De Bodega

Heuvel 40 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over het restaurant De Bodega

Mediterrane passie

Wijnen, tapas en grill gerechten om uw vingers bij af te likken. Bij De Bodega kunt u genieten van het beste wat de Mediterrane keuken te bieden heeft. Pure producten, verfijnde ingrediënten, culinair genieten! U proeft de Mediterrane sfeer, letterlijk en figuurlijk!

Meer informatie over restaurant De Bodega

dineykriekvos .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
janvanderdonk .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Op aanraden van familie met een AH zegeltjeskaart wezen eten. We zijn als gasten ontvangen, hartelijk en uiterst sympathiek, met kennis van zaken. Heerlijk was de maaltijd en prachtig de uitgebalanceerde keuze van producten. Nimmer werd de indruk gewekt op een kaart van AH voor de helft van de prijs op de eerste rang te willen zitten. Klein punt van aandacht, ik werd verblind door een plafondspot maar na de tafel verzet te hebben was het euvel verholpen. We hebben een reuze fijne avond gehad wat geheel op het conto komt van dit enthousiaste team, chapeau!
Ruudst .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Goed ontvangen, duidelijke uitleg bij het menu. Mooi 4 gangen menu de juiste rusttijden tussen de gangen. De tussen gang voor ons te sterk van smaak. Was mogelijk daar een compensatie voor te krijg hier niet op in gegaan. Een geslaagde avond.
Voor herhaling vatbaar.
Ine C.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een echte aanrader! Zeer lekker gegeten! Fijne bediening, en een mooie lokatie!
Komen hier zeker nog eens terug!
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten was prima! Wat hadden alleen een tafeltje dat niet geschikt was voor vijf personen.
Dit zijn we niet gewend van De Bodega.
Karin L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Supervlees. Bijzondere smaakjes. Leuke belevenis!
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Weer heerlijk tapas gegeten. Aantal nieuwe tapas op de kaart, echte aanrader. Naast de kaart nog een aantal tapas, herten, langzaam gegaarde wangen van het Iberico-varken. Ook waren er weer een aantal verrassende nieuwe kazen, zeker het proberen waard met een heerlijke Port.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Weer een geweldige culinaire avond gehad met mooie bijpassende wijnen.
Kortom genoten van alle tapas, de kaasplank, de ambiance en het altijd prettige personeel.
Tot snel!
S. N.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Gezellige sfeer, heerlijk eten en goede service/adviezen. Het is (voor ons) een prijzig restaurant, maar de kwaliteit is geweldig.
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gegeten met AH restaurant actie. Prima bediening valt op. Attent, vriendelijk, niet te nadrukkelijk aanwezig maar je zit niet lang met lege glazen of borden. Goed menu (4 gangen) en goede prijs/kwaliteit. Carpaccio prima en smaakvol, bouillon tussendoor, mooie keus tussen entrecote en tonijnsteak. Prima dessert. Wel was een bepaalde witte wijn wat aan de prijs (9.25 per glas vind ik een prijs op ster niveau).
deniseboeijen .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Vriendelijke ontvangst en bediening, uitleg over eten (kwamen zelfs vlees laten zien) en ook mochten we verschillende wijnen proeven om te kunnen kiezen. Eten was erg lekker. Wachttijden tikje lang maar wordt veel aandacht aan het eten besteed. Gezellig ingericht, kom hier zeker terug. Gekozen voor kreeft, erg lekker! Wat kleine tapas vooraf, eenvoudig maar lekker.
Donna84 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We werden weggestuurd bij binnenkomst, omdat we te vroeg waren. We hadden meteen bij opening gereserveerd en waren 10 min te vroeg. We mochten niet binnen wachten. Dit viel echt enorm tegen!!
Dat werkte door op die gastheer/ober en de avond. Toen we een anderenober kregen, werd het beter. Gelukkig was het eten wel ontzettend goed.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zoals in een eerdere recensie geschreven gereserveerd voor de Bijzonder Bodega avond in het teken van de opening van het wildseizoen.
Het was zoals altijd weer een topavond!
We hoefden alleen ons dessert en de drank te kiezen.
Vooraf was er een wildbouillon met een paddenstoelenschuim, gevolgd door acht verschillende wild-tapas. Hierna werd het hoofdmenu geserveerd met een heerlijk gegaard sukade-stuk en een hertenbiefstuk.
Wanneer ik al iets negatiefs kan noemen dan is het bij een tapas waar vier stukjes op een stokje waren en dat is onhandig wanneer je met vier personen bent.
Alles was met zorg bereid, heerlijk gegaard of gebakken. Mooie presentatie van de gerechten. Kortom een dikke tien!
Voor de keuze van de dranken worden er verschillende proefwijnen, dessertwijnen en aperitiefjes voorgezet om zo je keuze te maken. Echt top!
En omdat het de Bijzonder Bodega-avond was, was de poelier ook aanwezig om aan tafel de dieren te tonen en te laten zien waar welk vlees zat dat we die avond gingen eten. Hij reikte tevens recepten uit om thuis zelf wild te maken, erg leuk en interessant.
Tot de volgende keer!
Anoek B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. 4-gangen menu, weinig keus maar lekker! Met goede wijn. Zeer vriendelijk personeel, je voelt je echt welkom.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Erg lekker gegeten met AH menu, echt zeer kundige bediening en goed wijnadvies. Alles voldoende, en voor de carpaccio en het soepje een dikke 10!! Zeker voor herhaling vatbaar.
Irmgard H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
We hebben genoten van het lekkere eten, de goede & vriendelijke bediening. Het eten was erg vers & smaakvol, mooi gepresenteerd. Zeker voor herhaling vatbaar!
Jenny W.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Super gezellig en heel goed gegeten, zeker een aanrader. Keep up the good work
plock .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Vanavond voor het eerst gegeten bij de Bodega, en dat is ons zeer goed bevallen en zeker voor herhaling vatbaar. Naast het kwalitatief zeer goede eten verdiend ook de bediening een grote pluim. Uitermate attent en kundig, en dat zie je tegenwoordig niet vaak! Voor de kinderen serveren ze tapas-porties, en dat is een schot in de roos. Onze kinderen hebben dan ook genoten!