De Blusser

Markt 29A 4112 JR Beusichem Nederland Kaart

Over het restaurant De Blusser

De rijke historie van Beusichem

Wil jij een avondje dineren in een voormalige paardenschuur die later ook nog dienst heeft gedaan als brandweerkazerne? Dan is er maar één bestemming; De Blusser in Beusichem. Nog niet voldoende historie? Werp dan nog een blik op de Romaanse kerktoren tegenover het restaurant. Door een brand is het bovenste deel verwoest, maar later is deze weer volledig in ere hersteld. Niet alleen een culinaire, maar ook een culturele belevenis dus bij De Blusser!

Meer informatie over restaurant De Blusser

Dinsdag t/m Zondag

Jouw recensie over het restaurant De Blusser

Frans S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
gezellig en sfeervol zonder moderne poespas die je tegenwoordig overal tegen komt. Voor ons (76 jaar) zeker voor herhaling vatbaar.
cor W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
leuk klein restaurant in oude sfeer met mooi uitzicht op de kerk. lekker eten, vriendelijke bediening dit is voor herhaling vatbaar, we komen zeker nog een keer terug.
gmvanheyenoort .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten met lekkere amuse. Zeer hartelijke ontvangst en bediening.
Komen hier zeker nog eens terug,
George en Marion
John V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ontspannen Grandcafé in deze oude brandweerkazerne. Heerlijke Hazelino tussen de nagerechten
Machiel J.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
tournedos met een meerprijs is niet erg maar de tournedos was helemaal doorbakken leek wel rundvlees
de bediening was vriendelijk en correct
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Restaurant de Blusser is een zeer leuk en smakelijk restaurant , waarbij het niet uitmaakt of je wel/niet met AH-zegels komt. Er werd zelfs een amuse van het huis geserveerd. Hier kan voordelig goed eten. Bediening is uitstekend.
Ineke M.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Gezellig in binnentuin gegeten,vrij eenvoudige kaart maar lekker, prima prijs-kwaliteit verhouding.Gewoon een gezellig adres om een hapje buiten de deur te eten.
jessie D.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Gezellig terras aan de markt. Vooral de Jazz avonden zijn bij ons erg geliefd. De sfeer en het eten is altijd goed en het personeel weet altijd een lach op je gezicht te toveren. WIj hebben ons 20-jarig huwelijk hier gevierd in de aparte ruimte boven in het gebouw en dit was tot in de puntjes verzorgd. Bedankt iedereen!
Arja H.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Eten was erg goed en naar wens.

Vond het alleen jammer dat de afstand van een andere tafel 40cm verderop stond dus je kon zowel het eten van hun bord halen als de gesprekken meeluisteren.

Verder super vriendelijk personeel!
Lianne K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Bij binnenkomst duurde het lang voordat we voor het eerst iemand zagen. Vervolgens kwam er iemand van de bediening en kregen we een extra gerechtje voor het lange wachten. Het eten was prima. Maar ook tussen de gerechten door moesten we heel lang wachten.
AnkeBrandsma .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Wij waren met de bon van AH. Ze hadden daarvoor een speciaal menu. Lekker gegeten, aardige bediening. Leuke tent, aardig gelegen aan de Markt in Beusichem.
Ella68 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We hebben buiten gezeten. Het was allemaal heel verzorgd. We kregen nog een amuse en op verzoek kraanwater met ijs in een karaf. Prima
H.M.C. D.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Zeer aan te bevelen. Aan al onze wensen (zowel wat de tafel alsook de gerechten betreft) werd op een plezierige gastvrije wijze gehoor gegeven. We hadden met totaal 6 familieleden een paar erg aangename uren.
Tinie V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We werden vriendelijk ontvangen,de bediening was prima en we zaten lekker rustig.Voor herhaling vatbaar.
Nico D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Leuk restaurant, waar de bediening vlot en vriendelijk is. Jammer dat er geen warme groenten werden geserveerd. Bij tournados alleen klein beetje slablad met komkommer en tomaat!
verhoefcjm .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Al meerdere keren hier gegeten met de restaurantactie van de AH. Fijn dat er een aparte kaart voor de actie.
Heel gezellig, vriendelijk personeel.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten. Mijn partner had een reuzen sateh, was ook inderdaad een reuzen portie. Ik had een botermalse tournedos met champignons was perfekt. Beiden mooi opgediend. Ook de voorgerechten waren heel erg lekker. toetjes waten ook voortreffelijk. Bovendien gezellige en vlotte bediening. Een super gezellige en smakelijke afsluiting van de week. Wij komen gauw terug.
c.g V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het restaurant ziet er erg netjes en vriendelijk uit. Ook is er een leuk terras.
De kwaliteit van het eten was goed en de medewekers zijn reuze attent en gastvrij.
johan S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Sober
N O.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het eten was heerlijk het voorgerecht was ee wrap en de zalm erin was goed, De sate en de pindasaus smaakte heerlijk en het nagerecht was buitengewoon. Aardige bediening. Alleen de prijs klopte niet met wat erop de site staat, dat was het dubbele.