De Bodega

Heuvel 40 5341 CW Oss Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 47€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Ziltige steak tartaar - Ossenhaas | Zeeuwse creuses | cognac | sjalot | kappertjes | augurk
      Tonijn tataki - Chinese kool | gepofte zilverui | honing | wasabi | zalm kuit
  • Hoofdgerechten
    • Zeebaars in bubbels - Cava | Braeburn | Venkel
      Rund op zijn best - Ossenhaas | merg | bloemkool | vanille | port
  • Nagerecht
    • Grand Dessert

Over het restaurant De Bodega

Wijnen, grill en tapasgerechten om uw vingers bij af te likken. De Bodega staat voor puur en eerlijk eten, mooi drinken en bourgondische gezelligheid. In ons restaurant komt het beste van het Middellandse Zeegebied samen, op uw bord en in uw glas! Beleef de Bodega.

Meer informatie over restaurant De Bodega

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Bodega

Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Voortreffelijk gegeten! Zoals altijd is de kwaliteit en ambiance top! De speciale AH-actie bleek een mooi samengesteld menu met 2 keuzes en daarna een verrassend lekker dessert! Graag komen we nog eens!
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Fijne steer en heerlijk gegeten, we komen zeker gauw terug.
John V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijk gegeten!
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We zijn leuk ontvangen en hebben heerlijk gegeten., de moeite waard om nog een keer te gaan!
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We hebben hier gegeten met de AH actie. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk personeel. De chef kwam met alternatieve menu keuzes aan tafel ivm mijn zwangerschap. Echt super geregeld allemaal.
Nick H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Een restaurant waar we graag komen, een culinaire avond keer op keer. Met goede wijn spijs adviezen, de lekkerste kaasplank van de regio die je zelf aan tafel kunt laten klaar maken. Genoten van het bijzonder Bodega menu wat in het teken stond van kreeft deze keer!
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten en het personeel was top.
Henriette P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Met een Albert Heijn spaarkaart is het tweede menu gratis. Het lijkt alsof de menuprijs daaraan is aangepast. 47 euro is veel voor een 3gangenmenu, dat normaal niet zoveel zou moeten kosten. Voorgerecht heerlijk, hoofdgerecht: bij sommigen was het vlees taai, nagerecht teleurstellend.
Kai V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Top bediend, heerlijk gegeten. En de kaas was fantastisch. Ook de uitleg van de port zorgde voor een juiste keuze. Wij komen terug
Wiljam G.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Lekker vlees maar ik mis een lekkere salade
John A.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Weer een prachtige avond. Leuk om te zien dat de menukaart is veranderd zowel qua uiterlijk maar ook veel nieuwe gerechten. Erg lekker!
Leuk en fijn dat de medewerkers zo enthousiast zijn en een hoog kennisniveau.
Als er dan een puntje van kritiek is dan is dat een prachtig bord waar dan een stuk van af is. Ik zou het weggooien.
Het blijft elke keer een fijne verrassing!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Het eten was heerlijk maar erg weinig. We hebben wat friet erbij gevraagd en dit kwam gewoon op de rekening los erbij.
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Zoals altijd was het weer fantastisch.
Lekker eten, leuke bediening, mooie locatie.
Willy A.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Mooie ambiance, fijn personeel, heerlijk ahmenu, voldoende
Peter N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
het was erg gezellig en lekker
Helma N.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Erg lekker klaargemaakte zeebaars. Weinig groente!
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Restaurant deed mee aan de AHrestaurant actie. Zij bevestigden de reservering met een 4 gangen diner voor de prijs van € 42.50. Kregen echter een drie gangen diner voor de prijs van € 42.50. Geen enkele compensatie voor de vierde gang. Verontschuldiging: "Was de mail van verleden jaar". Hun fout sorry. Het eten was het minimum van het minimum. Bij het voorgerecht geen stukje brood, bij het hoofdgerecht het minimum aan groente geen klein kommetje salade. Het dessert vervangen van zoet naar kaas kostte € 10,-- extra. Al met al een dure avond zonder beleving. Vraag mij af of je wel aan een dergelijke actie moet deelnemen als je je klanten op deze manier behandelt. Dit dus nooit meer.
Wilfried D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Nog een leuke interactie van een slager die als vertelt over eerlijk Nederlands rundvlees.
MIke B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten, de gerechten zijn redelijk bijzonder en stuk voor stuk een smaakbelevenis. Personeel is erg vriendelijk en denkt heel erg goed mee.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
heerlijk gegeten. personel vriendelijk.