De Bloemkool

Wouwsestraatweg 146 4623 AS Bergen op Zoom Nederland Kaart

Over het restaurant De Bloemkool

De charme van de herberg

Bij dit geliefde seizoens- en specialiteitenrestaurant is het altijd Bourgondisch genieten! Het witte pand is van oorsprong een Brabantse herberg, met krukken om de tapkast. Alles wordt hier zelf gemaakt met producten uit de omgeving. Doe daar nog een vakkundig bevoorraadde wijnkelder bij en je avondje uit is compleet.

Meer informatie over restaurant De Bloemkool

Dinsdag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant De Bloemkool

anja en Leo D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Altijd ontspannen,en verzekerd van goed eten!
dick W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gezellig knus restaurant ,heerlijke gerechten met zorg bereid en met zorg en aandacht geserveerd op het bord. Fijne bediening met aandacht voor de klant en de juiste timing.
J. S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heel tevreden
Inekw W.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk eten. Vlotte bediening.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gemoedelijke en rustige sfeer, goede attente bediening.
Eten en drinken smaakte overheerlijk, genoeg tijd tussen de gangen zodat het gegeten gerecht even kan zakken.
Misschien geen a-locatie maar eenmaal binnen ziet het er mooi uit.
Na 3 uur daar gezeten te hebben zaten we niet tjokvol maar ook niet dat we nog naar de frietboer op de hoek moesten wegens trek.
Annemiek R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Beijzonder vriendelijk en persoonlijk.Duidelijke uitleg van de gerechten
Jacques H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
In februari waren wij er ook maar toen vonden we de kaart veel uitgebreiden en het eten was heel mooi opgemaakt op de borden ,dat was nu wat minder exclusief . Zaten ook wel graten in de doradofilets.
Toch hebben we gezellig zitten eten hoor
Marinus K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Keurig vriendelijke en nette bediening!
miranda V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Werden goed en snel geholpen, het eten was heerlijk
Corne V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk verrassingsmeu gegeten met bijpassende wijnen. Jammer dat de duif van het tussengerecht iets te lang was doorgegaard, had was meer rose mogen zijn.
nel Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het.restaurant is een aanrader.alleen reserveer nóóit via deze site maar alleen bij het restaurant zelf. Rede hiervan is dat er heel veel gasten en regelmatig niet als gereserveerd te boek staan .dus grote kans dat je geen plek hebt! !
J. S.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heel tevreden
01annelies .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Gisteren hebben wij bij de Bloemkool gegeten. Na een lange wandeling in de buurt van Bergen op Zoom hebben we gebeld en konden direct aanschuiven, onze twee honden mochten mee.

We hebben alle 3 gekozen voor het Wouwseweg keuzemenu. Vooraf meloen met zalige ham, die duidelijk vers was gesneden. 1 had de salade en die was ook smakelijk.
Als hoofdgerecht 2x de sliptong en 1x de procureur steak. Je kreeg 2 sliptongetjes die precies goed waren gebakken. De steak was eveneens lekker. Erbij friet geserveerd met mayonaise. De gemengde sla was helaas wat overvloedig besprenkeld met (balsamico?)azijn.

Als toetje een dame blanche, geen saaie coupe. Nee, een opgemaakt bord met warme chocolade, een karamelcracker en bijpassende koekkruimels.

Inclusief drankjes waren we voor 3 personen slechts €80 inclusief fooi. Zelden zo lekker gegeten voor zo'n uitzonderlijk lage prijs. Echt een aanrader!
anja en Leo D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Wij kennen het restaurant "in de Bloemkool" al heel erg lang en het was altijd prima.
Wij hebben er nu weer voortreffelijk gegeten in een ongedwongen sfeer precies zoals wij van hen gewend zijn
Goede en heel vriendelijke bediening, niet te snel,
Maar ook niet te langzaam en .....een paar geweldige mensen in de keuken
Kortom " heel goed"
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Fijne, smaakvolle gerechten voor een zeer redelijke prijs. We kwamen in de hoop, dat de Bergse ansjovis reeds beschikbaar zou zijn. Die was helaas nog niet gearriveerd. We komen daarom binnenkort zeker terug. Vriendelijke bediening.
Hanna1948 V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
we hebben heerlijk gegeten. Ambiance is perfect, personeel zeer attent en alert. We hadden het verrassingsmenu, en dat was een goede keus. Een klein minpuntje: het kaasplankje was wat karig: niet het aantal soorten, maar wel de hoeveelheden. Verder niets dan lof.
Kees M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Eten was goed. Bediening vriendelijk en entourage ok. Wat tegenviel bij het opmaken van de rekening was de zeer hoge prijs van de huiswijn en drankjes. Niet in verhouding met prijzen eten.
Manuela R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
2e Kerstdag gegeten. Warm welkom, sfeervol aangekleed. Menu van te voren doorgegeven, amuse van falafel welke heerlijk was. Voorgerecht forse portie, soep was fantastisch evenals de herten rug met schenkel. Absoluut aan te raden.
Stropielekker .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Qua prijs/kwaliteit is het eten wel in orde. Verwacht niet te veel, want dit hoef je ook niet te betalen. De porties zijn over het algemeen vrij groot, dus voor niet te veel eet je lekker je buikje vol. De service/bediening zal vast hard hun best doen, maar het resultaat is er niet echt bijzonder. Over de rest kan ik beter maar kort zijn, de situatie bij de wc's was dramatisch. Wc's die overliepen, dan even aantrekken en verder niets aan doen. Het resultaat hiervan, als je naar de wc moest was je direct misselijk, niet echt fijn als je lekker een hapje wilt eten.
mvalk .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Het restaurant heeft bij binnenkomst een gezellige sfeer.Personeel zeer vriendelijk en attent.
Het menu kent een prima variatie en heeft mij dan ook verrast.
Duidelijk en kok met passie voor zijn vak.
Prijs en kwaliteit is goed dus kom zeker terug.