De Boerderij

Klaverweide 80 2272 BV Voorburg Nederland Kaart
31-703201060

Over het restaurant De Boerderij

Fun cooking in Voorburg

Het vriendelijke en behulpzame team ontvangt je in een gezellige sfeer. Begin meteen aan het diner of neem eerst nog een aperifief aan de bar of om de gezellige grote ronde open haard. om de beste kwaliteit te kunnen garanderen, is de kaart compact gehouden. Maar er staat genoeg op, van saté tot sliptong en van carpaccio tot caesar salad.

Meer informatie over restaurant De Boerderij

Ans G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Marinus1405 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Niet verwacht dat een restaurant met als naam "de boerderij" zich zou bevinden tussen hoogbouw en een supermarkt. Inrichting is vrij oubollig en we werden voortdurend geplaagd door kleine vliegjes. Eten was redelijk goed maar zonder de AH kortingsactie te duur. Personeel vriendelijk.
dagobert47 D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
De eerste kennismaking met dit restaurant was prima. Er is voldoende keuze aan gerechten en zowel de kip teryaki als de varkenshaas waren prima. Goede keuze dus en zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Via AH actie hier terecht gekomen. In rustige omgeving en met vlotte bediening hebben we hier plezierig gegeten.
Parkeren voor de deur is ook een voordeel.
msdelang .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen daarna vlot een aperitief. De maaltijden waren goed verzorgd en
zeer smakelijk. Wel vonden wij het storend dat de muziek wel erg hard aanstond. Het is prettig als je ook een
gesprek met elkaar kunt voeren, zeker als je elkaar niet zo vaak ontmoet.
Over het geheel genomen zijn wij tevreden.
Petra I.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het was er heel gezellig knus mooie open haard in het midden mooie boerderij alleen kregen wij ons hoofd gerecht pas rond half 10 wegens drukte we gingen ook pas na 10uur pas na buiten dat is het enige min puntje

Gr petra van de pits

Maar het moet eigenlijk
Petra ijzendoorn pits
eefie1512 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
super bediening en heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Wij hadden pomedorisoep, steengrill en een lekker toetje. Alles was heerlijk.
knarf2 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten en leuke accommodatie. Beetje lastig te vinden , achter het winkelcentrum. Bediening vriendelijk. Een aanrader en we zullen er zeker nog een keer langs gaan.
letty B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
super service, vriendelijk en zeer beleefd personeel. Eten was goed, alleen de varkenshaas had iets minder doorbakken gemogen. Al met al een aanrader. Prima eten tegen goede prijs.
De tafel van palmgirl24 .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
We komen er al een paar jaar maar de spareribs waren dit keer iets minder van kwaliteit dan dat we van ze gewend zijn, maar de kipspiesjes teriyaki was lekker vooral de sambal. Tevens is het voorgerecht de rundercarpaccio met truffelmayonaise zeer aan te raden, nagerecht de bananensplit was ook lekker
palmgirl24 .
wiskey .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heel gezellig restaurant, je voelt je echt "" UIT"" lekker eten, zeer prettige bediening, goede menu kaart , wij gaan zeker weer terug komen. Ook belangrijk het gratis parkeren voor de deur !
Marian T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Prima gegeten. Er werd zeker niet te weinig geserveerd! Al meerdere keren gegeten bij 'de Boerderij'. De bediening is ook uitstekend!
Ietro .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben met een AH kaart genoten van het etentje bij de boerderij in Voorburg. Heel vriendelijk personeel, vlotte bediening genoeg keuzes, dus een prima avond. Restaurant ziet er binnen ook heel gezellig uit, ligging een beetje vreemd, maar makkelijk en gratis parkeren.
Steven H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het voorgerecht was een beetje afgeraffeld, dat had vooral netter en handiger gekund (meloen met ham). Maar we kwamen voor de spareribs en die waren weer perfect.
elmanico .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst en konden zonder problemen eerst bij de open haard een wijntje en wat stokbrood nuttigen. Toen de gerechten gereed waren zijn we aan tafel gegaan waar diverse malen geïnformeerd werd of alles nog naar onze wens was. Na afloop, voldaan, weer bij de haard wat koffie genuttigd.
Kritiek: Nadat je hier spareribs gegeten heb vallen ze elders tegen.
E E.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg goed en voorkomend. We komen graag nog een keer terug. Een aanrader. De slibtongen waren perfect gebakken.
havhoudt .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
het was een gezellige leuke avond met vriendelijk geduldig personeel en lekker eten. gaan snel weer eens naar de boorderij
n.gordijn51 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het eten was prima ondanks dat het niet zo druk was moesten we wel wat langer wachten op ons hoofdgerecht. Verder geen klachten dus de moeite waard om zeker nog eens een keer terug te komen.
jos van O.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ontvangst is heel vriendelijk, je lijkt wel koning met zijn gevolg.
De bediening is heel vriendelijk en zorgen voor een vlotte bediening.
Het eten is van goede kwaliteit
Kom zeker terug.