De Boerenschuur

• Terras
Duur
Simon1947 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Na de positieve recensies en beschrijving gingen wij hierheen. Voor mij was het boerenmenu de reden om dit restaurant te kiezen. Tuin was mooi en sfeer goed. Helaas bleek in tegenstelling tot de site dat de menu's alleen voor 2 personen kon worden besteld. Dit vind ik een groot manco in de voorlichting. Het toen bestelde gamba en zalm met knoflooksaus gerecht viel heel erg tegen het was een klein stukje staartzalm en de knoflooksaus bleek een dun waterig sausje wat ook bij de victoriabaas werd geserveerd. Het was geen knoflooksaus, toen ik hier op wees kreeg ik een potje knoflookmayonaisesaus en mocht wat mengen. Bedienend personeel is over algemeen vriendelijk maar duidelijk is dat hier geen ervaren leiding aanwezig is. Het wordt tijd dat weer eens de puntjes op de I worden gezet en dan pas de toch wel hoge prijzen weer waar maken.
Dick .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Prima tent, leuk gegeten, voorgerecht kippenvleugeltjes en brood.
Daarna sparerib en mix allegaar ook goed, cappuccino kon iets beter gezet worden met de halfautomaat.

Daarnaast was er geen verse jus, dit hoort toch wel te kunnen.

Complimenten voor de service.
MRO89 .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Fantastische locatie, zowel binnen als buiten. Concept waarbij al het eten op een grote plank geserveerd wordt leuk, eten zeer smaakvol. Een geslaagde avond met vrienden.
Ikkie57 .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Met z'n tweeen gegeten bij dit restaurant. Zaten buiten op het terras. Erg gezellig om te zitten. Als voorafje een Boerenverwennerij (Serranoham, Carpaccio en Rosbief) en een Boerinnenverwennerij (Zalm, Makreel en gemarineerde zalm). Allebei erg smakelijk. Als hoofdgerecht een Boerenspies (varkensvlees met spek en paprika) en Knechtenvlees (gestoofd rundvlees met rode kool en appel). Het gestoofde vlees was bijzonder gaar en smakelijk en de spies smaakte ook erg goed. Erbij gebakken aardappeltjes met spek en ui. Bij de spies zaten ook nog verschillende soorten groenten. Allemaal goed van smaak.
Als dessert een capuccino met een stukje brownie. Goede brownie. En een klein ijsje met slagroom en vers fruit. Op de vraag of het vanilleijs kon worden vervangen door roomijs kregen we een negatief antwoord, anders had de service een 9 gescoord. De hoofdgerechten krijg je niet standaard met frites of aardappelen. Die moet je er apart bij bestellen maar dat wordt vooraf duidelijk verteld.
Veerlotje .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Gisteravond met een groep van 15 personen heerlijk gegeten bij De Boerenschuur.

Het decor is gezellig en geeft extra sfeer aan het restaurant.
Dit hebben ze erg goed gedaan!

De bediening was prima.
Soms ging er even wat mis maar dit was niet heel storend.

Vooraf hadden wij keuze uit tomaten soep of groenten soep.
Daarnaast werden kruiwagentjes geserveerd met vers bruin brood en kruidenboter.
De groenten soep was goed gevuld en had een lekkere bouillon.
De tomaten soep was romig en bevatte stukjes tomaat. Erg lekker!

Tijdens het hoofd gerecht werden drie lange plateaus geserveerd over de gehele lange tafel verspreid.
Zo kon iedereen er goed bij en was er geen lopend buffet maar een zittend buffet.

Op de plateaus lagen verschillende soorten vlees, groente, aardappels en sausen in aparte schalen.
Voor ieder was er wat wils en als er iets op was mochten wij het bij bestellen.
Erg origineel bedacht en heel erg lekker.

Het nagerecht werd opnieuw geserveerd in de kruiwagentjes. Verschillende soorten ijs en koek waren in bolletjes op elkaar gestapeld. Een erg mooi gezicht en leuk om op te scheppen.

