Over het restaurant De Boer'nkinkel

Proef de natuur!

Te midden van bungalowparken, fietsvakantiegangers en het groen van Hoenderloo en omgeving vind je De Boer'nkinkel. Dit is een plek waar je midden in de natuur kunt genieten van een ontbijt, lunch of kies à la carte tussen verrukkelijke gerechten. Waardevolle tips: de chef zijn chutneys, zijn eigen gebakken brood voor ontbijt/lunch en de heerlijke patisserie. Geniet van lekkere hapjes in de frisse buitenlucht of warm binnen en proef de natuur!

Meer informatie over restaurant De Boer'nkinkel

Jouw recensie over het restaurant De Boer'nkinkel

B. K.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Het culinaire arrangement is een voltreffer, fazant galantine, roodbaars, patrijs, ree, kaas, dessert. alle gangen perfect, roodbaars met risotto, of nee patrijs, of nee....moeilijk te zeggen wat er uitsprong, kaasplank misschien met geweldige en originele kazen. Maar ook de bediening sprong er uit, zeer enthousiast, deskundig betrokken en met humor. Een adres om te koesteren.
Hendrik P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Uitstekend verzorgd wildmenu gegeten. Rustige sfeer, correcte en toch informele bediening.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heel erg lekker gegeten en goede bediening. Veel speciaalbiertjes op de kaart. Het lekkere eten is aan de prijs, maar het zeker waard!
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vriendelijke bediening, met voortreffelijk eten Hele originele kaart! Ik ben een kleine eter, dus voor mij was de hoeveelheid meer dan genoeg. Maar voor grote eters misschien te weinig? Wel behoorlijk aan de prijs in vergelijking met de hoeveelheid.
Bastiaan N.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Niet voor herhaling vatbaar. Het eten was kwalitatief prima: mals, goed op smaak, groenten lekker en beetgaar, en een heerlijke saus. Maar zoals andere recensies ook aangeven: de porties zijn veel te klein, zowel vlees/vis als garnituur. Wij verwachten heus geen bakken friet als 'garnituur' zoals je bij goedkopere restaurants aantreft, maar een paar toefjes aardappelpuree en enkele stukjes groenten zijn gewoon te weinig. Wanneer je met zijn drieën bijna 120 euro aftikt voor enkel een hoofdgerecht en koffie, verwacht je wel wat meer, en ook dat het personeel je dan een leuke avond bezorgt. Dat laatste was tevens niet het geval; er werd geen woord gewisseld. Eén dame glimlachte dan nog wel vriendelijk, de ander was ronduit kil. Het personeel is bovendien zéér traag en wekt de indruk er niet echt zin in te hebben. We hebben buitengewoon lang moeten wachten op de kaart, op het opnemen van de bestelling en op het geserveerd krijgen van de gerechten. Waarom overleeft deze tent, vroegen wij ons af. Het werd al snel duidelijk: hij bevindt zich nabij de uitgang van de Hoge Veluwe, met als gevolg telkens nieuwe aanwas van publiek dat er voor de eerste keer is. (Daardoor overigens wel druk bezocht met leuke, nette mensen.) Tip: drink na uw bezoek aan de Hoge Veluwe een heerlijk (maar duur) wijntje op het mooie, zonnige terras met fijne stoelen, maar verkas voor het diner naar een ander restaurant.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Voor de eerste keer gegeten bij de boern'kinkel en daar zal het ook wel bij blijven. De kwaliteit was redelijk maar de porties waren veel te klein. De prijzen van dit restaurant rijzen de pan uit voor zo weinig. We komen hier dan ook niet meer terug.
John S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Hadden het Kinkel menu. Aanrader. Gaan hier zeker weer eten.
Raoul D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Calvados erg zuinig(gierig) ingeschonken.
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk gegeten met originele gerechten. Het verrassingsmenu doet zijn naam echt eer aan. Ik heb nog nooit bloemetjes gegeten; echt geweldig en nog lekkker ook! Ook het vlees en de risotto waren goed bereid; evanals de groenten en de aardappelpuree. Deze laatste twee bijgerechten worden vaak 'over het hoofd gezien' maar hier niet. Daarnaast vriendelijke en bescheiden bediening en mooie sfeervolle locatie midden in de Veluwe.

