De Blauwe Pauw

Onze Lieve Vrouwe Ter Duinenlaan 199 4641 RM Ossendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Blauwe Pauw

Culinaire parel tegen de Belgische grens

Ossendrecht, wie kent het niet? Toch is er een heel goede reden om dit plaatsje een keer te bezoeken, en wel: Restaurant De Blauwe Pauw. In een prachtig authentiek gebouw geniet je hier van de pure smaken die door de chef op tafel worden getoverd. Hier kun je absoluut spreken van culinaire klasse. Maak een mooie fiets- of wandeltocht door de omgeving en strijk neer voor een heerlijke lunch of uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant De Blauwe Pauw

- Ontbijt 06:30 - 10:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Genoten van een smakelijk diner op het rustig gelegen en gezellige terras van De Blauwe Pauw. Vriendelijke bediening. Er werd rekening gehouden met het feit dat we iets te vieren hadden; we mochten zelf de tijd tussen de gerechten aangeven. Top!
jan S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We waren hier voor de eerste keer, en vonden het zeker voor herhaling vatbaar.
we maakten gebruikbaar van de actie van AH, waardoor het geheel nog aantrekkelijker werd.
wel denken dat wel een goede keuze hebben gemaakt.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ben er voor Het A.H. menu geweest en het was zalig.
Weer heel iets anders dan de vorige keer. Was tot de laatste tafel bezet.
Geen geluid overlast, zalig. Wel bedrijvigheid maar was fijn te zien.
corinadg .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Steeds een vriendelijke bediening en een heerlijk terras om op te zitten. Echt ontspannend! Ook met onze kinderen een heel fijne locatie door de mooie, veilige speeltuin. Eten steeds prima.
Janny N.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Vanwege het heerlijke weer op 2e pinksterdag buiten op het sfeervolle terras met voldoende privacy genoten van onze 3-gangen lunch. Vriendelijk en attent personeel.
michelenannemarie .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
We waren met 4 personen, met de AH actie. Je kon kiezen tussen varkenshaas of zalm. De prijs van het menu was € 37.50. Het personeel was vriendelijk en professioneel. We hadden aangegeven dat we alle tijd hadden, dus werd er tussen de gangen door telkens gevraagd of het gerecht al door mocht komen. Het eten was heerlijk, dus al met al een geslaagde avond.
Riet N.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De bediening was goed en het eten was lekker. Jammer van de kleine vliegjes in het restaurant.
Voor herhaling vatbaar en gaan daar vast nog meerdere keren eten.
Louis R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Kwalitatief kan het eten beter. De ontvangst en sfeer is prima. De rechthoekige tafels zijn in verhouding tot de rest niet passend.
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Super lekker gegeten.
Hele fijne bediening en genoeg tijd tussen de gangen.
Echte aanrader.
Ga er zeker nog eens eten!!
Chantal M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten. Het personeel wat daar helpt ook super vriendelijk. En natuurlijk een prachtige omgeving. Wij komen zeker terug!!
peterbarbe B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten was echt beneden alle pijl, vorige maal was het zo goed en nu... nee, eigenlijk een schande
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Onervaren personeel.. .. helpt elkaar niet.daardoor steeds meer dan een uur moeten wachten tussen de verschillende gerechten.. onze serveerster was opeens half uur afweging .. wordt niet opgevangen door haar collega's
restaurant was slechts 1/3 gevuld.. na klagen, kwamen volgende rondes zo snel dat de oude borden nog op tafel stonden..de foute rekening werd snel gecorrigeerd ..
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
De bediening en het diner was goed verzorgd en konden op ons gemak genieten van onze maaltijd. Is voor herhaling vatbaar.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Fijn restaurant,gezellig, snelle en goede bediening,vraagt naar de wensen van de klant wat betreft de gangen van het diner.
weerwolf1 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ik had mij ingesteld op een beperkt keuzemenu daar wij van te voren al hadden geboekt op een 3 gangen diner.
Ik was verrast te vernemen dat wij van de gehele kaart konden kiezen. Het eten was allemaal uitstekend en er was een goede keuze te maken. Eten als een feestje, Chapeau !!
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Vriendelijke ontvangst, Goede bediening en goede prijs-kwaliteit, geen opdringerig gedoe.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Na een gezonde boswandeling hier geluncht. Lekker broodje brie met walnoten, lekkere kroketjes met brood, beide ook nog eens prima gegarneerd. En heerlijke soepjes: tomatensoep en soep van de week (mosterdsoep met lenteuitjes en spekjes). Het was genieten op het door zon overgoten terras. Prima bediening. Jammer dat op een gegeven moment een Belgisch bruidspaar met hun gevolg voor de nodige geluidsoverlast zorgden. Voor mij is een 'diknek' niet langer een Nederlander die zich in de Antwerpse horeca onaangepast gedraagt - andersom komt zeker ook voor...
Meerie B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Na een wandeling via de wandelroute de Blauwe Paauw, gegeten in het restaurant De Blaue Pauw. Het eten en de bediening waren zonder meer erg goed.
Restaurant zelf kan wel een re-styling gebruiken.
Ons bezoek is zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Kleine kaart met heerlijke gerechten. Vriendelijk personeel, snelle bediening.
John D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg druk in het restaurant. Op die manier was het wel erg gezellig. Ondanks die drukte toch een goede en snelle bediening.