De Boegschroef

Handelskade West 16 9934 AA Delfzijl Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Boegschroef

• Amex , Mastercard , Visa card
  • Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Voordelig
cream240 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
AnnIm .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima plek.
Lekker gegeten en met attente bediening. Niet echt meer van deze tijd dat niet standaard ook de keuze voor een vegetarische maaltijd wordt aangeboden. De bediening ging er echter direct achteraan en kwam met mogelijkheden. Mooi restaurant met goede inrichting op het haventerrein van Delfzijl dus met uitzicht op de haven. We waren met de AH-actie.
Trouwens, voor als het weer iets warmer is, ook een heel mooi overdekt terras dat zowel open als dicht kan.
Ina T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gegeten met de spaaractie van de A-H dus tweede menu gratis. Je kon slechts kiezen uit twee -voor hoofd en nagerechten. Het hoofdgerecht was echt heel minimaal zeker wat de groente en aardappeltjes betrof. Nagerecht en de bediening was okay.
Uiteindelijk toch wel weer een echt actie etentje !!
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, het voorgerecht, hoofd gerecht prima op elkaar afgestemd, de vis van de dag is zeker een aanrader, in ons geval was het schelvis. Wij waren er met de AH restaurant actie,
De boegschroef is een aanrader!
Borgje88 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ontvangst was uiterst vriendelijk, we kregen een leuke plek toegewezen. Het voorgerecht 10, hoofdgerecht 10, nagerecht 10. Kortom een aanrader om bij de Boegschroef te eten.
Schelto W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Dinsdag 11 oktober ter gelegenheid van de 90e verjaardag van onze moeder bij dit restaurant geweest. Van te voren al aangegeven dat moeder, gezien haar leeftijd, niet echt veel meer eet en of het mogelijk was een wat aangepast diner voor haar te krijgen. Dit kon en de kok heeft zeker aandacht hier aan besteed. Uiteraard kon de rest van het gezelschap van de kaart bestellen. Mijn moeder heeft genoten van haar diner. Als voorgerecht heb ik een huis gerookte zalm met kabeljauw gehad. Perfect van smaak, hoofdgerecht gegrilde entrecote met kruidenboter en friet. perfect gebakken precies zoals ik het had gevraagd. en als dessert een ijs met karamel. Onze kinderen hebben zich vermaakt met een grote pan mosselen. Ook zij hebben een perfecte avond gehad.
De bediening van de avond paste zich op voorbeeldige wijze aan bij de groep. Samen met mijn moeder hebben we een leuke verjaardag gehad. Onze dochter heeft zo genoten dat ze inmiddels al weer een keer met haar vriend de Boegschroef heet bezocht. ( dit zegt toch genoeg)
J. P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten van mooi opgemaakte borden. Een goed 3-gangen keuzemenu en geen lange wachttijden tussen de verschillende gerechten. Kortom prima!
Eltjo S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Behoudens de creme's bij het brood behorende bij het voorgerecht "Salade van gegrilde polderhoen / gepofte kers-tomaat / kruiden-creme" was alles super lekker. Als hoofdgerecht hadden we "Vangst van de dag-Wilde kabeljauw / sausje van limoengras" en als nagerecht "Seizoensdessert op basis van vers fruit".
Almeerse-Chris .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Mooie tonijn en malse rundermedallions. Voor herhaling vatbaar. Alleen aardappelstukjes uit de oven wat te zout, zou zonder geserveerd moeten worden, kun je zelf naar smaak toevoegen.
Jodc08 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Het waaide buiten behoorlijk en het koelde al af maar... we werden warm ontvangen. Vriendelijk personeel en we mochten kiezen waar we wilden zitten, knus warm naast elkaar of aan een kleiner tafeltje tegenover elkaar.
Beperkte menukeuze, voor-, hoofd- en nagerecht, elk twee keuzes.
Gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en zorgvuldig bereid. Borden waren mooi opgemaakt, was aandacht aan besteed.