Achteraf kletsten wij nog gezellig na met koffie en thee.
(Wij waren erg onder de indruk van het merk thee dat werd geserveerd. Legends Of Tea)

Wij hebben ongeveer 3 uur in het restaurant gezeten maar dit kwam meer door de gezelligheid van de grote groep dan door de snelheid van de bediening van het restaurant.
Die was namelijk prima.

Zeker een aanrader om met grote groepen te gaan eten. Wij hebben genoten en heerlijk gegeten!
Henk P.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Super lekker gegeten. Bediening goed en adrem, kom hier zeker terug. De bediening vond dat we te lang moesten wachten op het voorgerecht en bood ons een drankje aan. Wij vonden het wachten geen enkel probleem. Echt een leuke avond gehad. Henk Pikee uit Vaassen.
Vintelligence .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Wij komen hier met enige regelmaat. Meestal op woensdag voor de overheerlijke (op woensdag onbeperkte) spareribs. Af en toe wisselen we af met de overige heerlijke gerechten (zoals bijvoorbeeld een Boeren steak, een rib-eye van 400g!). Om een opsomming te geven van wat de Boerenschuur voor mij zo geweldig maakt: het heerlijke eten (en altijd een behoorlijk portie, een dik pluspunt!), de leuke ambiance en het vriendelijke personeel.

De Boerenschuur biedt een breed assortiment aan. Het vlees is heerlijk mals en goed bereid. Bij het eten kun je ook allerlei additionele gerechten bestellen. Zelfs de patat die je erbij kunt bestellen vind ik verrukkelijk. Als voorgerecht nemen wij vaak het Boerenvoorafje, een samenstelling van spareribs, kippenpootjes/vleugeltjes, carpaccio en zelfgemaakt brood met kruidenboter. Echt een aanrader.

De Boerenschuur heeft een prachtig pand tot zijn beschikking. Een echte boerenschuur. Het interieur is sfeervol ingericht. Ook hebben ze een openhaard waar je lekker bij kunt zitten.

In de buurt hebben wij een vakantiehuisje, maar we komen ook met regelmaat vanuit Almere naar Vierhouten voor de Boerenschuur.

Al met al verdikken jullie een dikke 10!

We zien jullie snel weer, vanavond komen we namelijk weer voor de onbeperkt spareribs!
Joke H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
geweldig restaurant, leuke inrichting, ruimte voor de kinderen om wat rond te lopen,
ook de bediening is geweldig, staan snel voor je klaar en altijd in voor een grapje.
Het eten is echt om over naar huis te schrijven, deze keer hadden wij het boerinnenmenu, leuk in schalen op een lange houten plank geserveerd en keuze genoeg,
ook het dessert word op plates op een kruiwagentje geserveerd.
zeker aan te raden en ons zien ze zeker terug
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Heerlijk gegeten, lekker mals vlees, mooie entourage en vriendelijk personeel. Als we weer in de buurt zijn gaan we zeker terug.
Christina H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Vandaag gegeten in de boerenschuur wat een supermooi restaurant is dit als je al van boerderijtjes houd het is er groot en style vol ingericht.
De bediening is super vriendelijk leuke meiden.
En het eten wow mijn buik zit na een uur rijden nog steeds propvol alles was even lekker en wat een grote porties .
Het is zeker een aanrader om hier eens te gaan eten.
Bart N.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Het gebouw ziet er van buiten en van binnen prachtig uit. We hebben voornamelijk allerlei soorten biefstuk gegeten en het was werkelijk genieten. Het personeel was vriendelijk. Een aanrader.
Antoon W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
bij binnenkomst is het verrassend wat je daar ziet. je voelt je er meteen thuis en ontspannen.
bediening,eten en eigenlijk alles is perfect. gevarieerd eten en drinken. de presentatie van het eten is net zo verrassend en passend als de omgeving. van de zomer gaan we er zeker weer heen om van de omgeving te genieten
Proevertjea .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
In februari na het wandelen wat gaan gebruiken in de Boerenschuur. We bestelden o.a. 2 tosti's. De tosti's waren net zo fantasieloos als in elke willekeurige voetbalkantine. Ook namen we, buiten de kaart om, erwtensoep. Die smaakte goed, maar verwacht ook geen extra's. Geen brood met spek of iets. Een kok zonder fantasie. Een leuk ingerichte zaak, maar de volgende keer gaan we toch ergens anders heen.
Kitty M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Heerlijk buiten terras, fijne rustige ambiance, sfeervol, prachtige tuin, fris en mooi sanitair en zeker zo belangrijk; heerlijk eten! Het boerenschuurmenu is veel, gevarieerd en erg lekker. Goede prijskwaliteitsverhouding.
Het hoofdgerecht wordt op een lange plank geserveerd, de bediening is attent.
Een aanrader, ook met kinderen.

