De Bodega

Heuvel 40 5341 CW Oss Nederland Kaart

Over het restaurant De Bodega

Wijnen, grill en tapasgerechten om uw vingers bij af te likken. De Bodega staat voor puur en eerlijk eten, mooi drinken en bourgondische gezelligheid. In ons restaurant komt het beste van het Middellandse Zeegebied samen, op uw bord en in uw glas! Beleef de Bodega.

Meer informatie over restaurant De Bodega

Ma t/m Zo 17:00 tot 00:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Bar , Catering
agnes D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
TOP avond, heerlijk gegeten en genoten van de lekkere wijntjes, dankjewel!!
Hopelijk volgend jaar weer deelname aan de AH actie.
gertruud9 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een heerlijke avond gehad. Goede uitleg van gerechten. Prijs kwaliteit prima en vriendelijke medewerkers met goede kennis van gerechten en etiquette. Genoten.
Anjeta .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
De bediening is vriendelijk, op het terras heb je veel last van rook. De prijs voor het eten is hoog. Daardoor was de hoeveelheid voedsel teleurstellend weinig. Voor heren ZEKER, te weinig.......die willen graag een GROTERE biefstuk... Wij: een gezelschap van 6 personen, vinden het GEEN aanrader.
Beste Anjeta,

Weet je zeker dat je bij ons bent geweest, wij hebben namelijk geen terras?

Mvg,
Joey
Edith A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Erg lekker gegeten en fijne bediening welke goed advies kunnen geven over bijpassende wijnen. Echt een aanrader waar wij iedere keer weer terug naar toe willen.
maaikexxx .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mooie opgemaakte gerechten en goede bijpassende wijnen. Wij waren er met het ah-menu. Normaal kost een 3 gangen+ soep als tussengerecht €42,50. Niet goedkoop maar wel hoge kwaliteit. Wat de Bodega zo bijzonder maakt is dat ze ham midden in de ruimte snijden, kaas pas bij de tafel afsnijden en bij vertrek hun huisgemaakte pepermunt, die ze met een bijtel klein maken, aanbieden. Kortom voor herhaling vatbaar!
RR514653-IENS .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Reservering stond niet in systeem van restaurant maar waren zeer welkom.
Menu was 4 gangen en voortreffelijk.
Bediening zeer correct.
jan-steven V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten en de bediening zijn top. Personeel is zeer vriendelijk. je moet wr wel de tijd voor nemen. Echt een aanrader en we gaan zeker nog eens terug
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de dranken pasten er perfect bij. De tapas van de Bijzonder Bodega waren voortreffelijk en er waren weer nieuwe tapas bij. Het eten afgesloten met het kaasplankje waar ook weer nieuwe kazen bij waren, erg lekker!
We kregen nog een rondleiding door de keuken, verbazingwekkend wat er allemaal uit zo'n kleine keuken kan komen, chapeau!
Op naar de volgende ontmoeting.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Een gezellige avond met een verassende kaart. voldoende aanbod voor vis-liefhebbers. Bijzonder vriendelijke bediening. Heerlijke wijnen. Casual chic inrichting. Parkeren in de buurt. Let op adres geeft niet helemaal de juiste ingang weer. Zeker voor herhaling vatbaar
Tampet .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Gezellige avond met lekker eten en een goede service. Heerlijk rustig kunnen eten en kletsen met de tafelgenoten. Zeer goede service met betrekking tot de bediening en het uitleggen van de diverse gerechten en het adviseren van de wijn.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Het eten is en blijft perfect, weer genoten van al het lekkers e. de speciale tapas.
Ik vond de service dit keer te wensen overlaten. Munt voor de thee serveren in een plastic zakje? Op Facebook adverteren met een lekkere bonbon bij de koffie? Die is er altijd maar deze keer niet. Jammer! Ik hoop dat dit de volgende keer ook weer top is. We komen er graag.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Heerlijke chateau briand, alleen de salade was zeer slecht en maar klein portie friet die ook nog veel te zout was
Guy D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2017
Zeer gezellig restaurant. Uitstekende kaart en excellente wijnen.
Heb er van genoten.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Weer een perfecte culinaire avond met heerlijke tapas, lekkere wijn en geweldig vriendelijk en kundig personeel.
We komen zeker weer terug!
Lenie L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Mijn vriendin en ik zijn eind januari bij de Bodega wezen eten met een AH dinerkaart. Ik had gereserveerd, maar er bleek echter geen tafeltje beschikbaar. Een oplossing liet helaas even op zich wachten, maar vervolgens is het door de bedrijfsleider opgelost op een manier die wij erg konden waarderen. De hele avond hebben we genoten van de professionaliteit van de medewerkers, en het menu was voortreffelijk. Alleen maar lof hoe met dit misverstand is omgegaan en beslist tot een volgende keer.
maaikexxx .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Mooie verse producten werden er gebruikt. Goede diverse wijnen. Service was goed, kennis over wijn, ze waren verzorgd en vriendelijk.
Minpunt is de plaats waar de hoge tafels staan, minder gezellig door het licht en in de kijk zitten.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Service was goed. Veelvuldig de vraag of alles naar wens was. Aardige bediening.
Kwaliteit van het eten was niet bijzonder, eerder middelmatig. Zeker niet verrassend.
Sfeer: buitenkant is leuker dan de binnenkant. Veel tafeltjes dicht op elkaar, druk. Niet echt sfeervol ingericht.
agjvdhoogen .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten was heerlijk. De bediening was vriendelijk. Kortom een geslaagde avond en we komen er zeker nog een keer terug.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het AH menu was echt heerlijk.... niet echt een keuze maar wij vonden het zalig.
Alleen bij het hoofdgerecht had je een keuze tussen tonijn en entrecote de rest van her menu stond vast.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Ah menu.
Wel beetje rumoerig en vrij dicht bij elkaar. Ben slechthorend dus dan vrij lastig maar we komen graag terug.