De Bok

Duizelsteeg 16 6811 GS Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Bok

• : Gratis parkeren in de buurt & Valet parking

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Valet parking
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Wat vroeg op de avond op zoek naar een eettentje, dat was de intentie.
Leuk centrum, en dan een pleintje met terrasjes. Waar kun je gezellig eten? We slaan een hoek om, klein straatje, en je waant je ergens diep in het zuiden van Europa. Er kunnen net twee rijen met eettafeltjes staan aan weerszijden van de straat. We kozen voor Bistro De Bok. Een goede keus. Meteen wordt vers stokbrood en sausjes op de tafel gezet. Snelle sympathieke bediening. Heerlijke lamskoteletten en een maaltijdsalade.
Dolfbvk .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Een echte bistro. Eerlijke producten, lekker knoflook, een goed glas wijn. Als je het geluk hebt om op een warme dag op het terras(je) te kunnen zitten, waan je je in een smal straatje in Sarlat (Dordogne). Een aanrader is zeker de carpaccio en waar vind je tegenwoordig nog escargots op de kaart? Heerlijk. De gamba spies is ook niet te versmaden. Prettige bediening, dus gewoon terugkomen op dit plekje.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
restaurant ziet er een beetje uit als een bruine kroeg,ouderwetse bistro. de prijs is niet echt goedkoop maar ook niet duur. Het eten is echter zeer goed ik had een geweldige entrecote.
ook de voorgerechten verdienen een pluim echt uitstekend eten. Het restaurant zat het echt afgeladen vol. Ook het enthousiasme van de uitbaatster was aanstekelijk. Dit is echt een aanrader TIP: Neem als nagerecht de bokkepootjes ijs
en een tip voor de Bok zelf : zorg dat de toiletten beter zijn
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Vanavond hier weer heerlijk gegeten. Super Entrecote en lamskoteletten. Lekker een fles wijn erbij en stokbrood van het huis.
We komen hier altijd als we in Arnhem zijn.
35 jaar geleden zijn we hier mee begonnen.
Nog steeds ons favoriete restaurant.
Top mensen. We hopen jullie een volgende keer weer te zien. Dank jullie wel
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Van de week weer bij De Bok geweest: we beginnen een beetje van de eigenaresse te houden :-) en de jongen in de bediening ook: erg leuk, sympathiek en vlot. Het eten is perfect. Niet zoveel op aan te merken. De keuzes zijn niet overdreven veel of groot, maar an sich is dat prima: zo kun je wel de kwaliteit behouden. Blijft een vastadresje voor ons!
Jetlag .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
vandaag weer voor zaken in Arnhem.
En natuurlijk naar Bistro de Bok.
Heerlijk genoten van de gemarineerde spareribs.
Hoe ze die marinade maken is fantastisch.
Vooraf altijd gratis brood met huisgemaakte sausjes.Top!!!!
Volgende keer weer.
B.B.William

Christian V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Met vrienden voor de 2e keer in relatief korte tijd bij De Bok geweest. Leuke vlotte gast in de bediening, en het eten was weer goed. Al hadden wij de indruk dat het de vorige keer wat beter was (spareribs iets malser, minder lang gegrilld, etc); maar dat zijn natuurlijk lastige factoren om continu exact te houden. Wél hadden mijn tafelgenoten commentaar op het brood en de sausjes, welke smaakte alsof ze uit de fabriek afkomstig waren. Zelf ben ik minder moeilijk, maar ik deel wel de mening dat het brood nu wat ouder/taaier was, en dat ze beter voor zelfgemaakte kruidenboter kunnen kiezen ten gunste van hun kwaliteit. Verder waren de hoofdgerechten perfect, en hebben de desserts ook goed gemaakt; één punt van kritiek van een tafeldame was dat het ijs bij haar te gekristalliseerd was.
Bartnvdv .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Na 25 jaar was ik even terug in Arnhem en was blij verrast dat deze ouderwets gezellige bistro nog steeds bestaat!! Als je eens geen zin hebt in sushi, tapas en andere moderne trendy liflafjes, maar van met liefde bereide traditionele bistro gerechten wilt genieten in een interieur zoals dat in de jaren 70 hip was, dan moet je bij de bok wezen!! De vriendelijkste bediening, het heerlijkste op houtskool bereide vlees en nog steeds dat beroemde overheerlijke bokkenpotenijs!! Wat fijn om weer even terug te zijn in Arnhem en wat heerlijk om na 25jaar weer ouderwets lekker bij de Bok te mogen eten!!
Jean Paul G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Arnhems eerste en oudste bistro, midden in het centrum gelegen in een van de gezelligste steegjes achter de Korenmarkt. De Bok is echt een klassieke bistro zoals je dat ook verwacht.

Vooraf, lekkere slakken, prima carpaccio, alleen de gegratineerde mosselen hadden echt te weinig smaak.

De hoofdgerechten waren om te smullen: een Bokspies met erg mals vlees en goed gegaard (hetgeen bij verschillende soorten vlees aan een spies best lastig is) en een goede portionering). Andere hoofdgerecht waren de lamscoteletjes. Op een hoog vuur gegrild, daardoor mooi van de buitenkant en van binnen heerlijk rosé.

De Bok is echt een bistro waar je even een hapje gaat eten in een gezellige omgeving en sfeer.
Haylee .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Houtskoolgrill!!!!

Superplekkie om grillgerechten te eten, Tbonesteak tot gamba's heerlijk.

Prijs is wel ok, jammer dat je niet kan reserveren maar aan de bar kan je altijd ff wachten tot er plek is. Goed teken hè, altijd lekker druk.

