De Blanckenborgh

Enschedesestraat 65 7481 CL Haaksbergen Nederland Kaart

Over restaurant De Blanckenborgh

Voor de echte levensgenieter!

In een prachtig monumentaal pand uit de negentiende eeuw geniet je van een culinair feestje. Hier draait het om puur genieten. De sfeer is gemoedelijk, de gastvrijheid als een warm bad. Een plek waar je maar al te graag terugkomt.

Meer informatie over restaurant De Blanckenborgh

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
Qunie .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Top restaurant , nog nooit teleurgesteld geweest. 4e keer dat we er waren.
Menu van AH , erg verrassend.
Altijd speciale amuses.
Paul_schoenmaker .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Was weer een heerlijk avondje uit met uitstekend eten vooral de amuses en de daarbij horende wijn
gastvrij ontvangen en mooi acomodatie
Cham S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Goede service en sfeer in mooi pand. Porties iets aan de kleine kant en met name hoofdgerecht mist een groente. Amuses waren erg lekker (en vermakelijk). Tevens eerste restuarant in de laatste maanden welke echt goed was voorbereid op de zwangerschap van mijn vrouw.
Silvi H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Wij hebben een heerlijke avond gehad bij de Blanckenborg. Een mooie locatie voor een 4-gangen diner + vele kleine verrassende extra amuses, waar je heerlijk de tijd voor krijgt om van te genieten.

Wij komen hier zeker terug.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Zoals altijd is in de restaurant alles helemaal geweldig!
Of je als 'AH- restaurantactie gast' komt, of als 'á la carte gast', het maakt geen verschil.
Alles klopt altijd en het eten is verrassend en bijzonder smaakvol.
R-roosendaal .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wat een top restaurant en super personeel tien plus, goede sfeer mooie locatie genoeg parkeerplekken en wordt met open armen ontvangen komen zeker terug
Thea Z.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het restaurant ligt mooi in het bos prachtige lokatie met goede service.
Het eten was heel erg lekker.
Voor herhaling vatbaar.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Met de A.H. Restaurant bon wezen "dineren". Je voelt je hier thuis in een ambiance en voorname omgeving. Je merkt niet dat je voor het AH restaurant menu komt. Vooraf de amuses en de pastinaak soep, voorafgegaan aan het "officele" menu, voortreffelijk. Het menu zelf in een woord fantastisch in België zouden ze zeggen we werden gesoigneerd. Een mooie avond in de Blankenborgh waar gastvrijheid en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Een aanrader!
Silvold .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Wij waren met de AH bonkaart, dus was het heel voordelig gezien het geboden nieveau van ambiance en gerechten. We kregen vier amuses, waaronder een soepje van pastinaak met witte chocola. Bijzinder en erg lekker. Ook de andere amuses, kleine, fraaie hapjes beloofden reeds veel goeds. We werden niet teleurgesteld door de volgende gangen: rillette van eend en daarna stoof en filet van hert. Alles fraai opgediend en erg lekker.
Helaas wel erg weinig groente. Ook het dessert en de lekkere doos bij de koffie met een aantal friandises waren heerlijk. De bediening was zoals je je bediening wenst: vriendelijk, attent, informatief.
Bénoît S.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten, prachtige locatie, schitterend gedekte tafel, vriendelijke, attente en deskundige bediening.
Gewoon héél erg goed.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Prachtige locatie. Heerlijk eten. Mooi uitgeserveerd. Bescheiden maar attente en deskundige bediening. Sfeervolle ambiance. Verrassende amuses. Gastvrije ontvangst. Persoonlijke benadering.
Iets negatiefs? Ja! Dat er een einde komt aan een heerlijke avond.
Andre T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
In het kader van AH restaurantspaaractie heerlijk gegeten bij de Blanckenborgh. Het menu wat voor ons was samengesteld, maar ook de amuses, was werkelijk verfijnd. Gastronomisch top! Wel moesten we naar ons gevoel wel erg lang wachten op het nagerecht, maaar goed, wij komen zeker weer terug.
Sneezy .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Al vaker hier gegeten maar elke keer weer onder de indruk van de prachtige villa en het interieur. Je komt meteen in de goede stemming. De amuses waren verrassend en heel lekker. Glas wijn voor 6,50 is aan de prijs net als het kaasplankje, 4 stukjes kaas voor 14,50 met een klein schaaltje vijgencompote en dun plakje notenbrood. De porties vonden we deze keer aan de kleine kant. We gingen met een lege maag aan tafel maar na 3 gangen waren we nog zeker niet verzadigd. Het mag best klein maar dit is wel erg klein (vanwege AH-actie?). Thuis gekomen toch nog wat gegeten voor het slapen gaan. We blijven wel komen vanwege de locatie en het smakelijke eten. Bij eerdere bezoeken waren de porties wel ruimer bemeten. Even afwachten dus de volgende keer. We misten ook de gebruikelijke gastheren, die waren kennelijk beide een dag vrij, nu alleen nieuwe mensen, is even wennen maar dat moet kunnen.
Nicolien N.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Prachtig pand, sfeervolle entourage en top gegeten!
Absolute aanrader als je echt bijzonder lekker wilt eten! Gerechten zijn qua smaak zalig. Friet en aardappeltjes komen er niet aan te pas en werden ook niet gemist!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Fantastisch restaurant, 3 Gangen verrassingsmenu gekozen met 4 personen. De amuses waren net zo heerlijk alsook het gekozen verrassingsmenu. Het verrassingsmenu, 3 gerechten per gang, perfect van smaak. Een kleine opmerking, bij het geserveerde voorgerecht kabeljauw was wat te gaar, de rest formidabel.
Mark O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Keurige ontvangst. Vooraf 3 heerlijke kleine amuses en een soep. Het eten smaakte voortreffelijk, zeer bijzonder!

NB: Het menu wat op internet staat is niet het menu waar je uit kon kiezen. Maar dit hebben we niet als hinderlijk ervaren....
Yk1951 K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Lunch op terras met mijn hoogbejaarde schoonmoeder, gezelschap van vijf. De glutenallergie van een van ons werd elegant en ter zaken kundig opgelost, naadloos in menu van AH ingepast. Verrassende gerechten, diamanthaas als ossenhaas zo mals, en een verrassend toetje! Vriendelijke bediening, die van wijnen wist. ook als AH niet meer meedoet kom ik zeker terug, op zijn frans: Merite le voyage!
René S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
De Blanckenborgh heeft een vast AH drie gangen menu, eventueel uit te breiden met een vierde gang ( surplus ( € 10,-).
Vooraf 2 amuses, altijd verrassend . Advies : de eerste amuse op een andere ondergrond serveren. Het drie gangenmenu was erg lekker, mooi opgemaakte borden en het vlees zeer mals. Goede wijn die redelijk geprijsd is ( € 3,85 huiswijn ) . Helaas geen bierkaart ! Vriendelijke en bekwame bediening. De ambiance in een voormalige fabrikanten villa ( met park ) is uniek. Zeker voor herhaling vatbaar, ook zonder de AH actie.
Adanvt .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De 2e keer in zeer korte tijd gegeten bij dit geweldige restaurant dat zegt al genoeg.
Maar toch maar weer melden : mooie locatie, heel mooi terras, heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel, wij hebben weer genoten.
Wij komen zeker nog een keer terug.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
We aten buiten in de tuin. Geweldige entourage. Het eten was weer verrukkelijk. De bediening is snel en accuraat en klantgericht. Je wijnglas wordt bijgeschonken voor het leeg is. Kortom perfect.