De Bodega

Heuvel 40 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over het restaurant De Bodega

Wijnen, grill en tapasgerechten om uw vingers bij af te likken. De Bodega staat voor puur en eerlijk eten, mooi drinken en bourgondische gezelligheid. In ons restaurant komt het beste van het Middellandse Zeegebied samen, op uw bord en in uw glas! Beleef de Bodega.

Meer informatie over restaurant De Bodega

9,3

Jouw recensie over het restaurant De Bodega

Rico W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Perfect eten en zeer attente bediening! Goede kennis van producten die geserveerd worden.
Marian R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Altijd enorm lekker eten en erg vriendelijke bediening
Mieke H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Gezien de prijs had ik wel wat meer verwacht! Paar stukjes vlees en heel karig groen..,, locatie niet prettig : ramen open in een drukke straat waardoor je elkaar moeilijk verstaat en je de uitlaatgassen bijna inademt.
Nee geen succes.
Bediening wil heel goed overkomen maar ik kon de helft niet verstaan mede door de snelheid waarmee alles werd verteld.
Erg jammer.
Barry K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Wederom uitstekend gegeten. Ober heeft de keuze gemaakt welke tapas op tafel kwamen en dat was weer goed! Ambiance is uitstekend, relaxte muziek die precies goed op geluidsniveau stond en de sfeer is daar altijd goed!
De vriendelijkheid van de heren aan tafel was weer perfect, de dame had deze dag iets minder zin om te werken, maar dat mocht onze pret zeker niet drukken.

De smaakpapillen zijn erg gestimuleerd en wij komen vanuit Papendrecht speciaal naar De Bodega om een gezellig avondje te tafelen. Dat is het ons dubbel en dwars waard!

ga zo door daar!!

p.s. tot snel!?!?
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Het is altijd weer zo'n heerlijke avond bij De Bodega, waarvan je wenst dat ie veel langer kon duren. Het eten is super, de bediening is warm, maar ook professioneel. Een culinaire belevenis met en onder vrienden... elke keer zeggen we: dit moeten we vaker doen!
Barry K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
We hebben zeer lekker gegeten!
Vooraf een fles wijn besteld uit Chili, welke profesioneel verteld werd hoe deze aan de naam gekomen is. (Ober had zeer goede wijn kennis)

Op ons verzoek de ober zelf een tapas keuze laten maken en deze waren allen zeer lekker. Ontzetten mals, lemker gekruid en subtiel lekker sausje erbij/erop.

Als nagerecht ook weer de keus bij het personeel gelaten. We zaten erg vol, maar het advies van de schaal met 3 verschillende toetjes ging er nog goed in. Totaal niet zwaar op de maag, maar juist erg luchtig en makkelijk weg te eten.

Na afloop zeer verrassende nota gekregen! Deze was maar 55euro per persoon. Incl fles wijn, 2 flessen spa rood, 2cappuccino en 1 thee. Broodplankje, amuze, 6 tapas schalen en een toetje.

Alles bij elkaar hebben wij een 2.5 uur zeer wenselijke gezellige fijme avond gehad.

Bedankt!! Wij komen zeker terug!
Joke K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Heerlijk gegeten, mijn vlees was super mals, en mijn partner had nog nooit zo'n lekkere tonijn steak gehad! Oftewel het was super. Zeker een aanrader!! Joke en Harrie.
Els Z.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Een echte aanrader!
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten met een gastvrije ontvangst. We komen snel weer terug!
Tejo E.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Konden drie weken van te voren pas om 20:00u als enige tijd reserveren. Terwijl het vol grotendeels vol zat toen wij kwamen. Zaten op een niet erg aantrekkelijke plaats hoger en wat ingeklemd. Gingen op een na het laatst weg. Waarom konden wij niet vroeger reserveren? Voor het overige was het prima.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Prachtige uitleg bij de kaasplank.
Enig minpuntje was dat een aantal jonge serveerders nauwelijks iets toe konden lichten.
Anita J.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Altijd goed!
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Weer een smakelijke beleving, met nieuwe tapas uit het thema "winterbbq".
De bediening was zoals gewoonlijk prettig, een heerlijke avond uit.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Algemene indruk vind ik dat er een beetje te chic wordt gedaan voor het eten wat je krijgt. Prijs ook aan de hoge kant. Had meer verwacht, minstens een schaaltje rauwkost erbij ipv alleen een schaaltje friet. Vriendlief had nog naar de Mac gekund... Toch een beetje jammer...
Yolanda V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Heerlijk gegeten
Super bediening
Gezellige avond geweest zeker voor herhaling vatbaar
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Er was even een onduidelijkheid over de gereserveerde tafel maar dat loste ze perfect op, chapeau!
Het eten was weer voortreffelijk. Mooie gerechten met bijpassende wijnen.
Kortom meer dan de moeite waard om een bezoek te brengen.
Irene R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Moesten een uur wachten op gereserveerde tafel, bediening zei: pas op, de schaaltjes van de tapas zijn heet, ze waren niet eens lauw. Bisque vorige keer heerlijk, nu veel minder. Sommige gerechters heerlijk, andere veel minder lekker dan vorige keer. Friet voor zoon slap en niet warm genoeg, bediening vriendelijk, maar veel verschillende gezichten,en jongens, in caragillos hoort geen melk!! Een 5( van 10) .Met 3 mensen gegeten en gedronken voor meer dan € 200,- , was het echt niet waard.Bovendien kou geleden! Er komt erg veel kou van de ramen.
wilbert D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ik heb de laatste tijden veel en ook op veel plaatsten gegeten, ,aar vond de bodega van afgelopen zaterdag veruit het beste wat ik laatste tijd heb gedaan. alles was super, eten, uitleg....kom zeker snel terug want er was nog veel op kaart wat we wilde proberen.
gr w v deursen
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het fantastisch lekkere eten en de zeer vrolijke en prettige medewerkers hebben ons een geweldige avond bezorgd! Een absolute aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt en dat in een heerlijk ontspannende sfeer wilt doen!
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Weer heerlijk genoten van een beleving die de hele avond duurt. Van ontvangst tot het afscheid.
De gerechten waren perfect bereid, de tapas uit het thema waren erg smakelijk.
De bediening sluit mooi aan bij de gasten, correct maar toch dichtbij.
Elke keer weer blijft het een genot om weer terug te komen. Een verdiende plaats in de Lekker500!