De Blauwe Pauw

Onze Lieve Vrouwe Ter Duinenlaan 199 4641 RM Ossendrecht Nederland Kaart

Over restaurant De Blauwe Pauw

Culinaire parel tegen de Belgische grens

Ossendrecht, wie kent het niet? Toch is er een heel goede reden om dit plaatsje een keer te bezoeken, en wel: Restaurant De Blauwe Pauw. In een prachtig authentiek gebouw geniet je hier van de pure smaken die door de chef op tafel worden getoverd. Hier kun je absoluut spreken van culinaire klasse. Maak een mooie fiets- of wandeltocht door de omgeving en strijk neer voor een heerlijke lunch of uitgebreid diner.

Meer informatie over restaurant De Blauwe Pauw

- Ontbijt 06:30 - 10:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Annie R.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wybebl .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Weer heerlijk gegeten. een goede menukaart ( Ah-restaurantactie) met goede keuzemogelijkheden. de varkenshaas was goed bereid en mals , het vegetarisch hoofdgerecht viel goed in de smaak bij mijn partner. de tapasschotel was gevarieerd : vis, worst , kaas , groente, olijven. prima . Wel zou een klein bordje en passend bestek gewenst zijn, maar dat is maar een kleinigheid. Er werd goede wijn geschonken , ook de huiswijn was weer prima, voor een redelijke prijs. Het was voor ons de derde keer in afgelopen jaar , maar zeker niet de laatste keer.
Gerard B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Gegeten met de AH-actie. Keuze uit een 4-gangen menu.
Alle gerechten waren lekker. Het was meer dan voldoende. Bediening was vlot en vriendelijk.
Matilda T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Erg jammer dat het menu in het restaurant anders is dan wat op internet ah restaurantactie staat.
Als vlees was het nu varkenshaas terwijl er Thai beef ossenhaaspuntjes werden beloofd...
Voorgerechten waren wel erg lekker.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Verrassend zeer smakelijk menu. Geen 3 maar vier gangen. Leuke bosrijke omgeving, vriendelijk en kundig personeel. Volop gratis parkeerplaatsen.
Bea H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Goed restaurant en zeker met een AH bon voor 2 de diner gratis! Was bovendien super goed verzorgd en het was heerlijk.Voor alles goede bediening en service.Helemaal TOPPIE!
Geertansjovis .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ja,maar je voelt jewel een beetje genomen. Er wordt een menukaart in
je hand gedrukt met de mededeling: "dit is het AH menu,vlees of vis"
Wij konden de rijst wisselen voor frites ,maar deze kok presteerde het
om de frites boven op het warme gerecht te plaatsen,met als gevolg
slappe nare frieten. Waarom wordt er gesproken over een 3 gangen menu terwijl je een 4 gangen moet nemen ? Maar weer 'ns een jaartje wachten bij de Blauwe Pauw
Addykole .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen, het was nog vrij stil binnen.Later werd het drukker.
Een plankje met kleine gerechtjes, heerlijk en zag er leuk uit . De pompoensoep was uitstekend,had iets warmer gekund. Na ieder gerecht vroegen ze of we gelijk het volgende gerecht wilden of even wachten zodat je zelf kon kiezen, erg prettig.Voor het hoofdgerecht en het toetje ook alle lof.
Leuke omgeving, ook leuk om met kinderen heen te gaan, er is van alles te beleven.Na een boswandeling heerlijk koffie drinken en de kinderen kunnen nog even de speeltuin in. We komen vast nog eens terug met de familie. vriendelijke groeten Bram en Addy.
Annekestols .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
In het gerecht zouden haasbiefstukjes zitten ,ze waren erg taai en dat mag niet erg teleurstellend het tapas bordje was ook erg slecht erg jammer voor die prijs
Prutsken .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Zijn er al meerdere keren geweest en nooit enig probleempje ondervonden van welke aard dan ook. In feite een aanrader in een mooie omgeving
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Tapasplankje prima, pompoensoep wat pittig helaas zonder brood, hoofdgerecht zalm wat klein, geserveerd helaas zonder puree, gebakken aardappelen of friet.
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Mooie locatie, leuke speeltuin en gezellig zitten. Bediening duurde lang. Eten was helaas slecht. Paddestoelensalade na twee happen teruggegeven. Paddestoelen waren veel te warm, overheersende saus, te weinig salade om mee te compenseren en geserveerd in een kleffe filodeegschelp. Supertosti's waren van taai en droog casinobrood. Achteraf spijt dat we die ook niet hebben laten staan. Teleurgesteld en verbaasd over de goede recensies. Kok adviseer ik om mooie producten te gebruiken en de gerechten anders samen te stellen.
Nicole K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Mooie locatie, gezellig zitten en leuke speeltuin. Bediening duurde lang. Het eten was helaas ronduit slecht. Persoonlijk vind ik dat het eten niet zo geserveerd mag worden. De paddestoelensalade na twee happen laten staan. De supertosti's waren van taai en droog lang casinobrood. Kids hebben het voor zo goed als opgegeten maar spijt dat we die ook niet hebben laten staan. Teleurgesteld en spijtig. Hoop dat de verantwoordelijke kok zijn menu kan aanpassen en zelf ook proeft...
Fransvenmans .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Op zich alles prima. Enige minpuntje was er ( te) ruim de rijd genomen werd om de gangen te presenteren.

Meer onderbowing vind ik niet nodig @

Adriaantheeuwes .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De courgettesoep smaakte heerlijk en de Kabeljauw smolt op je tong.
De bediening was uitermate vriendelijk.
Het restaurant bevindt zich in een mooie natuurlijke omgeving.
Zeker een aanrader.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het AH menu was uitstekend. We begonnen met een tapas plateau dat heel gevarieerd en smaakvol was. Daarna een heerlijke courgette soep. De hoofdgerechten waren ook heel lekker en, heel belangrijk voor ons, weinig zout. Dessert was ook lekker. Prima sfeer, super bediening en gezellige entourage. Wij komen terug!
Bozroovers .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
We hebben lekker gegeten. Het AH-menu was smakelijk, gezellig op terras de tapas gegeten. Alle tijd om rustig te kletsen met een drankje erbij. Onverwacht lekker soepje en daarna de Thai beef. Heerlijk chocoladeijs toe. Vriendelijke bediening. Kortom voor ons een gezellig avondje.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Heel lekker gegeten, tapas , soepje ook, en de Thai beef mals en zeer lekker. Dessert iets minder, maar wij houden persoonlijk meer van vanille ijs. De bediening was super.
Cortie.hoogerheide .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Alle gerechten met zorg voorbereid en opgediend door vriendelijke en voorkomende bediening. Met name het tapas-voorgerecht sprong eruit door de variatie aan kleine gerechten.