De Bodega

Heuvel 40 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over restaurant De Bodega

Mediterrane passie

Wijnen, tapas en grill gerechten om uw vingers bij af te likken. Bij De Bodega kunt u genieten van het beste wat de Mediterrane keuken te bieden heeft. Pure producten, verfijnde ingrediënten, culinair genieten! U proeft de Mediterrane sfeer, letterlijk en figuurlijk!

Meer informatie over restaurant De Bodega

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 00:00
Donderdag en Vrijdag 16:00 - 00:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 00:00

• Af te huren
Voordelig
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Weer een geweldige culinaire avond gehad met mooie bijpassende wijnen.
Kortom genoten van alle tapas, de kaasplank, de ambiance en het altijd prettige personeel.
Tot snel!
S. N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezellige sfeer, heerlijk eten en goede service/adviezen. Het is (voor ons) een prijzig restaurant, maar de kwaliteit is geweldig.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gegeten met AH restaurant actie. Prima bediening valt op. Attent, vriendelijk, niet te nadrukkelijk aanwezig maar je zit niet lang met lege glazen of borden. Goed menu (4 gangen) en goede prijs/kwaliteit. Carpaccio prima en smaakvol, bouillon tussendoor, mooie keus tussen entrecote en tonijnsteak. Prima dessert. Wel was een bepaalde witte wijn wat aan de prijs (9.25 per glas vind ik een prijs op ster niveau).
Deniseboeijen .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening, uitleg over eten (kwamen zelfs vlees laten zien) en ook mochten we verschillende wijnen proeven om te kunnen kiezen. Eten was erg lekker. Wachttijden tikje lang maar wordt veel aandacht aan het eten besteed. Gezellig ingericht, kom hier zeker terug. Gekozen voor kreeft, erg lekker! Wat kleine tapas vooraf, eenvoudig maar lekker.
Donna84 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We werden weggestuurd bij binnenkomst, omdat we te vroeg waren. We hadden meteen bij opening gereserveerd en waren 10 min te vroeg. We mochten niet binnen wachten. Dit viel echt enorm tegen!!
Dat werkte door op die gastheer/ober en de avond. Toen we een anderenober kregen, werd het beter. Gelukkig was het eten wel ontzettend goed.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zoals in een eerdere recensie geschreven gereserveerd voor de Bijzonder Bodega avond in het teken van de opening van het wildseizoen.
Het was zoals altijd weer een topavond!
We hoefden alleen ons dessert en de drank te kiezen.
Vooraf was er een wildbouillon met een paddenstoelenschuim, gevolgd door acht verschillende wild-tapas. Hierna werd het hoofdmenu geserveerd met een heerlijk gegaard sukade-stuk en een hertenbiefstuk.
Wanneer ik al iets negatiefs kan noemen dan is het bij een tapas waar vier stukjes op een stokje waren en dat is onhandig wanneer je met vier personen bent.
Alles was met zorg bereid, heerlijk gegaard of gebakken. Mooie presentatie van de gerechten. Kortom een dikke tien!
Voor de keuze van de dranken worden er verschillende proefwijnen, dessertwijnen en aperitiefjes voorgezet om zo je keuze te maken. Echt top!
En omdat het de Bijzonder Bodega-avond was, was de poelier ook aanwezig om aan tafel de dieren te tonen en te laten zien waar welk vlees zat dat we die avond gingen eten. Hij reikte tevens recepten uit om thuis zelf wild te maken, erg leuk en interessant.
Tot de volgende keer!
Anoek B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. 4-gangen menu, weinig keus maar lekker! Met goede wijn. Zeer vriendelijk personeel, je voelt je echt welkom.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Erg lekker gegeten met AH menu, echt zeer kundige bediening en goed wijnadvies. Alles voldoende, en voor de carpaccio en het soepje een dikke 10!! Zeker voor herhaling vatbaar.
Irmgard H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
We hebben genoten van het lekkere eten, de goede & vriendelijke bediening. Het eten was erg vers & smaakvol, mooi gepresenteerd. Zeker voor herhaling vatbaar!
Jenny W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Super gezellig en heel goed gegeten, zeker een aanrader. Keep up the good work
Plock .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Vanavond voor het eerst gegeten bij de Bodega, en dat is ons zeer goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar. Naast het kwalitatief zeer goede eten verdiend ook de bediening een grote pluim. Uitermate attent en kundig, en dat zie je tegenwoordig niet vaak! Voor de kinderen serveren ze tapas-porties, en dat is een schot in de roos. Onze kinderen hebben dan ook genoten!
