Over restaurant De Boer'nkinkel

Proef de natuur!

Te midden van bungalowparken, fietsvakantiegangers en het groen van Hoenderloo en omgeving vind je De Boer'nkinkel. Dit is een plek waar je midden in de natuur kunt genieten van een ontbijt, lunch of kies à la carte tussen verrukkelijke gerechten. Waardevolle tips: de chef zijn chutneys, zijn eigen gebakken brood voor ontbijt/lunch en de heerlijke patisserie. Geniet van lekkere hapjes in de frisse buitenlucht of warm binnen en proef de natuur!

Meer informatie over restaurant De Boer'nkinkel

Kolk.frits .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Eten was smaakvol maar duidelijk te merken dat het om AH restaurantdinner ging. Wildzwijn was goed bbq voorbereid maar meer dan 75 gr was het zeker niet (ws minder). Parfait was zoals in veel eetgelegenheden "ijs" koud dus eigenlijk niet uitserveerbaar.
Over de accomkdatie willen we nog kwijt: wij zaten in een "soort opkamer" en gescheiden van de andere gasten in het restaurant met anders gedekte tafels. Geeft in elk geval de indruk dat we op de bonnefooi zijn. Ons advies: als je er qua kosten op toe moet leggen met bonnen aktie (wat we ons kunnen voorstellen) NIET MEER DEELNEMEN!!
Op deze manier je gasten ontvangen werkt in elk geval -jammer maar helaas- ook niet uitnodigend
M.oudhuizen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een paar maanden geleden waren wij hier voor het eerst. Nu we weer in de buurt verbleven, was het een mooi moment om met familie terug te komen. Zeker aan te bevelen! Leuke kaart, heerlijke gerechten en prima bediening. Een aanrader!
Martin E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
AH restaurant actie, dus beperkte menukaart. Toch voldoende keuze. Hoofdgerecht wild met risotto was verrassend anders dan we gewend zijn maar smaak voortreffelijk. Ben niet zo van de desserts dus werd een alternatief aangeboden!
E-v-a .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Van de vele (vaak zeer middelmatige) restaurants in de omgeving die wij bezocht hebben, steekt De Boer'nkinkel er met kop en schouders boven uit! Hier wordt gekookt met liefde, passie en aandacht. Dat merk je aan alles. Wisselende kaart met goede gerechten, verrassende smaken en prima wijnen. Men heeft hier liefde voor het vak en verstand van zaken. Echt een aanrader!
Mocis .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Kwaliteit eten goed. Wel erg karig. Lekker maar sober voorgerecht (Capr ese). Hoofdgerecht alleen bij piepkuiken paar aardappeltjes en kleins beetje groente op bord. Bij gnocchi totaal geen groente. Kortom, zet een schaal sla op tafel. Voor een menu van 35 euro moet dat toch kunnen. Nagerechtt parfait lekker, maar erg sober op bord gegooid. Opmaak bij hoofd en nagerecht geen aandacht aan besteed. Bij andere restauranrs minder het gevoel dat het allemaal mindet was omdat we met een bon aten. Hier speelde dit gevoel sterk mee. Ook maar beperkte keuze. Vegetarisch maar een gerecht. Voor een menu van 35 euro zullen wij hier zeker niet terugkomen. Met visacard betalen kon wel maar liever met betaalkaart omdat men voor betalen met creditcard moet betalen. Ik zou zeggen, besluit als restaurant om niet aan deze acties mee te doen. Jullie zijn 2 klanten, die erg goede herinneringen hadden aan deze zaak, kwijt.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
De Boer'nkinkel is een gezellig restaurant. De aankleding is sfeervol en smaakvol. De tafels staan niet te dicht bij elkaar. Er wordt een karaf water op tafel gezet, erg prettig. Mijn voorgerecht was vitello tonato. Het smolt op de tong. Mijn man had salade met gebakken kalfszwezerik, ook voortreffelijk. Hoofdgerecht, piepkuiken van de bbq had wat malser gemogen voor mij, maar de smaak was goed. Mijn man had de langzaam gegaarde kalfssucade. Erg lekker! Het dessert was een smakelijke tiramisu met een krokant korstje.
