De Bok

Uitmuntend
9,4
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Afgelopen dinsdag een mooie avond gehad met een Engelse vriend. Na een gastvrije ontvangt werd de 'royal table' toegewezen. Leuk gepraat over van alles tot mijn gast aankwam onder het genote van een speckled hen. Het eten was subliem. Op advies van de gastvrouw namen we een voorgerecht met forel en een uiensoep. Het hoofdgerecht werd de Buffel entrecote, magnifiek. Na afloop de chef nog ontmoet. Het was super en ik kom zeker terug.
Marian J.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Wat een verrassing dit restaurant in centrum Den Haag. De hoge cijfers op Iens beloven heel wat ..... en het klopt. Een warme ontvangst door de gastvrouw die voor al haar gasten de tijd neemt en oprecht geïnteresseerd is in hun verhalen.
Op advies van de gastvrouw namen we samen een voorgerecht met forel. Meer dan voldoende voor twee personen , en heel erg lekker.
Als hoofdgerecht namen we beiden de vegetarische schotel met lekker veel groenten. Dit was ouderwets genieten.
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Vandaag gegeten in eetcafé De Bok.

We hadden gereserveerd en bij binnenkomst werd mijn vrouw al direct bij haar voornaam genoemd door de gastvrouw. We werden dus duidelijk verwacht en voelde ons ook gelijk op ons gemak.

Het eetcafé lijkt binnen op een echte Britse Pub. Lekker druk en gezellig ingericht. Na een leuk praatje met de gastvrouw aan tafel kregen we de menukaarten aangereikt en konden we onder het genot van een drankje een keuze maken.

De gastvrouw is vriendelijk en vlot. De kaart is uitgebreid. De prijzen zijn iets aan de hoge kant, maar de kwaliteit van het eten is ruim voldoende. We hebben heerlijk gegeten en een lekker wijntje gedronken. Ook hebben we genoten van de goede achtergrondmuziek. Het enige minpunt is dat de wijnglazen erg klein zijn.

