De Boerderij

- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant De Boerderij

Nel G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Eten was prima en de bediening ook. Leuke locatie met gezellig zitten rond de open haard.
Cock L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Vriendelijke sfeer en bediening, helaas voor oudere mensen wat te weinig verlichting dat m.n. bij niveauverschil erg lastig is.
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten. Leuke sfeer als je binnen bent.
Anita K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Wij zijn met 2 personen zaterdag 12 Januarie 2019 met de AH restaurant actie wezen eten.
Het klopt wat je leest in de recensies , je betaald bij bepaalde gerechten een meer prijs van €4,50 dat loopt dus aardig op.Het eten is lekker vooraf de Hollandse garnalen cocktail leuk geserveerd en een goede portie , jammer er word geen toast of brood bij geserveerd. Ik had een glas Pinot Grisio kost €5,25 . De rode Tempranillo was €3,75.Hoofdgerecht had ik spare ribs daar was wat sla bij , mijn vriend de varkenshaas met saus daar geen groente bij, er word wel patat en verse appelmoes op tafel gezet.De verse appelmoes is echt lekker en een plus punt.
Als dessert hadden wij Dame Blanche kost €7,50 jammer vind ik de chocolade saus uit een flesje dat had voor die prijs echt gesmolten chocola moeten zijn.
Met korting is het leuk eten maar voor de volle prijs is het te duur.
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2019
heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Was heerlijk. Zijn erg gastvrij!
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Werden vriendelijk en correct ontvangen. Hebben heel ontspannen en lekker gegeten. Bediening vonden wij vriendelijk en correct. Tijdens het eten werd er gevraagd of alles naar wens was, zonder opdringerig te zijn.
Kortom een aanrader. Wij zullen hier zeker nog eens terug komen.
Reggie P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Mijn ouders wonen in De Panden, aanleunwoning complex van het verzorgingstehuis De Mantel in Voorburg en zijn mindervalide. De Boerderij is een fijn (familie) restaurant, invalidetoegankelijk, waar jong en oud zich welkom voelen. Service staat hoog in het vaandel en de koks maken de beste gerechten en heerlijke toetjes, We komen er regelmatig met de hele familie. Ze spelen graag in op de wensen. Vanavond hebben we het steengrillen uitgeprobeerd, een leuke afwisseling van de ‘a la Carte, prijs-kwaliteit is top. Jaarlijks doen ze mee met het AH driegangenmenu, tweede (goedkoopste) menu gratis. Aanrader!!!
Denise K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Heerlijk en hele lieve gastvrouw! Ga zo door!
Darja P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het is er lekker ruim wn de aankleding erg leuk. De meiden van de bediening zijn aardig en vlot. Het eten vrij eenvoudig maar zeer lekker
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Eten goed en gezellig eten bestellen en krijgen duurde erg lang te weinig personeel maar deden hun best
Dini V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Gezellig restaurant, prima eten voor goeie prijs. Aardige bedieni.g. wij komen zeker terug.
Cees N.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Leuke vriendelijke meiden in de bediening.
P.A. S.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Wij waren hier voor de 3e keer en opnieuw is het ons uitstekend bevallen. Vriendelijke bediening. Gerechten smaken uitstekend en worden met zorg opgediend. Keurige toiletten. Voldoende parkeergelegenheid.
Min puntjes zijn: Een van de menukaarten zat vol met vieze vlekken. Onze tafel plakte op diverse plaatsen.
De 2 cappuccino's hadden beide teveel melk. Verder vonden wij de meeste tafeltjes te donker (of te weinig licht)
Toch is het ons daar meer dan uitstekend bevallen en zullen zeker terug komen.
Destiney G.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Goddelijk gegeten en door hele lieve mensen bediend!
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Het restaurant is sfeervol en de bediening hebben wij als zeer prettig ervaren. We kregen rustig de tijd om onze gerechten uit te kiezen die we met zeer veel smaak hebben genuttigd. We konden op ons gemak bijpraten en hebben geen moment het gevoel gehad dat we ons moesten haasten.
Jopje V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Gezellig restaurantje, vriendelijke bediening, heerlijk eten
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Het eten was prima .Gezellige entourage. Heel vriendelijk personeel
Ger Z.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Weer een geweldige ervaring in een leuke sfeer. Gerechten prima evenals de bediening.
Dymphie S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
de uiensoep was lekkerder geweest met brood ernaast. het was nu wel heel soppig. we hadden sliptongetjes, die waren niet goed gebakken ze waren papperig.
de geitenkaas op peer was lekker, wel jammer dat het niet op verse peren lag maar op stoofpeertjes.
ik zou een gordijn voor het raam hangen. we hadden uitzicht op de Hoogvliet en de man die in de vuilnisbak zocht naar etenswaren.