Over het restaurant De Boekanier

Dineren met frisse zeelucht

In de gezellige familie badplaats de Vrouwenpolder ligt restaurant De Boekanier. Op loopafstand van het Noordzeestrand (ook naaktrecreatie!) en het Veerse Meer is "de Boekanier" ideaal als basis voor uitstapjes in de omgeving of een plek om fijn te relaxen na een dag uitwaaien op het strand. Kom binnen in het scheepachtig interieur van De Boekanier en geniet van heerlijke visgerechten!

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant De Boekanier

Lijn 133

Maandag t/m zondag 09:00 - 23:00 uur
- Ontbijt 09:00 - 12:00 uur

Komar .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima prijs-kwaliteitverhouding.met 4 personen Lekjer gegeten evenals vorig jaar. Keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 desserts. Kabeljauw, vispannetje en varkenshaas , allemaal heel erg lekker! We komen zeker weer terug
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
vriendelijke bediening, eten was uitstekend,de gerechten werden met redelijke pauze geserveerd wederom weer een geslaagde avond.
chlou .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
leuke actie, meer van deze, zeker voor dit restaurant, zeker om nog eens te doen, eten en omgeving leuk om te zijn ook na de seizoensdrukte
jozhollander .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met de restaurantactie met mijn vriendin gaan eten. Het was heerlijk en gezellig. Compliment voor het kleine probleem wat we hadden, is naar wens opgelost. We komen zeker nog een keer terug.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heel vriendelijke ontvangst. Keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Alles PRIMA verzorgd en heerlijk bereid. Zondermeer een aanrader. We komen beslist nog eens terug, ook als de AH actie verlopen is.
Vlindertje1 L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De varkenshaas was iets te doorbakken, helaas. en een kinder voorgerecht zou fijn geweest zijn . NU moesten we een grote carpaccio nemen, jammer. wel een heerlijke amuse!!
Verder erg leuke sfeer!
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
We zijn hier geweest met de restaurantzegels van AH. Het eten was heerlijk, er was een leuk keuzemenu uitgezocht. De bediening was prima. Een aanrader
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
gezellig restaurant vriendelijke bediening en heerlijk gegeten, we hadden AH kaarten en we konden kiezen uit drie menu`s die er voortreffelijk uit zagen, en wat we uitgekozen hadden was smullen.We gaan zeker weer eens langs om te genieten .
jozhollander .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Met de AH-restaurantkaart zijn we gaan eten bij de Boekanier. We zijn vriendelijk ontvangen.
Het was niet druk, wel sfeervol.
De voorgerechten waren heerlijk van smaak. Het hoofdgerecht de met de lijn gevangen kabeljauw en het vispannetje “de Boekanier” waren voortreffelijk. Het nagerecht maakte het geheel af.
Het was een leuke avond.
Ruudmarion .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Vanavond geboekt met de AH restaurantactie. Bij binnenkomst gemeld en het duurde best lang voordat de serveerster terugkwam van het ' even kijken'.
We kregen een tafeltje in de serre toegewezen, de serveerster hoorde hoe ik aan mijn man zei dat ik dat jammer vond en graag "binnen" wilde zitten. Meteen reageerde zij hierop door ons een tafel " binnen" aan te bieden. Heel attent. "Binnen" vonden wij de sfeer nl. gezelliger, veel hout en maritieme aankleding.
Als drankje bestelde we beide een prosecco, dit duurde heel erg lang voor we die kregen. Wat ook opviel was dat de kaarten met het menu al op tafel lagen en er bij ontvangst niet werd gezegd dat we voor de AH actie kwamen. Zo hoort het, geen onderscheid met "gewone klanten.
Eten was goed, we hebben een hele leuke avond gehad.
suuske2199 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben gisteren heerlijk gegeten en de prijs kwaliteit was erg goed. Alleen het jammere is dat je echt dicht op elkaar zit. Maar verder was het een gezellige avond.
yvette.vanderstighelen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
In het begin leek het een beetje gedesorganiseerd. We kregen een apero en het proeverijtje kwam te laat, bijna samen met het voorgerecht. Het werd onmiddellijk rechtgezet op een vriendelijke manier.
Het eten was voortreffelijk en de sfeer erg gezellig.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Bij de Boekanier gegeten met de AH resturant actie kaarten. Zeer vriendelijk en attent personeel. Het eten was zeer smakelijk en mooi opgemaakt. Een resturant om nogmaals te bezoeken
Elma R.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Goed gegeten, heerlijke amuse vooraf. Voorgerechten waren beter dan hoofdgerechten maar al met al was het een geslaagde avond.
anjakoster1 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Ik vond mijn gerechten, de zalm en het mooie stuk kabeljauw voortreffelijk!! Ook mijn tafelgenoten vonden de varkenshaas en het vispannetje uit de kunst!!
We gaan er zeker nog eens terug!!
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Vond vond glaasje met geitenkaas met rode biet ofzo heel lekker ook de carppachio van ossenhaas was heel lekker en het varkenshaasje vond ik niet zo lekker de cheesecake was weer wel lekker vandaar de 8
beekbeek .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het was erg gezellig bij De Boekanier. Leuke ambiance. We hadden een mooi plekje. Het eten op de AH zegels was goed. De bediening aardig en gezellig. Kortom: we zouden er rustig nog eens een keer naar toegaan.
anthonyvon .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het was een drukke zomerse avond voor de Boekanier en de dames van de bediening moesten flink improviseren en laveren tussen de tafeltjes van het buitenterras. Er was wat glasgerinkel hier en daar er werden wat gerechten bij de verkeerde tafel gebracht en de extra friet die we bestelden is niet aangekomen. Maar het zij ze vergeven. De Boekanier serveert prima gerechten en het personeel blijft vriendelijk ondanks de zomerse drukte.
bredauit .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Allereerst was het een warme zomeravond en hebben we in de open serre gezeten. Het was druk en het personeel had de handen vol. Ondanks dat was de bediening zeer goed. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH-actie. De gerechten waren mooi opgemaakt, erg lekker en zeer royaal. Kortom een geslaagde avond in de Boekanier.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
De start van onze vakantie in Vrouwenpolder kon niet beter zijn: heerlijk gegeten met de AH actie. De amuse van geitenkaas en rodebiet met walnoot was heerlijk. Als voorgerecht hadden we de bietencarpaccio met geitenkaas en de huisgerookte zalm, beide heel verzorgd en smaakvol. Als hoofdgerecht kozen wij de kabeljauw en het vispannetje, beide heerlijk. De salade die erbij geserveerd was smaakte ook lekker. Enige minpuntje vind ik de frites die erbij geserveerd werden, bij zo'n heerlijk hoofdgerecht past wat ons betreft beter een iets spannender aardappelgerecht dan frites. (ze waren wel goed gebakken) Als toetje hadden we de cheesecake met kersenijs en de chocolademousse met vanille-ijs, beide mooi opgemaakt en wederom erg lekker. Bij een volgende vakantie op Walcheren zullen we zeker weer bij De Boekanier gaan eten.