De Boegschroef

Handelskade West 16 9934 AA Delfzijl Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Boegschroef

10 minuten lopen vanaf het station
  • : Gratis parkeren naast het restaurant. Het is ook mogelijk gratis uw auto op te laden aan een laadpaal, voor gebruik eerst melden bij de receptie

7 dagen per week geopend

Restaurant: 10:00-0:00
lunch: 12:00-17:00
diner: 17:00-21:00

Jouw recensie over het restaurant De Boegschroef

Albert L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Helaas was het per 1 october pas mogelijk gebruik te maken van de AH actie.
Niettemin was er een ruime keuze.
De stragonof saus werd aan tafel bereid hetgeen de eetlust zeker goed deed.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Uitstekend eten en vrij snel gebracht, ondanks de vrijdagavond-drukte. Zeker geen minimalistisch eten, grotere porties en 'degelijke kost'. Maar bijvoorbeeld een goede smaakbalans tussen vis, saus en aardappelen-uit-oven. En uitstekende vegetarische pasta. Toetjes ook XXL maat doch lekker.
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het was wederom goed!
Riesling Z.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Garnituur bij de vis van de dag was wat teleurstellend. Zeer positief: goed rekening gehouden met intoleranties van 1 van de eters.
riaengelskruize .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Vooraf salade was goed. Hoofdgerecht was erg zout en het dessert was mierenzoet. Wij moesten in de serre zitten, want de reservering was bij hun niet binnen gekomen. Bij mij wel. Ik kon de bevestiging op mijn telefoon laten zien.
De serre werd verwarmd door een straalkachel, maar het was toch nog wel kil.
u.de.jong .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Rode wijn werd ijskoud geserveerd. Na kritiek werd er wel vervanging aangeboden.
Er werd niet gevraagd of de hoeveelheid voedsel voldoende was.
De outillage was gezellig met ruime zitplaatsen. Het personeel was zeer vriendelijk en correct.
M.L.F. V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Wij hebben met 6 dames genoten van een geweldig diner! Zelfs een keuze buiten de menukaart werd geserveerd. Een aanrader voor het hele jaar!!!
Gemma C.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Een gezellige sfeer, smakelijk bereid eten en behulpzaam personeel. Beslist de moeite waard om nog een keer naartoe te gaan en een aanrader voor anderen.
Pia D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goed, de bediening ook, niks op aan te merken en lekker gegeten , voor herhaling vatbaar !! dit is mijn recensie waarom zoveel tekens
Aaldrik G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hartelijke ontvangst goede informatie vooraf en alle aandacht tijdens het diner. Het eten zelf kundig opgediend en van uitstekende kwaliteit. Heerlijk gegeten in een relaxte atmosfeer.
vrumdegast K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Prachtig restaurant op een schitterende locatie. Gedurende het diner werd het buiten donker en waren de lichten in de haven en de industrie op de achtergrond mooi te zien. Het eten was prima en de porties ruim voldoende. De warme groente vonden wij ietwat terleurstellend. Maar het geheel was zeker goed te noemen. Het was wel erg stil in het restaurant waardoor gesprekken van tafels in de buurt nog wel eens als storend ervaren kunnen worden. Misschien was dat deze avond toeval. Wij hebben het geheel als positief ervaren.
En B.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zaterdag gegeten met de AH actie. Restaurant heeft gekozen voor enkele gerechten en geen keus van de kaart. Dat is een keuze van het restaurant, maar maakt wel dat je niet weet, wat de kaart je brengt. In mijn beleving geen gelukkige keuze. Het voorgerecht en nagerecht was prima. Het hoofdgerecht keus tussen vis en wild is al een gewaagde keuze, daar gaat niet iedereen zijn voorkeur naar uit. Gekozen voor het visgerecht was smakeloos, ook de bijgerechten een gepofte aardappel en een paar stukjes groente had weinig smaak. Reactie van het personeel was dat dat aan de keuken lag. Jammer.
cobyvdlaan .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gegeten ah actie. Paprikasoep weinig smaak helaas. Hoofdgerecht met als groente 3 harde sperziebonen en 1 klein roosje broccoli ook zeer hard. Vrijwel ongekookt! Klein bolletje puree en 1 gepofte aardappel. met beetje vulling. Als toetje crème brullee lekker maar bolletje ijs met citroensmaak jammer . Slechte combi mijn inziens had het vanille ijs moeten zijn. Zacht vlees op ons verzoek sucade lap ook redelijk.
Het geheel voldeed zeker niet aan onze verwachting Heel jammer en de wachttijden erg lang.
Helaas teleurstellend resultaat!
FranciscusFrancis .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Samen met mijn bejaarde schoonouders lekker gegeten.
1 tip: maak een menu kaart voor het actie menu zodat slechthorenden niet hoeven te liplezen, mijn schoonouders durfden niet te vragen of ze het hakkelig opgenoemde keuzemenu voor de 3e x wilde herhalen.
Bovendien was het niet handig voor hen om direct voor alle gangen al een keuze te moeten maken.
Kopie1978 .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Van voorgerecht tot dessert waren de porties goed.Aangegeven voor 1 persoon glutenvrij, daar is goed gehoor aangegeven. Lekker gegeten.
Marga H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het is altijd een feest om De Boegschroef te bezoeken. Ook deze keer hebben wij genoten van de sfeervolle ambiance met vriendelijk personeel, "smaakvol" versierde én smakelijke gerechten. Daarbij is het uitzicht altijd spannend. Er gebeurt altijd wat in de haven. Zelfs op deze zondagavond konden we toekijken hoe een indrukwekkend groot containerschip al manoeuvrerend een ligplaats vond aan de kade.
Kerstin H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Wij hebben een compliment aan de kok uitgesproken en hem bedankt. Twee personen maakten gebruik van AH sparzegelactie en de derde persoon bestelde gewoon van de kaart. Onze verwachting was wel dat het spaarmenu wat minder luxe zou zijn en dit was absoluut niet het geval. Wij komen graag weer terug.
Hilda B.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
Trudy E.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Voor hoeveelheid gasten te weinig personeel, daardoor te lange wachttijd en fouten die overigs netjes werden afgehandeld. Verder prima gegeten
jjdv .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Rode wijn uit koelkast was kouder dan het water.
Weinig keuze AH menu en duurder dan op de site staat, nl. €32,50.
Nagerecht heerlijk.