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Op woensdag gegeten bij 'De Bodega'. Het was weer een verwennerij. We reserveerden met de AH-actie. Aan niets was er te merken dat het een actie betrof. De bereiding, de grootte van de porties, de bediening en service waren als vanouds perfect!
We hebben genoten van de carpaccio, de gevogeltebouillon, de entrecote en het grand-dessert. Ik wilde echter gebruik maken van het kaasplankje en dat was geen probleem.
Kortom een top-avond èn direct gereserveerd voor de Bijzonder Bodega van 20 oktober. Kijk er nu al naar uit!
Jjstraten .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Het eten was erg lekker en de bediening was zeer goed en attent.
Het is altijd leuk om hier te eten. Een aanrader dus...
Hannie.schuurmans .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Er was niets op aan te merken, alles was even lekker en vers. er werd ook rekening gehouden met bepaalde wensen, ook met diabetes
Dsprakel .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Geweldig viergangen menu geserveerd in een open serre bij een aangename buitentemperatuur. Elk gerecht was heerlijk, perfect van smaak en mooi opgediend. De serre was een perfecte plek om te eten. Een aanraser, wij gaan zeker terug.
Jobvorsouw .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
De bediening is gedreven en heeft kennis van de producten. Alles wordt duidelijk uitgelegd en als je vragen hebt zijn ze meer dan bereid om je te helpen. Verder een mooie zaak en bovenal erg lekker eten.
Peter.van.der.steen .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het AH diner bestaat uit 4 gangen voor E 42,50. Carpaccio als voorgerecht . Heerlijk , zag er prima uit. Een gevogeltebouillon in een glas. Perfect en heet. Als hoofdgerecht de keuze tussen tonijn of een entrecote. Zowel de tonijn als de entrecote heerlijk. Daarna een grand dessert. Ijs van aardbeiden, chocoladebonbon, witte chocolade en een klein taartje. Prima.
Alles dus naar wens, echter met een opmerking. Aangezien wij geen grote eters zijn zou de keuze voor een 3 gangendiner wenselijk zijn. Zeker geen kritiek meer een positieve kanttekening.
Leon Z.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Op de terugreis van een boottochtje over de rijn hadden we met 5 personen gereserveerd bij deze Bodega in Oss. Die bleek midden in het kermisgewoel te liggen in het centrum van Oss wat het parkeren wat lastig maakte. Maar eenmaal binnen in het restaurant waren we snel thuis in een prima omgeving, modern maar toch warm ingericht en met goed meubilair. Na de begroeting kregen we uitleg over het speciale 4-gangen menu dat ze voor de AH-actie in elkaar hadden gezet. We werden al snel voorzien van het eerste gerecht, een carpaccio waar de krullen Manchego kaas aan tafel over het gerecht werden gesneden. Daarna een (h)eerlijk soepje, geserveerd in een wijnglas. Vervolgens het hoofdgerecht met een keuze uit een heerlijke tonijnsteak van de juiste cuisson of een lekkere tournedos met eendenleverkrul. De frites die er bij kwamen waren ook heerlijk, maar de hoeveelheid groenten was zoals vaak een beetje aan de krappe kant. Tenslotte het dessert met een mix van verschillende lekkere hapjes. Alles vergezeld van een lekkere rode wijn, waarvan we 2 flessen hebben leeggemaakt. Alles bij elkaar een heerlijke maaltijd in een rustig tempo maar zonder lange wachttijden en een vriendelijke maar professionele bediening. Door af te rekenen bij de kassa misten we de zelfgemaakte plaat-pepermunt waar met een hamer stukjes worden afgehakt. In ieder geval een aanrader voor iedereen die nog een AH-spaarkaart heeft liggen. Zeker de rit waard. En niet alleen voor dit 4-gangenmenu, maar er is nog veel meer lekkers te bestellen.
Mariette P.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk gegeten met de AH-bon, prijs kwaliteit klopt. Als het menu voor €42.00 pp is dan zou ik dit nooit bestellen, veel te duur!
De akoestiek is wat minder we moesten erg hard praten om elkaar te verstaan.
De koffie die we bestelde buiten de bon om werd ook niet gezellig gepresenteerd, toen we er wat van zeiden kwamen de bonbons erbij, die moesten we ook duur betalen.
BV dubbele espresso € 4,35!!!
Personeel is erg vriendelijk en doen hun uiterste best om het naar de zin te maken.
Kortom met bon een aanrader zonder bon echt veel te duur!
Dehoogewijst .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
De kok had een heerlijk 4 gangen menu samengesteld, super!
Ondanks het feit dat er kermis was, hadden we daar geen last van, toen we buiten kwamen merkte je er pas iets van, dus goede isolatie!