De Bodega Eten en Drinken

Kleibergsestraat 4 4001 LE Tiel Nederland Kaart

Over het restaurant De Bodega Eten en Drinken

Het nieuwe eten en drinken ervaar je in dit gezellige restaurant. Alles staat in het teken van Spanje en de daarbij behorende sfeer en ambiance. Genieten met een hoofdletter want eten en drinken is op deze plek een ontdekking op zich. Smaak staat bovenaan. Laat je verrassen met bijzondere smaakvariaties door de tapas die hier wordt geserveerd. Onbeperkt tapas eten voor een vaste prijs waar je een hele avond mee door komt. Wel een lekker glas wijn erbij bestellen!

Meer informatie over restaurant De Bodega Eten en Drinken

Maandag t/m zondag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant De Bodega Eten en Drinken

Nico V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Gezellig avondje uit. Goed en vriendelijk personeel en eigenaar.
LLnks .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Alleen al om de heerlijk ongedwongen sfeer, Spaanse achtergrond muziek en bijpassende inrichting wil ik hier graag eens terug komen. Gelukkig wordt er rekening gehouden met bepaalde voorkeuren voor bijvoorbeeld vlees, vis en bepaalde groenten. De tapas zijn goed bereid en er is voldoende variatie. Bediening is er goed en er is geen moment geweest dat wij niets op de tafel hadden staan.
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
leuke zaak aardige jonge dame die bediende en goed haar best deed verder smakeloze Tapas jammer als ze zich een beetje meer zouden verdiepen en meer kruiden kan het wel wat worden de zaak leent zich er wel voor
Bastian P.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Op een vrijdagavond wezen eten bij Bodega Eten en Drinken in Tiel. Onbeperkt tapas. Leuk en klus restaurantje met sfeervolle verlichting en aankleding. Het welkom was zeer vriendelijk waarbij de gastvrouw ook oprecht blij was je als gast te ontvangen. Super!

Het eten zelf was van hoge kwaliteit waarbij er iedere ronde een aantal nieuwe hapjes op tafel kwamen. Leuke presentatie en als je iets graag nog een keer wilde hebben was dat geen probleem.

Dit restaurant verdient een dikke pluim als het gaat om bediening en kwaliteit van het eten. Echt een aanrader.
harryraa .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Vanavond heerlijk gegeten bij de bodega in tiel. We werden gastvrij ontvangen door de vlotte bediening. De zaak is opgesplitst in 2 gedeeltes. De voorkant met robuuste stoelen en een gezellige huiskamer sfeer. De achterkamer met meer "fiesta" kleuren en aankleding. Wij kozen voor het onbeperkt tapas. Dit houd in dat je elke ronde 2 gerechten per persoon besteld. De gerechten waren goed op smaak en de bediening doet er alles aan om er een gezellige avond van te maken. Aanraders zijn de koude gerechten als voorafje om daarna de ossenhaas en garnaaltjes in knoflok olie te bestellen. Er was een ruime keuze op de menu kaart. Kortom een heerlijk avondje genoten bij de bodega in tiel. Wij komen zeker terug