De Bles

Doctor van Noortstraat 154 2266 HC Leidschendam Nederland Kaart

Over het restaurant De Bles

De menukaart is gevarieerd en bevat voor iedereen wel passende gerechten, zo kun je kiezen uit een complete Blesschotel, een pastagerecht of een luxe à la carte diner of kiezen voor een proeverij met uw tafelgenoten. Ook kan onze keuken goed overweg met glutenallergieën en lactose-intollerantie. Naast de kaart kun je hier elke dag 'eten wat de pot schaft'. Er heerst een hippe Scandinavisch sfeer met veel hout, planten en licht. Kinderen zijn welkom en vermaken zich in de kinderspeelhoek! De brasserie heeft een aparte brasseriebar waar u desgewenst voor- of achteraf nog even met uw gezelschap een drankje kunt drinken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant De Bles

op 5 minuten lopen van de aan de route (Leiden Centraal - Zoetermeer (en vise versa)) gelegen bushalte Stompwijk
  • : Eigen parkeerplaats voor enkele auto's. Gratis parkeren in de omgeving

Onze keuken is dagelijks, 7 dagen in de week, van 10 tot 22 uur geopend

• Diners Club , MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Bles

Sari L.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Onze reservering via Iens was niet opgemerkt door de Bles. Er was heel weinig klandizie dus plaats genoeg. Het vispotje van 3 soorten vis bestond alleen uit zalm en de prijs kwaliteit was niet in orde. Absoluut niet voor herhaling vatbaar. Restaurant/Brasserie stoppen en zich uitsluitend gaan toeleggen op feesten en partijen.
Beste Mw Leune,
Het zit ons dwars dat u zo'n slechte ervaring bij De Bles gehad heeft. Klaarblijkelijk hebben we het helemaal verprutst bij uw bezoek vorige maand. Daar baal ik van en daar bied ik u mijn excuses voor aan.
Helaas blijkt Iens niet goed te werken voor ons want we ontvangen vele gasten, maar krijgen slechts sporadisch een reservering via Iens waardoor dat niet in ons 'systeem' zit. Mede door uw reactie heb ik zojuist het abonnement opgezegd omdat we nu inderdaad reserveringen missen. Dan kunnen gasten ons beter even bellen of zo binnenlopen.
Nog belangrijker is dat u ontevreden bent over de prijs/kwaliteit van het eten. U geeft aan in uw recensie nooit meer terug te keren. Dat kan ik me voorstellen bij uw teleurstellende ervaring. Desondanks zou ik u willen aanbieden om ons nog een kans te geven waarbij we u twee hoofdgerechten naar keuze aanbieden.
U geeft aan de inrichting en sfeer ook slecht te beoordelen. Dat is een kwestie van smaak, want daar krijgen we juist veel complimenten over.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Alles was prima naar wens.
We hebben heerlijk gegeten!
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Gezellig, lekker, echt een top avond! De sfeer was erg goed en het was gezellig druk. De bediening was erg vriendelijk en spontaan. Een keer een drankje vergeten, maar direct goed opgelost. Een aanrader!
Erwin M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Voor het eerst in brasserie de Bles geweest, op een maandagavond.
Eenvoudige kaart, met voldoende keus.
Het reserveren voor 3 personen was blijkbaar niet interessant, want daar kreeg ik geen reactie op. Op de kaart staan normale gerechten en een kleine variant, voor de kleine eters. De de Blesburger is groot, en lekker met van alles erop. Varkenshaas is prima, net als de spareribs. Sfeer is modern, menukaart is je placemet. Grappig is het ledlampje voor de gezelligheid, als je die omdraait wordt die rood en roep je eigenlijk de bediening. Je hoeft niet een serveerster te wenken. De bediening is vriendelijk. Al met al leuk en lekker om daar te eten.
berta K.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten en genoten in
de brasserie

We komen zeker nog eens terug .
Ook was het heerlijk warm waardoor het gelijk aangenaam was .

hhenk .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Leuk op het terras geluncht, Maar helaas wat een topper volgens de kaart moet zijn, was een tegenvaller: een gehakt brood(je), van minimale grootte en keihard. Mijn vrouw 2 kleine broodjes (ook hard) en minimaal belegd. De bij behorende sla niet even aangemaakt.
Mooie ambiance, maar nu het eten nog.
Dit was voorlopig voor het laatst.
Simone1980 V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk gegeten in de brasserie. Erg sfeervolle inrichting en een heerlijk terras.
Een aanwinst op deze prachtige locatie!
Alberto22 .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Na een flinke verbouwing is er een mooie en gezellige brasserie ontstaan. De keuzemogelijkheden van de menukaart zijn wel beperkt. De gerechten staan inderdaad op eetcafe niveau (=brasserie) en zijn stevig geprijsd voor wat er op je bordje komt te liggen. Een paar missertjes: mijn vrouw had de zalmfilet (lekker!) met een sausje. Die saus loopt door de patatjes en de salade, aangezien alles op één bord wordt uitgeserveerd. Serveer de salade (is rauwkostsalade) en patat in aparte schaaltjes zou ik zeggen. Dit draagt ook positief bij aan het "lekker uit eten" gevoel en maakt het geheel wat "verfijnder". De rode huiswijn vonden wij geen topper, helaas. Bediening maakte een missertje door een verkeerd voorgerecht te brengen, kan gebeuren. Wel vriendelijk en al met al een positieve ervaring om hier eens gegeten te hebben.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Vanavond weer lekker gegeten bij Brasserie de Bles. Een leuke speelkelder voor kleine kinderen met glijbaan, speelgoed enz. De kinderen lekker spelen en ondertussen kunnen wij lekker eten voor voor een redelijke prijs.