Over het restaurant De Boekanier

Dineren met frisse zeelucht

In de gezellige familie badplaats de Vrouwenpolder ligt restaurant De Boekanier. Op loopafstand van het Noordzeestrand (ook naaktrecreatie!) en het Veerse Meer is "de Boekanier" ideaal als basis voor uitstapjes in de omgeving of een plek om fijn te relaxen na een dag uitwaaien op het strand. Kom binnen in het scheepachtig interieur van De Boekanier en geniet van heerlijke visgerechten!

Meer informatie over restaurant De Boekanier

jac V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
zapatos4371 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten, alle gerechten aantrekkelijk en verzorgd geserveerd door vriendelijk en attente medewerkers
hansl58 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Waren positief verrast door dit restaurant. Prima kwaliteit eten en een vlotte vriendelijke bediening. Het was heerlijk warm binnen en er hangt een leuke sfeer. Keuzemenu was beperkt met AH actie doch voor ons was het voldoende. Voor herhaling vatbaar !
annemariepriester .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het was weer fantastisch. Met de ah actie hier al vaker gegeten en iedere keer is het gewoon goed. Ikzelf heb al 3 keer het vispannetje gegeten! Dat zegt wel genoeg. Ook de andere gerechten zijn erg lekker en de nagerechten heerlijk en mooi opgemaakt. Bij wachttijd heb ik redelijk ingevuld omdat goed er niet tussen staat. Er wordt ook gevraagd of je het nagerecht meteen wilt of nog even wilt wachten. Handig als bij deze categorie goed. Er ook tussen zou komen te staan.
Annemarie Priester
Arie Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Gezellig en goed restaurant waar gastvrijheid, en kwaliteit voorop staan!
Wij zullen De Boekanier in de toekomst vaker gaan bezoeken!
Atie Jan en Riet van der Schee
Ernest V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
leuk restaurant kom hier zeker terug leuke uitstraling en voorkomende bediening vlot ondanks drukte .geen enkelijke klacht prima hoor
jeannettevdsandt .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Echt heerlijk gegeten!! Mooie opgemaakte borden met heerlijke knapperige groenten!
Zeer vriendelijke gastvrije bediening!! Komen zeker terug!!!
Constance J.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Wachttijd is zeer goed. Wordt naar jouw wens geluisterd, zoals een langere wachttijd tussen hoofd en nagerecht. Formidabel restaurant. Het eten was top!
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Erg lekker gegeten.Fijn buiten op het terras.Een tweede bezoek na goede ervaring in het voorjaar.Komen vast nog eens terug.
Diny D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben al veel etentjes met de restaurantzegels van AH gedaan.
Maar deze overtreft echt alles super lekker 3 gangen diner we hebben er zeer van genoten !!!!
Diny Donkers
marleen L.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
het voorgerecht (carpaccio) was prima,
hoofdgerecht (vlees en vis) was redelijk.
groente was zeer matig ( 1worteltje en 1 asperge en karig schaaltje met sla)
frietjes gefrituurd in oud vet!!!! niet smakelijk.
dessert was prima.
jammer, komen ook niet meer terug en bevelen het niet aan bij kennissen/vrienden.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Ondanks een redelijk beperkte keuzekaart voor de AH-menu's (3 voor-/hoofdgerechten en 2 nagerechten) hebben wij hier voortreffelijk gegeten. Erg verrassend, heerlijk en goeie bediening. Complimenten!
willem D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
mijn vrouw en ik hadden er als gegegeten. Wij zeiden tegen elkaar hier komen we nog eens terug en daad werkelijk we teruggekomen met vrienden van ons en die vonden het overheerlijk.heb het ook op fb gezet vooral dat vispannetje heerlijk en het voorgerecht met zalm en garnalen hollandse heerlijk we hebben deze weer gezegd dat het weer heel heerlijk was Willem-Corrie-Alfons en Annita.
annemariepriester .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Wij hebben gegeten met de ah actie. We konden bij het voor, hoofd en nagerecht kiezen uit 3 gerechten.
Ik nam de zalm als voorgerecht. Dit was echt heerlijk, mijn man nam de carpaccio en vond dit ook heel lekker.
Als hoofdgerecht had ik het vispannetje, zeer de moeite waard en mijn man de saltimbocca en ook dit was heerlijk.
Bij de nagerechten namen we ook allebei iets anders, ik de cheesecake en mijn man de mousse. Beide toetjes zagen er erg mooi uit en waren ook erg lekker.
Bij wachttijd heb ik redelijk ingevuld omdat de mogelijkheid goed er niet tussen staat. Wij vonden het precies goed, niet te kort niet te snel, juist fijn.
Kortom zeer de moeite waard om te gaan eten, ook vriendelijke bediening.
Wij komen zeker nog eens terug.

Annemarie Priester
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten (met AH bon) met keuze uit 3 verschillende 3-gangen diners. Goede kwaliteit, mooi opgemaakte borden. Beetje meer groente had wel gemogen. Nu 1 hele gekookte wortel en 1 hele gekookte groene asperge. Wij vonden dat een beetje weinig. Het kommetje gemengde rauwkost was goed. Vooraf kregen we een verrassings amuse van de chef. Top! De inrichting deed wel een beetje ouderwets en achterhaald aan. Geen klachten over de bediening (perfect) en het eten. Het dessert was heel apart en heel lekker.
Willy H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Goed gelegen prettige sfeer en goede producten zeer aan te bevelen ook zonder AH dinerbon .
De keuze uit de voor- hoofdgerechten was zeer prima
dehaan-verduyn .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij gingen met onze kleindochters (13 en 15) hier eten. Het eten was super lekker, goede keuze mogelijkheid, ook voor niet vleeseters en zeer mooi en verzorgd opgediend. Onze kleindochters zijn beide hobby kok en waren zeer enthousiast. Bent u in de buurt, ga zeker eens langs.
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
we hadden gereserveerd voor twee personen, kregen bezoek en die namen we mee, was helemaal geen probleem.werden goed ontvangen,het ah keuzen menu was super we hebben heerlijk gegeten geen van ons had ergens een opmerking over, ja een dat heerlijk was. super super, complementen aan de kok en het hele persooneel. komen zeker terug.
Janssens D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Wij zijn zeer tevreden. Wij hebben het bereits aan vrienden vertelt en die zouden ook voorbij willen komen. Wij gaan in ieder geval in de volgende vakantie nog eens naar toe.
Super.
Arie Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Gezellig restaurant, uitstekend diner en vriendelijke bediening.
Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren goed op elkaar afgestemd.
De enige opmerking van ons is, dat het hoofdgerecht wat sneller geserveerd had kunnen worden.