De Blauwe Pauw

Onze Lieve Vrouwe Ter Duinenlaan 199 4641 RM Ossendrecht Nederland Kaart

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant De Blauwe Pauw

Culinaire parel tegen de Belgische grens

Ossendrecht, wie kent het niet? Toch is er een heel goede reden om dit plaatsje een keer te bezoeken, en wel: Restaurant De Blauwe Pauw. In een prachtig authentiek gebouw geniet je hier van de pure smaken die door de chef op tafel worden getoverd. Hier kun je absoluut spreken van culinaire klasse. Maak een mooie fiets- of wandeltocht door de omgeving en strijk neer voor een heerlijke lunch of uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant De Blauwe Pauw

• : Gratis parkeren op de ruime parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant De Blauwe Pauw

Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Prachtig gelegen, ruim restaurant!
Ook voor rolstoelgebruiker goed toegankelijk met zelfs een toilet voor gehandicapten.
Rany W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Lekker eten en supervriendelijke bediening! Een echte aanrader! Miniem minpuntje zijn de mayonaisepotjes, te klein en onhandig.
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heel lekker gegeten, zalig kunnen buiten zitten. Zeker voor herhaling vatbaar. zeer toffe bediening.
Fam.Van den Berg-Vlietstra
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Helaas, dit keer een slechte ervaring. We komen regelmatig bij dit leuke etablishement. Goede locatie, prima eten en normaal gesproken prima bediening. Afgelopen weekend zijn we weer geweest. Een leuk plekje onder de parasol. Maar dan; gaan er mensen naast jou roken en bederven daarmee jouw avondje uit (hoezo rekening houden met elkaar). Erg jammer, wellicht niet roken policy implementeren op het terras?
We lieten hierdoor niet onze avond bederven en zijn op een andere plek gaan zitten. Helaas moest toen het vervelendste nog gebeuren, namelijk zeer lang wachten tussen de verschillende gangen. Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht bijna een uur! Dit ondanks dat we diverse malen aangaven dat het volgende gerecht mocht/kon komen. Bij het afrekenen ons ongenoegen geuit, en daar kregen we te horen dat er een storing was geweest, wat de oorzaak zou zijn voor het lange wachten. Ongeacht de oorzaak, dit was niet nodig geweest. Goede interactie met je gasten, had dit voorkomen. Jammer.
Leny W.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Het aspergemenu, de bavette en de forel waren heerlijk! De bediening was prima en je merkte dat ze goed in de gaten hielden of er wat nodig was aan onze tafel.
Zonder meer een hele leuke en gezellige avond!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Voor herhaling vatbaar
Albert-Frans A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Een buitengewoon aangename ervaring! Wij komen vast en zeker weer eens terug. Als een minpuntje zou men de staat van het sanitair kunnen beschouwen, dat kan (en moet eigenlijk) beter!
Mario N.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Vriendelijke ontvangst bij binnenkomst.
Vlotte en vriendelijke bediening.
Gratis WIFI.
Lekker gegeten voor herhaling vatbaar!
Sietske M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekkere lunch met een goede prijs-kwaliteit verhouding. We werden snel en netjes geholpen. Zeer mooie locatie midden in de bossen.
janes .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Het kan eenmalig zijn maar het was niet wat ik gewend was. Ik ervaarde een andere aanpak. Misschien andere keuken brigade? De kaart was ook onder handen genomen en niet ten voordelen.
Jammer!
Claessens M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Zeker voor herhaling vatbaar. Het was dan ook niet onze eerste keer dat wij kwamen eten.
Zeer lekkere gerechten aan een goede prijs.
Serge L.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Superlekker gegeten , dank je wel!
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Je kan er gezellig natafelen in een leuke en gemoedelijke sfeer . Het eten en de bediening zijn uitstekend .mooie omgeving
Marga D.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijk gegeten, bediening was heel attent.
Ilka M.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
We waren met 6 volwassenen en 4 kinderen. Best een grote groep.
Het eten was erg lekker. De kaart is niet groot, maar de keuze is groot genoeg.
Het personeel is reuze vriendelijk. Je voelt je echt een gast. Ook naar de kinderen toe is niets te veel. Top een aanrader!
Anke S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Erg gastvrij en vriendelijk ontvangen op oudejaarsavond. Het eten was heerlijk en smaakvol. Ondanks dat het niet zo druk was hing er toch een hele gezellige sfeer. Bedankt & de beste wensen voor 2018 toegewenst.
Marie-Ann V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Lekker eten, vlotte bediening en dat voor een zacht prijsje
Magda C.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
ik had verwacht dat er meer keuze zou zijn omdat het toch bijna kertsmis was had ik verwacht dat er een speciale
menu zou zijn en dat was niet maar het eten was goed
yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Het is een zeer gezellig restaurant heel rustig , maar aan het vlees was wel veel vet spijtig anders was het toppie.het is zeker voor een volgende keer weer te reserveren .
eddy V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Rustige benadering. Hebben nooit de indruk gehad, dat alles moest vooruitgaan.... en het gekozene voldeed aan onze wensen !!!!