De Blauwe Lotus

Dinsdag t/m Zaterdag 16:00 - 22:00

• Af te huren
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Wij gaan er regelmatig eten, het personeel is erg vriendelijk, er staan heerlijke gerechten op de kaart. Regelmatig is er ook een buffet waar de prijs kwaliteit super is! Een aanrader!
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Eigenlijk voldeed alles precies aan de verwachtingen die ik vooraf had bij een chinees restaurant midden in een woonwijk waar je op een woensdagavond toevallig terecht komt. Voornamelijk gericht op afhaal, maar daarbij ook een restaurant gedeelte. De ontvangst was vriendelijk en we mochten elk tafeltje uitzoeken in het verder lege restaurant. We kozen voor de chinees indische rijsttafel en met name de babi ketjap was heerlijk. De hoeveelheden waren ruim voldoende en ondanks dat we met drie grote eters waren kregen we niet alles op. Aan het einde van de etentje werd er nog een tafeltje bezet door de eigenaar en zijn familie. Helaas werd het hierdoor wat lastiger om de rekening te krijgen aangezien je iemand toch graag eerst zijn bord leeg laat eten. De inrichting is zoals bij veel Chinese restaurants een tikkeltje verouderd maar met een mooi aquarium tussen het afhaal en het restaurant gedeelte. Volgende keer hier maar weer afhalen, het restaurant zelf biedt weinig toegevoegde waarde.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2013
Diverse keren hier gegeten en eten afgehaald. Elke keer is het nèt niet : te oude saté, te dikke tomatensoep, te veel ve-tsin. Bediening is overigens wel erg vriendelijk. Decor is zoals veel Chinese restaurants, maar uiteindelijk gaat het toch om het eten en dat is voor mij onder de maat.