De Blauwe Pauw

Onze Lieve Vrouwe Ter Duinenlaan 199 4641 RM Ossendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Blauwe Pauw

Culinaire parel tegen de Belgische grens

Ossendrecht, wie kent het niet? Toch is er een heel goede reden om dit plaatsje een keer te bezoeken, en wel: Restaurant De Blauwe Pauw. In een prachtig authentiek gebouw geniet je hier van de pure smaken die door de chef op tafel worden getoverd. Hier kun je absoluut spreken van culinaire klasse. Maak een mooie fiets- of wandeltocht door de omgeving en strijk neer voor een heerlijke lunch of uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant De Blauwe Pauw

- Ontbijt 06:30 - 10:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
michelenannemarie .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Riet N.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
De bediening was goed en het eten was lekker. Jammer van de kleine vliegjes in het restaurant.
Voor herhaling vatbaar en gaan daar vast nog meerdere keren eten.
Louis R.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Kwalitatief kan het eten beter. De ontvangst en sfeer is prima. De rechthoekige tafels zijn in verhouding tot de rest niet passend.
Amy V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Super lekker gegeten.
Hele fijne bediening en genoeg tijd tussen de gangen.
Echte aanrader.
Ga er zeker nog eens eten!!
Chantal M.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten. Het personeel wat daar helpt ook super vriendelijk. En natuurlijk een prachtige omgeving. Wij komen zeker terug!!
peterbarbe B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten was echt beneden alle pijl, vorige maal was het zo goed en nu... nee, eigenlijk een schande
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Onervaren personeel.. .. helpt elkaar niet.daardoor steeds meer dan een uur moeten wachten tussen de verschillende gerechten.. onze serveerster was opeens half uur afweging .. wordt niet opgevangen door haar collega's
restaurant was slechts 1/3 gevuld.. na klagen, kwamen volgende rondes zo snel dat de oude borden nog op tafel stonden..de foute rekening werd snel gecorrigeerd ..
Loek V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
De bediening en het diner was goed verzorgd en konden op ons gemak genieten van onze maaltijd. Is voor herhaling vatbaar.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Fijn restaurant,gezellig, snelle en goede bediening,vraagt naar de wensen van de klant wat betreft de gangen van het diner.
weerwolf1 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Ik had mij ingesteld op een beperkt keuzemenu daar wij van te voren al hadden geboekt op een 3 gangen diner.
Ik was verrast te vernemen dat wij van de gehele kaart konden kiezen. Het eten was allemaal uitstekend en er was een goede keuze te maken. Eten als een feestje, Chapeau !!
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Vriendelijke ontvangst, Goede bediening en goede prijs-kwaliteit, geen opdringerig gedoe.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Na een gezonde boswandeling hier geluncht. Lekker broodje brie met walnoten, lekkere kroketjes met brood, beide ook nog eens prima gegarneerd. En heerlijke soepjes: tomatensoep en soep van de week (mosterdsoep met lenteuitjes en spekjes). Het was genieten op het door zon overgoten terras. Prima bediening. Jammer dat op een gegeven moment een Belgisch bruidspaar met hun gevolg voor de nodige geluidsoverlast zorgden. Voor mij is een 'diknek' niet langer een Nederlander die zich in de Antwerpse horeca onaangepast gedraagt - andersom komt zeker ook voor...
Meerie B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Na een wandeling via de wandelroute de Blauwe Paauw, gegeten in het restaurant De Blaue Pauw. Het eten en de bediening waren zonder meer erg goed.
Restaurant zelf kan wel een re-styling gebruiken.
Ons bezoek is zeer zeker voor herhaling vatbaar.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Kleine kaart met heerlijke gerechten. Vriendelijk personeel, snelle bediening.
John D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg druk in het restaurant. Op die manier was het wel erg gezellig. Ondanks die drukte toch een goede en snelle bediening.
oever92 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
wachttijd konden we zelf bepalen, het zat vol maar hadden erg geen last van, we zijn hier al meerdere keren geweest en zullen zeker weer terug komen.
jacabaijer .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben enige wijzigingen aangebracht in het standaard AH menu maar dat is zeer correct afgerekend. Hebben we al eens anders meegemaakt.
Sfeer erg goed, vriendelijk humorvol personeel maw genieten!
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Er was een vegetariër in ons gezelschap, de tapasplank werd voor haar aangepast. We konden ook een tomatensoep kiezen ipv de vissoep. Het vegetarisch hoofdgerecht was super lekker, een kok die zo goed vegetarisch kan koken mag fier zijn op zichzelf. Er werd na elk gerecht gevraagd of we even wilden wachten en onze keuze werd altijd gerespecteerd. Kortom: een dikke 10/10 voor de blauwe pauw!
P. S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij gingen met onze laatste AH-bon :-( op de valreep bij de Blauwe Pauw uit eten. We werden vriendelijk ontvangen. het was wat rumoerig want er waren wat groepen die aten. Hier serveren ze een 4 gangenmenu voor € 37,50, i.p.v. het gebruikelijke 3-gangenmenu. Je kon alleen het hoofdgerecht kiezen. De andere drie gangen stonden vast. Dat hadden we van tevoren gezien op de website en vonden we prima.
Lekkere tapasplank, iets zoute vissoep (maar wel lekker), een verschillend hoofdgerecht (varkenshaas en vis) en ijs toe. Prima verzorgd, lekker, frietjes er bij.
Compliment voor de vriendelijke bediening. Goed dat ze na elke gang vroegen of we de volgende al wilden. Goede zaak!
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten, een fijne ontvangst en zeer leuke bediening. Dit wordt een locatie waar we met regelmaat terug zullen keren!