De Blusser

Markt 29A 4112 JR Beusichem Nederland Kaart

Over het restaurant De Blusser

De rijke historie van Beusichem

Wil jij een avondje dineren in een voormalige paardenschuur die later ook nog dienst heeft gedaan als brandweerkazerne? Dan is er maar één bestemming; De Blusser in Beusichem. Nog niet voldoende historie? Werp dan nog een blik op de Romaanse kerktoren tegenover het restaurant. Door een brand is het bovenste deel verwoest, maar later is deze weer volledig in ere hersteld. Niet alleen een culinaire, maar ook een culturele belevenis dus bij De Blusser!

Meer informatie over restaurant De Blusser

Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
a.vandevoort .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
florissen .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Eenvoudig restaurant. Hartelijk ontvangst en vlotte bediening! Even smaakte prima en borden waren mooi opgemaakt. Porties ruim voldoende voor een gunstige prijs. Gingen met een voldaan gevoel naar huis!
Willemieke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Goeie service ondanks dat het druk was. Kregen snel ons eten. Erg aardig personeel. In 1 woord : TOP!
anneentinyvansoest .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
We werden zeer vriendelijk ontvangen. Het menu gaf erg veel keuzemogelijkheden en we hebben alle vier herrlijk gegeten. We komen zeker nog eens terug.
NicoTrudy B.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Vanavond gegeten is dit restaurant. Eigenlijk meer een eetcafé. Het bedienend personeel bestond uit 2 dames. Zij verstaan hun vak en zijn vriendelijk en attent. We hadden een kaart van de AH actie, hiervoor gold een aangepast menu. De keuze was goed, voor iedereen wat zou ik zo zeggen. De smaken waren prima, we hebben lekker gegeten en het was ruim voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Reservering was niet helemaal goed doorgekomen wat overigens onze fout was, maar dit is echt prima opgelost. Wij hebben alsnog heerlijk gegeten voor een heel nette prijs.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in de Blusser,het was redelijk bezet met zo'n 14 gasten .
De bediening was vriendelijk en correct.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Super gegeten bij De Blusser met de AH actie lekkere gerechten en vriendelijke bediening we komen er zeker terug
Goede keuze uit voor, hoofd en nagerecht
k.martens35 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Het duurde erg lang voordat we de gerechten kregen. En we waren met 7 mensen en dan zetten ze een paar erg kleine bakjes friet en salade neer. Je kon wel onbeperkt bij bestellen, maar het is handiger als je met zoveel mensen bent wat grotere schalen neer te zetten. Maar het eten vonden we allemaal wel heel lekker.
Corrie V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Voortreffelijk gegeten, wij maakten gebruik van de AH kaart en men had een buitengewoon heerlijk menu samengesteld. Voor herhaling vatbaar. Bovendien een gezellige bediening. Kortom we hebben een heel plezierige avond beleefd. Complimenten voor de Blusser en tot gauw.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Eenvoudig maar goed, erg vriendelijke bediening. Aanrader als je niet luxe uit eten wilt maar wel goed en lekker wilt eten
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten, ruime keuze, gezellige inrichting, vriendelijk personeel, prima bediening. Kortom : voor herhaling vatbaar. We gaan zeker weten nogmaals uit eten bij De Blusser.Een aanrader.
Berta M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Erg vriendelijk personeel, heel gastvrij.
Zeker een aanrader om nog eens naar toe te gaan. Top
Leeuw123 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eenvoudige gerechten maar goede kwaliteit. Klein beetje sla voor 4 personen, verder geen (warme groenten) dat vonden we jammer.
p.henzen3 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gezellig, zeer attent voor de gast, heerlijk gegeten met mijn partner, we komen zeer zeker terug.
De bediening was zeer attent, het eten ruim voldoende, en patat en salade mag je onbeperkt bijbestellen.
Verrukkelijk toetje het "Betuws appelpuntje" wel veel als je al gegeten hebt,maar zeker de moeite waard.
Hanna R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Via de AH bonnen terecht gekomen bij de Blusser. Een gezellig eetcafé op een mooie locatie. Het eten was goed, tempo was perfect en de sfeer gezellig. Op een dinsdag wel wat leger, maar dat mocht de pret niet druk. De wijn bovenmatig goed :-)
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vriendelijke en adequate bediening! Leuke ongedwongen sfeer, die past bij een eetcafé in een klein dorp in een voormalige brandweerkazerne! Bovenal lekker eten tegen een goede prijs (AH actie: 2e 3-gangenmenu gratis!).
Colinda V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten bij e Blusser met vrienden met de AH spaarkaart. Keus genoeg van de "speciale" AH kaart. We hebben er heerlijk gegeten zeker voor herhaling vatbaar.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Voor de eerste keer gegeten in restaurant De Blusser. Gezellige sfeer, leuk ingericht, vriendelijke en vlotte bediening. Het eten was uitstekend, flinke porties. Zowel de ossehaaspuntjes als de schnitzel waren heerlijk mals en werden goed warm opgediend. Ook het voorgerecht (carpacchio) en het nagerecht (appelpunt met slagroom en vanille-ijs) waren royaal en smaakten heerlijk. Voldoende keuze en goed advies voor glutenvrije gerechten. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Voor herhaling vatbaar!
f.van.gelder5 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten was goed wel heel veel. We hadden pech tot tweemaal toe ons vergeteten, we kregen daar voor ieder een gratis glas wijn en excuus keurig opgeloost.