De Bodega

Heuvel 40 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over het restaurant De Bodega

Mediterrane passie

Wijnen, tapas en grill gerechten om uw vingers bij af te likken. Bij De Bodega kunt u genieten van het beste wat de Mediterrane keuken te bieden heeft. Pure producten, verfijnde ingrediënten, culinair genieten! U proeft de Mediterrane sfeer, letterlijk en figuurlijk!

Meer informatie over restaurant De Bodega

Maandag t/m Woensdag 17:00 - 00:00
Donderdag en Vrijdag 16:00 - 00:00
Zaterdag en Zondag 17:00 - 00:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren
Tampet .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Gezellige avond met lekker eten en een goede service. Heerlijk rustig kunnen eten en kletsen met de tafelgenoten. Zeer goede service met betrekking tot de bediening en het uitleggen van de diverse gerechten en het adviseren van de wijn.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Het eten is en blijft perfect, weer genoten van al het lekkers e. de speciale tapas.
Ik vond de service dit keer te wensen overlaten. Munt voor de thee serveren in een plastic zakje? Op Facebook adverteren met een lekkere bonbon bij de koffie? Die is er altijd maar deze keer niet. Jammer! Ik hoop dat dit de volgende keer ook weer top is. We komen er graag.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijke chateau briand, alleen de salade was zeer slecht en maar klein portie friet die ook nog veel te zout was
Guy D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Zeer gezellig restaurant. Uitstekende kaart en excellente wijnen.
Heb er van genoten.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Weer een perfecte culinaire avond met heerlijke tapas, lekkere wijn en geweldig vriendelijk en kundig personeel.
We komen zeker weer terug!
Lenie L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Mijn vriendin en ik zijn eind januari bij de Bodega wezen eten met een AH dinerkaart. Ik had gereserveerd, maar er bleek echter geen tafeltje beschikbaar. Een oplossing liet helaas even op zich wachten, maar vervolgens is het door de bedrijfsleider opgelost op een manier die wij erg konden waarderen. De hele avond hebben we genoten van de professionaliteit van de medewerkers, en het menu was voortreffelijk. Alleen maar lof hoe met dit misverstand is omgegaan en beslist tot een volgende keer.
maaikexxx .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooie verse producten werden er gebruikt. Goede diverse wijnen. Service was goed, kennis over wijn, ze waren verzorgd en vriendelijk.
Minpunt is de plaats waar de hoge tafels staan, minder gezellig door het licht en in de kijk zitten.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Service was goed. Veelvuldig de vraag of alles naar wens was. Aardige bediening.
Kwaliteit van het eten was niet bijzonder, eerder middelmatig. Zeker niet verrassend.
Sfeer: buitenkant is leuker dan de binnenkant. Veel tafeltjes dicht op elkaar, druk. Niet echt sfeervol ingericht.
agjvdhoogen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was heerlijk. De bediening was vriendelijk. Kortom een geslaagde avond en we komen er zeker nog een keer terug.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het AH menu was echt heerlijk.... niet echt een keuze maar wij vonden het zalig.
Alleen bij het hoofdgerecht had je een keuze tussen tonijn en entrecote de rest van her menu stond vast.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Ah menu.
Wel beetje rumoerig en vrij dicht bij elkaar. Ben slechthorend dus dan vrij lastig maar we komen graag terug.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We waren hier met familie uit Oss en Heesch. Wij komen uit Uithoorn, dat is zo'n 100 kilometer rijden. We kwamen om 17:20u aan. Nadat we net aan tafel gingen zitten kregen we te horen kregen dat we vóór 20:00u weg moesten zijn!!! Dan kwam de volgende shift. Dit vonden allen tafelgasten 'van de pot gerukt'. Als we dit van tevoren hadden geweten hadden we geen 100 km gereden om hier te eten! Het uitserveren van de gangen ging in verhouding met de korte tijd die ons gegund was geen evenwichtige indruk! Om 19:50u werd ons voorgesteld de rekening te voldoen en ... effe op zijn Amsterdams gezegd op te zouten. Dus nog even een kopje koffie na zat er niet in.
Diney K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met heel vriendelijke bediening.
Prijs kwaliteit is zeer goed.
We komen zeker terug
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Op aanraden van familie met een AH zegeltjeskaart wezen eten. We zijn als gasten ontvangen, hartelijk en uiterst sympathiek, met kennis van zaken. Heerlijk was de maaltijd en prachtig de uitgebalanceerde keuze van producten. Nimmer werd de indruk gewekt op een kaart van AH voor de helft van de prijs op de eerste rang te willen zitten. Klein punt van aandacht, ik werd verblind door een plafondspot maar na de tafel verzet te hebben was het euvel verholpen. We hebben een reuze fijne avond gehad wat geheel op het conto komt van dit enthousiaste team, chapeau!
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Goed ontvangen, duidelijke uitleg bij het menu. Mooi 4 gangen menu de juiste rusttijden tussen de gangen. De tussen gang voor ons te sterk van smaak. Was mogelijk daar een compensatie voor te krijg hier niet op in gegaan. Een geslaagde avond.
Voor herhaling vatbaar.
Ine C.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Een echte aanrader! Zeer lekker gegeten! Fijne bediening, en een mooie lokatie!
Komen hier zeker nog eens terug!
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten was prima! Wat hadden alleen een tafeltje dat niet geschikt was voor vijf personen.
Dit zijn we niet gewend van De Bodega.
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Supervlees. Bijzondere smaakjes. Leuke belevenis!
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Weer heerlijk tapas gegeten. Aantal nieuwe tapas op de kaart, echte aanrader. Naast de kaart nog een aantal tapas, herten, langzaam gegaarde wangen van het Iberico-varken. Ook waren er weer een aantal verrassende nieuwe kazen, zeker het proberen waard met een heerlijke Port.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Weer een geweldige culinaire avond gehad met mooie bijpassende wijnen.
Kortom genoten van alle tapas, de kaasplank, de ambiance en het altijd prettige personeel.
Tot snel!