De Boerderij

Klaverweide 80 2272 BV Voorburg Nederland Kaart
31-703201060

Over het restaurant De Boerderij

Fun cooking in Voorburg

Het vriendelijke en behulpzame team ontvangt je in een gezellige sfeer. Begin meteen aan het diner of neem eerst nog een aperifief aan de bar of om de gezellige grote ronde open haard. om de beste kwaliteit te kunnen garanderen, is de kaart compact gehouden. Maar er staat genoeg op, van saté tot sliptong en van carpaccio tot caesar salad.

Meer informatie over restaurant De Boerderij

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 17:00

Salemans .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
super spareribs. top bediending. niks op aan te merken!
Ellie D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Hallo we hebben weer heerlijk gegeten bij de Boerderij door omstandigheden was er maar 1 persoon voor de bediening deze deed erg zijn best en had het allemaal goed in de hand top voor deze jongeman.
jaledero E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk 3-gangenmenu, met een goede bediening. Om zeker een keer terug te komen. In het restaurant zou iets lichter kunnen zijn.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Al vaker hier gegeten, altijd smakelijk. Sinds kort een nieuwe kaart. Deze klopt niet geheel meer met de gerechten die op de AH-restaurantactie site vermeld staan. Enkele gerechten zijn toegevoegd maar ook verwijderd, jammer!
Het bestelde voorgerecht, meloen met seranoham, was de prijs van € 8,50 niet waard.
2 partjes meloen in de schil, afgedekt met één dun plakje seranoham. Beslist geen goede presentatie!
Hierover ter plaatse een opmerking over gemaakt. Werd wel gehoord en enigszins gecompenseerd, maar toch......!
Corrie G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
prima bediening heel vriendelijk en goede kwaliteit/prijs verhouding. We hebben genoten en raden de Boerderie aan bij andere mensen.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Prima gegeten tegen een aantrekkelijke prijs. Vriendelijke bediening. Alleen te lange wachttijd met het doorkomen van de gerechten
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het is lekker eten en de keuze is ruim, zelfs al wil je iets wat niet op de kaart staat. De bediening is vriendelijk en attent.
albert S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Een vlotte regeling per email en zelfs de herinnering vond ik prettig. Alle lof voor het geheel.
JMA V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
fijn gegeten; attente bediening; de wachttijd op ons voorgerecht was te lang ! (we hoorden dat er ondaks een redelijke bezetting toch slechts 1 man inde keuken was)
ankenrene .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Eten was goed, alleen had de bediening de dag niet erg onvriendelijk ,zijn we niet gewend in de boerderij !wijn was voor de spaanse wijn behoorlijk aan de prijs !
havhoudt .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was er erg gezellig en de bediening was geweldig. de muziek was een beetje luid maar dat werd iets verminderd. maar wij gaan er zeker weer eens heen.
N F.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Oeps, dat viel tegen! Op een zonovergoten dag werden we welkom geheten in een donkere lokatie gelegen midden in een steen woestenij, met uitzicht op de bevoorradingszijde van een supermarkt. We waren de enige gasten. De geserveerde gerechten waren niet slecht van kwaliteit, maar ook in het geheel niet bijzonder. Kruidenboter rijk voorzien van knoflook en mayonaise om de frietjes een smeuige bite te geven, moeten het geheel wat opkrikken. Als groente een beetje appelcompote. Jammer!
matje2702 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
HEbben al eerder "gewoon" gegeten en hebben dit keer ge- steengrilled, was prima geregeld, had misschien IETS meer vlees gemogen, maar smaakte prima.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Al vaker geweest. Ook met de AH-restaurantactie kun je hier prima terecht.
Vriendelijke benadering. Bij drukte wat langere wachttijd. Beperkte kaart, maar prijs/kwaliteitsverhouding is hier
prima in orde zeker mij acties. Komen graag weer terug.
Reggie P.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vriendelijke bediening, super lekker gegeten, prijs - kwaliteit is TOP! Ze spelen in op de behoefte van de klant. En vooral voor de oudere mensen maken ze de bestelling op maat! Gegeten met de AH actie coupon, echte aanrader! Rolstoelvriendelijk. We gaan zeker terug om de 'steengrill' uit te proberen!
joke570 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het is een gezellig reataurant, waar je lekker kunt eten. De bediening is vriendelijk en je word goed geholpen.de prijzen zijn iets aan de hoge kant, wij hadden bonnen van de ah actie, je kunt met de bonnen gewoon van de kaart bestellen, dus keuze zat.
Ellie D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Vriendelijke ontvangst ruime keuze om met de AH spaarkaart te eten.
We hebben heerlijk gegeten bediening was vriendelijk gaan er zeker nog een keer naar toe.
piet V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Van de AH actie wezen eten . Steengrillen was goed het personeel was vriendelijk en een gezellige avond gehad en goede parkeergelegenheid
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Van de ah actie hier wezen eten de keuze was zeer goed een 3 gangen diner wat zeer smakelijk was en zeker genoeg, vriendelijk personeel het was een gezellige avond toppie