Over het restaurant De Boer'nkinkel

Proef de natuur!

Te midden van bungalowparken, fietsvakantiegangers en het groen van Hoenderloo en omgeving vind je De Boer'nkinkel. Dit is een plek waar je midden in de natuur kunt genieten van een ontbijt, lunch of kies à la carte tussen verrukkelijke gerechten. Waardevolle tips: de chef zijn chutneys, zijn eigen gebakken brood voor ontbijt/lunch en de heerlijke patisserie. Geniet van lekkere hapjes in de frisse buitenlucht of warm binnen en proef de natuur!

Meer informatie over restaurant De Boer'nkinkel

John S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Raoul D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Calvados erg zuinig(gierig) ingeschonken.
Bram B.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Heerlijk gegeten met originele gerechten. Het verrassingsmenu doet zijn naam echt eer aan. Ik heb nog nooit bloemetjes gegeten; echt geweldig en nog lekkker ook! Ook het vlees en de risotto waren goed bereid; evanals de groenten en de aardappelpuree. Deze laatste twee bijgerechten worden vaak 'over het hoofd gezien' maar hier niet. Daarnaast vriendelijke en bescheiden bediening en mooie sfeervolle locatie midden in de Veluwe.

Echt een aanrader om naar toe te gaan.
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk stil in een zijstraatje zit je hier in een hele nette ambiance. Het personeel is bijzonder attent wat altijd erg fijn is. Geen hele grote menukaart (wel een zeer ruime bierkaart) maar wel een paar aardige menu's waaronder een verassingmenu van vier of vijf gangen. Het eten smaakte ieder van ons gezelschap bijzonder goed, bijna iedereen had iets anders besteld en alle variaties vielen zeer goed in de smaak. De verschillende vis, vlees, de desserts en zelfs de friet was heel smaakvol. En ook het verzoek voor 1 glutenvrije persoon per was gelukkig ook geen probleem. Zeker een restaurant om nog eens naar terug te keren als we nog eens in de buurt komen.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Weinig keus qua eten, wat povere porties, inrichting wat oubollig.... ambiance en bediening goed .....
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Zeer aangenaam verrast waren wij, we hadden niet verwacht dat het eten zó goed zo zijn toen we twee dagen reserveerden om te gaan wandelen op de Veluwe.
Ze maken alles zelf, van brood tot tapenade, van jam tot paté. En dat proef je. Mooie, eerlijke gerechten. Goed op smaak, perfect bereid.
We aten de eerste avond een proeverij van zalm, langoustine en zalm en zuiglam als hoofd. De tweede avond namen we de rumpsteak met verse frites en een kaasplankje als dessert.
Niks op aan te merken! Zó lekker.
We dronken er zalige wijnen bij.
En wbt de bediening: niets dan lof. Attent, aardig, vlot.
Graag tot ooit!
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk eten en goede service
Ans F.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wat een verrassing!!! Als u van eerlijk en lekker eten houdt dan beveel ik u graag dit restaurant aan. Ik kan u vertellen ....u gaat terug komen! Het team is zeer gastvrij en legt u echt in de watten. De bediening is bevlogen en heeft kennis van zaken wat er wordt geserveerd. Staat u graag te woord zonder opdringerig te zijn. We hadden het 5 gangen verrassingsmenu besteld.Een zeer aangename verrassing. Het bestaat uit 3 voorgerechten, hoofdgerecht en nagerecht. Als eerste een heerlijk zelf gebakken brood. Eerste voorgerecht, heerlijke Rundertartaar, humus, crème van bruine bonen, piccalilly mayonaise, pickles. , gevolgd door een zeer goed bereid stukje Gebakken Skreifilet, risotto en div. paddenstoeltjes. En als derde voorgerecht geglaceerde kalfs-nek. Hoofdgerecht kotelet van het iberico varken. En als finale een heerlijk nagerecht. Het was gewoon af! Om deze smaken zo op elkaar af te stemmen dat geen enkele gang overheersend is..dat is de ware kunst van het koken! Wij komen zeker terug!
MevrouwdeVries1967 .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
Hier gedineerd met een Gift for You dinerbon. Bediening was vriendelijk en correct, de aankleding schoon, netjes en aantrekkelijk. Het menu was vaststaand, maar we konden wel een keuze maken tussen het voor- en nagerecht. Het voorgerecht (wildpaté) was erg veelbelovend, maar daarna begon het tegen te vallen. De hoofdmaaltijd, maïshoen, was bijzonder lekker maar vrij karig. Het vlees was gedeponeerd op een veeg aardappelpuree omringd met knalharde, bijna rauwe spruiten. De rode wijnsaus daarentegen was erg lekker! Na het hoofdgerecht zakte de bediening in en moesten wij erg lang wachten op het toetje: een chocoladetaartje dat met één keer niesen de hele tent doorstuiterde. Tezamen met een flintertje schepijs en wat krokante kruimels was dit echt niet de naam 'dessert' waardig! Dat was wel een domper op de avond.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk gegeten met Albert Heyn bon. Keuze uit 3 menu's. Echt heerlijk gegeten, en het was boven verwachting.
