De Boegschroef

Handelskade West 16 9934 AA Delfzijl Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Boegschroef

10 minuten lopen vanaf het station
  • : Gratis parkeren naast het restaurant. Het is ook mogelijk gratis uw auto op te laden aan een laadpaal, voor gebruik eerst melden bij de receptie

7 dagen per week geopend

Restaurant: 10:00-0:00
lunch: 12:00-17:00
diner: 17:00-21:00

• Amex , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Catering , Duits gesproken , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
henk.bleker .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Voor en hoofdgerecht was redelijk, maar het toetje uitstekend ! Een 10 .Schitterend opgemaakt op een platte plateau ,een schilderij zo mooi.
marzonnetje .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima restaurant, heerlijk echt heerlijk gegeten. Goede kwaliteit en verzorgde en mooi samengesteld diner van de AH actie.

Één tip.... Volgens de jonge, uitstekende (misschien iets minder ervaren) bediening konden we niet pas na het hoofdgerecht beslissen voor welk dessert we wilden gaan.
Bijzonder , maar niet onoverkomelijk ......
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Deze avond was voor ons als vrienden om door een ringetje te halen. Het eten was heerlijk, de plek waar we zaten was prima. Kortom een aanrader om bij de Boegschroef te eten.
Mean .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Compliment voor de kok, in één woord héérlijk gegeten. Een achtergrondmuziekje zou wel leuk zijn, maar geen must en de verlichting was eigenlijk iets teveel. Het enigste nadeelpuntje: de bediening heeft lang werk om "afscheid" te nemen als hun werk er op zit en roepen over en weer door het restaurant en omdat er geen achtergrondmuziekje draait is dit storend. Maar schijnbaar vonden zij het lollig. Maar nogmaals de kok mag blijven...een topper!!!
cream240 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Door de AH restaurant actie kwamen we weer eens in Delfzijl.
Helaas is de kaart aangepast aan de AH actie. Oorspronkelijk deed de Boegschroef mee a la carte.
Je hebt de keus uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten en 2 nagerechten. Voor de vegetariër is op deze kaart geen keus...
We hebben heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met uitzicht over de verlichte haven van Delfzijl en Farmsum.
De vrouwelijke bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.
Ook de koffie is een aanrader :-)
Nadeel van het aangepaste menu is nu toch dat je niet weet wat ze nog meer in huis hebben. We weten dan ook niet of we hier nog eens terug komen.
AnnIm .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima plek.
Lekker gegeten en met attente bediening. Niet echt meer van deze tijd dat niet standaard ook de keuze voor een vegetarische maaltijd wordt aangeboden. De bediening ging er echter direct achteraan en kwam met mogelijkheden. Mooi restaurant met goede inrichting op het haventerrein van Delfzijl dus met uitzicht op de haven. We waren met de AH-actie.
Trouwens, voor als het weer iets warmer is, ook een heel mooi overdekt terras dat zowel open als dicht kan.
Ina T.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Gegeten met de spaaractie van de A-H dus tweede menu gratis. Je kon slechts kiezen uit twee -voor hoofd en nagerechten. Het hoofdgerecht was echt heel minimaal zeker wat de groente en aardappeltjes betrof. Nagerecht en de bediening was okay.
Uiteindelijk toch wel weer een echt actie etentje !!
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, het voorgerecht, hoofd gerecht prima op elkaar afgestemd, de vis van de dag is zeker een aanrader, in ons geval was het schelvis. Wij waren er met de AH restaurant actie,
De boegschroef is een aanrader!
Michelle S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ontvangst was uiterst vriendelijk, we kregen een leuke plek toegewezen. Het voorgerecht 10, hoofdgerecht 10, nagerecht 10. Kortom een aanrader om bij de Boegschroef te eten.
