De Boerderij

Klaverweide 80 2272 BV Voorburg Nederland Kaart
31-703201060

Over het restaurant De Boerderij

Fun cooking in Voorburg

Het vriendelijke en behulpzame team ontvangt je in een gezellige sfeer. Begin meteen aan het diner of neem eerst nog een aperifief aan de bar of om de gezellige grote ronde open haard. om de beste kwaliteit te kunnen garanderen, is de kaart compact gehouden. Maar er staat genoeg op, van saté tot sliptong en van carpaccio tot caesar salad.

Meer informatie over restaurant De Boerderij

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 17:00

• Amex , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Pablo98 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Voor het eerst hier gegeten met een SocialDeal voucher. De ambiance is schitterend. Een mooie openhaard midden in de ruimte geeft een huiselijke sfeer. Julian verwelkomde ons en was voor de rest van de avond onze serveerder. Wat een leuke en hartelijke jongeman is dat, mijn complimenten. Als voorgerecht hadden wij carpaccio. Voortreffelijk van smaak en je proefde de verse producten. Als hoofdgerecht kozen wij voor de steengrill. Lekker vlees, uien, paprika en champignons. Drie verschillende sausjes, frisse sla en knapperige frietjes. Als toetje had ik een milkshake gemaakt van baileys. Het was heerlijk en verrassend. Mijn tafelgenoot koos voor een dame blanche, was ook heerlijk. Alles heeft ons uitstekend gesmaakt, de service was geweldig en Julian heeft ons hart gestolen. Zeker voor herhaling vatbaar. De volgende keer ga ik voor de entrecote of de spareribs.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Geweldige bediening komen regelmatig vragen of alles naar wens is. Gastvrouw verwelkomt je en voelt je gelijk op je gemak!
Lous S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen, hebben heerlijk gegeten en een supergezellige avond gehad
wiskey .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Het was weer top ! met z'n vieren heerlijk gegeten, gebakken Tong ! Wij zijn hier al meerdere keren geweest en voor ons blijft het een top restaurant.
De bediening is erg vriendelijk en niet opdringerig, en alles op het menu heeft een populair prijsje.
Wij blijven hier zeker terug komen!
Danielle T.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Wij zijn hier geweest met 2 kids, vond vreemd dat zij de normale menukaart kregen ipv kinder kaart. Ik heb hier om moeten vragen.
Eten was prima
Danielle T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij zijn hier geweest, na een hele lange tijd weer. Het eten was prima, vond alleen vreemd dat wij met twee kids waren en zij normale menukaart kregen, ik moest om de kinder kaart vragen
E V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Voor het eerste hier geweest met twee volwassenen en een kind. We zijn voor het steengrillen gegaan. Prima prijs/kwaliteitverhouding. De zaak zat op zaterdagavond bijna vol maar ondanks dat werden we steeds snel geholpen.
wiskey .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Dit gezellige restaurant verdient het, om nog meer genoemd te worden, de kwaliteit van het eten is voortreffelijk , de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend, de bediening is erg vriendelijk, kortom je voelt je hier op je gemak.
Ik heb hier gegeten met mijn vrouw en dochter, en het was een hele fijne ervaring !
ook het parkeren is hier gratis en er zijn voldoende parkeerplaatsen.
Kortom wij zijn er al meer geweest en als de gelegenheid daar is gaan wij weer !
palmgirl24 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ons favoriete restaurant, kwaliteit van het eten is Super, gezellige sfeer, het enige wat minder is zijn de lampjes op tafel vind het licht te fel.
Renate H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat een feestje! Bij aankomst vraag je je af of je goed bent maar bij binnenkomst ben je dat zo weer vergeten. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Ennuh die zelfgemaakte appelmoes en de chocolade dream....Goddelijk. Ga zo door!
COR P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
het was gezellig fijne bediening we hadden alle 4 een ander menu en waren dik te vreden
Lori F.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Als je op de locatie komt, denkt je waar ben ik nou beland? Het restaurant is echter super sfeervol. Het ziet er netjes en verzorgd uit. Het is ook kleinschalig, maar zonder een opgekropt gevoel. Personeel vriendelijk, het eten erg lekker. Ah menu voor zo'n 50 euro (excl drankjes).
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heel sfeervol ingericht met open haard in het midden. Drankje vooraf bij de open haard is leuk !!! Je kunt er steengrillen aan tafel en dat is een aanrader ! Ook kun je kiezen uit de kaart voor een 3-gangenmenu. Voldoende parkeerplaatsen voor de deur. We hebben het heel leuk gehad, Marjan
lex W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gewoon in alle opzichten prima: charmante bediening, klantgericht, gezellig, heerlijk eten. Vrijdag weer.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellige ambiance, gratis parkeren voor de deur en we hebben heerlijk gegeten. Met name de bediening was echt geweldig, zulke leuke gezellige dames, alleen voor de dames zou je al terugkomen. Er was één nadeeltje (een kleintje dus), de tafeltjes aan de muur en op de verhoging hebben een tafellampje en/of lamp boven de tafel waardoor je de kaart beter kunt lezen, de tafeltjes naast de open haard hebben dit niet waardoor je de kaart moeilijker kunt lezen. Misschien een idee om daar ook een lampje neer te zetten.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Wat een drama! Biefstuk kapot gegaard, voorgegaarde bijgerechten en alles uit pakjes en zakjes zonder enige fantasie. Als toetje een mousse, die rechtstreeks uit een goedkope supermarkt kwam. Hier heeft niemand een koksdiploma voor hoeven halen. Het was supergezellig, maar helaas heeft het eten daar niet aan bijgedragen. Nooit meer terug.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Doordat je er kunt fonduen en steengrillen ruiken onze kleren . Het was erg druk en mischien daarom duurde alles wat langer
L..H. B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De sfeer was erg relaxt en goed te noemen, De bediening was vlot en vriendelijk en eten was erg smaakvol.
Dit is zeer meer bezoekjes waard in de toekomst. Een echte aanrader.
h.kriek .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij Kwamen van unit Zoetermeer en na het eten zou den Wij gaan naar de Kon.Schouwburg.Ligt goed in de richting.Parkeren was geen probleem. Werden netjes en gezellig ontvangen.Leuke plek in de zaak en een heel vriendelijke bediening.Het eten was erg goed en een goede keuze van unit de kaart.Heerlijk wijntje en Alles was prima verzorgd.Prijs kwaliteit was gewoon goed. Ik kan het anderen zeker aanbevelen.ik ha er Misschien nog wel eens lekker op ons gemaakt eten.
Jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Via de AH actie hier terecht gekomen anders hadden nooit geweten dat dit hier zat en waren we hier nooit gekomen. Dit is echt een verborgen juweeltje. Vriendelijke bediening en super goed eten. De inrichting was wat donker