De Boffert

• Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Gerard V. Bourgondiër (2 recensies) 3,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
zaterdag 16 juli geprobeerd te eten ,ja geprobeerd!
de Slechtste pannenkoek die ik ooit gegeten heb.Onze kleindochter van 1,5 jaar kreeg een kindermenu met twee frikandellen?????? en half verbrande patat.De pannenkoeken waren vet en koud. De spek zo zout dat de nieren begonnen te protesteren.
Kortom nooit weer
Nel D. 1e beoordeling (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Ik heb bij jullie een high tea gehouden en dat is ons uitstekend bevallen. De sfeer was goed.
Tafels waren mooi ingedeeld. De kinderen genoten van hun eigen tafel en al het lekkers wat ze konden bestellen.
We vonden het ook heel mooi dat we de overgebleven hapjes mee konden mee nemen en dat dit zeer netjes verpakt was.
Kinderen konden er ook lekker spelen,...alleen wel onder veel toezicht i.v.m water waar de kinderen in kunnen vallen. Misschien een idee voor de toekomst om dit af te schermen.

Met vriendelijke groet,

Mevrouw de Jong

Pascale1974 . 1e beoordeling (1 recensie) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Leuk om met de kinderen, zeker als op zo'n mooie dag als vandaag, buiten te eten.

Service is slecht. Lang wachten. O.a. 1 x Kindermenu patat met 2 frikandellen besteld, hebben om 1 frikandel gevraagd, want dat gaat niet op (8 jaar). Mensen tafel naast ons deden dit ook, en verzochten/kregen daarvoor in de plaats een paar aardbeien erbij. Was voor ons niet mogelijk want kindje van de buren was stuk kleiner (klopt ca. 1,5 jaar) en had naast de frikandel ook een paar frietjes minder. En we moesten evengoed de prijs voor het menu met 2 frikandellen afrekenen.
Anita L. 1e beoordeling (1 recensie) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Vandaag 2e Pinksterdag bij de Boffert gegeten. Niet voor de eerste keer en nooit eerder was het eten zo slecht. Had een pannekoek die gewoon echt niet gaar was van binnen. Kreeg nadat er gevraagd was of alles naar wens was het aanbod dat de pannekoek nog even terug kon naar de keuken. Een aardig aanbod maar als je de smaak in je mond heb van een hap niet gaar deeg wat aan de binnenkant van je mond plakt dan ben je even uitgegeten. Jammer eerdere ervaringen waren wel goed, misschien was de druk in de keuken te hoog vanwege het volle restaurant.
Sandervdsluijs . Gastronoom (30 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
We hebben hier al heel vaak met onze kinderen gegeten en zullen dat waarschijnlijk nog wel vaker doen. Het is voor ons vlakbij en de kinderen kunnen er heerlijk (zowel binnen als buiten) spelen. Behalve pannenkoeken kun je hier ook een schnitzel of een saté-tje eten, maar het blijft bovenal een pannenkoekenhuis. Deze keer hadden we allemaal een pannenkoek en ik had een hartige variant met vlees, prei, walnoten en blauwschimmelkaas. Bijzondere combinatie en goed van smaak.
Fred-Leonie . Gastronoom (90 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
De Boffert is geschikt voor familie partijen met kleine kinderen. Er is een speciale kinderhoek met speelgoed waar kinderen zich kunnen vermaken tijdens het eten. Ze hebben een uitgebreide pannenkoekenkaart en daarnaast worden nog enkele maaltijden a la carte geserveerd. Ook staan er op een bord aan de muur nog enkele specialiteiten van de dag. Je krijgt grote porties en het eten smaakt goed. We waren met een grote groep, maar het eten werd snel en tegelijkertijd geserveerd. De bediening is vriendelijk. Het restaurant is niet erg groot. Je komt binnen langs de bar en daarna is het lang gevormd. Bij twee lang gedekte tafels is er weinig ruimte om tussendoor te lopen. De Boffert ligt aan de rand van Weidevenne, Purmerend en vanuit hier kun je wandelingen maken door de polder. Dus vooral in de weekenden geschikt om na een wandeling of fietstocht een pannenkoek te eten of iets te drinken. Er is een groot terras van waaruit je een mooi uitzicht hebt over de polder.
CS79 . 1e beoordeling (1 recensie) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
We hebben er met vier volwassenen en twee kinderen gegeten. De bediening was, ondanks dat we vroeg waren en erg rustig was erg ongeduldig en onvriendelijk, vooral met de kinderen. De pannenkoeken waren (vooral in het midden) niet goed gaar en trok je uiteen als een gum. Smaak was slecht. De prijzen voor de topping zijn hoog, veel te dure pannenkoeken.
Catharinah . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Heerlijk pannenkoeken gegeten. Perfect. Goede bediening heel vriendelijk
Er wordt een hele kleine maat wijnglas gebruikt, niet te geloven in 2 slokjes leeg. En..... Let op !!!!!! Dan betaal je 3,60 euro. Verbaasd. Ditzijn prijen van het Rokin in Amsterdam?????? Dit doen we niet meer!!!!
Lailai . 1e beoordeling (1 recensie) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Wij voor het eerst met 3 volw. En 3 kinderen daar gegeten. De kinderen hadden zich goed vermaakt. Wij hadden zelf kip met patat en salade, prijs en kwaliteit verhouding was ok. Ik had verse munt thee besteld en ze vroegen of ik er honing bij wilde. Ik zei dat ik dat graag wilde, toen we de rekening kregen achteraf stond er op de bon munt thee 2,50 euro en honing 0,50 euro cent. Ik keek erna en was erg verbaast, dat had ik nog nooit meegemaakt dat je voor de honing ook nog moest betalen. Dat was echt een minmunt. Normaal is bij de thee gewoon honing inbegrepen, betekend het dan dat de honing een speciale topping is en dat je extra voor moest betalen belachelijk vond ik dat! Voor de rest leuke omgeving met veel natuurgebied.
HTalle . 1e beoordeling (1 recensie) 3,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Een pannenkoekenhuis waar ze geen pannenkoeken kunnen bakken. Dik, half rauw en nog aan de prijs ook. Bediening welwillend maar jong en onervaren. Weten niet hoe met klachten om te gaan. Gemiste kans want mooie zaak met leuk speeltuintje.
Gebruik . Bourgondiër (2 recensies) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Rauwe bonen. Dat honger rauwe bonen zoet maakt, heeft de Boffert vanavond wel duidelijk gemaakt. Want we moesten zo lang wachten dat de maaltijdsalade er toch wel in ging. Al is salade een groot woord. Een bakje met fantasieloos groenvoer en saaie zalmsnippers door elkaar gekwakt, meer was het niet. En o ja, onderin bleek wat dressing te zitten. De specialiteitenpannenkoeken hebben ze niet meer. En de prijzen zijn nog onredelijk gestegen ook. Nee, een echte boffert is degene die ergens anders mag eten. Ons zien ze er in elk geval niet meer.
Edwin Taree V. Gastronoom (14 recensies) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
erg matig. Restaurant meer gericht op pannekoeken en vermaak van gezinnen met kinderen. Eten is weinig inventief, verwacht dan ook geen culinair hoogstaand restautant. Pannekoeken vallen tegen (ik maak ze zelf beter). Bediening is te onervaren en jong. Ben hier nu een paar keer geweest, maar heb het wel gehad. Eignelijk is er helaas nog steeds maar 1 goed restaurant in Purmerend: Arissa (thais).
AleidaHolly . Bourgondiër (3 recensies) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2013
De eerste kennismaking met het restaurant is leuk: speeltuin voor de kinderen en leuk terras.

