De Blauwe Pauw

Onze Lieve Vrouwe Ter Duinenlaan 199 4641 RM Ossendrecht Nederland Kaart

Over het restaurant De Blauwe Pauw

Culinaire parel tegen de Belgische grens

Ossendrecht, wie kent het niet? Toch is er een heel goede reden om dit plaatsje een keer te bezoeken, en wel: Restaurant De Blauwe Pauw. In een prachtig authentiek gebouw geniet je hier van de pure smaken die door de chef op tafel worden getoverd. Hier kun je absoluut spreken van culinaire klasse. Maak een mooie fiets- of wandeltocht door de omgeving en strijk neer voor een heerlijke lunch of uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant De Blauwe Pauw

- Ontbijt 06:30 - 10:00

• Af te huren , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
John D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Erg druk in het restaurant. Op die manier was het wel erg gezellig. Ondanks die drukte toch een goede en snelle bediening.
jacabaijer .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Wij hebben enige wijzigingen aangebracht in het standaard AH menu maar dat is zeer correct afgerekend. Hebben we al eens anders meegemaakt.
Sfeer erg goed, vriendelijk humorvol personeel maw genieten!
oever92 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
wachttijd konden we zelf bepalen, het zat vol maar hadden erg geen last van, we zijn hier al meerdere keren geweest en zullen zeker weer terug komen.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Er was een vegetariër in ons gezelschap, de tapasplank werd voor haar aangepast. We konden ook een tomatensoep kiezen ipv de vissoep. Het vegetarisch hoofdgerecht was super lekker, een kok die zo goed vegetarisch kan koken mag fier zijn op zichzelf. Er werd na elk gerecht gevraagd of we even wilden wachten en onze keuze werd altijd gerespecteerd. Kortom: een dikke 10/10 voor de blauwe pauw!
P. S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wij gingen met onze laatste AH-bon :-( op de valreep bij de Blauwe Pauw uit eten. We werden vriendelijk ontvangen. het was wat rumoerig want er waren wat groepen die aten. Hier serveren ze een 4 gangenmenu voor € 37,50, i.p.v. het gebruikelijke 3-gangenmenu. Je kon alleen het hoofdgerecht kiezen. De andere drie gangen stonden vast. Dat hadden we van tevoren gezien op de website en vonden we prima.
Lekkere tapasplank, iets zoute vissoep (maar wel lekker), een verschillend hoofdgerecht (varkenshaas en vis) en ijs toe. Prima verzorgd, lekker, frietjes er bij.
Compliment voor de vriendelijke bediening. Goed dat ze na elke gang vroegen of we de volgende al wilden. Goede zaak!
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, Echt een aanrader. We komen zeker nog terug! Alles ging vlotjes en netjes. We kamen echt niets tekort. Graag tot ziens.
Johan D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten, een fijne ontvangst en zeer leuke bediening. Dit wordt een locatie waar we met regelmaat terug zullen keren!
marionarein .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Heel goed verzorgd met originele recepten en een supervriendelijke bediening. Een echte aanrader. Het was heel druk maar dat merkten we niet qua timing e.d Alles kwam vlotjes aan tafel
marc S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Echt een leuke plek om op zondag middag na een wandeling een leuk terras te doen , en waar je ook lekker kan eten met de kinderen
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gisteravond heerlijk gegeten, hele vriendelijke bediening!
Helemaal top.... lijkt ons in de zomer ook heel gezellig om daar op terras te zitten.... we komen in ieder geval nog keertje terug
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
De moeite waard om er eens een keertje te gaan genieten van een lekkere maaltijd. Zeker het voorafje was eens wat anders dan de gebruikelijke. Top.
manegemolenzicht .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
vooraf besproken wat wel en niet zou kunnen wij waren met 4 personen en konden maar 1 ah kaart inleveren
en voor 3 personen volledig afrekenen dit was niet volgens de afspraak en zien ons daarom daar nooit meer terug.
ik schrijf daarom ook geen recensie.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Bij elke gerecht vraagt men of het volgende gerecht al mag komen of nog even wachten. En dat wordt gerespecteerd, super vonden we dat. De gerechten waren erg lekker, zowel het vlees als de vis. Het tapasplankje was een heuse plank en erg lekker. Hier komen we zeker terug, men is vriendelijk, het is een aangename sfeer en lekker eten!
Karaa .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Vriendelijk personeel en je kon zelf kiezen wanneer de volgende gang kwam. Heerlijk gegeten in een mooie ambiance! Een aanrader!
Knotsandpots .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
De bediening was erg vriendelijk zonder overdreven te doen. Er werd steeds gevraagd of we de volgende gang al wilden, of nog even wachten. Een opmerking over het eten is dat de vissoep erg zout was, en ik vannacht een paar keer eruit moest om water te drinken. En ik ken mensen die absoluut niet van vissoep houden, maar dit was de enige "keuze". Wat dan?
Addy H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
De curry die ik had genomen was veel te vet er zat veel teveel kokosmelk in en er zat geen smaak aan. Ook de groenten bestond alleen uit paprika en taugé. Deze kunnen ze beter snel uit het menu halen! !! De prijs verhouding veel en veel te duur!!
gdk44 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
De ontvangst was vriendelijk en gastvrij. de ruimte met tafeltjes en stoelen prima
de bediening zeer goed en niet te vergeten het eten was erg lekker en voldoende.
Annie
Manuela G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Mooi en gezellig interieur. Lekker gegeten met AH restaurantactie. Zeer attent en vriendelijk personeel. TOP. Leuk dat we dit plekje ontdekt hebben.
jozef.janssens47 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het eten was lekker de bediening goed en de sfeer rustig we zijn zeer tevreden en het is voor herhaling vatbaar .
Mvgr Andrea Rommens
jvancalsteren .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het was de tweede keer dat we hier waren via de AH actie. Was beduidend minder dan de eerste keer. Bediening was nu soms vrij traag (hing van de ober af), de rode wijn (Merlot) was niet zo lekker, overgeschakeld op een witte Pinot Blanc, die was oké maar kostte wel 4,50 per glas. De pompoensoep was te zout, teruggestuurd, reactie was dat er een pepertje in zat. Of wij dat verschil niet kunnen proeven! De zeebaars leek eerder gekookt dan gebakken. Door de AH-actie aten we niet duur, 28,75 pp. incl. 2 drankjes, maar duurder had het ook niet mogen zijn.