De Boerderij

Klaverweide 80 2272 BV Voorburg Nederland Kaart
31-703201060

Over het restaurant De Boerderij

Fun cooking in Voorburg

Het vriendelijke en behulpzame team ontvangt je in een gezellige sfeer. Begin meteen aan het diner of neem eerst nog een aperifief aan de bar of om de gezellige grote ronde open haard. om de beste kwaliteit te kunnen garanderen, is de kaart compact gehouden. Maar er staat genoeg op, van saté tot sliptong en van carpaccio tot caesar salad.

Meer informatie over restaurant De Boerderij

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 17:00

• Amex , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
wiskey .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Dit gezellige restaurant verdient het, om nog meer genoemd te worden, de kwaliteit van het eten is voortreffelijk , de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend, de bediening is erg vriendelijk, kortom je voelt je hier op je gemak.
Ik heb hier gegeten met mijn vrouw en dochter, en het was een hele fijne ervaring !
ook het parkeren is hier gratis en er zijn voldoende parkeerplaatsen.
Kortom wij zijn er al meer geweest en als de gelegenheid daar is gaan wij weer !
palmgirl24 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ons favoriete restaurant, kwaliteit van het eten is Super, gezellige sfeer, het enige wat minder is zijn de lampjes op tafel vind het licht te fel.
Renate H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat een feestje! Bij aankomst vraag je je af of je goed bent maar bij binnenkomst ben je dat zo weer vergeten. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Ennuh die zelfgemaakte appelmoes en de chocolade dream....Goddelijk. Ga zo door!
COR P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
het was gezellig fijne bediening we hadden alle 4 een ander menu en waren dik te vreden
Lori F.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Als je op de locatie komt, denkt je waar ben ik nou beland? Het restaurant is echter super sfeervol. Het ziet er netjes en verzorgd uit. Het is ook kleinschalig, maar zonder een opgekropt gevoel. Personeel vriendelijk, het eten erg lekker. Ah menu voor zo'n 50 euro (excl drankjes).
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heel sfeervol ingericht met open haard in het midden. Drankje vooraf bij de open haard is leuk !!! Je kunt er steengrillen aan tafel en dat is een aanrader ! Ook kun je kiezen uit de kaart voor een 3-gangenmenu. Voldoende parkeerplaatsen voor de deur. We hebben het heel leuk gehad, Marjan
lex W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gewoon in alle opzichten prima: charmante bediening, klantgericht, gezellig, heerlijk eten. Vrijdag weer.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellige ambiance, gratis parkeren voor de deur en we hebben heerlijk gegeten. Met name de bediening was echt geweldig, zulke leuke gezellige dames, alleen voor de dames zou je al terugkomen. Er was één nadeeltje (een kleintje dus), de tafeltjes aan de muur en op de verhoging hebben een tafellampje en/of lamp boven de tafel waardoor je de kaart beter kunt lezen, de tafeltjes naast de open haard hebben dit niet waardoor je de kaart moeilijker kunt lezen. Misschien een idee om daar ook een lampje neer te zetten.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wat een drama! Biefstuk kapot gegaard, voorgegaarde bijgerechten en alles uit pakjes en zakjes zonder enige fantasie. Als toetje een mousse, die rechtstreeks uit een goedkope supermarkt kwam. Hier heeft niemand een koksdiploma voor hoeven halen. Het was supergezellig, maar helaas heeft het eten daar niet aan bijgedragen. Nooit meer terug.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Doordat je er kunt fonduen en steengrillen ruiken onze kleren . Het was erg druk en mischien daarom duurde alles wat langer
L..H. B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De sfeer was erg relaxt en goed te noemen, De bediening was vlot en vriendelijk en eten was erg smaakvol.
Dit is zeer meer bezoekjes waard in de toekomst. Een echte aanrader.
h.kriek .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij Kwamen van unit Zoetermeer en na het eten zou den Wij gaan naar de Kon.Schouwburg.Ligt goed in de richting.Parkeren was geen probleem. Werden netjes en gezellig ontvangen.Leuke plek in de zaak en een heel vriendelijke bediening.Het eten was erg goed en een goede keuze van unit de kaart.Heerlijk wijntje en Alles was prima verzorgd.Prijs kwaliteit was gewoon goed. Ik kan het anderen zeker aanbevelen.ik ha er Misschien nog wel eens lekker op ons gemaakt eten.
Jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Via de AH actie hier terecht gekomen anders hadden nooit geweten dat dit hier zat en waren we hier nooit gekomen. Dit is echt een verborgen juweeltje. Vriendelijke bediening en super goed eten. De inrichting was wat donker
M W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wij hebben een bijzonder leuke avond gehad. Het personeel was super, het eten heerlijk. Wij willen het voltallige personeel en de eigenaresse nog heel hartelijk bedanken. We komen snel terug.
Mutiara R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
We hebben onze trouwdag gevierd en ondanks dat het niet uitnodigend is (beetje donker ingericht en van de buitenkant rijd je er zo voorbij) was het EN het eten EN de bediening in 2 woorden FANTASTISCH LEKKER! Heerlijke pappadum gegeten en kabeljauw. Mijn man had uiensoep en argentijnse tournedos! Heerlijk. We hebben de drankjes cadeau gekregen omdat het onze trouwdag was. Bediening was gezellig en goed! Geen grote overdreven porties, maar aan het einde van de avond lekker bommetje vol!!!! We komen zeker een x terug!
An V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gegeten via de AH restaurantactie. Wij kozen voor de gerechten met meerprijs. Helaas waren de haricots verts in het pastagerecht wel erg kort gekookt en daardoor hard. Verder prima te eten. Voorgerecht garnalen niets op aan te merken evenals de dame blanche. Volgende week gaan we op herhaling!
Diane V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een leuk / gezellig restaurant om lekker te eten. Helaas duurde het wel een tijd voordat de voorgerechten kwamen. Maar het wachten werd zeker beloond. Het eten was van een goede kwaliteit en de porties waren meer dan voldoende.
Echte aanraders zijn: Pappadum met Gerookte Zalm en Mierikswortel & Milkshake van Baileys
Reggie P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Prima restaurant, welkome ontvangst met vriendelijk personeel en alles is prettig bespreekbaar. Vanwege onze groep (8 personen) en meerdere groepen deze avond, was de wachttijd wel lang, maar niet vervelend. Prijs, kwaliteit goed en onze Albert Heijn actie (tweede menu gratis!), is hier een uitstekende besteding. Rolstoelvriendelijk, goed om te weten!
j V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gisteren met ah bonnen bij de boerderij gegeten. Vriendelijk ontvangen .drankje en stokbrood besteld vlot bezorgd.Jammer dat we bijna een uur op het voor gerecht moesten wachten.Hoofdgerecht en toetje kwamen gelukkig wel lekker vlot.
Kwaliteit van de gerechten was prima in orde.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
De kok heeft bijzondere dingen gedaan met het voorgerecht van rode biet met geitenkaas voor mij, maar de paddestoelen van mijn partner waren veel te zout. Omdat ik zoveel mogelijk zoutarm wil eten, zou dit voor mij een reden zijn het terug te sturen, want daar kan ik beslist niet tegen.
De slob-tongen waren uitstekend gaar en mijn tournedeau was van een uistekende kwaliteit en prima gebakken.
Heerlijke frietjes erbij. Prima.
Mijn DameBlanc was wel met wit ijs en chocolade, maar het ijs liet te wensen over, evenals het wafeltje. De sorbet van mijn partner leek in orde.
Kortom, de voor- en hoofdgerechten waren prima. Houden zo.