De bediening bestaat uit een groepje jonge vrouwen die je gelaten aanstaart.

De pannenkoeken zijn erg dik en machtig. Je bakt ze liever thuis. Voor de rest lijkt het menu rechtstreeks prefab uit de groothandel gereden te zijn: de geeikte sate met kroepoek..

Je hebt het wel een eerder en beter gezien!
Niet echt voor herhaling vatbaar.
Wassmo . Fijnproever (9 recensies) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Een leuk restaurant voor kinderen, met speelhoek, speeltuin en tolerant personeel dat rennende kinderen laat begaan. Ik vond het eten matig tot slecht. Service vrij matig en de ambiance... ach, smaken verschillen, maar daar hoef je het naar mijn mening ook niet voor te doen. Zeker geen plek om te komen als je een echt smakelijk etentje wilt zonder spelende, drukke kinderen in de buurt.
Paulien1981 . Gastronoom (25 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2012
Wat een geweldig leuke plek en mooi aangekleed restaurant. De bedienig is fantastisch! Ze hebben alle geduld met de kinderen en doen erg hun best om het je naar de zin te maken. De pannenkoeken vielen tegen qua smaak. De appels en het spek waren flink dik gesneden, waardoor de pannenkoeken ook erg dik waren en op sommige plekken niet helemaal gaar. Ook jammer is het dat er geen onderscheid is tussen pannenkoeken voor volwassenen en kinderen. De porties zijn even groot. Hiernaast vind ik het relatief duur waardoor wij, alles bij elkaar opgeteld, niet snel terug zullen komen.
Halt58 . 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2012
Al blij dat we woensdagavond konden resereveren voor zaterdagavond voor 15 personen.Toen we aangaven dat het later kon worden dan afgesproken, geen punt. Inderdaad pas half uur later aangekomen en heel lang met groep gebleven.Zelfs toen ze pas goed half 10 konden gaan sluiten, geen probleem. Ook het apart afrekenen was geen punt.Prima service.Eten best vlot op tafel,terwijl er veel verschillende gerechten waren besteld.Kwaliteit eten was in orde, alleen vonden de kinderen de patat teveel naar gewone aardappels smaken.Ondanks pubergedrag van enkele kinderen bleef de bediening vriendelijk .We vinden het best een aanrader voor anderen, ook voor een groep.Genoeg keuze in maaltijden en
nagerechten. Redelijke prijzen, per persoon voor ca. 23 euro een hoofdgerecht, drinken en toetje is netjes. Het restaurant is niet heel groot, maar doordat er buiten volop ruimte is kan er genoeg publiek ontvangen worden.
FijnProeverInEetcafe . Fijnproever (8 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Het eten is niet bijzonder goed, niet bijzonder slecht. De bediening is bijzonder traag. Het brengen van de drankjes alleen kost al een eeuwigheid. Eten kwam pas na ruim twee(!) uur op tafel. En dat was dan dankzij vele andere mensen die al de kuierlatten hadden genomen vanwege de absurde wachttijd, anders was het wellicht middernacht geworden. De lokatie is wel erg leuk en zeer geschikt voor kinderen.