De Blauwe Engel

- Ontbijt 10:00 - 14:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
C. R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2016
Vorige week met mijn sportclub hier gegeten.
Het eten was lekker,al het eten wordt op een bord geserveerd.
Ik zie toch liever schaaltjes op tafel met patat/aardappeltjes en groentes maar dat is persoonlijk.
De bediening is aardig maar toch op een toon van : 'ik moet dit allemaal zo snel mogelijk afwerken'.
Het was deze dag erg heet maar de vrouw die ons bediende deed wel een beetje moeilijk over en glas kraanwater.
Lijkt me dat je deze erbij serveert als het zo warm is,je gaat heus niet alleen water drinken.
Ook kon er helaas geen groet af.
We moesten noodgedwongen binnen zitten vanwege de kermis,anders kon je elkaar niet verstaan maar daar kan de Blauwe Engel niets aan doen.
Arton053 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Leuk en gezellig restaurant. Wij waren hier voor een verjaardag van onze vriend te vieren. Het eten was prima en genoeg, smaakt ook lekker. Wij hebben een verrassing dessert besteld wat erg leuk was! Voor herhaling vatbaar.
Freek H.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Op het terras wat gedronken. Het kopje koffie wordt goed gepresenteerd met een koekje, een glaasje slagroom en een glaasje water. Biertje mooi getapt. Ober een beetje onwennig. Binnen een soepje gehad en een hoofdgerecht, toernedos met champignons, uien, paprika, bacon en stroganoff saus (de champions enz, zaten in de saus verwerkt) en een varkenshaasje (lauw en droog). Geen bakjes voor de bijgerechten, maar alles werd op het bord gestort. De afgekoelde slappe frieten dreven in de ruim aangebrachte stroganoff smurrie. De gebakken aardapelen werden koud opgediend en op verzoek kreeg ik nieuwe dat werd gebracht in een schaaltje. De koude gebakken aardappelen op mijn bord heb ik maar aan de kant geschoven om plaats te maken i.p.v. dat ze mij een nieuw bord brachten. De borden waren niet voorverwarmd en rommelig opgemaak zoals ze dat vroeger wel eens deden in een militair veldkeuken. Op dat station stappen wij niet meer in de trein!
Jennifer V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Hier kun je prima eten tegen een schappelijke prijs. Ook leuk voor een daghap. Geen bijzondere kaart, wel voor elk wat wils. Ook heerlijke broodjes vd lunch.
Joost H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2014
Natuurlijk ziet met regen alles er somber uit, maar de aankleding van deze zaak en het terras is niet echt "state of the art". De bediening is vlot maar wat afwezig en het is lang wachten op een eenvoudige lunch als: uiensoep met brood en een wrap met frites, maar de smaak is prima. Persoonlijk vind ik het jammer dat er Pepsi wordt geschonken, dus noodgedwongen iets anders genomen en toen bij vertrek de juffrouw meer interesse had voor de buurman dan voor ons wisten wij het wel. Ondanks de lekkere frites komen wij hier niet terug.
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Het terras van onze favoriete zaak zat vol dus probeerden we het een deurtje verder. De salade geitenkaas was doordrenkt met dressing en er was geen walnootje of pijnboompitje te bekennen. Ook ananas met het hart en de schil erbij vond ik geen goede combinatie.
De service was matig, de dame met de zwarte paardenstaart was niet echt vriendelijk. De snelheid was wel prima.
Bsb1 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2013
Ik ben hier nu tweemaal geweest en ben niet van plan een derde keer te komen. Het eten was erg matig de eerste keer dus de tweede keer gingen we allen voor een drankje op het terras. De bediening liet erg lang op zich wachten. Uiteindelijk werd er een halve bestelling op tafel gezet. Toen we aan de bar vroegen om de rest van de bestelling was er weinig begrip. In plaats van excuses werden er redenen aangevoerd waarom het wel logisch was alleen de helft van de bestelde drankjes uit te serveren.
Pe-Pe .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2013
Gezellig eetcafe waar je goed kunt eten voor een aangenaam bedrag. Met 4 personen gegeten op het buitenterras. De saté (de kleine is groot genoeg voor een normale eter), spareribs en varkenshaas met sinaasappel-thijm saus. In principe was alles redelijk goed bereid en goed te eten maar op elk gerecht was wel iets aan te merken (wat weinig sinaasappel-thijm saus, lauwe frieten, weinig groente als bijgerecht). Je kunt er gezellig zitten (ook binnen) maar je bent afhankelijk van wie je bediend want dat houdt niet altijd over aan vriendelijkheid.
SjefkeMSC .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Donderdagavond half acht. Een uur op ons eten gewacht. Toen we er iets van zeiden, was het opeens mogelijk om binnen 3 minuten het eten te serveren. Lauwe, slappe frieten, dit is slecht bereid of heeft een tijd onder een warmtelamp gestaan. De saté is wel mals, maar slecht gekruid. Niet gemarineerd, ik zie het poeder er nog op zitten. Binnen ziet het er overigens best aardig uit.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2013
De bediening was ronduit chagrijnig. Een nieuwe serveerster heeft duidelijk geen gevoel voor dienstbaarheid of dat horeca ook betekent dat je gezellig geholpen wil worden. Je kunt er de hele middag zitten op 1 kop koffie dat is dan wel weer handig als je dat wenst. Binnen erg fris in de winter zeker! Alleen een kacheltje moet alles warmhouden. Het eten is erg veel, vet, zout maar dit klinkt erger dan het is. Voor een grote eetlust en geen culinaire verwachtingen kun je hier best een hapje nemen. Neem dan geen cassis met vers fruit want voor 4 euro is dat echt teveel betaald, er zit nl alleen appel in.
Donato S.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2013
Voor een eetcafé was het eten niet onaardig. Voorgerecht Champignons in bierbeslag. Het beslag was vrij dik en de champignons hadden weinig smaak.
De spareribs waren daarentegen wel goed. Mooi mals, goed gekruid grote portie. Patat was ook goed met voldoende saus.
Mijn tafelgenoot had spiesjes varkenshaas die ook goed waren, ze waren goed mals. De rauwkost die erbij zat was vrij standaard en voegde weinig toe.
De bediening was erg snel, aardig. De inrichting is ook erg gezellig.