Hier komen we zeker nog eens terug.
Silvano M.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voorgerecht veelbelovend, hoofdgerecht 3 hertemedaillons 3 cm geserveerd op een schep weeïge zuurkoolstamppot met 5 geblancheerde spruiten met een sterk bittere nasmaak dit in tegenstelling , aardappelpuree met rodekool, wat op de kaart stond en het geheel ook nog lauw. Tiramisu toetje nog half bevroren. Gezien de recensie van 8.3 teleurstellend.
Wat mij betreft geen aanrader.
mr.e.reinders .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Absoluut geen spijt gehad toch naar de Boern'kinkel te zijn gegaan ondanks - enigszins gevaarlijke - winterse
weersomstandigheden. Kwaliteit van eten en drinken was prima. Inrichting en sfeer ook. Wel even wennen aan
vaatwasser voor het glaswerk. Komen graag nog eens terug!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Lekker gegeten in een mooie ambiance. Voorgerecht, vitello, was erg lekker. De tiramisu was tiramisu-ijs. Nog bevroren dus.
Wout K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Gezellige avond gehad met lekker eten en vriendelijke bediening! Voor het eerst bij de Boer'n kinkel; is voor herhaling vatbaar!
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Eten was smaakvol maar duidelijk te merken dat het om AH restaurantdinner ging. Wildzwijn was goed bbq voorbereid maar meer dan 75 gr was het zeker niet (ws minder). Parfait was zoals in veel eetgelegenheden "ijs" koud dus eigenlijk niet uitserveerbaar.
Over de accomkdatie willen we nog kwijt: wij zaten in een "soort opkamer" en gescheiden van de andere gasten in het restaurant met anders gedekte tafels. Geeft in elk geval de indruk dat we op de bonnefooi zijn. Ons advies: als je er qua kosten op toe moet leggen met bonnen aktie (wat we ons kunnen voorstellen) NIET MEER DEELNEMEN!!
Op deze manier je gasten ontvangen werkt in elk geval -jammer maar helaas- ook niet uitnodigend
m.oudhuizen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een paar maanden geleden waren wij hier voor het eerst. Nu we weer in de buurt verbleven, was het een mooi moment om met familie terug te komen. Zeker aan te bevelen! Leuke kaart, heerlijke gerechten en prima bediening. Een aanrader!
Martin E.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
AH restaurant actie, dus beperkte menukaart. Toch voldoende keuze. Hoofdgerecht wild met risotto was verrassend anders dan we gewend zijn maar smaak voortreffelijk. Ben niet zo van de desserts dus werd een alternatief aangeboden!
E-v-a .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Van de vele (vaak zeer middelmatige) restaurants in de omgeving die wij bezocht hebben, steekt De Boer'nkinkel er met kop en schouders boven uit! Hier wordt gekookt met liefde, passie en aandacht. Dat merk je aan alles. Wisselende kaart met goede gerechten, verrassende smaken en prima wijnen. Men heeft hier liefde voor het vak en verstand van zaken. Echt een aanrader!
mocis .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Kwaliteit eten goed. Wel erg karig. Lekker maar sober voorgerecht (Capr ese). Hoofdgerecht alleen bij piepkuiken paar aardappeltjes en kleins beetje groente op bord. Bij gnocchi totaal geen groente. Kortom, zet een schaal sla op tafel. Voor een menu van 35 euro moet dat toch kunnen. Nagerechtt parfait lekker, maar erg sober op bord gegooid. Opmaak bij hoofd en nagerecht geen aandacht aan besteed. Bij andere restauranrs minder het gevoel dat het allemaal mindet was omdat we met een bon aten. Hier speelde dit gevoel sterk mee. Ook maar beperkte keuze. Vegetarisch maar een gerecht. Voor een menu van 35 euro zullen wij hier zeker niet terugkomen. Met visacard betalen kon wel maar liever met betaalkaart omdat men voor betalen met creditcard moet betalen. Ik zou zeggen, besluit als restaurant om niet aan deze acties mee te doen. Jullie zijn 2 klanten, die erg goede herinneringen hadden aan deze zaak, kwijt.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
De Boer'nkinkel is een gezellig restaurant. De aankleding is sfeervol en smaakvol. De tafels staan niet te dicht bij elkaar. Er wordt een karaf water op tafel gezet, erg prettig. Mijn voorgerecht was vitello tonato. Het smolt op de tong. Mijn man had salade met gebakken kalfszwezerik, ook voortreffelijk. Hoofdgerecht, piepkuiken van de bbq had wat malser gemogen voor mij, maar de smaak was goed. Mijn man had de langzaam gegaarde kalfssucade. Erg lekker! Het dessert was een smakelijke tiramisu met een krokant korstje.