De Blusser

Markt 29A 4112 JR Beusichem Nederland Kaart

Over het restaurant De Blusser

De rijke historie van Beusichem

Wil jij een avondje dineren in een voormalige paardenschuur die later ook nog dienst heeft gedaan als brandweerkazerne? Dan is er maar één bestemming; De Blusser in Beusichem. Nog niet voldoende historie? Werp dan nog een blik op de Romaanse kerktoren tegenover het restaurant. Door een brand is het bovenste deel verwoest, maar later is deze weer volledig in ere hersteld. Niet alleen een culinaire, maar ook een culturele belevenis dus bij De Blusser!

Meer informatie over restaurant De Blusser

Dinsdag t/m Zondag

c.g V.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Het restaurant ziet er erg netjes en vriendelijk uit. Ook is er een leuk terras.
De kwaliteit van het eten was goed en de medewekers zijn reuze attent en gastvrij.
johan S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Sober
N O.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Het eten was heerlijk het voorgerecht was ee wrap en de zalm erin was goed, De sate en de pindasaus smaakte heerlijk en het nagerecht was buitengewoon. Aardige bediening. Alleen de prijs klopte niet met wat erop de site staat, dat was het dubbele.
Marietje O.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Vriendelijk personeel eten was. erg lekker komen nog zeker terug niet lang hoeven te. wachten personeel niet opdringerig
Marlieslanghorst .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gezellige sfeer en heerlijk gegeten. De ontvangst was hartelijk, en er werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.
wilmerink .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Restaurant is ook een muzieklokaal. Toneellichten en grote luidsprekers.
Hadden wij geen last van waren niet in bedrijf.
Bediening was correct en je kon met ze lachen.
Aanrader
Geertje H.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Woensdagavond buiten kunnen eten, de bediening erg vriendelijk , een voorafje van het huis, lekker.
Het diner was heerlijk, hebben genoten van alles.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Erg vriendelijk personeel. De schnitzels hadden wat malser kunnen zijn.
Reuze leuk om in de tuin te eten. Wij hadden de AH-kaart en daarop is genoeg keuze!!!
Yvonne M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Heerlijk gegeten.goede ontvangst,bediening was best jong maar vriendelijk.
Ook wij waren hier met ah actie.zeker een aanrader
ImhofB .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Vriendelijk meisje. lekker AH keuzemenu. met bijbetaling ribeye vooraf. echt voortreffelijk! hoofdgerecht kipfilet gevuld was heerlijk en nagerecht schuimhazelnoottaart was mierzoet, maar dat is ook wat je ervan verwacht. Ik vind dat erg lekker! Mijn man had kaasplankje met bijbetaling en dat was ook lekker. kortom geslaagd AH Iensbon avondje voor niet te veel geld in een gezellig grandcafé.
Terence1950 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Leuke bediening, soep zeer matig wel met lekker warm brood,hoofdgerecht goed maar helaas weer zonder groenten, wel salade.
9ria0 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
De dames in de bediening, waren heel erg vriendelijk.
Het is een gezellig buiten terras.
Wij hebben er heerlijk gegeten.
Marleen N.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Met de AH bon hier gegeten. We kregen een tafeltje in de achtertuin. Prima vertoeven daar! Bediening vriendelijk en correct. Het eten over het algemeen was matig tot voldoende... beetje café food. Gewoon niks bijzonders. Sfeer was goed. Als er meer aandacht/smaak/originaliteit gegeven zou worden aan het eten zou ik nog eens terug komen. Nu niet. Maar door de korting van de bon prima avond gehad!
Evert T.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
We hebben buiten in de tuin gegeten. Buiten het menu om werd ons een amuse aangeboden van de zaak, dit komt erg gastvrij over. Mijn partner en ik hebben beide tegen een kleine bijbetaling iets gekozen van de hoofdgerechten. Hier hadden we geen van beide spijt van. Zowel de garnalen als tournedos waren uitstekend klaargemaakt. Het menu gaf voldoende keuzemogelijkheid. Prettig was ook dat bij de nagerechten ook koffie met lekkernijen stonden. Niet iedereen heeft behoefte aan een nagerecht. Op de tafels in de tuin stond géén peper en zout. Deze keer was er één 3 gangen menu gratis, maar ook als we dat niet hadden gehad, was de prijs / kwaliteit verhouding goed geweest. De Blusser is beslist aan te raden.
Jeannette A.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
We waren hier op de AH restaurantactie. Voldoende keuze in het menu en het eten is er heerlijk. Iets om te onthouden....
emdd .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Lekker gegeten met de ah actie. Ruime porties. Vriendelijke bediening en gemoedelijke sfeer.
Komen hier zeker snel weer terug.
PetersRhenen .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heerlijk en leuk betaalbaar gegeten met de AH restaurantactie.
Ook voor iemand met een allergie waren er voldoende mogelijkheden.
Zeer grote porties.
E-vanK .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lekker gegeten met ah actie. Wat aan de prijzige kant voor 3-gangen menu gezien de prijzen op de gewone menukaart. Portie voorgerecht ook wat kleiner dan zelfde gerecht dag ervoor als hapje besteld. Maar wel lekker en goede bediening. Ondanks grote groep die er ook was, toch op tijd eten gekregen van zeer vriendelijke bediening.
Oma Ria W.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Geweest met 6 personen met een ah actie . Super goed vriendelijk personeel . Morgen gaan we weer goed bevallen . Heerlijke verschillende gerechten zowel voor als hoofd en na . Toppie
Oma Ria W.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017