De Blusser

Markt 29A 4112 JR Beusichem Nederland Kaart

Over het restaurant De Blusser

De rijke historie van Beusichem

Wil jij een avondje dineren in een voormalige paardenschuur die later ook nog dienst heeft gedaan als brandweerkazerne? Dan is er maar één bestemming; De Blusser in Beusichem. Nog niet voldoende historie? Werp dan nog een blik op de Romaanse kerktoren tegenover het restaurant. Door een brand is het bovenste deel verwoest, maar later is deze weer volledig in ere hersteld. Niet alleen een culinaire, maar ook een culturele belevenis dus bij De Blusser!

Meer informatie over restaurant De Blusser

Dinsdag t/m Zondag

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Jeannette A.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
We waren hier op de AH restaurantactie. Voldoende keuze in het menu en het eten is er heerlijk. Iets om te onthouden....
emdd .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Lekker gegeten met de ah actie. Ruime porties. Vriendelijke bediening en gemoedelijke sfeer.
Komen hier zeker snel weer terug.
PetersRhenen .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk en leuk betaalbaar gegeten met de AH restaurantactie.
Ook voor iemand met een allergie waren er voldoende mogelijkheden.
Zeer grote porties.
E-vanK .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lekker gegeten met ah actie. Wat aan de prijzige kant voor 3-gangen menu gezien de prijzen op de gewone menukaart. Portie voorgerecht ook wat kleiner dan zelfde gerecht dag ervoor als hapje besteld. Maar wel lekker en goede bediening. Ondanks grote groep die er ook was, toch op tijd eten gekregen van zeer vriendelijke bediening.
Oma Ria W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Geweest met 6 personen met een ah actie . Super goed vriendelijk personeel . Morgen gaan we weer goed bevallen . Heerlijke verschillende gerechten zowel voor als hoofd en na . Toppie
Oma Ria W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
vendervan .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
aandachtspuntjes: hoofdgerecht (in dit geval de zalm) was lauw. Friet mag wat minder hard gefrituurd zijn.
Bediening was hartelijk en attent. Menu keuze was perfect. Wij komen zeker terug!
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Bij de Blusser terechtgekomen via de AH-spaaractie. Voldoende keus, aardige en vlotte bediening, lekker eten, gezellige inrichting. Kortom een aanrader en we komen zeker nogmaals eten.
marjan.zondervan .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zeer vriendelijk en attent personeel. Het eten is zeer goed qua prijsverhouding. De locatie is leuk in het oude dorp van Beusichem. Een gezellige sfeer in deze gelegenheid. Zeer positief.
Carolien K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
We hebben er lekker gegeten en de service is uitstekend, kortom een geslaagde avond! Wij komen zeker bij De Blusser terug!
NicoTrudy B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben een vriend meegenomen om hier te gaan eten. Bij de reservering heb ik aangegeven in welk deel van het restaurant ik graag wilde zitten. En dat was prima geregeld. De salade die ik bestelde was van een andere samenstelling dan de vorige keer. Dat vond ik jammer. Hij was minder lekker. Maar daarom nog niet slecht. De heren hebben heerlijk gegeten.
a.vandevoort .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Prima restaurant in een klein dorpje. Gewoon gemoedelijk, sfeervol en een nette bediening. We waren er met de AH actie. Voldoende keuze van de kaart.
florissen .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Eenvoudig restaurant. Hartelijk ontvangst en vlotte bediening! Even smaakte prima en borden waren mooi opgemaakt. Porties ruim voldoende voor een gunstige prijs. Gingen met een voldaan gevoel naar huis!
Willemieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Goeie service ondanks dat het druk was. Kregen snel ons eten. Erg aardig personeel. In 1 woord : TOP!
joke K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We werden vriendelijk geholpen door het personeel en het eten kwam op tijd.
Zeker aan te bevelen bij andere bezoekers wij komen in ieder geval een keer terug
anneentinyvansoest .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Het menu gaf erg veel keuzemogelijkheden en we hebben alle vier herrlijk gegeten. We komen zeker nog eens terug.
NicoTrudy B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Vanavond gegeten is dit restaurant. Eigenlijk meer een eetcafé. Het bedienend personeel bestond uit 2 dames. Zij verstaan hun vak en zijn vriendelijk en attent. We hadden een kaart van de AH actie, hiervoor gold een aangepast menu. De keuze was goed, voor iedereen wat zou ik zo zeggen. De smaken waren prima, we hebben lekker gegeten en het was ruim voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Reservering was niet helemaal goed doorgekomen wat overigens onze fout was, maar dit is echt prima opgelost. Wij hebben alsnog heerlijk gegeten voor een heel nette prijs.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in de Blusser,het was redelijk bezet met zo'n 14 gasten .
De bediening was vriendelijk en correct.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Super gegeten bij De Blusser met de AH actie lekkere gerechten en vriendelijke bediening we komen er zeker terug
Goede keuze uit voor, hoofd en nagerecht