De Bodega

Heuvel 40 5341 CW Oss Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 50€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Ziltige steak tartaar - Ossenhaas | Zeeuwse creuses | cognac | sjalot | kappertjes | augurk
      Tonijn tataki - Chinese kool | gepofte zilverui | honing | wasabi | zalm kuit
  • Hoofdgerechten
    • Zeebaars in bubbels - Cava | Braeburn | Venkel
      Rund op zijn best - Ossenhaas | merg | bloemkool | vanille | port
  • Nagerecht
    • Grand Dessert

Over het restaurant De Bodega

Wijnen, grill en tapasgerechten om uw vingers bij af te likken. De Bodega staat voor puur en eerlijk eten, mooi drinken en bourgondische gezelligheid. In ons restaurant komt het beste van het Middellandse Zeegebied samen, op uw bord en in uw glas! Beleef de Bodega.

Meer informatie over restaurant De Bodega

9,1

Jouw recensie over het restaurant De Bodega

Laura V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
Heerlijk genoten van een avondje uit eten, het restaurant was al in prachtige kerstsferen. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
De vorige keer was het eten beduidend beter.
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
We hebben met ons vieren heerlijk gegeten.!
John A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Weer een prachtige culinaire avond gehad. Mooie nieuwe kaart met lekkere nieuwe gerechten.
Gezellig en kundig personeel.
Waarom geen 10. Luidruchtige andere gasten, hier heeft het personeel geen oog voor.
M Bart Merkx V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk
Riet V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Voor- en hoofdgerecht waren erg lekker. Nagerecht viel tegen, ik persoonlijk begrijp niet waarom tegenwoordig bij een heleboel nagerechten die vreselijke Bastogne kruimels zitten, ik vind dat zo zonde!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
De Bodega is normaal gesproken echt beter dan het deze keer was. We gebben het AH menu gekozen, wat tot mijn verbazing €47,50 kost. Voor 3 gangen. De keuze was zeer beperkt en het eten was niet echt wat we bij de Bodega gewend zijn. Doe gewoon niet mee aan het AH menu of hou gewoon je normale redelijke prijs aan.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Prijs / kwaliteit. Het eten en bediening prima. Te duur voor wat je er voor krijgt. Voor mij hadden ze ook groente kunnen serveren, nu was er bijna niets bij. Het was net genoeg. Ik vind het verkeerde zuinigheid als je dan voor wat extra friet 5 euro moet betalen. De kwaliteit van het eten heel goed.
Sandra K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten, jammer van de vele graatjes. Perfect getimed met onze voorstelling in de lievekamp
Gertie H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Ons eerste bezoek aan de Bodega was zeer geslaagd!
Wij voelden ons meteen prettig in het restaurant.
De aandacht van het personeel gaf een aangenaam gevoel.
Het eten was heerlijk.
De verzorging was prima
en de uitleg over de gerechten en de dranken uitstekend.
Alleen de drankjes waren een beetje aan de prijzige kant.
Iris D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heerlijk mals vlees gegeten, maar mis wel een schaaltje salade bij het eten...dat zit bij de meeste restaurants er standaard bij, jammer. Verder alles gied
Freek V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Het eten was uitstekend, maar voor een glaasje huiswijn€ 6,- rekenen en een flesje water € 5,- vonden we wel erg extreem.
Dezorgmantel V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Prachtig restaurant. Vriendelijke bediening, prima eten, kortom echte aanrader
PHILY H.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
Heerlijke verrassende gerechten goed op smaak, bij hoofgerecht mag wat ons betreft wat meer groenten geserveerd worden.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Zeer smakelijke avond gehad!
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Prijs kwaliteit verhouding niet oké en de wijntjes zijn erg duur. Personeel is wel heel vriendelijk.
P. G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Prijs prestatie is ronduit slecht!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Gezien de prijs had ik op zijn minst wat meer groente verwacht. De wijn was gewoon prijzig.
Jackie V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Leuk menuutje met de AH actie waarvan alleen de steak tartare niet lekker was. Veel te grof gemaald en smaakloos. Het dessert was top.
Astrid P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Voortreffelijk gegeten! Zoals altijd is de kwaliteit en ambiance top! De speciale AH-actie bleek een mooi samengesteld menu met 2 keuzes en daarna een verrassend lekker dessert! Graag komen we nog eens!