De Boer'nkinkel

Middenweg 7 7351 BA Hoenderloo Nederland Kaart

Over het restaurant De Boer'nkinkel

Proef de natuur!

Midden in het groen van Hoenderloo en omgeving vind u De Boer'nkinkel. Dit is een plek waar je kunt genieten van ontbijt, lunch of kies à la carte tussen verrukkelijke gerechten. Waardevolle tips van de chef: wildgerechten, eigen gebakken brood voor ontbijt/lunch en de heerlijke patisserie. Geniet van lekkere hapjes in de frisse buitenlucht of warm binnen en proef de natuur!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Boer'nkinkel

Buslijn 108 vanuit Ede-Wageningen of Apeldoorn
  • Kom je met de auto?
    Op steenworp afstand van de A1 en A50.

25,26, 31 december en 1 januari gesloten. Maandag gesloten (november t/m maart). Overige dagen bent u welkom vanaf 10 uur voor koffie, thee, fris en gebak. Lunch is van 12.u tot 16.u. Diner is van 12.u tot 16.u en van 17:30 tot 20:30 (laatste bestelling).

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant De Boer'nkinkel

Joop B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Ondanks wij hier al jaren komen in de zomermaanden en altijd op het voor-terras gaan zitten, werden wij zaterdag niet opgemerkt. Na 20 mininuten toch naar binnen en een oudere dame aangesproken of er geen bediening was omdat wij al 20 minuten wachtten. Haar opmerking: dat is dan jammer voor U!..... was echt te idioot voor woorden. Te verbouwereerd om te reageren... Je mag van alles denken maar je kunt niet alles zeggen. Onze vriendin vandaag gebeld naar het bedrijf en de jonge dame ( eigenaressevolgens zeggen) kon zich het voorval herinneren, meldde dat mensen op zaterdag niet gezien konden worden want dan was t te druk? Tevens bleek de oudere vrouw in kwestie haar moeder te zijn.Helaas geen excuses, jammer maar geen herhaling voor ons meer en onze vriendenclub.
Gerda.teijema.lucardie .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Gelunched met gekregen cadeaubon ‘lunch voor twee’. Zeer teleurstellend. Als voorgerecht kregen we een kopje aspergesoep uit een blikje van meneer Unox. Gevolgd door 3 gortdroge ieniminibroodjes met extreem zoute burgertjes. Echt niet te eten en dus twee van de drie broodjes laten liggen. De bediening vroeg nergens naar. Bij het afrekenen van de drankjes gemeld dat de broodjes echt niet te eten waren. Dat lag aan onze smaak aldus de uitbater . . . . Zonde van de cadeau gekregen bon ter waarde van 31 euro. Dit was voor ons eens maar nooit meer de Boerenkinkel in Hoenderloo.
Tjeerd T.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Op 23 juni een luch gebruik bij De Boer'nkinkel. Na gisteren van een uitstekende diner bij de Deelerhof in Hoenderloo te hebben genoten kwam vandaag de grote afknapper, n.l een lunch bij De Boer'nkinkel. Hoewel ik op mijn 65ste wel wat gewend ben wat bereft lunches werden hier alle negatieve records gebroken. Ongelooflijk slechte bediening en helaas zouden de in ruime mate aanwezige wilde zwijnen in Hoenderloo bij het zien en ruiken van het eten al voor een auto zijn gesprongen. Om maar niet te spreken wat er na het eten zou zijn gebeurd. Het geld absoluut niet waard. Weer een (negatieve) ervaring rijker. Gelukkig zijn er in Hoenderloo voldoende alternatieven !
Simone M.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eten was heerlijk. Alleen had men 1 hoofdgerecht niet goed verstaan en werd er vis geserveerd ipv vlees.

