Over het restaurant De Boekanier

Dineren met frisse zeelucht

In de gezellige familie badplaats de Vrouwenpolder ligt restaurant De Boekanier. Op loopafstand van het Noordzeestrand (ook naaktrecreatie!) en het Veerse Meer is "de Boekanier" ideaal als basis voor uitstapjes in de omgeving of een plek om fijn te relaxen na een dag uitwaaien op het strand. Kom binnen in het scheepachtig interieur van De Boekanier en geniet van heerlijke visgerechten!

Meer informatie over restaurant De Boekanier

Lijn 133

Maandag t/m zondag 09:00 - 22:00 uur
- Ontbijt 09:00 - 12:00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Komar .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Voor de derde keer gekozen voor restaurant de Boekanier. En het was weer een succes !. Vriendelijke bediening, lekker eten . Wij zijn weer tevreden.
eric ..
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Verrassend goed! Flexibel en vriendelijk, het was geen probleem om de aankomsttijd iets te veranderen. Verfrissende amuse van asperge mousse als start, waarna een heerlijk 3 gangen keuze menu. Aanrader en zeker voor ons reden om hier vaker terug te komen!
mj R.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
heerlijk en erg goed gegeten.
ons weekendje kust is mede door het etentje van de ah bon zeer geslaagd.
dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
bediening is zeer vriendelijk de keuze is wat beperkt maar de kwaliteit van de gerechten is uitstekend, de locatie is goed te bereiken en parkeer gelegenheid is ruimschoots aanwezig, dus al met al een aanrader.
inekejan .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Wij hebben wederom weer heerlijk gegeten bij de Boekanier,
Deze keer als hoofdgerecht het vispannetje, heerlijk en ruim voldoende.
De bediening weer heel aardig, in 1 woord GEWELDIG.
Ron Van H.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Lekker gegeten in een gezellige en amicale sfeer, bedienig was zeer vriendelijk en alert. Aanrader om te aan eten.de saus over de rauwkostsalade wa wat minder.
Eria V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Een mooi drie gangen menu met heerlijke gerechten een van de beste van het ah menu,s die we tot nu toe gehad hebben .
Het ging even mis met het voorgerecht we miste de garnaaltje ,maar nadat we het gezecht hadden werd het goed opgelost en kwam er een schaaltje garnalen ze waren het in de keuken vergeten erop te doen.
blommetje56 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
we hadden voor 18.30 gereserveerd maar we wilden uiteindelijk een uurtje eerder omdat we anders heen en weer moesten rijden....na navragen bleek dit geen probleem.
Wel duurde het wat langer nadat we bij het hoofdgerecht wijn hadden besteld, eer we de wijn kregen...we hadden eigenlijk al 3/4 op.
Komar .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima prijs-kwaliteitverhouding.met 4 personen Lekjer gegeten evenals vorig jaar. Keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 desserts. Kabeljauw, vispannetje en varkenshaas , allemaal heel erg lekker! We komen zeker weer terug
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
vriendelijke bediening, eten was uitstekend,de gerechten werden met redelijke pauze geserveerd wederom weer een geslaagde avond.
chlou .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
leuke actie, meer van deze, zeker voor dit restaurant, zeker om nog eens te doen, eten en omgeving leuk om te zijn ook na de seizoensdrukte
jozhollander .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met de restaurantactie met mijn vriendin gaan eten. Het was heerlijk en gezellig. Compliment voor het kleine probleem wat we hadden, is naar wens opgelost. We komen zeker nog een keer terug.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heel vriendelijke ontvangst. Keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Alles PRIMA verzorgd en heerlijk bereid. Zondermeer een aanrader. We komen beslist nog eens terug, ook als de AH actie verlopen is.
Vlindertje1 L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De varkenshaas was iets te doorbakken, helaas. en een kinder voorgerecht zou fijn geweest zijn . NU moesten we een grote carpaccio nemen, jammer. wel een heerlijke amuse!!
Verder erg leuke sfeer!
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We zijn hier geweest met de restaurantzegels van AH. Het eten was heerlijk, er was een leuk keuzemenu uitgezocht. De bediening was prima. Een aanrader
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
gezellig restaurant vriendelijke bediening en heerlijk gegeten, we hadden AH kaarten en we konden kiezen uit drie menu`s die er voortreffelijk uit zagen, en wat we uitgekozen hadden was smullen.We gaan zeker weer eens langs om te genieten .
jozhollander .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Met de AH-restaurantkaart zijn we gaan eten bij de Boekanier. We zijn vriendelijk ontvangen.
Het was niet druk, wel sfeervol.
De voorgerechten waren heerlijk van smaak. Het hoofdgerecht de met de lijn gevangen kabeljauw en het vispannetje “de Boekanier” waren voortreffelijk. Het nagerecht maakte het geheel af.
Het was een leuke avond.
Ruudmarion .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Vanavond geboekt met de AH restaurantactie. Bij binnenkomst gemeld en het duurde best lang voordat de serveerster terugkwam van het ' even kijken'.
We kregen een tafeltje in de serre toegewezen, de serveerster hoorde hoe ik aan mijn man zei dat ik dat jammer vond en graag "binnen" wilde zitten. Meteen reageerde zij hierop door ons een tafel " binnen" aan te bieden. Heel attent. "Binnen" vonden wij de sfeer nl. gezelliger, veel hout en maritieme aankleding.
Als drankje bestelde we beide een prosecco, dit duurde heel erg lang voor we die kregen. Wat ook opviel was dat de kaarten met het menu al op tafel lagen en er bij ontvangst niet werd gezegd dat we voor de AH actie kwamen. Zo hoort het, geen onderscheid met "gewone klanten.
Eten was goed, we hebben een hele leuke avond gehad.
suuske2199 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben gisteren heerlijk gegeten en de prijs kwaliteit was erg goed. Alleen het jammere is dat je echt dicht op elkaar zit. Maar verder was het een gezellige avond.
yvette.vanderstighelen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
In het begin leek het een beetje gedesorganiseerd. We kregen een apero en het proeverijtje kwam te laat, bijna samen met het voorgerecht. Het werd onmiddellijk rechtgezet op een vriendelijke manier.
Het eten was voortreffelijk en de sfeer erg gezellig.