De Bodega

Heuvel 40 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over het restaurant De Bodega

Wijnen, grill en tapasgerechten om uw vingers bij af te likken. De Bodega staat voor puur en eerlijk eten, mooi drinken en bourgondische gezelligheid. In ons restaurant komt het beste van het Middellandse Zeegebied samen, op uw bord en in uw glas! Beleef de Bodega.

Meer informatie over restaurant De Bodega

Ma t/m Zo 17:00 tot 00:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Catering

Jouw recensie over het restaurant De Bodega

Irene R.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Moesten een uur wachten op gereserveerde tafel, bediening zei: pas op, de schaaltjes van de tapas zijn heet, ze waren niet eens lauw. Bisque vorige keer heerlijk, nu veel minder. Sommige gerechters heerlijk, andere veel minder lekker dan vorige keer. Friet voor zoon slap en niet warm genoeg, bediening vriendelijk, maar veel verschillende gezichten,en jongens, in caragillos hoort geen melk!! Een 5( van 10) .Met 3 mensen gegeten en gedronken voor meer dan € 200,- , was het echt niet waard.Bovendien kou geleden! Er komt erg veel kou van de ramen.
Wilbert D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Ik heb de laatste tijden veel en ook op veel plaatsten gegeten, ,aar vond de bodega van afgelopen zaterdag veruit het beste wat ik laatste tijd heb gedaan. alles was super, eten, uitleg....kom zeker snel terug want er was nog veel op kaart wat we wilde proberen.
gr w v deursen
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Het fantastisch lekkere eten en de zeer vrolijke en prettige medewerkers hebben ons een geweldige avond bezorgd! Een absolute aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt en dat in een heerlijk ontspannende sfeer wilt doen!
John A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Weer heerlijk genoten van een beleving die de hele avond duurt. Van ontvangst tot het afscheid.
De gerechten waren perfect bereid, de tapas uit het thema waren erg smakelijk.
De bediening sluit mooi aan bij de gasten, correct maar toch dichtbij.
Elke keer weer blijft het een genot om weer terug te komen. Een verdiende plaats in de Lekker500!
MaartenBor .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten (stuk vlees) was opvallend goed te eten en zeer goede bediening . Wel waste constateren dat bij tijden te veel geluid / rumoer aanwezig was.
Lonneke H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gebruik gemaakt van AH menu. Lekkere gerechten, alleen het dessert viel wat tegen/was karig tov wat we gewend zijn bij de Bodega (we komen er al sinds het begin en blijven er heel regelmatig terugkomen). Lekkernij bij de thee/koffie na het eten, mmm.
I V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Zoals de vorige 2 keren ,gezellig ,vriedelijke en prima bediening, het eten goed van kwaliteit en geen haastwerk.
Voor herhaling vatbaar,
Dirk R.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Via de Albert Heijn spaaractie zijn mijn vriendin en ik hier gaan eten. In tegenstelling tot veel andere restaurants met de AH actie, krijg je hier een super volwaardig 4-gangenmenu van zeer hoogstaande kwaliteit! De vitello tonnato vooraf was goed maar niet te heftig belegd met een heerlijk zachte tonijnmayonaise. Knoflooksoep met (lekker veel) gerookte zalm was iets wat we nog nooit hadden gegeten en we waren bang dat het misschien heel heftig zou zijn, maar niets was minder waar. Mijn entrecôte was naar mijn smaak ietsje te stevig, maar eigenlijk hou ik sowieso meer van een tournedos o.i.d. dus ik had misschien beter de tonijn kunnen bestellen, want die was echt fantastisch. Mooi rare gegrild, heerlijk zacht, en de saus er bij was perfect op smaak. Niet te overheersend maar ook zeker niet flauw. Tot slot het dessert, een leuke combinatie van koffie-banaan-chocoladeijs, velvet cake en een mooie opmaak. Goede afsluiting van het diner.

De ontvangst was erg goed, we werden gezellig opgevangen en de leuke suggestie van een bubbeltje met een klein beetje frangelico-likeur viel bij mijn vriendin in erg goede aarde. Zeer net personeel met erg veel verstand van hun producten!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We hebben gisteren heerlijk tapas gegeten bij De Bodega. De gerechten waren erg lekker en kwamen in een fijn tempo aan tafel. We hebben een hele fijne avond gehad!
Kimberley T.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
heerlijk avondje uit gehad bij de Bodega. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog een keertje terug!
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima restaurant, zeker een aanrader. Vriendelijke bediening, oplossingsgericht. Je merkte op geen enkele manier dat je een AH-gast was.
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten en gezellige bediening
Kimberley T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Erg vriendelijk personeel. de gerechten waren erg lekker. Wij hebben genoten van ons etentje en komen zeker nog eens terug.
Remco M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
heerlijke verse gerechten, ruime keuze tapas en hoofdgerechten, goede wijnkeuze en uitleg bij gerechten, verse kreeft!
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het is een mooi restaurant qua uitstraling en inrichting, goede sfeer, fijne stoelen en lekker eten.
Gebruik gemaakt van AH actie.
Bram U.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Erg lekker gegeten met een mooie beleving. Service weet waar ze over praten en zorgen voor een goede beleving in de zaak. Er wordt met mooie natuurlijke producten gewerkt!
P.a. J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Erg lekker gegeten, zeer aardig personeel, goede uitleg van de gerechten. We komen zeker terug, ook zonder albert heyn bonnen..
Gaby B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Lekker gegeten, enorm lekkere zoete witte wijn! Jammer dat het personeel toen er bekenden zaten wat minder tijd had voor ons. Dit hebben wij in vorige bezoeken niet meegemaakt.
John A.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gisteravond was er een "Bijzonder Bodega" avond met het thema "Kreeft en Bubbels".
Geweldige tapas vooraf aangepast aan het thema. Het hoofdgerecht van kreeft met een salade van venkel, Granny Smith en een beetje gember en een kreeft gevuld met papaya en mango met zwarte peper. Na een kaasplank met prachtige kazen. Weer een top avond gehad!
J. W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De mensen die ons verzorgd hebben, hebben ons echt verwend!!!!