De Bocht

Wernhoutseweg 119 4884 AT Wernhout Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Bocht

Anke R.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Vanavond gegeten met mijn vrouw. Zij varkens vlees en ik spareribs. Stokbrood met kruidenboter kregen we erbij maar die was zo hard dat deze niet te smeren was. Serveerster heeft de boter wel verwarmd ging toen wel beter.

Vlees van het varken was redelijk. Ik spareribs na zout op de frites te doen vloog de dop eraf gevolg al het zout op de frites en sla en gedeelte op spareribs.
Zelf beetje schoongemaakt . Ober , want de bediening bestond uit twee personen.keek ernaar en we vroegen om nieuwe frites want die was erg droog , kregen wel gelijk nieuw., ook kreeg ik nieuw bord gelukkig.Maar geen spareribs was trouwens maar een stuk. Ook geen excuses al begreep ik dat hun er niets aan konden doen. Ook daarna geen pardon en of we nog iets van het huis wilde drinken.
Groente was ook niet top. Erg jammer want wel gezellige ambiance .
Ondanks ongelukje met zout wat naar mijn mening weinig mee gedaan werd om dit voor mij beetje te verzachten was het eten echt niet geweldig en spareribs is toch op zijn mist anderhalf stuk.
Vindt het wel jammer want nogmaals ambiance is goed.
Voor mij de laatste keer helaas.
Michelvermeeren .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Heerlijk gegeten. De verwennerij voor 2 als voorgerecht is zeker een aanrader! Verder kun je goed proeven dat en slagers bloed stroomt in de aarderen van de eigenaar heerlijke vlees gerechten! Bediening is vriendelijk en gemoedelijk zoals je kunt verwachten in een dorp. Wij komen hier graag en zeker aan te raden!
Lauran G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
heerlijk gegeten. Vooraf had mijn tafelgenoot een carpaccio. Goed op smaak met fijne dressing. Zelf had ik de coquilles welke ook prima van smaak waren met een saus van gecarameliseerde balsamico. Als hoofdgerecht ging mijn tafelgenoot voor de tournedos. Omdat de eigenaar slagersbloed door de aderen heeft stromen was ook dit weer een prima stuk vlees. Zelf gekozen voor de gamba's in curry. Topgerecht! De chocolade ijstruffel met caramelsaus maakte mijn avond compleet. Echt een super restaurant waar wij vaker langs zullen gaan. Een aanwinst voor de gemeente Zundert.
Melanie V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Echt een aanrader! Enthousiast personeel, mooie aankleding en heerlijk eten! De spareribs waren bijzonder mals, toetje heerlijk en mijn voorgerecht, carpaccio was voortreffelijk. Een dikke 10! Goede prijs-kwaliteitsverhouding!!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2013
Ben hier met mijn vrouw wezen eten en moet zeggen dat de bediening redelijk is, maar je moet zelf om je drinken vragen.
vitello tonnato was redelijk en de soep van mijn vrouw was gewoon niet lekker.
Als hoofdgerecht had mijn vrouw de kreeft en die was taai en droog.
Ik had de spareribs en die waren bijzonder slecht bereid het leek olsof die zo uit de frituur kwamen.