vergeten en we kregen hem cadeau. Het eten was lekker, vers en mals. Al met al een goed en gezellig restaurant.
Dontherhaag .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Ook dit jaar weer hier gegeten. De tosti is erg lekker net als de salades. De bediening erg vriendelijk zoals we het uit Limburg kennen. We komen volgend jaar weer terug.
Lindsey E.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Wisselende ervaring hier opgedaan tijdens lang weekend zuid Limburg. Lunch was uitstekend, maar diner 2 dagen later viel enorm tegen. Uitzicht blijft de moeite waard en bediening is attent. Speelhoek voor de kinderen is leuk. Maar waarom wordt er nog steeds bier geschonken aan 16 jarigen? Meer gezien in zuid Limburg en de eigenaren van deze etablissementen zouden toch beter moeten weten...
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Vriendelijke mensen in de bediening. Houden rekening met je wens en begrijpen dat je graag aan het raam zit vanwege het mooie uitzicht. Had persoonlijk iets wat moeite met het weg krijgen van kalfsvlees. Dit eet ik niet vaak, dus weet niet of het zo hoort :-) maar nogmaals, hebben het er erg gezellig gehad.
DxKoster .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2014
Wij hebben hier heerlijk gegeten, eten was goed bereid en precies zoals aangeven ( biefstuk rood) vlees was verder heerlijk kwa smaak. De Bedieng was erg vriendelijk en goed. Mooie locatie met een geweldig uitzicht. Zeker voor herhaling vatbaat.
Lekker007eten .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Mooi restaurant dat na de verbouwing beter tot zijn recht komt. Heel vriendelijke bediening. Eten is zonder wauw effect en geloof dat ze hier ook meer op de groepen bussen inspelen waardoor de kwaliteit van het eten erg laag is. De bestelde biefstuk was doorbakken en lauw ipv medium wat bestelf is. waarop we dit zeiden, het bord kwam binnen 1 minuut terug en we hadden beiden het idee dat het de magnetron heeft gezien. Welliswaar nog altijd doorbakken maar dit keer een laag extra saus. Voor de bediening zouden we terug komen maar de keuken daar moet in onze ogen aan gewerkt worden.
Martijn R.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Wat een verrassing! Ze hadden dit ipv de bokkerijder beter de bergparel kunnen noemen... Een prachtig gebouw waar je vanuit een heerlijke stoel tot ver in Duitsland kan kijken. Na een lekkere uiensoep met kaas en brood kwam er een Schnitzel op tafel die zo groot was dat je er met gemak met z'n 2-en van kan eten. Er waren ook nog champignons, ham en kaas overheen gebakken, vergezeld met eigengemaakte dikke frieten en een sla met heerlijke dressing. Als toetje een Brusselse wafel met slagroom en aardbeien en dit alles met veel aandacht van de supervriendelijke bediening. Wat een feest! Hier gaan we zeker terugkomen!
JoZeF1980 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2013
Waren op zoek naar een gezellig restaurant in de euregio en kwamen per toeval in deze (ook nog pas mooi gerestaureerde) zaak terecht.
Het ontvangst was uiterst vriendelijk en er werd meteen een tafel voor ons verzorgd
entourage was prettig rustig met aangename diner muziek op achtergrond
Eten was echt "af" verse producten mooie opmaak borden en prima kwaliteit.
Het wild was geweldig maar ook de Limburgse forel en Steak Bokkerijder waren top!!!
Bediening kwam regelmatig vragen of alles naar wens was, maar je kreeg wel echt de rust te dineren
Al met al zeer prettige ervaring prima restaurant met prima kwaliteit.
Marco O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Helaas geen goede ervaring met dit restaurant. Wij hebben op een zaterdagmiddag geluncht ( half oktober 2013 met 20 graden!!) Dus we konden lekker op het terras zitten met een schitterend uitzicht. Helaas is dit het enige positieve. De bestelde "giant tosti" en uitsmijter lieten 30 minuten!! op zich wachten. Er werd gezegd dat er iets mis was gegaan met de bestelling in de keuken. Maar toen we eenmaal het eten kregen was het lauw en duidelijk was dat het een behoorlijk aantal minuten klaar heeft gestaan voordat het geserveerd werd. De tosti was sappig aan de onderkant en koud van binnen. De "giant" tosti is ook niet echt "groot" het formaat is van een normale tosti echter met veel meer kaas... teveel eigenlijk want de kaas was niet eens helemaal gesmolten en dus ook nog koud... De uitsmijter was ook niet echt super. De 2 gebakken eieren waren lauw en het brood was al aardig oudbakken geworden door het lange staan. Jammer..
Pieneltje .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Het eten was goed ook vriendelijke bediening maar op onze opmerking dat we onze 61 ste trouwdag vierden werd niet gereageert,dat vinden we toch een minpuntje. mvg al "61 jaar" een echtpaar .
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2013
Bij 3 landenpunt. Erg goede service, prettige omgang, open en pro actief. Vlaai met standaard slagroom . Mooi uitzicht. Speelruimte voor kinderen.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Jaarlijks bezoej aan Limburg en tch even het 3-landenpunt bezoct. Dan is deze zaak een aanrader om snel even wat lekkers te nutin. Ook ons neefje en nichtje heben genote van een klasse unch, goede gerechten, zeer uitgebreid en een fantastisch uit en terras.