De Blusser

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant De Blusser

De rijke historie van Beusichem

Wil jij een avondje dineren in een voormalige paardenschuur die later ook nog dienst heeft gedaan als brandweerkazerne? Dan is er maar één bestemming; De Blusser in Beusichem. Nog niet voldoende historie? Werp dan nog een blik op de Romaanse kerktoren tegenover het restaurant. Door een brand is het bovenste deel verwoest, maar later is deze weer volledig in ere hersteld. Niet alleen een culinaire, maar ook een culturele belevenis dus bij De Blusser!

Meer informatie over restaurant De Blusser

Dinsdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Blusser

Chiel H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuke plaats om te eten met heerlijke menu,'s geen reuze kaart maar wel reuze lekker !
Vriendelijke bediening en een echt schappelijke prijs .

Chiel Hilbert.
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
IENS-menukaart bestaat uit een 3-gangenmenu waarbij gekozen kan worden uit meerdere gerechten per gang. Alleen is het aantal voorgerechten, hoofdgerechten en nagerechten nogal beperkt. Door de 50%-actie van IENS is de prijs-kwaliteitverhouding gunstig. Anders zou de prijs aan de hoge kant geweest zijn.
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gezellig restaurantje en het eten is gewoon goed en niets overdreven. Sympathieke bediening. Prijs/kwaliteit netjes! Zeker aan te bevelen!
Willy C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gebruikt gemaakt van de 50% kortingsactie, hiermee goed geprijsd, zelfs gunstig te noemen. Voor de volle prijs zijn er betere keuze mogelijkheden.
Coby L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
heerlijk gegeten met de kinderen, zeker voor herhaling vatbaar.
voor ons de eerste keer in Beusichem bij de Blusser, maar het was prima.
kinderen vonden het geweldig, moeten we vaker doen.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekkere gerechten, maar weinig keus. Gemoedelijk restaurant met vlotte bediening. Voldoende (gratis) parkeergelegenheid.
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Lekker gegeten en prima bediening. Waren met de AH-restaurant actie. De Blusser heeft de actie verlengd, dus we komen zeker terug, maar dat waren we toch al van plan!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekkere saté en hiefstukpuntjes. Paar biertjes en koffie na. Helemaal goed.
Super vriendelijke ontvangst en bediening. We gaan hier vaker komen.
marga.hoegee .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Wat meer keus in groente (er was alleen salade) zou wel mogen.
Aardige bediening. Gezellige rustige gelegenheid.
We komen zeker terug.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gezellig eetcafé. Prima gegeten. Een heerlijke saté en mijn vriendin ossehaaspuntjes. Lekkere biertjes erbij en daarna een koffie. En een compliment voor de bijzonder vriendelijke bediening.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Ik vind de prijs/kwaliteitverhouding erg slecht, eten is erg duur naar wat je krijgt, en dan bedoel ik niet de hoeveelheid maar de smaak en kwaliteit. Was erg veel geld kwijt waar ik kwalitatief weinig voor terug kreeg.
J.S.M. Z.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima restaurant, we konden snel terecht, het is een leuke locatie. Vriendelijke bediening en uitnodigend om nog eens te komen.
Isabel V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De laatste keer was alweer een tijdje geleden, maar we hebben weer lekker gegeten en gedronken!
Aanrader tournedos mm! We zaten op een ruime plaats en de service was weer buitengewoon.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten. De ontvangst was hartelijk en er heerst een ongedwongen sfeer. De bediening is heel vriendelijk en het eten was van heel goede kwaliteit. Gaan zeker nog een keer terug.
LE V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Supergoed restaurant en heel vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten, het personeel had alle tijd voor ons. We komen hier zeker nog eens terug, heel leuk was de verrassing dat 'De Blusser' de ah actie verlengt tot 22 december zodat met de spaarkaart nog eens gegeten kan worden. Super!!!
Sibo B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Weinig klanten ivm voetbal NL-elftal; bij vorig bezoek alles levendig.
Op tafel geen drankenkaart en geen peper en zoutstelletje.
Keuze-menu bood voldoende keuze.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
gezellig en sfeervol. Vriendelijke bediening
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Keuze op de kaart is niet heel groot maar voor iedere wat wils. Zowel voor, hoofd, als nagerechten was heerlijk. Wachttijd tussen voor en hoofdgerecht was wat lang maar het bleek dat ons bonnetje even kwijt was. Ter compensatie kregen we een drankje aangeboden. Netjes opgelost. We komen zeker nog eens terug
Henk K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Hier geweest via AH restaurantactie ,hiervoor hebben ze een mooie kaart waarvan je kiezen kunt. Kwaliteit is prima ,bediening vriendelijk
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het is altijd een heerlijkheid om bij De Blusser te eten. Gastvrij en goed eten. En Henk zijn verjaardagscadeau was super.