De Boerderij

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant De Boerderij

Brasserie De Boerderij is gevestigd in een uniek monumentaal pand. Gelegen aan de rand van het prachtige Sonsbeek-park, op steenworp afstand van het bruisende centrum van Arnhem.

Bij Brasserie De Boerderij kun je jezelf even onttrekken van alle drukte en heerlijk genieten van verrassende gerechten in de rustgevende sfeer van het park. Je kunt hier terecht voor een uitgebreide lunch, een smaakvol diner of een zakelijke ontmoeting.

Laat je verrassen door bijzondere smaakcombinaties, bereid door de ambitieuze chef-kok. Hier proef je gerechten uit de authentieke Franse keuken, maar dan met een inspirerende twist. Middels de maandelijks wisselende menukaart blijft een bezoek aan De Boerderij keer op keer een culinaire ontdekking!

Maak kennis met de smakelijke en verrassende gerechten van Brasserie De Boerderij in Arnhem!

Meer informatie over restaurant De Boerderij

- Diner vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant De Boerderij

C L.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Na enkele ronduit goede ervaringen met de Boerderij hadden we afgelopen zondag daar voor 4 man gereserveerd.
Niet erg druk, niettemin moesten we ruim een uur wachten op de voorgerechten: 2x de escargots, 1x gerookte zalm en 1x de gamba’s (niet goed klaargemaakt).
Ook het hoofdgerecht liet weer lang op zich wachten. (Overigens ook het geval aan andere tafeltjes.)
2x Noorse zalm tagliatelle, was helemaal oké. 1x Varkenshaas brie, wel eens beter meegemaakt: droog en de bijlagen onsmakelijk en 1x saté kippendij met diverse garnituren, alle duidelijk zo uit het blik! De patat was kennelijk diverse malen opgefrituurd en dus veel te hard, koud, niet geschikt voor consumptie.
De bediening was zonder meer prettig/vriendelijk. Toen we ons beklag deden, maakte ze excuus. Personeelsproblemen waren de oorzaak. Als goedmakertje kregen we 1 wijntje en koffie van de zaak. Niettemin was de afrekening voor het gebodene veel en veel te hoog (€185 incl. klein fooitje voor de bediening, niet voor de kok).
Toeval of niet? Beide Noorse zalmeters waren de volgende dag aan de diarree.
Als ze ons vooraf hadden verteld dat er problemen waren hadden we zelf kunnen beslissen: wel of niet doen. Nu zien ze ons daar niet meer terug …
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
We zijn erg geschrokken. Bij het dessert, appeltaart met bolletje ijs, kreeg mijn zus een groot stuk plastic in haar keel. Gelukkig kon ze het stuk eruit krijgen.
We hebben direct de bediening geinformeerd en bij navraag in de keuken bleek een stuk van de ijsbak afgebroken.
Mijn zus kon niet meer verder eten en we zijn direct gaan afrekenen.
Behalve een excuses werd er verder geen aanbod gedaan om het ongeluk te compenseren. Het had lelijk kunnen aflopen. We zullen hier niet meer komen.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Het restaurant toont oubollig, maar sfeervol door de grote open haard. Je zou verwachten dat het aangenaam warm is binnen, helaas bleef de buitendeur vaak openstaan, zodat er continu een koude windstroom langs je benen trok. Het personeel had geen oog voor de buitendeur, dus wij sloten de deur om de paar minuten maar zelf. De gerechten waren op zich prima, maar er werd geen groente of salade geserveerd. Dit was een gemis. De uitgebakken spekjes bij de lever waren niet uitgebakken maar zwart gebakken en het vet wat hierbij was vrijgekomen lag op mijn bord. Zonde van de lekkere lever. De bediening was niet voldoende opgeleid om de gerechten te serveren volgens de (basis)etiquette. Wij zullen helaas dit restaurant door deze ervaringen niet nog een keer bezoeken.
Marcel V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Kaasfondue... broodjes..groenten erbij..4 rosé..dame blanche ..variant Magnum...voor 62 euro..lekker warm binnen...tussen gezellig... renovatie moet wel echt binnenkort...
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Best wat als je bijna 1 uur moet wachten tot je de kaart aangeboden krijgt. 18.00 uur gereserveerd 19.00 uur kaart. Reken maar uit
