De Blauwe Pauw

Held Jozuapad 3 1507 ER Zaandam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Blauwe Pauw

Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
De service was echt heel erg slecht. Er is nauwelijks communicatie en dat is toch wel heel erg belangrijk als gastvrouw. Het eten was okay, hoewel je meer zou verwachten voor 40 euro per persoon. De showfactor was wel een pluspunt. Nog een verbetering zou kunnen zijn wat meer sfeervolle muziek.
Han D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Een avond Teppanyaki bij de Blauwe Pauw... Tijd geleden dat we aten aan de Japanse bakplaat en het weerzien viel ons niet mee. Het locatie naast de molen is leuk ; de inrichting is daarbij als bij alle Teppanyaki restaurants. Dat geldt ook voor de menu volgorde en de rituelen. De uitvoering ervan miste het wervelende dat ik elders meemaakte. Het geheel duurde ruim drie uur en dat was voor deze "show" gewoon veel te lang. Een deel van het vlees was te doorbakken en de vissoorten te goedkoop. Alles bij elkaar een zeer matige vertoning en eigenlijk niet passend bij de prijs die je er voor betaalt.
Fam. Korver .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
We hebben aan de japanse plaat gegeten en we kunnen alleen maar zeggen, slecht, slecht, slecht. De amuse was een slecht gefrituurd kabeljauwstukje, de stukjes struisvogelvlees roken vreemd, waardoor wij mede de indruk kregen dat het ook iets anders was dan struisvogel, de sla had te lang in de keuken gestaan en smaakte niet vers; de saus die over de sla lag had een penetrante kaassmaak en geur. We kregen geen servetten, daar moet je om vragen of je mond afvegen aan het chinees schortje dat we bij binnenkomst omkregen. De stukjes japanse Yakitori-vlees was eigenlijk gewoon een kipsateetje. Onvriendelijke bediening, toen we aangaven dat de sla niet lekker smaakte, werd er ook geen enkel excuus gegeven. Kortom we hebben zonder smaak gegeten, zonde van je geld om hier naar toe te gaan. (wij hebben 80 euro voor 2 personen betaald). Wij zullen dit restaurant aan niemand aanbevelen.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
We waren uitgenodigt dus moeilijk om reactie ter plekke te geven maar de gerechten waren ver beneden pijl !!
Speciaal Mihoe was klonterig, sate gaar draadjes vlees, garnaal in deeg garnaal was puree, babi droog etc.
Mijn schoonzoon had op drie manieren bereidt varkensvlees dezen waren droog !!!!
Tong filet deeg met onherkenbaar vis kibbeling maar dan van slechte kwaiteit zout en de saus was zoet zout niet smakelijk
Dan de ossenhaas saus smakelijk maar de plakjes haas taai
Al met al een slechte ervaring
Christina H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2014
Je word altijd vriendelijk ontvangen bij de Blauwe Pauw zover ik weet altijd door dezelfde dames die ook instaan voor een grapje, je kan er gewoon chinees ala carte eten , je kan wokken en japans eten. De aankleding van het interieur toont zoals je dat van een Chinees restaurant verwacht het is er erg groot vind ik als er niet teveel mensen komen zou het beter zijn een gedeelte af te schermen. Het voorgerecht vond ik een 6,5 waard omdat er op mijn saté wel heel veel saus lag en de kip aan de droge kant was, het hoofdgerecht een 8 gepaneerde kipfilet met mango was erg lekker en het nagerecht ook een 6,5 ijs met litchi's het ijs vond ik nergens naar smaken geen vanille smaak gewoon te waterachtig, maar al met al we komen zeker nog eens terug .
Norg .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Mijn vrouw en ik zijn geschrokken van de inhoud van het menu wat aan ons werd geserveerd.
Wij eten toch regelmatig zeker 3 keer per maand in verschillende restaurants maar de kwaliteit was zwaar onvoldoende.
De saté was nauwelijks als saté te herkennen door de marinade en de saus. Het vlees was droog.
De stukjes ossenhaas werden in een zeer zure saus op tafel gezet de saus van de saté had de zelfde structuur maar was dan niet zuur.
De garnalen 4 stuks in groente van een saus die op de babi-pangang leek.
Helaas moet onze conclusie zijn dat wij jaren niet zo slecht hebben gegeten.

Tevens hadden wij een coulante houding verwacht bij het afrekenen.

Wij houden er niet van om op allerlei website de klachten te uiten wij doen dit liever rechtstreeks. amaar wij krijgen geen reactie

Ik hoop dat jullie nog eens goed naar de kwaliteit of de receptuur willen kijken.
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
We hebben gegeten in het Chinees gedeelte en gekozen voor een menu van de kaart. Grote porties op mooi opgemaakte schalen. Het eten smaakte goed.
De ambiance is erg bijzonder, bij een molen (mét blauwe pauw).
De bediening is vriendelijk.
Erika123 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2012
Super gegeten, het eten wordt voor je neus op spectaculaire wijze klaar gemaakt. Meerdere gangen waaronder vlees en vis werden op een leuke manier gepresenteerd. De service is prima. Dit was de tweede keer dat we heerlijk hebben gegeten. Wij komen zeker terug!