De Blauwe Pauw

Onze Lieve Vrouwe Ter Duinenlaan 199 4641 RM Ossendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Blauwe Pauw

Culinaire parel tegen de Belgische grens

Ossendrecht, wie kent het niet? Toch is er een heel goede reden om dit plaatsje een keer te bezoeken, en wel: Restaurant De Blauwe Pauw. In een prachtig authentiek gebouw geniet je hier van de pure smaken die door de chef op tafel worden getoverd. Hier kun je absoluut spreken van culinaire klasse. Maak een mooie fiets- of wandeltocht door de omgeving en strijk neer voor een heerlijke lunch of uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant De Blauwe Pauw

- Ontbijt 06:30 - 10:00

riasneller .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Aleksandra en Edo V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Samen met vrienden hebben we hier eerst wat rond gekeken (potentiële trouwlocatie). Daarna hebben we heerlijk tapas en biefstuk gegeten. We kregen goede uitleg over de tapas, zonder problemen in het Engels (i.v.m. internationaal gezelschap). De biefstuk met pepersaus was ook erg lekker, prima op orde.

Na aangeven dat we Brand Oud Bruin niet meer in de winkel kunnen vinden, kon zonder probleem een sixpack meegenomen worden. Zulke klantenservice waarderen we!
jozhollander .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Het keuze menu was goed, iedereen kon zich hierin vinden. De bediening was goed en vriendelijk. We konden zelfs ook nog voor het lunch menu kiezen. De groep bestond uit 8 personen, een ronde tafel vind ik dan prettiger, omdat je dan met iedereen een praatje kan maken. Aan een lange tafel is dat wat moeilijker.
Het bezoek van het restaurant is voor herhaling vatbaar.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
wij hebben heerlijk gegeten, de bediening was uitstekend erg vriendelijk
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gezellig avondje uit met een lekkere maaltijd.
Het betrof de Albert Heijn-actie maar was toch een heerlijke maaltijd, we waren huiverig aan de hand van andere recenties maar het viel 100 % mee.
Ook een aantrekkelijke omgeving om eens terug te komen met de fiets.
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten. Maaltijden zijn erg groot van maat. Jammer dat we er later(te laat) op gewezen werden dat we ook dezelfde maaltijd maar van kleinere omvang hadden kunnen bestellen.
Consumpties bij het eten waren vrij prijzig.
Van dijke C.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De uitvoering van de gerechten machten niet met wat er op de kaart stond.
Geen kip in de kippensoep en het ontbreken van lamsoren bij het hoofdgerecht
Het hoofdgerecht was niet byzonder , dit kwam door de overheersing van de. Roomsaus en zowel de vis als het vlees was te gegaard
Clara V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Compliment voor de bediening. Er werd tussen elk gerecht gevraagd of we de volgende gang direct wilde hebben of dat we even wilde wachten en dat was heel prettig. Ook was er bij elk gerecht de aandacht van de bediening of het smaakte. Het eten was prima. Zeker voor herhaling vatbaar.
jbouterse .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Goed verzorgd voor rolstoel behoevende, ben zeer tevreden. De locatie lig in een mooie omgeving, en recreatie gebied. grote parkeer ruimte.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Gisteravond op terras heerlijk 4 gangen menu gegeten van de Albert Hein actie......
Bediening is top !!!!!!

Voor herhaling vatbaar !!!!!
Aldegonda N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
leuke plek ! lekker in de natuur , lekker eten en vriendelijk personeel !
komen nog eens terug !
( hebben jullie toen ontdekt via een wandeling dat we toen eens gedaan hebben , en toch al paar keer iets komen nuttigen nu :-) )
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Verrassend lekker gegeten, zeer smaakvol. Het ging allemaal zeer gemoedelijk en we konden zelf t tempo bepalen.
Een aanrader!
Over de smaak van het interieur valt te twisten, maar dat heeft ook met persoonlijke smaak te maken
Paul C.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten was lekker, de service zeer goed, alleen er werden maar twee keuze menus aangeboden en dat vonden mijn partner en ik wat weinig.
Jacqueline D.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Eten was heel lekker. Zaten buiten op het terras langs het bos. Was super. Wij gaan er zeker terug. Menu van de AH kaart viel zwaar tegen. Hebben van de kaart gekozen.
Nicole T.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We zijn met drie daar gaan eten, waarvan 2 personen met AH actie. We kregen een klein schaaltje frites voor 3 personen en dat hielt in, ieder 6 frites. Geen salade erbij niks. We vroegen of dat schaaltje voor 3 was en het was voor drie...... we hebben frites bij gevraagd maar die werd ook op de rekening extra aangerekend. Mijn vader nam biefstuk van 20,50. Het was een bord met biefstuk en 2 eetlepels courget en 6 spijltjes frites. Mijn man en ik vonden het eten wel lekker maar zeer uitgeknepen qua porties, het dessert kon je in je holle kies stoppen, maar was lekker. Ik vond het niet voor herhaling vatbaar om met AH actie daar nog eens te gaan eten.
R H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Hier gegeten met AH-actie. De ontvangst was wat minder, waarschijnlijk was het personeel in beslag genomen met een bruiloftsfeest dat ook aan de gang was. Maar eten was goed: Heerlijke crèmesoep vooraf en gebakken zalm met zeekraal en venkel; goede combi. Dessert was ook heerlijk. Minpuntje was wel een niet zo speciale cocktail voor 8 euro. Het terras is vrij recent ingericht leek het, nog niet heel sfeervol maar wel ruim en rustig.
Leny W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Goed geholpen en lekker gegeten. het