Helaas lust ik geen vis
Femke I.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Mijn ouders waren vandaag 39jaar getrouwd en daarvoor zijn we met ze uit eten gegaan. We hebben heerlijk gegeten en enorm van de aandacht en de gezelligheid genoten! Bij het dessert kregen mijn ouders een leuk bericht mee. Dat was een leuke verrassing voor ze ;-). Bedankt voor alles! We komen graag nog een keer terug!
Mink Jaap Y.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk rustig gegeten en genoten van elkaar en de heerlijke gerechten. De reebkefstuk is een echte aanrader!
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
We waren met 3 personen, 3 verschillende voor- en hoofdgerechten, 3 keer heel erg lekker.!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Eten is super. Bediening mag zeker wat alerter. Je moet steeds zelf het initiatief nemen voor eten drankje. Afrekenen wordt niet opgemerkt.
Silvia B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Onze dochter is glutenvrij en daar werd goed rekening mee gehouden . Zelfs bij de koffie op het eind had ook zij een koekje( noga) wat zij wel mocht hebben. Chapeau.
Christoph B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Tortellini [vegetarisch]: uitstekend. Reerug: Uitstekend. Bereidheid, de hoeveelheid couscous-salade aan te passen: heel attent. - Maar: als er bij aankomst al een beetje boter op tafel staat, dan zou een gast graag binnen korte tijd ook wat brood willen hebben. En bij wijn zou een gast het liefst, zonder er om te hoeven vragen, ook een beetje water willen hebben. Al met al dus toch een beetje teleurstellend.
erwin C.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
zeer goed gegeten!
B. K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het culinaire arrangement is een voltreffer, fazant galantine, roodbaars, patrijs, ree, kaas, dessert. alle gangen perfect, roodbaars met risotto, of nee patrijs, of nee....moeilijk te zeggen wat er uitsprong, kaasplank misschien met geweldige en originele kazen. Maar ook de bediening sprong er uit, zeer enthousiast, deskundig betrokken en met humor. Een adres om te koesteren.
Hendrik P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Uitstekend verzorgd wildmenu gegeten. Rustige sfeer, correcte en toch informele bediening.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heel erg lekker gegeten en goede bediening. Veel speciaalbiertjes op de kaart. Het lekkere eten is aan de prijs, maar het zeker waard!
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vriendelijke bediening, met voortreffelijk eten Hele originele kaart! Ik ben een kleine eter, dus voor mij was de hoeveelheid meer dan genoeg. Maar voor grote eters misschien te weinig? Wel behoorlijk aan de prijs in vergelijking met de hoeveelheid.
Bastiaan N.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Niet voor herhaling vatbaar. Het eten was kwalitatief prima: mals, goed op smaak, groenten lekker en beetgaar, en een heerlijke saus. Maar zoals andere recensies ook aangeven: de porties zijn veel te klein, zowel vlees/vis als garnituur. Wij verwachten heus geen bakken friet als 'garnituur' zoals je bij goedkopere restaurants aantreft, maar een paar toefjes aardappelpuree en enkele stukjes groenten zijn gewoon te weinig. Wanneer je met zijn drieën bijna 120 euro aftikt voor enkel een hoofdgerecht en koffie, verwacht je wel wat meer, en ook dat het personeel je dan een leuke avond bezorgt. Dat laatste was tevens niet het geval; er werd geen woord gewisseld. Eén dame glimlachte dan nog wel vriendelijk, de ander was ronduit kil. Het personeel is bovendien zéér traag en wekt de indruk er niet echt zin in te hebben. We hebben buitengewoon lang moeten wachten op de kaart, op het opnemen van de bestelling en op het geserveerd krijgen van de gerechten. Waarom overleeft deze tent, vroegen wij ons af. Het werd al snel duidelijk: hij bevindt zich nabij de uitgang van de Hoge Veluwe, met als gevolg telkens nieuwe aanwas van publiek dat er voor de eerste keer is. (Daardoor overigens wel druk bezocht met leuke, nette mensen.) Tip: drink na uw bezoek aan de Hoge Veluwe een heerlijk (maar duur) wijntje op het mooie, zonnige terras met fijne stoelen, maar verkas voor het diner naar een ander restaurant.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Voor de eerste keer gegeten bij de boern'kinkel en daar zal het ook wel bij blijven. De kwaliteit was redelijk maar de porties waren veel te klein. De prijzen van dit restaurant rijzen de pan uit voor zo weinig. We komen hier dan ook niet meer terug.
John S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Hadden het Kinkel menu. Aanrader. Gaan hier zeker weer eten.
Raoul D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Calvados erg zuinig(gierig) ingeschonken.
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk gegeten met originele gerechten. Het verrassingsmenu doet zijn naam echt eer aan. Ik heb nog nooit bloemetjes gegeten; echt geweldig en nog lekkker ook! Ook het vlees en de risotto waren goed bereid; evanals de groenten en de aardappelpuree. Deze laatste twee bijgerechten worden vaak 'over het hoofd gezien' maar hier niet. Daarnaast vriendelijke en bescheiden bediening en mooie sfeervolle locatie midden in de Veluwe.

Echt een aanrader om naar toe te gaan.