H T.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Goed gegeten bij dit restaurant. Als voorgerecht hadden mijn partner en ik beide huisgemaakte pate. Zo goed heb ik het nog nooit gegeten.
Daarna had ik piepkuiken en mijn man rundersukade. Beide waren heerlijke gerechten. Ook mooi opgediend.
Bediening was heel vriendelijk. Prima wijn en ook grote keus in bier.
De ruimte is heel gezellig!
MFlach .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
In een woord fantastisch ! Zeer goed gegeten met het gezin en er werd geen onderscheid gemaakt vanwege het feit dat we van Kruidvatbonnen gebruik maakten. Het rundvlees was heerlijk mals en oo het wildzwijn heel goed op smaak. De groente lekker vers en de patat ook zelfgemaakt. Kortom een aanrader. Wel hoog geprijsd.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Hoewel een glas wijn redelijk aan de prijs is kan je kiezen uit een aantal niet alledaagse wijnen waar voor ons en hele lekkere bij zat. Met mijn dieetwensen is goed rekening gehouden. Er hangt en gezellig sfeer. Al met al een reden om nog eens terug te komen.
Marie-Jose V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
We komen uit Brabant en aangezien we in de Veluwe op vakantie waren en restaurant zegeltjes hadden gespaard zochten we een restaurant in de omgeving van onze vakantiebestemming. Het was een goede keuze! Zeer gezellig en super lekker. Voor weinig geld toch van een culinair hoogstandje kunnen genieten! Zeker de moeite waard!
Rofre61 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
We hebben echt heerlijk gegeten bij de Boer'nkinkel. Vooral de kalfssuccade met ras el hanoutkruiden en couscous was zalig. Ook het nagerecht, semifreddo tiramisu, was lekker. Mijn partner had een ander menu gekozen en heeft ook heerlijk gesmuld. De bediening was vriendelijk en attent. Wij komen zeker terug.
Frans W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Onderweg naar het zuiden worden we omgeleid vanwege grote drukte rondom Arnhem. Daarom besluiten we binnendoor te rijden en komen we door het plaatsje Hoenderloo. Als de magen beginnen te knorren besluiten we te parkeren bij een restaurant langs de weg. Omdat het vol staat met geparkeerde auto’s moeten we een klein stukje verder rijden om de auto kwijt te kunnen. En dat is… recht voor de deur van De Boer’nkinkel.
Toeval of niet, als we op het terras de lunchkaart bekijken komen we opvallend veel wild en BBQ gerechten tegen. Toevallig twee van onze lievelingssmaken. Je kunt hier verschillende arrangementen en gecombineerde gangenmenu’s bestellen, maar wij kiezen voor de 3 mini hertenburgers op eigen gebakken brioche brood en de salade met pulled wild zwijn.
Hoewel het garnituur niet zoveel voorstelt zijn de broodjes hert uitstekend van smaak. De salade echter wordt geheel ontleed. Deze is dusdanig geweldig dat geproefd en gekeken wordt wat de ingrediënten zijn. We besluiten ter plekke om op de terugweg even langs de groothandel te rijden om een stuk wild zwijn mee te nemen. Deze salade gaan we thuis proberen na te maken!!
De bediening is vriendelijk en alert. Het arrangement (high tea) van de tafel naast ons wordt uitgebreid toegelicht. De locatie aan de rand van de Veluwe hoeft denk ik geen verdere motivatie. Goed restaurant, aantrekkelijke arrangementen en een mooie locatie. Misschien was het wel geen toeval dat we stomtoevallig hier voor de deur een plek voor de auto vonden…
M.oudhuizen .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Na een heerlijk dagje Hoge Veluwe, direct tegenover de parkingang Hoenderloo, ligt De Boer'kinkel (wisten we ook niet, puur toeval:-)).
We hebben op het terras gezeten, eerst een van de vele, vele biersoorten geproefd. Bijzonder plezierige bediening. Een mooi keuzemenu, alles werd smaakvol opgediend en was ook heerlijk.