Schelto W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Dinsdag 11 oktober ter gelegenheid van de 90e verjaardag van onze moeder bij dit restaurant geweest. Van te voren al aangegeven dat moeder, gezien haar leeftijd, niet echt veel meer eet en of het mogelijk was een wat aangepast diner voor haar te krijgen. Dit kon en de kok heeft zeker aandacht hier aan besteed. Uiteraard kon de rest van het gezelschap van de kaart bestellen. Mijn moeder heeft genoten van haar diner. Als voorgerecht heb ik een huis gerookte zalm met kabeljauw gehad. Perfect van smaak, hoofdgerecht gegrilde entrecote met kruidenboter en friet. perfect gebakken precies zoals ik het had gevraagd. en als dessert een ijs met karamel. Onze kinderen hebben zich vermaakt met een grote pan mosselen. Ook zij hebben een perfecte avond gehad.
De bediening van de avond paste zich op voorbeeldige wijze aan bij de groep. Samen met mijn moeder hebben we een leuke verjaardag gehad. Onze dochter heeft zo genoten dat ze inmiddels al weer een keer met haar vriend de Boegschroef heet bezocht. ( dit zegt toch genoeg)
J. P.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten van mooi opgemaakte borden. Een goed 3-gangen keuzemenu en geen lange wachttijden tussen de verschillende gerechten. Kortom prima!
Eltjo S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Behoudens de creme's bij het brood behorende bij het voorgerecht "Salade van gegrilde polderhoen / gepofte kers-tomaat / kruiden-creme" was alles super lekker. Als hoofdgerecht hadden we "Vangst van de dag-Wilde kabeljauw / sausje van limoengras" en als nagerecht "Seizoensdessert op basis van vers fruit".
Almeerse-Chris .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten! Mooie tonijn en malse rundermedallions. Voor herhaling vatbaar. Alleen aardappelstukjes uit de oven wat te zout, zou zonder geserveerd moeten worden, kun je zelf naar smaak toevoegen.
jodc08 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Het waaide buiten behoorlijk en het koelde al af maar... we werden warm ontvangen. Vriendelijk personeel en we mochten kiezen waar we wilden zitten, knus warm naast elkaar of aan een kleiner tafeltje tegenover elkaar.
Beperkte menukeuze, voor-, hoofd- en nagerecht, elk twee keuzes.
Gerechten waren stuk voor stuk heerlijk en zorgvuldig bereid. Borden waren mooi opgemaakt, was aandacht aan besteed.
De Boegschroef is ons prima bevallen met een leuke indeling en mooi uitzicht zo over de haven. Warme ontvangst door uiterst vriendelijk personeel. Menukeuze beperkt maar ondanks dat heerlijk gegeten.
AH en de Boegschroef, dank jullie wel!!!
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Leuke locatie, vriendelijke bediening en uitstekend eten. Een aanrader
Alleen jammer dat de haven van Delfzijl weinig bruisend meer is.
d.bos11 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Voorgerecht en hoofdgerecht prima; nagerecht: ik hou niet van mierzoet dus: crème brulee prima; ijs mij te zoet (maar dat is een zaak van persoonlijke smaak)
De bediening was uitstekend. Kortom : wij hebben hebben de Boegschroef met en goed gevoel verlaten.
Komen zeker nog eens terug.
Eddy W.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het AH 3 gangen menu genomen. Keuze uit steeds 2 gerechten voor zowel voor-, hoofd- en nagerecht. Als Hoofdgerecht de visvangst van de dag genomen. Was voortreffelijk. En de bediening had tijd om een praatje te maken zodat we iets meer te weten kwamen over dit Restaurant. Wij raden het iedereen aan, er eens te gaan eten.
Tiny T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Prettige vriendelijke benadering. Vlotte bediening. Maar vooral het eten was heerlijk! Een aanrader om in de 'Boegschroef' te vertoeven.
petravandermolen .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Vlotte bediening die gezellig een praatje met je maakt, weet waarover ze het heeft. Lekkere gerechten en ruime keuze. Het AH menu zag er erg mooi uit en smaakte ook heerlijk.
MarcelleB .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Bij binnenkomst voor een zakenlunch werden wij vriendelijk begroet en mochten wij zelf een tafel kiezen in de lichte, ruime serre met uitzicht op de haven. Als voorgerecht kregen we een mandje met verschillende soorten vers brood en schaaltjes met pesto en kruidenboter. Daarna bestelden wij beiden een salade met gerookte zalm. De borden waren mooi opgemaakt en de smaak was uitstekend!
De prijs/kwaliteit verhouding is prima, de bediening vlot en vriendelijk en de smaak uitstekend, dus wat ons betreft zeker een aanrader!