Wij gaan zeker nog eens terug!
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Leuk ingericht! Maar wat een herrie, je kan je tafelgenoten niet eens meer verstaan als er meer dan 10 man binnen zit. Bediening deed 't prima, alleen we moesten ons 7 weken oude baby'tje maar buiten (!!!) verschonen van ze, op een bankje. Oops, wat een blunder. De spareribs (van m'n tafelgenoot) waren superB. Had ik die maar besteld. Mijn ribeye was matig, de karbonade van m'n vriendin net vindbaar met een vergrootglas, en niet mooi mals. Voorgerecht van huisgerookte vis erg lekker. Alleen heengaan als je goede oren hebt en van spareribs houdt. En geen baby hebt.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Als je langs de Boerenschuur loopt denk je altijd dat het restaurant dicht is. Binnen is het gezellig en de bediening is vriendelijk. De pannenkoek met appel, spek en rozijnen is goed klaar gemaakt, had zelfs nog iets gaarder gekund. Vorige keer waren de schijven appel wat dikker. Goede smaak meel en heerlijke rozijnen.
Neem hier geen koffie en zeker geen espresso. Die is zo slap, zonde van de smaak.
Leuk terras net uit de drukte van het dorp.
Je kunt het restaurant mooi gebruiken bij de start of tussen de wandelingen in de prachtige omgeving door.

Jonathan123 .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
JA, De Boerenschuur ! Een concept restaurant dat constante kwaliteit biedt in een authentieke omgeving. Prima bediening, lekker eten en gezellige sfeer. Je voelt je goed verzorgd en "looked after". Het concept is een mix van amerikaanse steak house met nederlandse invloeden. De kaart is zorgvuldig samengesteld en kan, getuige het grote aantal bezoekers, jaren mee. Mooie vlees gerechten en goede kwaliteit vlees. Alles wordt gegrild. Hele goede prijs kwaliteit verhouding. En hoewel ik geen voorstander ben van vaste menu kaarten past het bij de Boerenschuur helemaal in het concept. Je hoeft niet na te denken en dat heeft ook zijn voordelen als je gewoon even iets bekends wilt eten in een leuke ambiance. Absolute aanrader voor wie onge-comliceerd uit eten wil en houdt van to the point vlees gerechten zonder hoogstaande culinaire aspiraties die ook helemaal niet zouden passen in het concept. Gewoon goed en gezellig en passend bij de vlees minnende Veluwe.
Bibi W.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Heerlijk no nonsense food. Wij hadden gekozen voor oma's kip, de boerenschnitzel en het knechtenvlees. Stuk voor stuk heerlijk van smaak. Frites, aardappeltjes en mayo moet je apart bijbestellen.
Enige minpuntje vond ik de verlichting. Veel te licht voor een restaurant al vond m'n man dat het bij het totaal plaatje hoorde.

Ruime parkeergelegenheid en vriendelijke bediening.
Kas G.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Leuke simpele gerechten met echte no-nonsens bediening. Groente welke standaard bij het hoofdgerecht geserveerd word stelt niets voor. Apart groente bijbestellen verstandig.
Letty V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Blij dat het weer open is. Wij genieten er iedere keer weer van vooral de kipgerechten. Gezellige service, leuke prijzen en prima eten.