Hier komen we graag terug
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Zaterdagavond hier met twee personen gegeten. Het was alweer een tijd geleden dar we hier voor het laatst waren. Gezellig eetcafé met veel verzamelingen aan de muren. Ook de menukaart hangt aan de muur. Bediening is vriendelijk en attent. Gelijk wat te drinken en brood met sausjes. Als voorgerecht een proeverij voor twee (heel lekkere champignons, pittige garnalen en spareribs) allemaal erg lekker. Vervolgens de vis van de week (makreel, dat zie je niet vaak) en spareribs. Wel jammer dezelfde als in de proeverij. Erbij lekkere gebakken aardappels en een goed aangemaakt bakje sla. Er was nog wat ruimte voor bokkenpootjes ijs en limoncello ijs. Dat waren flinke porties! Erbij twee biertjes en twee wijntjes. Een schappelijke prijs van € 71,00.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Een gezellig eetcafe, dat is de 1e uitstraling. Maar het eten is daar net iets te goed voor en de prijzen net wat te hoog. Met het interieur is weinig mis, maar is ook niet heel mooi of speciaal. De bediening was niet altijd even alert maar wel vriendelijk en snel. Het eten was de grootste verrassing voor me. Als voorgerecht de proeverij gehad. Lekkere spare ribs, goed gemaakte champignons en lekkere mosselen (piri piri). Dat laatste is voor mij apart, want ik hou niet erg van mosselen. Als hoofdgerecht een echt prima entrecote. Heerlijk gebakken / gegrilt, een mooi stukje vlees. Irish coffee na, paar biertjes erbij. Voor €40. Zoals gezegd geen eetcafe-prijs, maar dan ook betere kwaliteit. Prijs/kwaliteit dus in orde. Als je echt uitgebreid wilt tafelen is dit niet zo'n goed idee. Als je voor het stappen (bij Korenmarkt) of voor bioscoop hier snel en lekker wilt eten, is dat zeker wel een goed idee.
Mabel A.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2013
Het eten bij de Bok is redelijk maar zeker niet super. Verwacht niet het beste vlees. Voor een hoofdgerecht, een nagerecht en twee wijn was ik 33 euro kwijt. Dat vond ik net iets te veel voor een eetcafé. Prijs/kwaliteit dus negatief. Decor leuk, bediening vriendelijk.
Wiekentaal12 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Bij binnenkomst trof ons al meteen de gezelligheid , de sfeer en de
gastvrijheid. Misschien het beste te omschrijven als "huiselijk" .
De ontvangst van de gastvrouw sloot daar perfect bijaan . Gastvrij dus .
Mijn biefstuk was van uitstekende kwaliteit en prima geroosterd op echt
houtskool . Alles eromheen , inclusief pepersaus,was lekker en verzorgd.
Mijn vrouw ,die grote garnalen had genomen , was net als ik uiterst
tevreden . We komen hier terug .
Piet en Anneke Taal
PaSte .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2013
Afgelopen vrijdag met een vriendin in de Bok gegeten. Het was gezellig druk en als vanouds een goede entrecote gegeten.
De bediening was accuraat en vriendelijk. jongens bedankt voor een gezellige avond.
John H.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Altijd even enthousiast wordt je hier ontvangen. Eten altijd voortreffelijk. De rib eye is een aanrader.
De bok blijft klasse!!!!!
Jetlag .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2013
Even weer terug in Arnhem en meteen naar Bistro de Bok.
Was weer uitstekend.Lekkere volle Bokspies, veel sausjes(gratis).
en heerlijk Bokkenpootjes ijs.Moet iedereen proberen.
Inrichting heel apart.
Tot de volgende keer.
Vionier .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
op een zaterdagavond gastvrij ontvangen en deze kleine bistro,
ondanks de drukte hoefden we niet al te lang te wachten met ons drankje aan de bar en een kijkje in de open keuken. we aten tournedos die heerlijk zacht was en perfect gegrilld en spare-ribs,we vroegen ons af hoe het kan dat veel zaken claimen de beste ribs te hebben,heeft de bok deze wedstrijd gemist !!
het was lekker en heel gezellig,we komen snel terug .
Edeltje .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Bistro de Bok is onze vaste invalshoek voor een avondje Filmhuis.
Bij de entree,achter het nostalgische cafe-gordijn, staan we midden in een soort Beanery van de Amerikaanse kunstenaar Kienholz. Midden in een typisch bistrodecor,"waarbij je ogen tekort komt " worden we hartelijk ontvangen door de immer stralende eigenaresse/gastvrouw Jolanda.
We zoeken zoals gewoonlijk met haar een tafeltje uit en bespreken met haar kort naar welke film we gaan. De menukaart staat met krijt op het schoolbord geschreven. Zoals altijd staat het broodmandje met vers wit -en bruin stokbrood en de drie sauzen klaar. Dit wordt niet in rekening gebracht, evenals het gevraagde kraanwater. We laten ons geurige slakken en pittige piri-piri garnalen goed smaken. Daarna voor mij een heerlijk hertenbiefstukje en voor mijn vrouw lamskoteletjes. Het is prima op houtskool gegrild vlees vergezeld met gebakken aardappeltjes en een koolgarnituur. Ook de huiswijn mag er wezen!
Bistro de Bok heeft een authentieke bistrosfeer met een in vele opzichten sfeerrijk decor waarin het goed toeven en eten is. En na de versierde cappuccino op naar het filmhuis op de Korenmarkt.
Maaike Edel en Jan van Krieken
Reedt .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2013
Heerlijk gegeten! Mijn tournedos was perfect gegrild. Leuk dat je bij binnenkomst alvast stokbrood met heerlijke sausjes krijgt. De sfeer was erg fijn. Hartelijk ontvangen en ondanks dat het druk was hoefde we niet lang te wachten op een tafel. We hebben heerlijk gezeten aan de bar. Prima service, zoas het hoort.

Hier komen we zeker terug.