De Bok

Dinsdag t/m Vrijdag 17:30 - 22:00
Zaterdag 13:00 - 22:00

Huub P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Ik kom al jaren bij de Bok. Een fijne zaak waar ze de gasten kennen, goede sfeer. Heerlijke gerechten met zorg bereid.
Op zaterdag een engels ontbijt bij de Bok is een feestje.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
1 december aanstaande bestaat dit knusse restaurant 38 jaar! Ik kom er samen met een vriend nu al een aantal jaren regelmatig en het is altijd heerlijk en gezellig. Hulde aan kok Gert en gastvrouw Rachel!
Reina R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heb er gisteren gegeten ter ere van mijn verjaardag. Heerlijk voor en hoofdgerecht, super lekker toetje. En de bediening is super. Relaxed maar je wordt heel persoonlijk benaderd. Een aanrader.
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Heerlijk tentje, lekker eten, geweldig gastvrijheid, achtergrond muziek en niet te vergeten heerlijk engels bier van de tap
Ronny D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Leuke straat met meer dan voldoende keus voor iedereen. De bok was geen verkeerde keus, fijn bereidde biefstuk die mals was en lekkere garnituur erbij. Aardige ongedwongen mensen met ieder een eigen uitstraling. Het doet engels aan hierbinnen en dat maakt het wel gezellig.
Jorn D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
De Bok is een ontzettend leuk Brits eetcafé in Den Haag en heeft ook erg geestig personeel met een typisch Britse humor waar ik erg om gelachen heb. De aankleding is die van een typische overvolle bruine kroeg maar doet erg gezellig aan.
De kaart bestaat uit Engelse klassiekers en ze serveren er goede bieren bij met ook een selectie Engelse bieren van de tap.
Fonn M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
We kennen deze restaurant aan de prinsestraat nog niet, dus proberen! En we zijn zeer blij dat we het hebben gedaan. Super lekkere gerechten, met een goede service. Volgende keer als we weer in Den haag zijn is Bok zeker een optie om weer terug te gaan.
JaapBoekestein .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Als je in De Bok eet, waan je je in een gezellige, originele pub in Schotland of Ierland. Heerlijke sfeer met een enorme verzameling snuisterijen waarvoor de ogen tekort komen.
Het eten is uitstekend en je kan kiezen uit een mengeling van traditionele Engelse/Schotse/Ierse gerechten in combinatie met goede gerechten uit andere streken. Een keus maken is moeilijk :-). Tip: bewaar nog ruimte voor een toetje.
Als je wat vroeg komt, heb je de kans gezellig een praatje met de kok te maken. Wie de man, kent de kok.
Aanrader!
Pjotr V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Als je uit principe weinig vlees eet, maar er wel van houdt, is een medium rare entrecote van buffel iets om speciaal voor naar De Bok te gaan, de sfeervolle pub in de Haagse Papenstraat. 'De kok bakt 'm niet helemaal rare, want de smaak zit in het randje en dat wil je wel gaar, toch?', adviseert de praatgrage eigenaresse. Grappig genoeg bestaat de kaart van deze pub - eenvoudig, maar met opvallend goede ingrediënten - bijna voor de helft uit vegetarische gerechten. Zoals smakelijke, knapperig-gare samosa met een salade en een pittige chutney vooraf. De prettige atmosfeer maakt dit restaurant ideaal voor een fijne avond uit en een goed gesprek. De eigenaresse heeft in plaats van een fooi liever dat je terugkomt. Dat doen wij graag.
Simone124 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Heel gezellig, goede service en heerlijk eten! Inderdaad de gastvrouw maakt dit restaurant - wat een hartelijke en gezellige ontvangst! Het eten was ook er lekker. We hebben genoten van een uiensoep met brie, buffalo steak en roergebakken biefstuk en ons daarna nog laten verleiden tot een heerlijk chocolade rum taartje. Alles was heerlijk! En ook de Irish coffee wordt goed geserveerd. Het hele intererieur doet denken aan een knusse gezellige pub, vol met Ierse en Engelse spulletjes. Echt een aanrader voor een relaxte, gezellige avond met goed eten!
Degapendeeterd .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
We hebben zeker niet slecht gegeten, alhoewel de uiensoep met brie wel zwaar op de maag ligt.
Het is er alleen wat rommelig, de zaak kan wel een verfje gebruiken.
De bediening is standaard, waar we wel altijd slecht tegen kunnen is bediening (kok?) die aan de bar hangt.
Prijzen zijn (voor een eetcafe) aan de hoge kant.
