De Blauwe Pauw

-30% op de Rekening

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant De Blauwe Pauw

Culinaire parel tegen de Belgische grens

Ossendrecht, wie kent het niet? Toch is er een heel goede reden om dit plaatsje een keer te bezoeken, en wel: Restaurant De Blauwe Pauw. In een prachtig authentiek gebouw geniet je hier van de pure smaken die door de chef op tafel worden getoverd. Hier kun je absoluut spreken van culinaire klasse. Maak een mooie fiets- of wandeltocht door de omgeving en strijk neer voor een heerlijke lunch of uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant De Blauwe Pauw

- Ontbijt 06:30 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant De Blauwe Pauw

Angélique C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker eten maar niet alles was goed warm (de frietjes van de kinderen waren lauw).
Jammer dat de korting er niet meteen af gehaald werd, bij navraag was het echter geen probleem en werd de korting meteen verrekend.
Anny M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Dit is een heel prettig restaurant.
De gerechten en de bediening is zeer goed.
Ook de kok weet wat werken is want het gaat allemaal prettig snel!
jbouterse .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
het was zeer goed , personeel zeer vriendelijk. behulpzaam en voldoende plaats voor rolstoel behoevende.
een vraagje is er geen verlenging ? voorgaande jaren was er verlengd, heb nog spaarkaarten.
janes .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Voldoet aan onze verwachting. Personeel heeft kennis van zaken en laten je snel thuis voelen.
Prima gerechten en goede prijs kwaliteit verhouding.
Kan het iedereen aanraden.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Geweldige ambiance en een aanrader voor vrienden!!! Komen zeker terug en voor ons zo dichtbij!!!prijs kwaliteit ook oke.
evesan .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Mooie locatie! Goede keuze wat het menu betreft. Bediening zeer vriendelijk.
Wij zijn zeker van plan om terug te komen met aansluitend een wandeling te maken in het bosrijk gebied!
Echt een aanrader!
G. J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Attente bediening, die het goed in de gaten hield. Menu was ook smakelijk en bij uitreiken menukaart werd meteen aangegeven dat indien nodig afwijking zeker mogelijk was. Zeer positief dus.
margot.4 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vij kwartier moeten wachten op voorgerecht (de soep was op???), eten veel te zout, te gaar, smakeloos. Erg jammer deze ervaring
Gerd B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Gezellige gelegenheid midden in de natuur. Vriendelijke bediening. Het menu bestond uit nieuwe maar heerlijke gerechten om te ontdekken.
gdk44 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Het eten was goed. Niets op aan te merken.
Vlotte en vriendelijke bediening. We zijn er geweest met de AH actie. Dit was onze derde keer.
George K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De zalm was top. Met de A.H zegelkaart een goed menu . Prima en gezellige bediening. Prachtige locatie. Als je niet bekend bent in deze omgeving in het donker moeilijk te vinden.
Dan voor uw positieve recensie . Graag tot een volgend bezoek. De verlichting heeft onze aandacht en kunnen we allicht voor de echt donkere dagen nog zien aan te passen.
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Verrassend heerlijk, sfeervol, gewoon top..............................................................................................................................................................................................
Franz Ulrich H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heel lekker gegeten. Groente "al dente". Eigen abdij-speciaalbieren: goede keuze. Bij uitsteek vriendelijk en attent personeel. Kom graag nog eens hier.
Fijn dat u een mooie avond door heeft gebracht in ons restaurant. Onze kaart met bieren wordt binnenkort uitgebreid. Mocht u nog een voorkeur hebben laat het ons weten via info@devolksabdij.nl
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was perfect, de bediening was zeer vriendelijk, het was fijn dat we zelf de tussenpose mochten aangeven, het was zeker voor herhaling vatbaar.
Grada G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vriendelijk ontvangst.Heerlijk genoten.vriendelijk bedient op onze tempo.smaakvolingericht maar ook smaakvol van smaak.een aanrader.komen om te eten zeker een keer terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prijs van het menu staat in geen enkele verhouding tot het gebodene. Een half broodje, wat sausjes, een salade en een niet besteld stukje ijstaart (i.p.v. een aardbei-sorbet)voor 30 Euro en dan nog de dure prijs van de drank. Men moest zich schamen. We komen er nooit meer
famvanraay .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Het eten was buiten gewoon goed De bediening was zeer goed en heel vriendelijk
Voor herhaling Zeker te weten Komen we daar weer terug
Goed om te lezen dat u een fijne avond heeft doorgebracht in ons restaurant. Dank voor uw recensie tot een volgende keer. Ter informatie 23 oktober starten we met een nieuwe menukaart.
L.C.J K.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
het restaurant is mooi
de ontvangst is goed
het eten AHmenu is prima
tussen de gangen door kan je de wachttijd zelf aangeven
vriendelijk personeel
echt een aanrader
JTM H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Lekker gegeten, men nam alle tijd voor ons. Tempo van eten kom je zelf bepalen. Vriendelijk personeel. Allen zijn de gerechten aan de dure kant.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
bediening zeer goed ,en vriendelijk
Bedankt voor uw recensie en fijn dat u een mooie avond heeft beleefd in ons restaurant. Vanaf maandag 23 november starten we op met een nieuwe menukaart.