Eten was oke niet al teveel, maar wel redelijk genoeg.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
5 kwartier gewacht op voorgerecht, totaal bijna 4 uur nodig gehad voor 3 gangen, Hoofdgerecht was niet warm, tournedos was niet medium maar doorbakken. Er was weliswaar blijkbaar een nieuwe kok en het was erg druk, maar toch al met al zeer teleurstellend en niet wat we gewend zijn. Volgende keer beter.
COR P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Prima restaurant..
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een aanrader dit oergezellige restaurant met uitstekende kwaliteit. Ikzelf had een tournedos gekozen, die een klein beetje meer medium was dan gewenst, maar zeker nog rosé en mals. De pepersaus erbij mag van mij iets minder gebonden, maar was goed van smaak. Mooi opgemaakt bord met wat kleine stukjes groenten en niet te vergeten de overheerlijke, huisgemaakte appelcompote. Ik kom zeker terug voor de heerlijke saté van varkenshaas die mijn tafelgenote had genomen en waarvan ik een stukje heb geproefd. Het was van voorgerecht t/m nagerecht een feestje. Beetje donker met 70er jarensfeertje.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Redelijk aan de prijs. Kwaliteit was goed. Jammer van het uitzicht het pand staat tussen de flats. Sfeer was goed en gezellig
C F V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Restaurant is sterk verouderd en aan renovatie toe.
Verlichting op batterij, kaart een smoezelig A4tje wat je moet lezen met het licht van je telefoon.
Zou hier nooit meer gaan eten.
Fam Voogt
marion V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Fijne plek om terug te komen. Vriendelijke bediening en prima gerechten.
Keuze genoeg op de kaart.
Gegeten met de ah actie maar gewoon uit de hele kaart kunnen kiezen.
Ans G.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Gezellige sfeer. Uitstekende bediening.
Keuze mogelijkheden hoofdgerechten zou groter mogen.
We komen beslist terug!
Marinus1405 .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Niet verwacht dat een restaurant met als naam "de boerderij" zich zou bevinden tussen hoogbouw en een supermarkt. Inrichting is vrij oubollig en we werden voortdurend geplaagd door kleine vliegjes. Eten was redelijk goed maar zonder de AH kortingsactie te duur. Personeel vriendelijk.
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
De eerste kennismaking met dit restaurant was prima. Er is voldoende keuze aan gerechten en zowel de kip teryaki als de varkenshaas waren prima. Goede keuze dus en zeker voor herhaling vatbaar.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Via AH actie hier terecht gekomen. In rustige omgeving en met vlotte bediening hebben we hier plezierig gegeten.
Parkeren voor de deur is ook een voordeel.
msdelang .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij werden vriendelijk ontvangen en kregen daarna vlot een aperitief. De maaltijden waren goed verzorgd en
zeer smakelijk. Wel vonden wij het storend dat de muziek wel erg hard aanstond. Het is prettig als je ook een
gesprek met elkaar kunt voeren, zeker als je elkaar niet zo vaak ontmoet.
Over het geheel genomen zijn wij tevreden.
Petra I.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het was er heel gezellig knus mooie open haard in het midden mooie boerderij alleen kregen wij ons hoofd gerecht pas rond half 10 wegens drukte we gingen ook pas na 10uur pas na buiten dat is het enige min puntje

Gr petra van de pits

Maar het moet eigenlijk
Petra ijzendoorn pits
eefie1512 .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
super bediening en heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar. Wij hadden pomedorisoep, steengrill en een lekker toetje. Alles was heerlijk.
knarf2 .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Heerlijk gegeten en leuke accommodatie. Beetje lastig te vinden , achter het winkelcentrum. Bediening vriendelijk. Een aanrader en we zullen er zeker nog een keer langs gaan.
letty B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
super service, vriendelijk en zeer beleefd personeel. Eten was goed, alleen de varkenshaas had iets minder doorbakken gemogen. Al met al een aanrader. Prima eten tegen goede prijs.