De Boerderij

Klaverweide 80 2272 BV Voorburg Nederland Kaart
31-703201060

Over restaurant De Boerderij

Fun cooking in Voorburg

Het vriendelijke en behulpzame team ontvangt je in een gezellige sfeer. Begin meteen aan het diner of neem eerst nog een aperifief aan de bar of om de gezellige grote ronde open haard. om de beste kwaliteit te kunnen garanderen, is de kaart compact gehouden. Maar er staat genoeg op, van saté tot sliptong en van carpaccio tot caesar salad.

Meer informatie over restaurant De Boerderij

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 17:00

• Amex , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Mutiara R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
M W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij hebben een bijzonder leuke avond gehad. Het personeel was super, het eten heerlijk. Wij willen het voltallige personeel en de eigenaresse nog heel hartelijk bedanken. We komen snel terug.
An V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gegeten via de AH restaurantactie. Wij kozen voor de gerechten met meerprijs. Helaas waren de haricots verts in het pastagerecht wel erg kort gekookt en daardoor hard. Verder prima te eten. Voorgerecht garnalen niets op aan te merken evenals de dame blanche. Volgende week gaan we op herhaling!
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een leuk / gezellig restaurant om lekker te eten. Helaas duurde het wel een tijd voordat de voorgerechten kwamen. Maar het wachten werd zeker beloond. Het eten was van een goede kwaliteit en de porties waren meer dan voldoende.
Echte aanraders zijn: Pappadum met Gerookte Zalm en Mierikswortel & Milkshake van Baileys
Reggie P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima restaurant, welkome ontvangst met vriendelijk personeel en alles is prettig bespreekbaar. Vanwege onze groep (8 personen) en meerdere groepen deze avond, was de wachttijd wel lang, maar niet vervelend. Prijs, kwaliteit goed en onze Albert Heijn actie (tweede menu gratis!), is hier een uitstekende besteding. Rolstoelvriendelijk, goed om te weten!
J V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gisteren met ah bonnen bij de boerderij gegeten. Vriendelijk ontvangen .drankje en stokbrood besteld vlot bezorgd.Jammer dat we bijna een uur op het voor gerecht moesten wachten.Hoofdgerecht en toetje kwamen gelukkig wel lekker vlot.
Kwaliteit van de gerechten was prima in orde.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De kok heeft bijzondere dingen gedaan met het voorgerecht van rode biet met geitenkaas voor mij, maar de paddestoelen van mijn partner waren veel te zout. Omdat ik zoveel mogelijk zoutarm wil eten, zou dit voor mij een reden zijn het terug te sturen, want daar kan ik beslist niet tegen.
De slob-tongen waren uitstekend gaar en mijn tournedeau was van een uistekende kwaliteit en prima gebakken.
Heerlijke frietjes erbij. Prima.
Mijn DameBlanc was wel met wit ijs en chocolade, maar het ijs liet te wensen over, evenals het wafeltje. De sorbet van mijn partner leek in orde.
Kortom, de voor- en hoofdgerechten waren prima. Houden zo.
Angie14 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Met de AH aktie wezen eten bij de Boerderij. We moesten erg lang wachten tussen de gerechten.Best duur voor wat je krijgt. Goed vlees, wel een extra bijdrage van €8. Heel weinig groente en een heeeeel klein schaaltje appelmoes, die wel lekker was! Zonder de AH kaarten zou ik er niet gaan eten. Wel heel vriendelijk personeel.
COR P.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
gezellige ambiance leuk en netjes ingericht met vriendelijke bediening en goed en verzorgd eten. zeker voor herhaling vatbaar. dank
Marchenka E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Via de AH-restaurantactie hier gegeten. Je mocht uit de hele kaart kiezen. Als hoofdgerecht hebben we de vleesfondue gekozen welke heerlijk was. Als vlees kregen we biefstuk, kipfilet en varkensvlees. Helaas maar 1 klein slavinkje die door de helft was gesneden, dat hadden wat meer stukjes mogen zijn. Frietjes, sausjes, appelcompote en salade erbij. Er werden ook champignons en paprika bij geserveerd om te fonduen; dat hadden we nog nooit bij een vleesfondue gehad. Was ook niet zo lekker om te frituren. De bediening was goed, snel en de dames waren ontzettend vriendelijk. Kortom: wij komen zeker terug bij De Boerderij!
Petra F.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vond het voorgerecht van garnalen veel te duur voor wat het was! 1 gebakken garnaal , garnalenkroket en een klein bakje garnalen ...
Lisettegosschalk37 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Super gezellig en erg lekker gegeten, ah menu was top want je kon gewoon uit de gehele kaart kiezen. Alles was lekker, aanrader!!
Jetruud .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
goed eten in een gezellige "chalet"-sfeer, relaxte bediening. Wachttijd tussen gerechten wel wat lang. Wil je fonduen of steengrillen moet je wel vantevoren vragen om een tafel met afzuigkap.
Pvijf .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de ah actie. Je mag gewoon kiezen van de kaart, als voorgerecht de vitello en de carpaccio waren echt super. Wij kozen daarna voor steengrillen en was ook echt lekker allemaal. Als toetje de lemon pie en de stoofpeertjes. Echt een aanrader. Genoeg gegeten voor een leuke prijs en gezellig sfeer. Wij komen zeker nog is terug.
Reneenjoy .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
De buitenkant van het restaurant en de locatie is niet erg uitnodigend , dat is jammer want het eten is erg goed en het personeel vriendelijk .
de sfeer is gezellig.
het eten was goed moesten alleen wel lang wachten op onze bestelling.zagen dat andere mensen die later hadden besteld eerder werden bediend met de zelfde soort gerechten.
Louis V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Voorgerechten (Carpaccio en Vitello) waren goed van temperatuur en smaak. Spareribs waren goed gaar en sappig. Jammer dat er niet op de drankjes werd gelet. Te lang met lege glazen op tafel is niet goed. Leuk restaurant waar je gewoon lekker kunt eten.
Htvhaasteren .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Via de AH actie hier gekomen. Gezellig restaurant in een van binnen boerderijsfeer. Men kan er a la carte eten of steengrillen,barbequeen of fondueen Het eten is meer dan genoeg. Had zelf spare ribs. Uitstekende kwaliteit en goed gebakken. Eeen zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
Marja50 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Eten en bediening waren prima. Ruim voldoende en ook heel fijn dat je kan kiezen van de kaart. Dat is ook wel eens anders. Jammer dat het er een beetje donker is maar dat is extra nadelig omdat het nu erg mooi weer is.