De Boeter

Meer informatie over restaurant De Boeter

Jouw recensie over het restaurant De Boeter

Alberihi .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Wij hebben gegeten bij De Boeter. Vooraf mosterdsoep en garnalensoep. Deze waren goedgevuld en prima van smaak. Als hoofdgerecht kibbeling, garnalenkroketjes en stoofpotje met kabeljauw in tomatensaus. De plates met kibbeling en garnalenkroketjes waren lekker, het stoofpotje waterig en flauw van smaak. Dit ook aangegeven, maar hier zijn ze niet op teruggekomen. De friet was goed, van de salade in glazen bakjes zou wel wat meer werk gemaakt kunnen worden.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Wat een aardig personeel en prima service. Eigenlijk was de keuken al gesloten, na overleg toch nog heerlijk gegeten. Dikke 10 voor lieve serveerster en de kok van De Boeter in Zoutkamp!
Ron W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Eten was voor grootste deel prima alleen de garnalenkroket was echt niet goed ( bedorven?). Aan de bediening gemeld en die bood excuus aan en zou het doorgeven aan de keuken. Verder geen reactie op gehad en gewoon de volledige rekening betaald. Kopje koffie gratis was wel het minste geweest. Volgende keer beter
11-JE S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
We zijn hier op een koude zonnige zondagmiddag naar binnen gegaan voor een late lunch. Wát een hartelijke ontvangst!!! Het was binnen aangenaam warm en de inrichting is trendy maar toch erg gezellig. Toen ik vroeg of het mogelijk was om ipv twee kroketten op brood één kroket en een frikandel speciaal te krijgen antwoorde de bediening; "Vanzelfsprekend, wat een goed idee, een mens moet doen waar hij blij van wordt". Dat werd dus ons leidende motto voor de rest van de middag. Blij werd ik zeker van de heerlijke witte wijn, en blij werden we ook van de lunch. De smakelijke mosterdsoep bleek gevuld met veel en lekker uitgebakken spek. Kortom, een dikke aanrader, we komen hier ZEKER terug!!!
Loes L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Wij kwamen hier voor de garnalenkroketten, die prima zijn. Een mooie, niet te stijve vulling met veel Hollandse garnalen er in. We hadden de plate, drie krotketjes met friet (helaas met frietsaus ipv echte mayonaise) en een bakje sla er bij. Achteraf hadden we beter gewoon twee kroketten zonder bijgerechten kunnen bestellen. De friet is namelijk niet zelfgemaakt en het kleine bakje sla is fantasieloos. De appeltaart is zelfgemaakt en erg lekker. Zo komen we toch nog op een 7 voor het eten. De bediening is vriendelijk. Kortom, meer een lunchrestaurant dan een plek om uitgebreid 's avonds te gaan eten. Daarvoor zitten de stoelen ook niet lekker genoeg.
E.G. D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
De Boeter in Zoutkamp is een petit restaurant en ijssalon aan de monding van het Reitdiep. Bij mooi weer zit je heerlijk op het terras. In de wintermaanden zijn ze alleen in het wekend geopend.
De kaart bestaat voornamelijk uit visgerechten (en geitenkaaskroketjes voor de vegetariërs).
Wij hebben koffie en thee met zelfgemaakte appeltaart besteld. De taart verkruimelde, maar is heerlijk van smaak. Nou nog échte slagroom erbij, dan is hij helemaal top!
berend H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Leuk gezellig knus restautantje. Vriendelijke en aardige bediening. Er is genoeg keus in diverse soorten vis.Een aanrader om te drinken en te eten.