De Boegschroef is ons prima bevallen met een leuke indeling en mooi uitzicht zo over de haven. Warme ontvangst door uiterst vriendelijk personeel. Menukeuze beperkt maar ondanks dat heerlijk gegeten.
AH en de Boegschroef, dank jullie wel!!!
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Leuke locatie, vriendelijke bediening en uitstekend eten. Een aanrader
Alleen jammer dat de haven van Delfzijl weinig bruisend meer is.
D.bos11 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Voorgerecht en hoofdgerecht prima; nagerecht: ik hou niet van mierzoet dus: crème brulee prima; ijs mij te zoet (maar dat is een zaak van persoonlijke smaak)
De bediening was uitstekend. Kortom : wij hebben hebben de Boegschroef met en goed gevoel verlaten.
Komen zeker nog eens terug.
Eddy W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het AH 3 gangen menu genomen. Keuze uit steeds 2 gerechten voor zowel voor-, hoofd- en nagerecht. Als Hoofdgerecht de visvangst van de dag genomen. Was voortreffelijk. En de bediening had tijd om een praatje te maken zodat we iets meer te weten kwamen over dit Restaurant. Wij raden het iedereen aan, er eens te gaan eten.
G-Tuil .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Prettige vriendelijke benadering. Vlotte bediening. Maar vooral het eten was heerlijk! Een aanrader om in de 'Boegschroef' te vertoeven.
Petravandermolen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Vlotte bediening die gezellig een praatje met je maakt, weet waarover ze het heeft. Lekkere gerechten en ruime keuze. Het AH menu zag er erg mooi uit en smaakte ook heerlijk.
MarcelleB .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Bij binnenkomst voor een zakenlunch werden wij vriendelijk begroet en mochten wij zelf een tafel kiezen in de lichte, ruime serre met uitzicht op de haven. Als voorgerecht kregen we een mandje met verschillende soorten vers brood en schaaltjes met pesto en kruidenboter. Daarna bestelden wij beiden een salade met gerookte zalm. De borden waren mooi opgemaakt en de smaak was uitstekend!
De prijs/kwaliteit verhouding is prima, de bediening vlot en vriendelijk en de smaak uitstekend, dus wat ons betreft zeker een aanrader!
Ruurdje .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het Ah menu bestond uit 3 gangen, elk met twee keuzes.
Voorgerechten mosterdsoep en kipsalade smaakten prima, we kozen vangst van de dag (kabeljauw) als hoofdgerecht, smaakte goed en het dessert: crème brûlée was verrukkelijk.
Bediening goed, ze had het druk, maar nam de tijd om iets over de haven (veerdienst naar Borkum) te vertellen. Wat ons betreft een aanrader.
Annaheerd .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lekker buiten kunnen zitten met uitzicht op de haven van Delfzijl. Bediening is zeer vriendelijk.
Prima menu. Helaas bij 1 persoon de vis nog wat rauw van binnen maar andere personen hadden goed bereide maaltijden die zeer smakelijk waren en leuk opgemaakt.
Aly P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
We hadden iets te vieren en wilden dicht bij huis blijven en kozen dus voor De Boegschroef.
Het ligt mooi aan de haven van Delfzijl met uitzicht op het water.
Het is een sfeervol restaurant met vele gasten op donderdag 18 augustus.
We werden verrast met een heerlijk voorgerecht met een mooie presentatie.
Het hoofdgerecht daarentegen viel wat tegen, de paar boontjes waren taai, de éne wortel op het bord zag er goed uit maar nog te rauw, de vis (goed van smaak) was niet warm genoeg, de gebakken/gefrituurde aardappeltjes in een klein bakje waren erg droog en niet knapperig, het kleine bakje rauwkostsalade was magertjes.
Het nagerecht was uitstekend en maakte dit etentje samen met het voorgerecht, toch nog goed.

GeWeBo .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Eten viel erg tegen, soep was lekker, dessert ook maar hoofdgerecht het vlees werd niet gevraagd of je je vlees medium etc wilde en was niet echt goed , vis was koud, krijg het idee dat men te weinig mensen heeft! Bij afrekenen werd dessert in rekening gebracht wat niet hoort.