De Bock

Meer informatie over restaurant De Bock

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Roel W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Een heerlijke antipasti gegeten als voorgerecht. Dit is echt een aanrader! Vriendelijke bediening die snapt wat de wens is van de gast.
Luuk J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Afgelopen zondag (20-11) bij de Bock het maandmenu uitgeprobeerd. Na de soep een heerlijke zalmfilet gegeten met als toetje het huisgemaakte appeltaartje. Zeker een aanrader!
Sandrabas .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Ik ben vaker bij deze zaak geweest en het eten is eigenlijk altijd wel oké, niet speciaal. Echter moet je wel opletten of je krijgt wat je besteld. Zo had ik pasta met pijnboompitten en tomaat en deze zaten er niet in. De vorige keer had ik een medium biefstuk besteld en deze was veel te doorbakken. Vaak moet je wel erg lang wachten, omdat het personeel niet op de gasten gericht is. Ze staan vaak te kletsen met elkaar. Vandaag ze op dit feit gewezen en kregen wat gesnuif als dank. Ook werd ons 10 euro te veel gerekend.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Typisch eetcafe. Voor even een hapje prima maar meer dan dat ook niet.
Sate wel eens beter gehad. Tonijn was wel lekker alleen niet super warm.

Helaas was de bediening meer bezig met elkaar dan met de klant. Een extra drankje bestellen was dus lastig.
Eduard P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Lunch gebruikt bij De Bock- prijzen en eten redelijk- alleen ook hier weer, zodra je zit, wat wilt u drinken- je hebt de lunchkaart nog niet gezien- dus wat gaan we eten: een broodje kaas met een glas melk- een garnalencocktail of een broodje zalm met witte wijn of toch maar iets met vlees, doe maar een rode wijn of een biertje- vervelend- dan was de keuken nog niet open en we hebben ook nooit een kaart gezien met wat men überhaupt te drinken had- rare manier van doen! Uitsmijter was okay- Club sandwich(brood lekker)- maar veel te weinig smaak voor de rest. En waarom moet een Belgisch biertje toch steeds duurder worden? 4,50euro voor een flesje Westmalle..... Leuke zaak als je er een keer in de buurt bent- niet speciaal voor naar toe rijden.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Pretentieloze zaak met goede gerechten en prettige bediening. Om echt 'uit' te gaan eten moet u hier niet zijn, maar gewoon even een hapje ergens te eten is deze zaak zeer aan te bevelen.

Hou er wel rekening mee dat het een echt 'eetcafé' is. Dus de 'drinkers' en de 'eters' zitten door elkaar heen.

Schappelijke prijzen.
Richschen .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Lekker restaurant om met vrienden te gaan eten. Ik heb zelf gekozen voor het Maanmenu wat erg goed was. De varkenshaas was perfect gebakken! Onze ober Leon heeft de avond goed verzorgt! Ook een hele leuke plek om eens te borrelen.