Over het restaurant De Boekanier

Dineren met frisse zeelucht

In de gezellige familie badplaats de Vrouwenpolder ligt restaurant De Boekanier. Op loopafstand van het Noordzeestrand (ook naaktrecreatie!) en het Veerse Meer is "de Boekanier" ideaal als basis voor uitstapjes in de omgeving of een plek om fijn te relaxen na een dag uitwaaien op het strand. Kom binnen in het scheepachtig interieur van De Boekanier en geniet van heerlijke visgerechten!

Meer informatie over restaurant De Boekanier

Lijn 133

Maandag t/m zondag 09:00 - 22:00 uur
- Ontbijt 09:00 - 12:00 uur

Willy H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Goed gelegen prettige sfeer en goede producten zeer aan te bevelen ook zonder AH dinerbon .
De keuze uit de voor- hoofdgerechten was zeer prima
dehaan-verduyn .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Wij gingen met onze kleindochters (13 en 15) hier eten. Het eten was super lekker, goede keuze mogelijkheid, ook voor niet vleeseters en zeer mooi en verzorgd opgediend. Onze kleindochters zijn beide hobby kok en waren zeer enthousiast. Bent u in de buurt, ga zeker eens langs.
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
we hadden gereserveerd voor twee personen, kregen bezoek en die namen we mee, was helemaal geen probleem.werden goed ontvangen,het ah keuzen menu was super we hebben heerlijk gegeten geen van ons had ergens een opmerking over, ja een dat heerlijk was. super super, complementen aan de kok en het hele persooneel. komen zeker terug.
Janssens D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Wij zijn zeer tevreden. Wij hebben het bereits aan vrienden vertelt en die zouden ook voorbij willen komen. Wij gaan in ieder geval in de volgende vakantie nog eens naar toe.
Super.
Arie Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Gezellig restaurant, uitstekend diner en vriendelijke bediening.
Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren goed op elkaar afgestemd.
De enige opmerking van ons is, dat het hoofdgerecht wat sneller geserveerd had kunnen worden.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Mijn man en ik waren zeer verrast door de uitstekende keuken. We hadden de keuze uit 3 voor- en hoofdgerechten en 2 nagerechten, die waren royaal en hoog op smaak. Wij hebben een fantastische avond gehad!
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Eten was heerlijk, en meer dan genoeg.
Alleen de frietjes vielen tegen, waren te hard gebakken.
Hadden de zalm als voorgerecht en het vispannetje als hoofdgerecht.
Konden het nagerecht niet meer op.
Hebben koffie gevraagd.
En dit alles met de AH kaart.
Voortreffelijk !
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Leuke gelegenheid,vriendelijk personeel mooi gelegen,wij bestelden buiten de wijn om een kan water die gratis gebracht werd.Dit hebben wij wel anders meegemaakt
vdbosch4 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Super. Met AH actie gegeten. Overtrof onze verwachtingen aangezien we een 'toeristen menu' hadden verwacht. Geen onderscheid met a la carte. Vriendelijke bediening. Leuke locatie.
zapatos4371 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Weer heerlijk gegeten bij de Boekanier. Alle gerechten verzorgd geserveerd en ruim voldoende porties.
Zeker een aandrader
Willem W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Geen onderscheid tussen AH actie gasten en gewonene gasten. Een geweldig voorgerecht! De frietjes waren matig, maar verder perfect! Een absolute aanrader. We gaan er zeker nog een keer eten.
j.a.p.m.jansen .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
voorgerecht voor beiden zalm met garnaaltjes was prima.Ik koos voor de de varkenshaas mer seranoham en mijn vrouw voor het bekende vispannetje.

Beide gerechten waren prima.Tenslotte slagroomijs,slagroom en chocolade mousse .ook voortreffelijk.

We begonnen met een asperge amuse.was niet verkeerd.Als cijfer geven wij een 8,5.
mjhvanes .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
In 1 woord geweldig!
Heerlijk eten!!!
We hebben voor aankomende week weer gereresrveerd!
Dit restaurant kunnen wij ten zeerste aanbevelen.
Ria en Ruud
kanen10 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
En aanrader en dat gaan we ook doen ook. Amuse van het huis,heel bijzonder,een mousse van asperge. Alle borden mooi opgemaakt,aardige bediening,niet opdringerig maar uitnodigend
Richard A.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Een heerlijk en verrassend menu. Het voorgerecht met biet, geitenkaas en vijgen was voortreffelijk, origineel en erg lekker. Een aanrader!
JG D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Jacqueline J.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben Lekker gegeten, de bediening was vriendelijk en de service was uitstekend, we waren blij verrast! We willen zeker nog eens terug komen om te zien of de andere gerechten op de kasrt ook zo goed smaakten!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten, gezellig en een vriendelijke bediening, dit was de 4`keer dat we er geweest zijn en zeker niet de laatste keer.
Komar .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Voor de derde keer gekozen voor restaurant de Boekanier. En het was weer een succes !. Vriendelijke bediening, lekker eten . Wij zijn weer tevreden.
eric ..
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Verrassend goed! Flexibel en vriendelijk, het was geen probleem om de aankomsttijd iets te veranderen. Verfrissende amuse van asperge mousse als start, waarna een heerlijk 3 gangen keuze menu. Aanrader en zeker voor ons reden om hier vaker terug te komen!