Over het restaurant De Boekanier

Dineren met frisse zeelucht

In de gezellige familie badplaats de Vrouwenpolder ligt restaurant De Boekanier. Op loopafstand van het Noordzeestrand (ook naaktrecreatie!) en het Veerse Meer is "de Boekanier" ideaal als basis voor uitstapjes in de omgeving of een plek om fijn te relaxen na een dag uitwaaien op het strand. Kom binnen in het scheepachtig interieur van De Boekanier en geniet van heerlijke visgerechten!

Meer informatie over restaurant De Boekanier

Lijn 133

Maandag t/m zondag 09:00 - 22:00 uur
- Ontbijt 09:00 - 12:00 uur

Jouw recensie over het restaurant De Boekanier

Marlet V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker en voldoende gegeten, de chefkok is goed bezig. Met z'n twee en een driegangen keuze menu p.p. met en AH kaartje was het leuk vertoeven.
inekejan .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Wij hopen zeker nog eens terug te komen.
Wij hadden het vispannetje gekozen, mmmmmm heerlijk
C D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten in ee gezellige omgeving goede bediening . Een restaurant om nog eens een keer te gaan eten.Een aanrader!
Elly M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Het was fantastisch in de Boekanier wij hebben heerlijk gegeten. Wij zijn vriendelijk ontvangen, en het menu waar we uit konden kiezen was goed voor ieder wat wils gevarieerd vlees en vis. Wij zijn grote eters maar het was voldoende.
Annalies R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Gezellig en goed restaurant. Heerlijk gegeten. Het vispannetje is een aanrader! Je gaat na dit driegangen menu vol naar buiten.
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Vanuit het management van het restaurant mag iets meer aandacht geschonken worden aan het gastheerschap. De meisjes van de bediening deden hun best en er is ook niets op af te dingen maar gastheerschap is meer dan vriendelijk je drankje en eten serveren.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het AH keuzemenu bij De Boekanier in Vrouwenpolder voldeed helemaal aan onze verwachtingen.
Prettige ontvangst, gezellige entourage, prima bediening en, zeker niet onbelangrijk, een goed verzorgd drie gangen keuzemenu. Onze keuze voldeed helemaal aan onze verwachtingen. Niet verwonderlijk want het was niet de eerste keer dat we gingen eten in De Boekanier en het zal zeker niet de laatste keer zijn geweest. Volledig voor herhaling vatbaar. AH en Iens: doorgaan met de actie. We hadden een prima avond. Chapeau!
Frida V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Ik heb vorig weekend (1 oktober 2017) samen met mijn ouders heerlijk gegeten - menu gebakken slibtongetjes. Erg aan te bevelen! Het schaaltje salade per persoon zag er feestelijk en smaakvol uit en was lekker fris bij de vis en de frietjes (die overigens naar mijn smaak wat hard gebakken waren, maar mijn ouders vonden dat juist weer erg lekker).. vooraf hadden we wat stokbrood met div sausjes en we hebben het eten afgesloten met een kopje lekkere koffie. Goede kans dat ik de volgende keer niet naar een ander restaurant ga zoeken!
Leny B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Prima ontvangst. Goede sfeer en heerlijk gegetenPrettig was het AH keuzemenu. Je kunt er 3 keer eten met iedere keer iets anders. Super voor herhaling vatbaar. Is beslist een aanrader.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Uitstekend gegeten in de serre. Gevarieerd aanbod, gerechten werden toegelicht. We hadden beiden een voorgerecht met zalm (heerlijk), het vispannetje was erg lekker maar ook de kabeljauw was heerlijk bereid. De toetjes maakten ons dinertje af. De Boekanier is zeker aan te raden: gezellige ambiance, ruim bemeten porties en vriendelijke/zorgzame bediening.
Anitha H.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We kwamen met de AH restaurant actie. Zeer vriendelijke en vlotte bediening!! En heerlijk gegeten, complimenten voor de Koks!
We komen zeker nog eens terug.
Esge .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Woensdag heerlijk gegeten bij de Boekanier. Leuk restaurant, vriendelijke bediening, goed en heerlijk eten. Wij waren daar met vakantie, maar komen volgend jaar zeker terug.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Goede en vlotte bediening. Alle gerechten waren zeer smakelijk, maar het vispannetje was buitengewoon lekker; echt een aanrader.
jac V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Lekker gegeten. Voor een maandag prettig druk.
adpotter .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2017
Lekker gegeten in een gezellige ambiance, prima bediening. We kwamen hier al voor de tweede keer maar nogmaals langskomen is geen probleem.
zapatos4371 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Zoals altijd heerlijk gegeten, alle gerechten aantrekkelijk en verzorgd geserveerd door vriendelijk en attente medewerkers
hansl58 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Waren positief verrast door dit restaurant. Prima kwaliteit eten en een vlotte vriendelijke bediening. Het was heerlijk warm binnen en er hangt een leuke sfeer. Keuzemenu was beperkt met AH actie doch voor ons was het voldoende. Voor herhaling vatbaar !
annemariepriester .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Het was weer fantastisch. Met de ah actie hier al vaker gegeten en iedere keer is het gewoon goed. Ikzelf heb al 3 keer het vispannetje gegeten! Dat zegt wel genoeg. Ook de andere gerechten zijn erg lekker en de nagerechten heerlijk en mooi opgemaakt. Bij wachttijd heb ik redelijk ingevuld omdat goed er niet tussen staat. Er wordt ook gevraagd of je het nagerecht meteen wilt of nog even wilt wachten. Handig als bij deze categorie goed. Er ook tussen zou komen te staan.
Annemarie Priester
Arie Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Gezellig en goed restaurant waar gastvrijheid, en kwaliteit voorop staan!
Wij zullen De Boekanier in de toekomst vaker gaan bezoeken!
Atie Jan en Riet van der Schee
Ernest V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
leuk restaurant kom hier zeker terug leuke uitstraling en voorkomende bediening vlot ondanks drukte .geen enkelijke klacht prima hoor