Hboezelijn .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Restaurant De Bok in de Papestraat te Den Haag is een knus, gezellig en zeer goed restaurant qua eten, drinken en bediening. De gastvrouw geeft je meteen het gevoel in huiselijke Ierse sfeer te verkeren. De bestelde Buffel met pepersaus is een absolute aanrader!!!
Ga er beslist eens naar toe, u zult er geen spijt van krijgen!
Wel even reserveren hoor, want het aantal plaatsen is beperkt.
Ggerritse .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2013
Elke keer dat we in Den Haag zijn, komen we hier op zondag Engels ontbijten. De 'full breakfast' is precies dat, compleet en prima klaargemaakt. De gastvrouw is uiterst vriendelijk en attent, en weet precies de juiste toon te treffen. En: een pint 'Old Speckled Hen' daarna smaakt uitstekend. Keep up the good work, guys, hopefully for years to come!
Just K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Smakelijk en ongecompliceerde maaltijden hier! Begeleid door bijvoorbeeld een lekkere pint of Guinness. Vlees waarvan de kwaliteit boven de verwachting uitstijgt. Wij aten een geweldig malse en heerlijk rood gebakken entrecote met een zachte pepersaus. Vooraf dunne plakjes wildpaté. En de service in handen van een vriendelijke en snelle dame die weet wat hjaar klanten willen. de inrichting zoals het hoort in een bruine pub. Borden, potten en meuk aan de muur in een gelig-bruine entourage. precies goed om je warm en welkom te voelen.
Gerardbrennink .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Leuke persoonlijke pub. Het moet je verteld worden om dit te vinden, terwijl ze al jaren constant zijn. Eerlijk en betaalbaar eten. Je krijgt hier een gevoel alsof je thuis komt.
Michaelenkarin .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Dit is echt een geweldige pub! Rachel is een top gastvrouw en Gert kan heerlijk koken!
Mijn engelse schoonmama heeft vanavond weer genoten van een echte engelse pie met meshy peas. Wij hadden overigens allemaal een heerlijke maaltijd en hebben ook weer genoten van de waanzinnige engelse desserts!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2013
Na een lange tijd weer eens gegeten bij De Bok. Sfeer en service zijn prima. De gastvrouw neemt echt de tijd voor je. Je merkt aan alles dat het restaurant haar lust en haar leven is. Dat geldt ook voor haar man Gert die de heerlijkste gerechten bereidt. Lastig kiezen van zo'n veelzijdige kaart (ook voor vegetariers). Wij gingen voor de gamba's en de falafel. De borden waren plaatjes om te zien en gingen schoon weer terug naar de keuken. Het toetje is zo mogelijk nog moelijker om te kiezen. Mede door de goede reacties hier op Iens, de Eton Mess geprobeerd. Om je vingers bij op te eten! Kortom, we hebben ons weer prima vermaakt.
GREYHOUND650 .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2013
na al die recensies had ik iets meer verwacht
de lamsbout was lekker,de groenten hadden iets meer smaak
en gaarheid mogen hebben en de puree was lauw,bijna koud
de bediening was vriendelijk en dronk spa omdat ik met de auto was
het zou de avond wat langer kunnen laten duren indien de borden wat warmer ipv koud zouden zijn
Frans_K .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2013
Ik kom hier wel vaker met vrienden. Heerlijke boeuf bourguignon. Lekkere malbec wijn en tadadadada een subliem nagerecht, nergens te verkrijgen in Den Haag, Eton Mess! Wat is dat een vreugde voor de mond. Fantastisch! Ik kom hier overigens af en toe om alleen de Eton Mess te eten.
Verder is Rachel de gastvrouw erg attent!
Sauerkraut .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Als we trek in een hamburger hebben of sate dan weet ik dat je hier altijd diezelfde kwaliteit kan verwachten die ik me van het laatste bezoek kan herinneren. We komen hier met grote tussenpozen maar we worden altijd even vriendelijk ontvangen alsof je de vorige week nog was geweest. Het decor geeft je dat echte Irish pubgevoel en de muziek is eveneens daar op afgestemd. De tafels staan mooi van elkaar verwijderd en we komen daar echt tot rust vanwege de ongedwongen sfeer. Dit keer gekozen als voorgerecht voor de kaas spring rolls en de bruine bonensoep ( deze was echt super ). Als hoofdgerecht natuurlijk de kipsate en voor de verandering de buffel entrecote ( aanrader ). Als afsluiter een Eaton mess en cake met ingrediënten van vruchten, bier en besprenkeld met whiskey. De keuze uit wijnen is voldoende en voor een mooie prijs.