De Boerderij

Klaverweide 80 2272 BV Voorburg Nederland Kaart
31-703201060

Over het restaurant De Boerderij

Fun cooking in Voorburg

Het vriendelijke en behulpzame team ontvangt je in een gezellige sfeer. Begin meteen aan het diner of neem eerst nog een aperifief aan de bar of om de gezellige grote ronde open haard. om de beste kwaliteit te kunnen garanderen, is de kaart compact gehouden. Maar er staat genoeg op, van saté tot sliptong en van carpaccio tot caesar salad.

Meer informatie over restaurant De Boerderij

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 17:00

• Amex , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Van de ah actie hier wezen eten de keuze was zeer goed een 3 gangen diner wat zeer smakelijk was en zeker genoeg, vriendelijk personeel het was een gezellige avond toppie
robensjaan .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Hier al meerdere keren geweest. Het is en blijft een gezellig restaurant met vriendelijk personeel en heerlijke gerechten.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een erg gezellig restaurant. Leuk dat je kan houtskoolgrillen , fonduen en steengrillen. Het eten was uitstekend. Niet alleen goed van kwaliteit, maar ook ruim voldoende. Het personeel vergat ons de menukaart te geven. Dit werd snel hersteld. Voor de rest zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook voor groepen heel erg geschikt met veel mogelijkheden en prettig dat je het restaurant dan "voor" jezelf hebt. We komen hier zeker terug.
harennel .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Muziek stond veel te hard, zaten onder de luidspreker, na twee maal gevraagd te hebben of de radio uit kon of zachter, wat minimaal gebeurde, zijn we zelf verhuisd naar een ander tafeltje, en daar werden we terecht gewezen dat dat niet zo maar kon, terwijl de eetgelegenheid voor de helft leeg was en bleef.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Steengrillen is een aanrader !!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Geweldige bediening komen regelmatig vragen of alles naar wens is. Gastvrouw verwelkomt je en voelt je gelijk op je gemak!
Pablo98 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Voor het eerst hier gegeten met een SocialDeal voucher. De ambiance is schitterend. Een mooie openhaard midden in de ruimte geeft een huiselijke sfeer. Julian verwelkomde ons en was voor de rest van de avond onze serveerder. Wat een leuke en hartelijke jongeman is dat, mijn complimenten. Als voorgerecht hadden wij carpaccio. Voortreffelijk van smaak en je proefde de verse producten. Als hoofdgerecht kozen wij voor de steengrill. Lekker vlees, uien, paprika en champignons. Drie verschillende sausjes, frisse sla en knapperige frietjes. Als toetje had ik een milkshake gemaakt van baileys. Het was heerlijk en verrassend. Mijn tafelgenoot koos voor een dame blanche, was ook heerlijk. Alles heeft ons uitstekend gesmaakt, de service was geweldig en Julian heeft ons hart gestolen. Zeker voor herhaling vatbaar. De volgende keer ga ik voor de entrecote of de spareribs.
Lous S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen, hebben heerlijk gegeten en een supergezellige avond gehad
wiskey .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Het was weer top ! met z'n vieren heerlijk gegeten, gebakken Tong ! Wij zijn hier al meerdere keren geweest en voor ons blijft het een top restaurant.
De bediening is erg vriendelijk en niet opdringerig, en alles op het menu heeft een populair prijsje.
Wij blijven hier zeker terug komen!
Danielle T.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Wij zijn hier geweest met 2 kids, vond vreemd dat zij de normale menukaart kregen ipv kinder kaart. Ik heb hier om moeten vragen.
Eten was prima
Danielle T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij zijn hier geweest, na een hele lange tijd weer. Het eten was prima, vond alleen vreemd dat wij met twee kids waren en zij normale menukaart kregen, ik moest om de kinder kaart vragen
E V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Voor het eerste hier geweest met twee volwassenen en een kind. We zijn voor het steengrillen gegaan. Prima prijs/kwaliteitverhouding. De zaak zat op zaterdagavond bijna vol maar ondanks dat werden we steeds snel geholpen.
wiskey .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Dit gezellige restaurant verdient het, om nog meer genoemd te worden, de kwaliteit van het eten is voortreffelijk , de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend, de bediening is erg vriendelijk, kortom je voelt je hier op je gemak.
Ik heb hier gegeten met mijn vrouw en dochter, en het was een hele fijne ervaring !
ook het parkeren is hier gratis en er zijn voldoende parkeerplaatsen.
Kortom wij zijn er al meer geweest en als de gelegenheid daar is gaan wij weer !
palmgirl24 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ons favoriete restaurant, kwaliteit van het eten is Super, gezellige sfeer, het enige wat minder is zijn de lampjes op tafel vind het licht te fel.
Renate H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat een feestje! Bij aankomst vraag je je af of je goed bent maar bij binnenkomst ben je dat zo weer vergeten. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Ennuh die zelfgemaakte appelmoes en de chocolade dream....Goddelijk. Ga zo door!
COR P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
het was gezellig fijne bediening we hadden alle 4 een ander menu en waren dik te vreden
Lori F.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Als je op de locatie komt, denkt je waar ben ik nou beland? Het restaurant is echter super sfeervol. Het ziet er netjes en verzorgd uit. Het is ook kleinschalig, maar zonder een opgekropt gevoel. Personeel vriendelijk, het eten erg lekker. Ah menu voor zo'n 50 euro (excl drankjes).
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heel sfeervol ingericht met open haard in het midden. Drankje vooraf bij de open haard is leuk !!! Je kunt er steengrillen aan tafel en dat is een aanrader ! Ook kun je kiezen uit de kaart voor een 3-gangenmenu. Voldoende parkeerplaatsen voor de deur. We hebben het heel leuk gehad, Marjan
lex W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gewoon in alle opzichten prima: charmante bediening, klantgericht, gezellig, heerlijk eten. Vrijdag weer.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Gezellige ambiance, gratis parkeren voor de deur en we hebben heerlijk gegeten. Met name de bediening was echt geweldig, zulke leuke gezellige dames, alleen voor de dames zou je al terugkomen. Er was één nadeeltje (een kleintje dus), de tafeltjes aan de muur en op de verhoging hebben een tafellampje en/of lamp boven de tafel waardoor je de kaart beter kunt lezen, de tafeltjes naast de open haard hebben dit niet waardoor je de kaart moeilijker kunt lezen. Misschien een idee om daar ook een lampje neer te zetten.