Voor ons niet in de buurt maar beslist een aanrader!
Roojanpolly .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het was een heerlijke zomeravond. Niet te druk waardoor we goede aandacht hadden van bediening etc. Het eten was heerlijk en goed verzorgd. Wij gaan zeker een keer terug . U ook?
Matthy B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Leuke ambiance goede bediening, vriendelijk en attent.
Het eten was goed. Voorgerecht, een salade, was erg lekker! Ook het dessert was heerlijk.
Het hoofdgerecht was niet helemaal naar behoren. De aardappeltjes waren niet helemaal gaar en de worteltjes waren te gaar, beetje papperig. Dat was jammer!
Het piepkuiken viel een beetje tegen. Het geheel was wel smakelijk.
Ondanks dat hebben we ons best vermaakt en voor en nagerecht waren uitstekend.
Henk.a.bakker .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Voorgerecht en dessert zeer goed!
hoofdgerecht-piepkuiken- het woord zecht het al: hele kleine stukjes, maar totale gerecht ruim voldoende.
Ruime tafels,gemoedelijke sfeer.
Avanos12 .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Genoten van een heerlijk driegangenmenu van AH. Mooi opgediend en alles met biologische eigen producten. Met AH bon een aantrekkelijke prijs kwaliteit verhouding. Anders is menu wat hooggeprijsd. Maar de entourage en bediening maken veel goed.
Ans.beerens .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wijn vonden het een heerlijk menu, vooral het voorgerecht met de lamszwezerik.
De bediening was erg goed, goede kennis van zaken zowel van de wijn als het eten.
Veel aandacht voor de klant. Fijne sfeer.
Wij vonden het terras heerlijk om te zitten vooral onder de overkapping.
Tonhermans .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De Boer'nkinkel is een leuk gezellig restaurant, wij hadden het AH keuze menu wat enigszins tegenviel. Het voorafje was Vitello tonnato dit was lekker, er waren drie keuze hoofdgerechten.
Mijn man ging voor het piepkuiken en ikzelf voor de lamsschenkel met couscous. ( derde gerecht was vegetarisch) . Het hoofdgerecht werd als plateservice aangereikt, daarom een gebrek aan bijgerechten. ( groente en aardappel was een soort ratatouille ), Voor het dessert koos mijn man voor het kaasplankje ( 3 euro bijbetalen ) en ik voor de tiramisuparfait , deze waren erg lekker. Leuke vlotte bediening en de Italiaanse huiswijn was heel lekker.
Marianvanloenen .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Zaterdag 13 augustus met 4 personen hier gegeten. We maakten gebruik van de AH restaurant bonnen. Het menu was prima alhoewel ik de prijs aan de hoge kant vond (35,--) . Deze prijs heb ik niet kunnen terugvinden op de reserveringspagina. De salade Caprese was heerlijk. Iets aan de zoute kant. Als hoofdgerecht de lamsschenkel met couscous. Heerlijk. En dan de tiramisu parfait. Om je vingers bij af te likken. Dit alles leuk opgediend en vriendelijk personeel
Beste,
Uw berekening klopt niet want u betaalt €. 35,00 voor 2 personen. Dus voor €.17,50 p.p. Krijgt u een 3 gangen menu. Alles is zelf gemaakt en zoveel mogelijk biologisch. Dat is toch niet duur??

Reactie van proever:

Dank voor uw reactie op mijn recensie. Het is bekend dat bij de bonnen van AH een menu voor 2 personen is. Ik heb ook niet geschreven dat ik 35,--p.p. heb betaald. Als je het omrekent is het helemaal niet duur. Misschien had ik er voor de duidelijkheid bij moeten zetten dat de gemiddelde menuprijs bij deze aktie bij andere restaurants (tussen de 25,-- en 28,--) een stuk lager ligt dan uw menuprijs. UW prijs stond ook niet op de website vermeld. Dat neemt niet weg dat we er heerlijk hebben gegeten en dat heb ik ook in de recensie vermeld maar vaak wordt het negatieve eruit gehaald en wordt het positieve 'opzij' gezet en dat is jammer.