Over het restaurant De Boer'nkinkel

Proef de natuur!

Te midden van bungalowparken, fietsvakantiegangers en het groen van Hoenderloo en omgeving vind je De Boer'nkinkel. Dit is een plek waar je midden in de natuur kunt genieten van een ontbijt, lunch of kies à la carte tussen verrukkelijke gerechten. Waardevolle tips: de chef zijn chutneys, zijn eigen gebakken brood voor ontbijt/lunch en de heerlijke patisserie. Geniet van lekkere hapjes in de frisse buitenlucht of warm binnen en proef de natuur!

Meer informatie over restaurant De Boer'nkinkel

MevrouwdeVries1967 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Hier gedineerd met een Gift for You dinerbon. Bediening was vriendelijk en correct, de aankleding schoon, netjes en aantrekkelijk. Het menu was vaststaand, maar we konden wel een keuze maken tussen het voor- en nagerecht. Het voorgerecht (wildpaté) was erg veelbelovend, maar daarna begon het tegen te vallen. De hoofdmaaltijd, maïshoen, was bijzonder lekker maar vrij karig. Het vlees was gedeponeerd op een veeg aardappelpuree omringd met knalharde, bijna rauwe spruiten. De rode wijnsaus daarentegen was erg lekker! Na het hoofdgerecht zakte de bediening in en moesten wij erg lang wachten op het toetje: een chocoladetaartje dat met één keer niesen de hele tent doorstuiterde. Tezamen met een flintertje schepijs en wat krokante kruimels was dit echt niet de naam 'dessert' waardig! Dat was wel een domper op de avond.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten met Albert Heyn bon. Keuze uit 3 menu's. Echt heerlijk gegeten, en het was boven verwachting.
Hier komen we zeker nog eens terug.
Silvano M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voorgerecht veelbelovend, hoofdgerecht 3 hertemedaillons 3 cm geserveerd op een schep weeïge zuurkoolstamppot met 5 geblancheerde spruiten met een sterk bittere nasmaak dit in tegenstelling , aardappelpuree met rodekool, wat op de kaart stond en het geheel ook nog lauw. Tiramisu toetje nog half bevroren. Gezien de recensie van 8.3 teleurstellend.
Wat mij betreft geen aanrader.
mr.e.reinders .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Absoluut geen spijt gehad toch naar de Boern'kinkel te zijn gegaan ondanks - enigszins gevaarlijke - winterse
weersomstandigheden. Kwaliteit van eten en drinken was prima. Inrichting en sfeer ook. Wel even wennen aan
vaatwasser voor het glaswerk. Komen graag nog eens terug!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Lekker gegeten in een mooie ambiance. Voorgerecht, vitello, was erg lekker. De tiramisu was tiramisu-ijs. Nog bevroren dus.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gezellige avond gehad met lekker eten en vriendelijke bediening! Voor het eerst bij de Boer'n kinkel; is voor herhaling vatbaar!
kolk.frits .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Eten was smaakvol maar duidelijk te merken dat het om AH restaurantdinner ging. Wildzwijn was goed bbq voorbereid maar meer dan 75 gr was het zeker niet (ws minder). Parfait was zoals in veel eetgelegenheden "ijs" koud dus eigenlijk niet uitserveerbaar.
Over de accomkdatie willen we nog kwijt: wij zaten in een "soort opkamer" en gescheiden van de andere gasten in het restaurant met anders gedekte tafels. Geeft in elk geval de indruk dat we op de bonnefooi zijn. Ons advies: als je er qua kosten op toe moet leggen met bonnen aktie (wat we ons kunnen voorstellen) NIET MEER DEELNEMEN!!
Op deze manier je gasten ontvangen werkt in elk geval -jammer maar helaas- ook niet uitnodigend
m.oudhuizen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een paar maanden geleden waren wij hier voor het eerst. Nu we weer in de buurt verbleven, was het een mooi moment om met familie terug te komen. Zeker aan te bevelen! Leuke kaart, heerlijke gerechten en prima bediening. Een aanrader!
Martin E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
AH restaurant actie, dus beperkte menukaart. Toch voldoende keuze. Hoofdgerecht wild met risotto was verrassend anders dan we gewend zijn maar smaak voortreffelijk. Ben niet zo van de desserts dus werd een alternatief aangeboden!
E-v-a .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Van de vele (vaak zeer middelmatige) restaurants in de omgeving die wij bezocht hebben, steekt De Boer'nkinkel er met kop en schouders boven uit! Hier wordt gekookt met liefde, passie en aandacht. Dat merk je aan alles. Wisselende kaart met goede gerechten, verrassende smaken en prima wijnen. Men heeft hier liefde voor het vak en verstand van zaken. Echt een aanrader!
mocis .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Kwaliteit eten goed. Wel erg karig. Lekker maar sober voorgerecht (Capr ese). Hoofdgerecht alleen bij piepkuiken paar aardappeltjes en kleins beetje groente op bord. Bij gnocchi totaal geen groente. Kortom, zet een schaal sla op tafel. Voor een menu van 35 euro moet dat toch kunnen. Nagerechtt parfait lekker, maar erg sober op bord gegooid. Opmaak bij hoofd en nagerecht geen aandacht aan besteed. Bij andere restauranrs minder het gevoel dat het allemaal mindet was omdat we met een bon aten. Hier speelde dit gevoel sterk mee. Ook maar beperkte keuze. Vegetarisch maar een gerecht. Voor een menu van 35 euro zullen wij hier zeker niet terugkomen. Met visacard betalen kon wel maar liever met betaalkaart omdat men voor betalen met creditcard moet betalen. Ik zou zeggen, besluit als restaurant om niet aan deze acties mee te doen. Jullie zijn 2 klanten, die erg goede herinneringen hadden aan deze zaak, kwijt.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