Echt een aanrader om naar toe te gaan.
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk stil in een zijstraatje zit je hier in een hele nette ambiance. Het personeel is bijzonder attent wat altijd erg fijn is. Geen hele grote menukaart (wel een zeer ruime bierkaart) maar wel een paar aardige menu's waaronder een verassingmenu van vier of vijf gangen. Het eten smaakte ieder van ons gezelschap bijzonder goed, bijna iedereen had iets anders besteld en alle variaties vielen zeer goed in de smaak. De verschillende vis, vlees, de desserts en zelfs de friet was heel smaakvol. En ook het verzoek voor 1 glutenvrije persoon per was gelukkig ook geen probleem. Zeker een restaurant om nog eens naar terug te keren als we nog eens in de buurt komen.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Weinig keus qua eten, wat povere porties, inrichting wat oubollig.... ambiance en bediening goed .....
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Zeer aangenaam verrast waren wij, we hadden niet verwacht dat het eten zó goed zo zijn toen we twee dagen reserveerden om te gaan wandelen op de Veluwe.
Ze maken alles zelf, van brood tot tapenade, van jam tot paté. En dat proef je. Mooie, eerlijke gerechten. Goed op smaak, perfect bereid.
We aten de eerste avond een proeverij van zalm, langoustine en zalm en zuiglam als hoofd. De tweede avond namen we de rumpsteak met verse frites en een kaasplankje als dessert.
Niks op aan te merken! Zó lekker.
We dronken er zalige wijnen bij.
En wbt de bediening: niets dan lof. Attent, aardig, vlot.
Graag tot ooit!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk eten en goede service
Ans F.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wat een verrassing!!! Als u van eerlijk en lekker eten houdt dan beveel ik u graag dit restaurant aan. Ik kan u vertellen ....u gaat terug komen! Het team is zeer gastvrij en legt u echt in de watten. De bediening is bevlogen en heeft kennis van zaken wat er wordt geserveerd. Staat u graag te woord zonder opdringerig te zijn. We hadden het 5 gangen verrassingsmenu besteld.Een zeer aangename verrassing. Het bestaat uit 3 voorgerechten, hoofdgerecht en nagerecht. Als eerste een heerlijk zelf gebakken brood. Eerste voorgerecht, heerlijke Rundertartaar, humus, crème van bruine bonen, piccalilly mayonaise, pickles. , gevolgd door een zeer goed bereid stukje Gebakken Skreifilet, risotto en div. paddenstoeltjes. En als derde voorgerecht geglaceerde kalfs-nek. Hoofdgerecht kotelet van het iberico varken. En als finale een heerlijk nagerecht. Het was gewoon af! Om deze smaken zo op elkaar af te stemmen dat geen enkele gang overheersend is..dat is de ware kunst van het koken! Wij komen zeker terug!
MevrouwdeVries1967 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Hier gedineerd met een Gift for You dinerbon. Bediening was vriendelijk en correct, de aankleding schoon, netjes en aantrekkelijk. Het menu was vaststaand, maar we konden wel een keuze maken tussen het voor- en nagerecht. Het voorgerecht (wildpaté) was erg veelbelovend, maar daarna begon het tegen te vallen. De hoofdmaaltijd, maïshoen, was bijzonder lekker maar vrij karig. Het vlees was gedeponeerd op een veeg aardappelpuree omringd met knalharde, bijna rauwe spruiten. De rode wijnsaus daarentegen was erg lekker! Na het hoofdgerecht zakte de bediening in en moesten wij erg lang wachten op het toetje: een chocoladetaartje dat met één keer niesen de hele tent doorstuiterde. Tezamen met een flintertje schepijs en wat krokante kruimels was dit echt niet de naam 'dessert' waardig! Dat was wel een domper op de avond.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten met Albert Heyn bon. Keuze uit 3 menu's. Echt heerlijk gegeten, en het was boven verwachting.
Hier komen we zeker nog eens terug.
Silvano M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voorgerecht veelbelovend, hoofdgerecht 3 hertemedaillons 3 cm geserveerd op een schep weeïge zuurkoolstamppot met 5 geblancheerde spruiten met een sterk bittere nasmaak dit in tegenstelling , aardappelpuree met rodekool, wat op de kaart stond en het geheel ook nog lauw. Tiramisu toetje nog half bevroren. Gezien de recensie van 8.3 teleurstellend.
Wat mij betreft geen aanrader.
Egbert R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Absoluut geen spijt gehad toch naar de Boern'kinkel te zijn gegaan ondanks - enigszins gevaarlijke - winterse
weersomstandigheden. Kwaliteit van eten en drinken was prima. Inrichting en sfeer ook. Wel even wennen aan
vaatwasser voor het glaswerk. Komen graag nog eens terug!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Lekker gegeten in een mooie ambiance. Voorgerecht, vitello, was erg lekker. De tiramisu was tiramisu-ijs. Nog bevroren dus.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gezellige avond gehad met lekker eten en vriendelijke bediening! Voor het eerst bij de Boer'n kinkel; is voor herhaling vatbaar!