De Blauwe Pauw

Onze Lieve Vrouwe Ter Duinenlaan 199 4641 RM Ossendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Blauwe Pauw

Culinaire parel tegen de Belgische grens

Ossendrecht, wie kent het niet? Toch is er een heel goede reden om dit plaatsje een keer te bezoeken, en wel: Restaurant De Blauwe Pauw. In een prachtig authentiek gebouw geniet je hier van de pure smaken die door de chef op tafel worden getoverd. Hier kun je absoluut spreken van culinaire klasse. Maak een mooie fiets- of wandeltocht door de omgeving en strijk neer voor een heerlijke lunch of uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant De Blauwe Pauw

- Ontbijt 06:30 - 10:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
marionarein .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
marc S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Echt een leuke plek om op zondag middag na een wandeling een leuk terras te doen , en waar je ook lekker kan eten met de kinderen
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening!
Helemaal top.... lijkt ons in de zomer ook heel gezellig om daar op terras te zitten.... we komen in ieder geval nog keertje terug
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De moeite waard om er eens een keertje te gaan genieten van een lekkere maaltijd. Zeker het voorafje was eens wat anders dan de gebruikelijke. Top.
manegemolenzicht .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
vooraf besproken wat wel en niet zou kunnen wij waren met 4 personen en konden maar 1 ah kaart inleveren
en voor 3 personen volledig afrekenen dit was niet volgens de afspraak en zien ons daarom daar nooit meer terug.
ik schrijf daarom ook geen recensie.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Bij elke gerecht vraagt men of het volgende gerecht al mag komen of nog even wachten. En dat wordt gerespecteerd, super vonden we dat. De gerechten waren erg lekker, zowel het vlees als de vis. Het tapasplankje was een heuse plank en erg lekker. Hier komen we zeker terug, men is vriendelijk, het is een aangename sfeer en lekker eten!
Karaa .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Vriendelijk personeel en je kon zelf kiezen wanneer de volgende gang kwam. Heerlijk gegeten in een mooie ambiance! Een aanrader!
Knotsandpots .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De bediening was erg vriendelijk zonder overdreven te doen. Er werd steeds gevraagd of we de volgende gang al wilden, of nog even wachten. Een opmerking over het eten is dat de vissoep erg zout was, en ik vannacht een paar keer eruit moest om water te drinken. En ik ken mensen die absoluut niet van vissoep houden, maar dit was de enige "keuze". Wat dan?
Addy H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
De curry die ik had genomen was veel te vet er zat veel teveel kokosmelk in en er zat geen smaak aan. Ook de groenten bestond alleen uit paprika en taugé. Deze kunnen ze beter snel uit het menu halen! !! De prijs verhouding veel en veel te duur!!
gdk44 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
De ontvangst was vriendelijk en gastvrij. de ruimte met tafeltjes en stoelen prima
de bediening zeer goed en niet te vergeten het eten was erg lekker en voldoende.
Annie
Manuela G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Mooi en gezellig interieur. Lekker gegeten met AH restaurantactie. Zeer attent en vriendelijk personeel. TOP. Leuk dat we dit plekje ontdekt hebben.
jozef.janssens47 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het eten was lekker de bediening goed en de sfeer rustig we zijn zeer tevreden en het is voor herhaling vatbaar .
Mvgr Andrea Rommens
jvancalsteren .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het was de tweede keer dat we hier waren via de AH actie. Was beduidend minder dan de eerste keer. Bediening was nu soms vrij traag (hing van de ober af), de rode wijn (Merlot) was niet zo lekker, overgeschakeld op een witte Pinot Blanc, die was oké maar kostte wel 4,50 per glas. De pompoensoep was te zout, teruggestuurd, reactie was dat er een pepertje in zat. Of wij dat verschil niet kunnen proeven! De zeebaars leek eerder gekookt dan gebakken. Door de AH-actie aten we niet duur, 28,75 pp. incl. 2 drankjes, maar duurder had het ook niet mogen zijn.
Annie R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
het eten was zeer lekker ,en een zeer vriendelijke bediening in een gezellige omgeving
de wacht tijden tussen iedere gang werden ook volgens onze wensen vervult
wij gaan zeker nog terug !
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Erg vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Vooral de pompoensoep was grandioos! Jammer dat buiten voor de rokers de warmtelampen niet aan waren.
wybebl .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten. een goede menukaart ( Ah-restaurantactie) met goede keuzemogelijkheden. de varkenshaas was goed bereid en mals , het vegetarisch hoofdgerecht viel goed in de smaak bij mijn partner. de tapasschotel was gevarieerd : vis, worst , kaas , groente, olijven. prima . Wel zou een klein bordje en passend bestek gewenst zijn, maar dat is maar een kleinigheid. Er werd goede wijn geschonken , ook de huiswijn was weer prima, voor een redelijke prijs. Het was voor ons de derde keer in afgelopen jaar , maar zeker niet de laatste keer.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gegeten met de AH-actie. Keuze uit een 4-gangen menu.
Alle gerechten waren lekker. Het was meer dan voldoende. Bediening was vlot en vriendelijk.
Matilda T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Erg jammer dat het menu in het restaurant anders is dan wat op internet ah restaurantactie staat.
Als vlees was het nu varkenshaas terwijl er Thai beef ossenhaaspuntjes werden beloofd...
Voorgerechten waren wel erg lekker.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Verrassend zeer smakelijk menu. Geen 3 maar vier gangen. Leuke bosrijke omgeving, vriendelijk en kundig personeel. Volop gratis parkeerplaatsen.