We komen hier vast en zeker nog eens terug.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wederom een heerlijke Buffel entrecote gegeten in dit geweldige eetcafé. Vaak entrecote gegeten maar zo lekker als deze kom je niet vaak tegen. Super gastvrij, geweldige ambiance. Kortom een TOP TENT
Sophie V.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijke plek om in het weekend te ontbijten met een krantje en rustig klassiek muziekje op de achtergrond. De toast met scrambled eggs van Gert is super, en ook de verse scones. Geen sjieke liflafjes, maar typisch Britse pot en gezelligheid.
Huub P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Ik kom al jaren bij de Bok. Een fijne zaak waar ze de gasten kennen, goede sfeer. Heerlijke gerechten met zorg bereid.
Op zaterdag een engels ontbijt bij de Bok is een feestje.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
1 december aanstaande bestaat dit knusse restaurant 38 jaar! Ik kom er samen met een vriend nu al een aantal jaren regelmatig en het is altijd heerlijk en gezellig. Hulde aan kok Gert en gastvrouw Rachel!
Reina R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heb er gisteren gegeten ter ere van mijn verjaardag. Heerlijk voor en hoofdgerecht, super lekker toetje. En de bediening is super. Relaxed maar je wordt heel persoonlijk benaderd. Een aanrader.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk tentje, lekker eten, geweldig gastvrijheid, achtergrond muziek en niet te vergeten heerlijk engels bier van de tap
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Leuke straat met meer dan voldoende keus voor iedereen. De bok was geen verkeerde keus, fijn bereidde biefstuk die mals was en lekkere garnituur erbij. Aardige ongedwongen mensen met ieder een eigen uitstraling. Het doet engels aan hierbinnen en dat maakt het wel gezellig.
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
De Bok is een ontzettend leuk Brits eetcafé in Den Haag en heeft ook erg geestig personeel met een typisch Britse humor waar ik erg om gelachen heb. De aankleding is die van een typische overvolle bruine kroeg maar doet erg gezellig aan.
De kaart bestaat uit Engelse klassiekers en ze serveren er goede bieren bij met ook een selectie Engelse bieren van de tap.
Fonn M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
We kennen deze restaurant aan de prinsestraat nog niet, dus proberen! En we zijn zeer blij dat we het hebben gedaan. Super lekkere gerechten, met een goede service. Volgende keer als we weer in Den haag zijn is Bok zeker een optie om weer terug te gaan.
JaapBoekestein .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Als je in De Bok eet, waan je je in een gezellige, originele pub in Schotland of Ierland. Heerlijke sfeer met een enorme verzameling snuisterijen waarvoor de ogen tekort komen.
Het eten is uitstekend en je kan kiezen uit een mengeling van traditionele Engelse/Schotse/Ierse gerechten in combinatie met goede gerechten uit andere streken. Een keus maken is moeilijk :-). Tip: bewaar nog ruimte voor een toetje.
Als je wat vroeg komt, heb je de kans gezellig een praatje met de kok te maken. Wie de man, kent de kok.
Aanrader!
Pjotr V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Als je uit principe weinig vlees eet, maar er wel van houdt, is een medium rare entrecote van buffel iets om speciaal voor naar De Bok te gaan, de sfeervolle pub in de Haagse Papenstraat. 'De kok bakt 'm niet helemaal rare, want de smaak zit in het randje en dat wil je wel gaar, toch?', adviseert de praatgrage eigenaresse. Grappig genoeg bestaat de kaart van deze pub - eenvoudig, maar met opvallend goede ingrediënten - bijna voor de helft uit vegetarische gerechten. Zoals smakelijke, knapperig-gare samosa met een salade en een pittige chutney vooraf. De prettige atmosfeer maakt dit restaurant ideaal voor een fijne avond uit en een goed gesprek. De eigenaresse heeft in plaats van een fooi liever dat je terugkomt. Dat doen wij graag.
Simone124 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Heel gezellig, goede service en heerlijk eten! Inderdaad de gastvrouw maakt dit restaurant - wat een hartelijke en gezellige ontvangst! Het eten was ook er lekker. We hebben genoten van een uiensoep met brie, buffalo steak en roergebakken biefstuk en ons daarna nog laten verleiden tot een heerlijk chocolade rum taartje. Alles was heerlijk! En ook de Irish coffee wordt goed geserveerd. Het hele intererieur doet denken aan een knusse gezellige pub, vol met Ierse en Engelse spulletjes. Echt een aanrader voor een relaxte, gezellige avond met goed eten!
degapendeeterd .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
We hebben zeker niet slecht gegeten, alhoewel de uiensoep met brie wel zwaar op de maag ligt.
Het is er alleen wat rommelig, de zaak kan wel een verfje gebruiken.
De bediening is standaard, waar we wel altijd slecht tegen kunnen is bediening (kok?) die aan de bar hangt.
Prijzen zijn (voor een eetcafe) aan de hoge kant.
hboezelijn .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Restaurant De Bok in de Papestraat te Den Haag is een knus, gezellig en zeer goed restaurant qua eten, drinken en bediening. De gastvrouw geeft je meteen het gevoel in huiselijke Ierse sfeer te verkeren. De bestelde Buffel met pepersaus is een absolute aanrader!!!
Ga er beslist eens naar toe, u zult er geen spijt van krijgen!
Wel even reserveren hoor, want het aantal plaatsen is beperkt.
ggerritse .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Elke keer dat we in Den Haag zijn, komen we hier op zondag Engels ontbijten. De 'full breakfast' is precies dat, compleet en prima klaargemaakt. De gastvrouw is uiterst vriendelijk en attent, en weet precies de juiste toon te treffen. En: een pint 'Old Speckled Hen' daarna smaakt uitstekend. Keep up the good work, guys, hopefully for years to come!
Just K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Smakelijk en ongecompliceerde maaltijden hier! Begeleid door bijvoorbeeld een lekkere pint of Guinness. Vlees waarvan de kwaliteit boven de verwachting uitstijgt. Wij aten een geweldig malse en heerlijk rood gebakken entrecote met een zachte pepersaus. Vooraf dunne plakjes wildpaté. En de service in handen van een vriendelijke en snelle dame die weet wat hjaar klanten willen. de inrichting zoals het hoort in een bruine pub. Borden, potten en meuk aan de muur in een gelig-bruine entourage. precies goed om je warm en welkom te voelen.
gerardbrennink .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Leuke persoonlijke pub. Het moet je verteld worden om dit te vinden, terwijl ze al jaren constant zijn. Eerlijk en betaalbaar eten. Je krijgt hier een gevoel alsof je thuis komt.