Over het restaurant De Bodega

Wijnen, grill en tapasgerechten om uw vingers bij af te likken. De Bodega staat voor puur en eerlijk eten, mooi drinken en bourgondische gezelligheid. In ons restaurant komt het beste van het Middellandse Zeegebied samen, op uw bord en in uw glas! Beleef de Bodega.

Meer informatie over restaurant De Bodega

Ma t/m Zo 17:00 tot 00:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Catering

Jouw recensie over het restaurant De Bodega

Kimberley T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Erg vriendelijk personeel. de gerechten waren erg lekker. Wij hebben genoten van ons etentje en komen zeker nog eens terug.
Remco M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
heerlijke verse gerechten, ruime keuze tapas en hoofdgerechten, goede wijnkeuze en uitleg bij gerechten, verse kreeft!
Jacco V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het is een mooi restaurant qua uitstraling en inrichting, goede sfeer, fijne stoelen en lekker eten.
Gebruik gemaakt van AH actie.
Bram U.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Erg lekker gegeten met een mooie beleving. Service weet waar ze over praten en zorgen voor een goede beleving in de zaak. Er wordt met mooie natuurlijke producten gewerkt!
P.a. J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Erg lekker gegeten, zeer aardig personeel, goede uitleg van de gerechten. We komen zeker terug, ook zonder albert heyn bonnen..
Gaby B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Lekker gegeten, enorm lekkere zoete witte wijn! Jammer dat het personeel toen er bekenden zaten wat minder tijd had voor ons. Dit hebben wij in vorige bezoeken niet meegemaakt.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gisteravond was er een "Bijzonder Bodega" avond met het thema "Kreeft en Bubbels".
Geweldige tapas vooraf aangepast aan het thema. Het hoofdgerecht van kreeft met een salade van venkel, Granny Smith en een beetje gember en een kreeft gevuld met papaya en mango met zwarte peper. Na een kaasplank met prachtige kazen. Weer een top avond gehad!
J. W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
De mensen die ons verzorgd hebben, hebben ons echt verwend!!!!
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
In één woord: perfect. Zowel de gerechten als de bediening waren uitstekend. Je proefde de liefde van de chef voor de gerechten. De bediening was snel, goed maar vooral heel vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Weer een perfect verzorgde avond gehad. Perfecte gerechten, mooie wijnen (gewoon ook proeven en dan een keuze maken ), prettige bediening.
Direct weer gereserveerd voor de Bijzonder Bodega van 21-09!
Yolanda G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Geboekt via AH actie, en overweldigd door niveau, service en ambiance! Hier komen wij graag terug. Personeel is service gericht, weet waarover zij praten, goede kennis van de wijnen bijvoorbeeld en geven je werkelijk het gevoel er alles aan te willen doen om je een fijne avond te bezorgen. Dat is dan ook bijzonder goed gelukt. Opvallend is de akoestiek in deze gelegenheid. Er zaten toch veel mensen binnen en desondanks geen overlast van stemmen of schuivende stoelen over een harde vloer. Ik heb rustig met mijn partner kunnen praten. En last but not least: heerlijk gegeten.
Rian B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben weer lekker gegeten in een prettige sfeer ondanks het geluidsniveau van de kermis! Het personeel is zeer deskundig en vriendelijk zij doen er alles aan om je bezoek zo aangenaam mogelijk te maken.
agnes D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
TOP avond, heerlijk gegeten en genoten van de lekkere wijntjes, dankjewel!!
Hopelijk volgend jaar weer deelname aan de AH actie.
gertruud9 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een heerlijke avond gehad. Goede uitleg van gerechten. Prijs kwaliteit prima en vriendelijke medewerkers met goede kennis van gerechten en etiquette. Genoten.
Edith A.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Erg lekker gegeten en fijne bediening welke goed advies kunnen geven over bijpassende wijnen. Echt een aanrader waar wij iedere keer weer terug naar toe willen.
maaikexxx .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mooie opgemaakte gerechten en goede bijpassende wijnen. Wij waren er met het ah-menu. Normaal kost een 3 gangen+ soep als tussengerecht €42,50. Niet goedkoop maar wel hoge kwaliteit. Wat de Bodega zo bijzonder maakt is dat ze ham midden in de ruimte snijden, kaas pas bij de tafel afsnijden en bij vertrek hun huisgemaakte pepermunt, die ze met een bijtel klein maken, aanbieden. Kortom voor herhaling vatbaar!
RR514653-IENS .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Reservering stond niet in systeem van restaurant maar waren zeer welkom.
Menu was 4 gangen en voortreffelijk.
Bediening zeer correct.
jan-steven V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten en de bediening zijn top. Personeel is zeer vriendelijk. je moet wr wel de tijd voor nemen. Echt een aanrader en we gaan zeker nog eens terug
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de dranken pasten er perfect bij. De tapas van de Bijzonder Bodega waren voortreffelijk en er waren weer nieuwe tapas bij. Het eten afgesloten met het kaasplankje waar ook weer nieuwe kazen bij waren, erg lekker!
We kregen nog een rondleiding door de keuken, verbazingwekkend wat er allemaal uit zo'n kleine keuken kan komen, chapeau!
Op naar de volgende ontmoeting.
Chantal S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Een gezellige avond met een verassende kaart. voldoende aanbod voor vis-liefhebbers. Bijzonder vriendelijke bediening. Heerlijke wijnen. Casual chic inrichting. Parkeren in de buurt. Let op adres geeft niet helemaal de juiste ingang weer. Zeker voor herhaling vatbaar