De Boerderij

Klaverweide 80 2272 BV Voorburg Nederland Kaart
31-703201060

Over het restaurant De Boerderij

Fun cooking in Voorburg

Het vriendelijke en behulpzame team ontvangt je in een gezellige sfeer. Begin meteen aan het diner of neem eerst nog een aperifief aan de bar of om de gezellige grote ronde open haard. om de beste kwaliteit te kunnen garanderen, is de kaart compact gehouden. Maar er staat genoeg op, van saté tot sliptong en van carpaccio tot caesar salad.

Meer informatie over restaurant De Boerderij

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant De Boerderij

Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Kaasfondue... broodjes..groenten erbij..4 rosé..dame blanche ..variant Magnum...voor 62 euro..lekker warm binnen...tussen gezellig... renovatie moet wel echt binnenkort...
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Best wat als je bijna 1 uur moet wachten tot je de kaart aangeboden krijgt. 18.00 uur gereserveerd 19.00 uur kaart. Reken maar uit
Eten was oke niet al teveel, maar wel redelijk genoeg.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
5 kwartier gewacht op voorgerecht, totaal bijna 4 uur nodig gehad voor 3 gangen, Hoofdgerecht was niet warm, tournedos was niet medium maar doorbakken. Er was weliswaar blijkbaar een nieuwe kok en het was erg druk, maar toch al met al zeer teleurstellend en niet wat we gewend zijn. Volgende keer beter.
COR P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima restaurant..
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een aanrader dit oergezellige restaurant met uitstekende kwaliteit. Ikzelf had een tournedos gekozen, die een klein beetje meer medium was dan gewenst, maar zeker nog rosé en mals. De pepersaus erbij mag van mij iets minder gebonden, maar was goed van smaak. Mooi opgemaakt bord met wat kleine stukjes groenten en niet te vergeten de overheerlijke, huisgemaakte appelcompote. Ik kom zeker terug voor de heerlijke saté van varkenshaas die mijn tafelgenote had genomen en waarvan ik een stukje heb geproefd. Het was van voorgerecht t/m nagerecht een feestje. Beetje donker met 70er jarensfeertje.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Redelijk aan de prijs. Kwaliteit was goed. Jammer van het uitzicht het pand staat tussen de flats. Sfeer was goed en gezellig
C F V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Restaurant is sterk verouderd en aan renovatie toe.
Verlichting op batterij, kaart een smoezelig A4tje wat je moet lezen met het licht van je telefoon.
Zou hier nooit meer gaan eten.
Fam Voogt
marion V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Fijne plek om terug te komen. Vriendelijke bediening en prima gerechten.
Keuze genoeg op de kaart.
Gegeten met de ah actie maar gewoon uit de hele kaart kunnen kiezen.
Ans G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellige sfeer. Uitstekende bediening.
Keuze mogelijkheden hoofdgerechten zou groter mogen.
We komen beslist terug!
Marinus1405 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Niet verwacht dat een restaurant met als naam "de boerderij" zich zou bevinden tussen hoogbouw en een supermarkt. Inrichting is vrij oubollig en we werden voortdurend geplaagd door kleine vliegjes. Eten was redelijk goed maar zonder de AH kortingsactie te duur. Personeel vriendelijk.
dagobert47 D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
De eerste kennismaking met dit restaurant was prima. Er is voldoende keuze aan gerechten en zowel de kip teryaki als de varkenshaas waren prima. Goede keuze dus en zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Via AH actie hier terecht gekomen. In rustige omgeving en met vlotte bediening hebben we hier plezierig gegeten.
Parkeren voor de deur is ook een voordeel.
msdelang .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen daarna vlot een aperitief. De maaltijden waren goed verzorgd en
zeer smakelijk. Wel vonden wij het storend dat de muziek wel erg hard aanstond. Het is prettig als je ook een
gesprek met elkaar kunt voeren, zeker als je elkaar niet zo vaak ontmoet.
Over het geheel genomen zijn wij tevreden.
Petra I.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het was er heel gezellig knus mooie open haard in het midden mooie boerderij alleen kregen wij ons hoofd gerecht pas rond half 10 wegens drukte we gingen ook pas na 10uur pas na buiten dat is het enige min puntje

Gr petra van de pits

Maar het moet eigenlijk
Petra ijzendoorn pits
eefie1512 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
super bediening en heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Wij hadden pomedorisoep, steengrill en een lekker toetje. Alles was heerlijk.
knarf2 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten en leuke accommodatie. Beetje lastig te vinden , achter het winkelcentrum. Bediening vriendelijk. Een aanrader en we zullen er zeker nog een keer langs gaan.
letty B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
super service, vriendelijk en zeer beleefd personeel. Eten was goed, alleen de varkenshaas had iets minder doorbakken gemogen. Al met al een aanrader. Prima eten tegen goede prijs.
De tafel van palmgirl24 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We komen er al een paar jaar maar de spareribs waren dit keer iets minder van kwaliteit dan dat we van ze gewend zijn, maar de kipspiesjes teriyaki was lekker vooral de sambal. Tevens is het voorgerecht de rundercarpaccio met truffelmayonaise zeer aan te raden, nagerecht de bananensplit was ook lekker
palmgirl24 .
wiskey .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heel gezellig restaurant, je voelt je echt "" UIT"" lekker eten, zeer prettige bediening, goede menu kaart , wij gaan zeker weer terug komen. Ook belangrijk het gratis parkeren voor de deur !
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Prima gegeten. Er werd zeker niet te weinig geserveerd! Al meerdere keren gegeten bij 'de Boerderij'. De bediening is ook uitstekend!