De Blauwe Druif

Markt 13 5211 JV Den Bosch Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Blauwe Druif

Kees K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Op 19 maart 2016 met een groep van 4 mensen lunch gegeten.
De bediening was goed, met aandacht voor de noden van de klant.
Het pistoletje "Bella Italia" zou volgens de menukaart ook pesto bevatten. Pesto bestaat normaal uit 35% basilicum, verder olijfolie en nootjes en kaas en is heel erg groen groen. De pesto gesmeerd op het pistoletje was een kwak gele mayonaise met 1% groen spul, zonder de herkenbare smaak van pesto.
Ik dacht dat onder de grote rivieren een boergonisch gevoel leeft, met aandacht voor eten!

Dag Kees.
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Op weg naar het museum even bij de blauwe druif op het terras. Al zaten we aan de schaduwzijde van de markt, het was er gezellig en warm. De terrasverwarmers maakten het aangenaam, de bediening met zijn kwinkslagen erg gezellig. De Bosche Bol, gebakken door Jan de Groot, met een uitstekend kopje koffie/Cappuchino/koffie verkeerd. Een prima plekje!
Boes B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Vanmiddag een hapje gegeten bij de Blauwe Druif.
De pannenkoek met spek was niet om over naar huis te schrijven: pannenkoek erg dun, niet goed doorgebakken en veel te vet.
Het spek smaakte oké, maar de pannenkoek was ranzig.
Een pannenkoek hoort dik te zijn en het spek moet eerst uitgebakken worden voor het in het beslag wordt gelegd. Dan mag je ook meer rekenen dan de 5.5 euro die het nu kostte.
Jammer. Mijn vrouw had twee kwekkeboom kroketten die heerlijk waren alleen hierbij was de friet ook weer veel te vet en smaakte ranzig.
Jwijmenga .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2014
Op zoek naar een snelle lunch in Den Bosch hier binnengelopen. Het interieur is dat van een kroeg, maar het eten is voor een cafe van een zeer goed niveau. Positief verrast door de kwaliteit van het eten (saté van de haas en een clubsandwich), de grootte van de porties en de attente bediening. Een aanrader voor wie in het centrum van Den Bosch hongerig rondloopt.