De Blauwe Pan

Dinsdag t/m Vrijdag 11:00 - 00:30
Zaterdag 10:00 - 01:30

Bas V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Op zichzelf een leuk restaurant op een mooie plek in de Jordaan, op het oog een gezellig Jordanees cafe. Met de biertjes en de simpele hapjes en snacks was niets mis, maar onze avond is bedorven door de oneerlijkheid van de eigenaresse, een ander woord is er eigenlijk niet voor. Aan het eind van de avond krijgen we de rekening op een papiertje de geschreven, de kassa zou stuk zijn. De rekening klopt aantoonbaar niet, maar als we hier iets van zeggen tegen de eigenaresse, reageert die direct door te zeggen dat dit wel klopt, zonder ook maar te kijken naar de rekening. Vervolgens worden we geïntimideerd om de rekening te betalen.

Ik zag een recensie van 4 maanden geleden met een zelfde verhaal. Een schande dat dit soort mensen in de horeca werken.
M_g .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Op een mooie zaterdag wat biertjes drinken in de Jordaan... Op het eerste gezicht zou de Blauwe Pan hier een perfecte locatie voor zijn. Niets blijkt echter minder waar nadat we de rekening gepresenteerd krijgen. Er is flink "met de vork geschreven" en we krijgen een rekening gepresenteerd die tientallen euro's te hoog is. Een vraag over de rekening wordt beantwoord met "Gewoon betalen!". Als we uitleggen dat we bij de aantallen bier die op de rekening staan geen fatsoenlijk gesprek meer zouden kunnen voeren, wordt gewezen naar een gespierde kerel aan de bar die ons zou kunnen helpen om te betalen, als we niet snel afrekenen. Zelden ben ik zo schofterig behandeld in een horecagelegenheid.
Brenda .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
Jordanese gezelligheid in dit leuke Kroegje in de Jordaan. Het personeel van de Blauwe Pan is vrolijk en behulpzaam.
De kwaliteit en prijs verhouding van het eten is erg goed. En erg bijzonder zijn de geschilderde foto's op de muren!
Ook een zeer geschikte plek om je verjaardag te vieren!
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Vandaag via Social Deal gaan High Tea-en. Al mag het geserveerde keizerbroodje met mager beleg en het glaasje water deze naam niet dragen ... Schandalig dat dit door gaat voor een High Tea.
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
Hier gisteren een high tea gehad via Groupon en dat was anders dan gebruikelijk maar wel heerlijk en ruime porties. Drie rijk belegde halve broodjes en zalige appeltaart en chocoladetaart. Ondanks de drukte een allervriendelijkste bediening. Leuk adresje en kom zeker nog een keer terug!
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
De Hollandse meezing liedjes icm de gezelligheid van de ras Amsterdamse bediening maakte het een uiterst gezellige middag! Kregen bij de high-tea heerlijke broodjes geserveerd! Het ziet eruit als een kroeg en het ruikt ook naar kroeg.. De stijlvollere restaurants zijn ons zeker niet vreemd maar daar zul je de Amsterdamse gezelligheid niet vinden, daarvoor zit je hier helemaal goed!
Juul V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Ik ging na een drukke dag met mijn zoon tussendoor hier even wat eten maar ik heb er spijt van dat ik dat gedaan heb!
- duurt 3 kwartier voordat bestelling er is
- broodje kroket blijken 6 vieze bitterballen te zijn
- botte, vieze messen
- overdreven bardame
- vies ruikende tent
- radio staat veel te hard met ordinaire hollandse muziek op
- rook/frituur lucht
En nog veel meer dingen kortom, zeker geen aanrader! Mensen die dit wel lekker vinden ga nou eens naar een echt goed restaurant en proef het eten daar!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Wat een geweldige tent helemaal in stijl gemaakt vanaf nul zo een 13 jaar geleden ( zeker geen roestbruin oud café zoals andere recensies bewerende high tea was buitengewoon super
We waren met een gezelschap van 8 personen met nogal wat wensen gluten vrij halal vegetarisch allemaal geen probleem
De bardame( is echt en niet overdreven zoals ik gelezen heb) vreselijk aardig en de cupcakes worden gemaakt door de dichter van de eigenaar , die overigens niet in de zaak werkt maar alleen op de achtergrond de choco taart was top en in geen tijden heb ik zo een gezellige middag gehad en echt huisgemaakte appeltaart zien maken aan de bar dit is nog een bezoekje waard , vooral om een bedrijfsuitje of feestje te vieren heel geschikt!
-T- .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Gister hier met een vrijgezellenfeest een high tea gehad. De broodjes waren echt heerlijk! En de appeltaart ook. Ook de gastheer en gastvrouw waren zeer vriendelijk. We hebben het erg naar ons zin gehad.
MonicaO .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Hier (letterlijk) genoten van een heerlijke high tea. Eerst verrukelijke halve broodjes uit de oven, overdadig belegd met zalige tonijnslade, carpaccio en warme brie met honing. Toen zalige punten huisgemaakte appel- en chocoladetaart met slagroom. Heel gezellig op het levendige terras met vriendelijke, opgewekte bediening. Aanrader!
KLARAN V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2012
Heb zelden zo slecht gegeten als in dit 'restaurant'. We aten hier met een groep en konden kiezen uit een menu. Ik koos voor vis en kreeg twee bladerdeeg pakketjes waarvan er in 1 pakketje een stukje vis zat en in het andere pakketje niets. Niet om te eten. Over het voorgerecht zal ik het maar niet hebben (griekse salade met thousand island dressing en ananas?) Toen we aangaven niet tevreden te zijn werd hier totaal niet op gereageerd. Zelfs het theewater van de bestelde thee had niet gekookt en moest opnieuw gemaakt worden. Kortom een absolute afrader!!