De Boeier

Harinxmastrjitte 69-73 8621 BK Heeg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Boeier

Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Mix grill, t-bone, pizza vega en een varkenshaasje allemaal heerlijk gegeten. De frieten zijn over heerlijk. De salades zijn relatief klein voor 4 personen. De borden mogen wel wat kleurrijker op gemaakt worden. Pizza was goed belegd met verse groenten. Personeel mag wel meer rond lopen maar we hebben genoten en zouden zeker weer komen.
Dick H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
We hebben met mooi weer lekker achter in de tuin gezeten. Voor mij een flinke T-bone voor €20 en voor mijn vrouw mosselen op z'n Portugees (met chorizo, spekjes, tomaten en een stukje sparerib). We kunnen niets anders zeggen dan dat De Boeier een prima kwaliteit heeft. De T-bone was perfect gebakken. Jammer dat het geen Black Angus was, want dan is het vlees malser. De mosselen waren te lang gekookt. Dat is jammer. Maar het smaakte toch nog prima. We kregen een hele stapel bijgerechten erbij. Friet, selderijsalade, salade, gepofte aardappel bij de steak.

De bediening was vriendelijk maar duidelijk nog wat onervaren.
Gert W.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2014
Gisteravond heerlijk bij De Boeier gegeten na een dagje zeilen. We kwamen pas om negen uur aan, maar dat was geen enkel probleem voor de keukenbrigade. We kregen een tafeltje in de eenvoudige maar mooie binnentuin van het restaurant. Mijn vriendin bestelde een trio van vis. Mooie stukjes zalm, snoekbaars en tilapia. Enige minpuntje was dat de zalm iets te lang gebakken was.

De huisgemaakte salades die er bij geserveerd werden waren uitstekend, evenals de stevige frieten.

Zelf ging ik voor een mosselpannetje op Portugese wijze. Een pan vol mosselen met o.a. een stuk sparerib en plakjes chorizo als smaakmakers, heerlijk! Bovendien absoluut een stevige portie.

De bediening was attent. Dit restaurant is zeker meer dan een eetcafé. Als ik nog eens in Heeg kom dan schuif ik er graag weer aan!
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Het restaurant naast het café komt qua eten niet echt boven het caféniveau uit. Het doet allemaal voorgekookt en uit grote blikken aan. Dan krijg je doorgekookte groenten en flauwe frietjes. En als de paling dan bijna aangebakken is, blijft aan het eind van de maaltijd alleen een gevuld gevoel over, maar zijn de smaakpapillen niet geprikkeld. De bediening is lief, maar wat onhandig en de wijn mag best wat warmer.
Frans J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Op onze tocht door het hoge noorden op zoek naar een huurboot, neergestreken bij de Boeier, aangezien de overburen dicht waren.
Lekkere soep genomen met een uitstekende hamburger.
Volgende keer weer de Boeier!
Jazzz .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2012
Geweldige binnentuin met veel ruimte per tafel. Perfect voor kinderen. Topspot. Hoofdgerechten (mosselen, paling em kindervis + friet) lekker. Tegenvaller dat de groente doorgekookt/onaantrekkelijk was en sausen duidelijk uit een heel grote fabriek kwam. Cafetarianiveau. En bijzonder dat terwijl het niet echt druk was na opdiening de bediening niets meer van zich liet horen. Ben op een gegeven moment maar de rekening gaan vragen met als bonus dat men de tafel toch maar 'ns ging afruimen...
Nomnomnom17 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2012
Prima eten en een leuke sfeer... Bediening is wat onwennig met bijv het openen van een fles wijn maar verder heel aardig en snel. Ruim salade, groente, aardappels en Patat voor iedereen en het eten is wat je ervan verwacht aan de kaart te zien. Goede bereiding en smaak!