De Blusser

Markt 29A 4112 JR Beusichem Nederland Kaart

Over restaurant De Blusser

De rijke historie van Beusichem

Wil jij een avondje dineren in een voormalige paardenschuur die later ook nog dienst heeft gedaan als brandweerkazerne? Dan is er maar één bestemming; De Blusser in Beusichem. Nog niet voldoende historie? Werp dan nog een blik op de Romaanse kerktoren tegenover het restaurant. Door een brand is het bovenste deel verwoest, maar later is deze weer volledig in ere hersteld. Niet alleen een culinaire, maar ook een culturele belevenis dus bij De Blusser!

Meer informatie over restaurant De Blusser

Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Yvon V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk gegeten, ruime keuze, gezellige inrichting, vriendelijk personeel, prima bediening. Kortom : voor herhaling vatbaar. We gaan zeker weten nogmaals uit eten bij De Blusser.Een aanrader.
Berta M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Erg vriendelijk personeel, heel gastvrij.
Zeker een aanrader om nog eens naar toe te gaan. Top
Leeuw123 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Eenvoudige gerechten maar goede kwaliteit. Klein beetje sla voor 4 personen, verder geen (warme groenten) dat vonden we jammer.
P.henzen3 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Gezellig, zeer attent voor de gast, heerlijk gegeten met mijn partner, we komen zeer zeker terug.
De bediening was zeer attent, het eten ruim voldoende, en patat en salade mag je onbeperkt bijbestellen.
Verrukkelijk toetje het "Betuws appelpuntje" wel veel als je al gegeten hebt,maar zeker de moeite waard.
Hanna R.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Via de AH bonnen terecht gekomen bij de Blusser. Een gezellig eetcafé op een mooie locatie. Het eten was goed, tempo was perfect en de sfeer gezellig. Op een dinsdag wel wat leger, maar dat mocht de pret niet druk. De wijn bovenmatig goed :-)
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Vriendelijke en adequate bediening! Leuke ongedwongen sfeer, die past bij een eetcafé in een klein dorp in een voormalige brandweerkazerne! Bovenal lekker eten tegen een goede prijs (AH actie: 2e 3-gangenmenu gratis!).
Colinda V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Lekker gegeten bij e Blusser met vrienden met de AH spaarkaart. Keus genoeg van de "speciale" AH kaart. We hebben er heerlijk gegeten zeker voor herhaling vatbaar.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Voor de eerste keer gegeten in restaurant De Blusser. Gezellige sfeer, leuk ingericht, vriendelijke en vlotte bediening. Het eten was uitstekend, flinke porties. Zowel de ossehaaspuntjes als de schnitzel waren heerlijk mals en werden goed warm opgediend. Ook het voorgerecht (carpacchio) en het nagerecht (appelpunt met slagroom en vanille-ijs) waren royaal en smaakten heerlijk. Voldoende keuze en goed advies voor glutenvrije gerechten. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Voor herhaling vatbaar!
F.van.gelder5 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Het eten was goed wel heel veel. We hadden pech tot tweemaal toe ons vergeteten, we kregen daar voor ieder een gratis glas wijn en excuus keurig opgeloost.
M. D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Het restaurant ziet er gezellig uit, de bediening is goed. Wij gingen van de AH-spaarkaarten eten met 5, dit was een tegenvaller. Er was een speciale AH-kaart, de keuze werd daardoor beperkt. Het voorgerecht was goed, echter het hoofdgerecht viel erg tegen. Alle gerechten leken teveel gegaard en de 2 ieniminie bakjes sla waren lang niet voldoende voor 5 personen. Erg jammer, gemiste kans voor de Blusser.
Verhoefcjm .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Eenvoudig, echt een eetcafé, erg gezellig, prima bediening. Eten was goed. Fijn dat er een aparte kaart was voor het 3 gangenmenu. Keus uit 3 a 4 gerechten per gang, voor ieder wat wils.
Isl_balk .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Ambiance en tuin heel gezellig en personeel bijzonder vriendelijk. Met (4pers) een
3 gangen menu genomen. Goede stukken vlees, heerlijke saus en super lekkere deserts!
Kortom, echt genoten en dus een absolute aanrader. Wij gaan zeker terug!!
Rian44 K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben hier gegeten met de AH restaurant actie. ze hadden een speciale kaart gemaakt voor deze actie. Het eten was heerlijk en we zaten fijn in de achtertuin. Gelukkig stond daar een grote parasol want het begon te regenen. maar iedereen van het terras kon een plekje onder de parasol vinden.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Vriendelijke en attente bediening. Uitgebreide keuze voor het AH restaurantmenu. Schnitzel smaakte uitstekend, maar had van mij iets minder in het vet gebakken mogen worden. Dit gold ook voor de gamba's, die mijn vrouw besteld had. Maar toch goede prijs/kwaliteit verhouding.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Lekker gegeten met de AH restaurantactie bij de Blusser. We hebben heerlijk gezeten in de achtertuin met een speciaal biertje.
Narva .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Fantastisch restaurant! Heerlijke garnalen, huisgemaakte kippensoep , ossenhaas echt voortreffelijk . Bediening echt super. Werd zelfs gevraagd of we tussen hoofdgerecht en desert wilden pauzeren of niet. Daar komen we graag terug, ook zonder de AH aktie. Na afloop kun je ook nog gezellig aan de bar wat nagenieten. Larissa, je doet het geweldig. Compliment.
Hilda V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Gezellige ambiance, personeel was vriendelijk en prima bediening. Opmaak van eten was ruim voldoende, en hoeveelheid was goed te noemen.
Sander-en-Elisa .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Het eten was gewoonweg heerlijk! De zelfgemaakte kippensoep is hier een voorbeeld van. Het gebouw lijkt misschien wat oud, maar dat doet de sfeer ten goede.
Carolavanrooijen .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijk gegeten met het gezin Vooral het voor en nagerecht smaaktte prima.Bediening was zeer vriendelijk en vlot. Een gezellig avondje uit.
Missblondiiy .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het was erg lekker eten, je kreeg ook flinke borden. Eten werd niet te snel achter elkaar gereserveerd. Vriendelijk en goed personeel! Wij gaan hier zeker nog een keer eten!