De Boer'nkinkel is een gezellig restaurant. De aankleding is sfeervol en smaakvol. De tafels staan niet te dicht bij elkaar. Er wordt een karaf water op tafel gezet, erg prettig. Mijn voorgerecht was vitello tonato. Het smolt op de tong. Mijn man had salade met gebakken kalfszwezerik, ook voortreffelijk. Hoofdgerecht, piepkuiken van de bbq had wat malser gemogen voor mij, maar de smaak was goed. Mijn man had de langzaam gegaarde kalfssucade. Erg lekker! Het dessert was een smakelijke tiramisu met een krokant korstje.
H T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Goed gegeten bij dit restaurant. Als voorgerecht hadden mijn partner en ik beide huisgemaakte pate. Zo goed heb ik het nog nooit gegeten.
Daarna had ik piepkuiken en mijn man rundersukade. Beide waren heerlijke gerechten. Ook mooi opgediend.
Bediening was heel vriendelijk. Prima wijn en ook grote keus in bier.
De ruimte is heel gezellig!
MFlach .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
In een woord fantastisch ! Zeer goed gegeten met het gezin en er werd geen onderscheid gemaakt vanwege het feit dat we van Kruidvatbonnen gebruik maakten. Het rundvlees was heerlijk mals en oo het wildzwijn heel goed op smaak. De groente lekker vers en de patat ook zelfgemaakt. Kortom een aanrader. Wel hoog geprijsd.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Hoewel een glas wijn redelijk aan de prijs is kan je kiezen uit een aantal niet alledaagse wijnen waar voor ons en hele lekkere bij zat. Met mijn dieetwensen is goed rekening gehouden. Er hangt en gezellig sfeer. Al met al een reden om nog eens terug te komen.
Marie-Jose V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
We komen uit Brabant en aangezien we in de Veluwe op vakantie waren en restaurant zegeltjes hadden gespaard zochten we een restaurant in de omgeving van onze vakantiebestemming. Het was een goede keuze! Zeer gezellig en super lekker. Voor weinig geld toch van een culinair hoogstandje kunnen genieten! Zeker de moeite waard!
rofre61 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten bij de Boer'nkinkel. Vooral de kalfssuccade met ras el hanoutkruiden en couscous was zalig. Ook het nagerecht, semifreddo tiramisu, was lekker. Mijn partner had een ander menu gekozen en heeft ook heerlijk gesmuld. De bediening was vriendelijk en attent. Wij komen zeker terug.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Onderweg naar het zuiden worden we omgeleid vanwege grote drukte rondom Arnhem. Daarom besluiten we binnendoor te rijden en komen we door het plaatsje Hoenderloo. Als de magen beginnen te knorren besluiten we te parkeren bij een restaurant langs de weg. Omdat het vol staat met geparkeerde auto’s moeten we een klein stukje verder rijden om de auto kwijt te kunnen. En dat is… recht voor de deur van De Boer’nkinkel.
Toeval of niet, als we op het terras de lunchkaart bekijken komen we opvallend veel wild en BBQ gerechten tegen. Toevallig twee van onze lievelingssmaken. Je kunt hier verschillende arrangementen en gecombineerde gangenmenu’s bestellen, maar wij kiezen voor de 3 mini hertenburgers op eigen gebakken brioche brood en de salade met pulled wild zwijn.
Hoewel het garnituur niet zoveel voorstelt zijn de broodjes hert uitstekend van smaak. De salade echter wordt geheel ontleed. Deze is dusdanig geweldig dat geproefd en gekeken wordt wat de ingrediënten zijn. We besluiten ter plekke om op de terugweg even langs de groothandel te rijden om een stuk wild zwijn mee te nemen. Deze salade gaan we thuis proberen na te maken!!
De bediening is vriendelijk en alert. Het arrangement (high tea) van de tafel naast ons wordt uitgebreid toegelicht. De locatie aan de rand van de Veluwe hoeft denk ik geen verdere motivatie. Goed restaurant, aantrekkelijke arrangementen en een mooie locatie. Misschien was het wel geen toeval dat we stomtoevallig hier voor de deur een plek voor de auto vonden…
m.oudhuizen .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Na een heerlijk dagje Hoge Veluwe, direct tegenover de parkingang Hoenderloo, ligt De Boer'kinkel (wisten we ook niet, puur toeval:-)).
We hebben op het terras gezeten, eerst een van de vele, vele biersoorten geproefd. Bijzonder plezierige bediening. Een mooi keuzemenu, alles werd smaakvol opgediend en was ook heerlijk.
Voor ons niet in de buurt maar beslist een aanrader!
roojanpolly .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het was een heerlijke zomeravond. Niet te druk waardoor we goede aandacht hadden van bediening etc. Het eten was heerlijk en goed verzorgd. Wij gaan zeker een keer terug . U ook?