De Boerderij

Klaverweide 80 2272 BV Voorburg Nederland Kaart
31-703201060

Over het restaurant De Boerderij

Fun cooking in Voorburg

Het vriendelijke en behulpzame team ontvangt je in een gezellige sfeer. Begin meteen aan het diner of neem eerst nog een aperifief aan de bar of om de gezellige grote ronde open haard. om de beste kwaliteit te kunnen garanderen, is de kaart compact gehouden. Maar er staat genoeg op, van saté tot sliptong en van carpaccio tot caesar salad.

Meer informatie over restaurant De Boerderij

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag vanaf 16:00
- Diner vanaf 17:00

• Amex , Pin
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
ankenrene .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Eten was goed, alleen had de bediening de dag niet erg onvriendelijk ,zijn we niet gewend in de boerderij !wijn was voor de spaanse wijn behoorlijk aan de prijs !
havhoudt .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was er erg gezellig en de bediening was geweldig. de muziek was een beetje luid maar dat werd iets verminderd. maar wij gaan er zeker weer eens heen.
N F.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Oeps, dat viel tegen! Op een zonovergoten dag werden we welkom geheten in een donkere lokatie gelegen midden in een steen woestenij, met uitzicht op de bevoorradingszijde van een supermarkt. We waren de enige gasten. De geserveerde gerechten waren niet slecht van kwaliteit, maar ook in het geheel niet bijzonder. Kruidenboter rijk voorzien van knoflook en mayonaise om de frietjes een smeuige bite te geven, moeten het geheel wat opkrikken. Als groente een beetje appelcompote. Jammer!
matje2702 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
HEbben al eerder "gewoon" gegeten en hebben dit keer ge- steengrilled, was prima geregeld, had misschien IETS meer vlees gemogen, maar smaakte prima.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Al vaker geweest. Ook met de AH-restaurantactie kun je hier prima terecht.
Vriendelijke benadering. Bij drukte wat langere wachttijd. Beperkte kaart, maar prijs/kwaliteitsverhouding is hier
prima in orde zeker mij acties. Komen graag weer terug.
Reggie P.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vriendelijke bediening, super lekker gegeten, prijs - kwaliteit is TOP! Ze spelen in op de behoefte van de klant. En vooral voor de oudere mensen maken ze de bestelling op maat! Gegeten met de AH actie coupon, echte aanrader! Rolstoelvriendelijk. We gaan zeker terug om de 'steengrill' uit te proberen!
joke570 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het is een gezellig reataurant, waar je lekker kunt eten. De bediening is vriendelijk en je word goed geholpen.de prijzen zijn iets aan de hoge kant, wij hadden bonnen van de ah actie, je kunt met de bonnen gewoon van de kaart bestellen, dus keuze zat.
piet V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Van de AH actie wezen eten . Steengrillen was goed het personeel was vriendelijk en een gezellige avond gehad en goede parkeergelegenheid
Ellie D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Vriendelijke ontvangst ruime keuze om met de AH spaarkaart te eten.
We hebben heerlijk gegeten bediening was vriendelijk gaan er zeker nog een keer naar toe.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Van de ah actie hier wezen eten de keuze was zeer goed een 3 gangen diner wat zeer smakelijk was en zeker genoeg, vriendelijk personeel het was een gezellige avond toppie
robensjaan .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Hier al meerdere keren geweest. Het is en blijft een gezellig restaurant met vriendelijk personeel en heerlijke gerechten.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Een erg gezellig restaurant. Leuk dat je kan houtskoolgrillen , fonduen en steengrillen. Het eten was uitstekend. Niet alleen goed van kwaliteit, maar ook ruim voldoende. Het personeel vergat ons de menukaart te geven. Dit werd snel hersteld. Voor de rest zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook voor groepen heel erg geschikt met veel mogelijkheden en prettig dat je het restaurant dan "voor" jezelf hebt. We komen hier zeker terug.
harennel .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Muziek stond veel te hard, zaten onder de luidspreker, na twee maal gevraagd te hebben of de radio uit kon of zachter, wat minimaal gebeurde, zijn we zelf verhuisd naar een ander tafeltje, en daar werden we terecht gewezen dat dat niet zo maar kon, terwijl de eetgelegenheid voor de helft leeg was en bleef.
Marjan W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Steengrillen is een aanrader !!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Geweldige bediening komen regelmatig vragen of alles naar wens is. Gastvrouw verwelkomt je en voelt je gelijk op je gemak!
Pablo98 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Voor het eerst hier gegeten met een SocialDeal voucher. De ambiance is schitterend. Een mooie openhaard midden in de ruimte geeft een huiselijke sfeer. Julian verwelkomde ons en was voor de rest van de avond onze serveerder. Wat een leuke en hartelijke jongeman is dat, mijn complimenten. Als voorgerecht hadden wij carpaccio. Voortreffelijk van smaak en je proefde de verse producten. Als hoofdgerecht kozen wij voor de steengrill. Lekker vlees, uien, paprika en champignons. Drie verschillende sausjes, frisse sla en knapperige frietjes. Als toetje had ik een milkshake gemaakt van baileys. Het was heerlijk en verrassend. Mijn tafelgenoot koos voor een dame blanche, was ook heerlijk. Alles heeft ons uitstekend gesmaakt, de service was geweldig en Julian heeft ons hart gestolen. Zeker voor herhaling vatbaar. De volgende keer ga ik voor de entrecote of de spareribs.
Lous S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
We werden heel vriendelijk ontvangen, hebben heerlijk gegeten en een supergezellige avond gehad
wiskey .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Het was weer top ! met z'n vieren heerlijk gegeten, gebakken Tong ! Wij zijn hier al meerdere keren geweest en voor ons blijft het een top restaurant.
De bediening is erg vriendelijk en niet opdringerig, en alles op het menu heeft een populair prijsje.
Wij blijven hier zeker terug komen!
Danielle T.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Wij zijn hier geweest met 2 kids, vond vreemd dat zij de normale menukaart kregen ipv kinder kaart. Ik heb hier om moeten vragen.
Eten was prima
Danielle T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wij zijn hier geweest, na een hele lange tijd weer. Het eten was prima, vond alleen vreemd dat wij met twee kids waren en zij normale menukaart kregen, ik moest om de kinder kaart vragen