De Blaauwe Kamer

• Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Zeer vriendelijke bediening!
Sebastiaan W.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
De steengril was prima, vlees was lekker en de prijs zeer goed. De frietjes wat aan de slappe kant. Het broodje vooraf kunnen ze beter achterwege laten. Niet vers, niet even opgewarmd en de smeerseltjes kwamen overduidelijk uit een potje en waren niet lekker. Erg zonde, want het is toch de binnenkomer en hoe moeilijk is het om zelf vers een aioli, een tapenade en een kruidenboter te maken.
Service verder prima: vriendelijk en snel. Wel wat moeite met de koemelkallergie maar met wat doorvragen toch goedgekomen. Helaas geen vervangende sausjes gekregen, ik moest het maar doen met de zoet-zure chilisaus die als enige koemelkvrij was.
Marlieske S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Gevarieerd en origineel menu. Mooie locatie ook.
Toon F.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij komen vaak op zaterdagmorgen, met mijn schoonmoeder zij en wij verheugen zich op het uitje naar de blauwenkamer.
Zij wordt hartelijk welkom binnen gehaald, door de gezellige en vriendelijke ober.
Niks te veel voor de ober, als wij brood met kroketten bestellen, adviseer hij ons ook eens een keer met patat te nemen.
Wat mijn vrouw en schoonmoeder heerlijk vonden.
Ook de blauwe Kamer uitsmijter, kan je kiezen ham i.p.v. kaas.
Wij komen uit Arnhem en vinden het geweldig de service en betaalbaar en goed eten.
Wij hopen nog vaak te mogen komen.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gisteren uit eten geweest bij dit sfeervolle restaurant. De kaart biedt vele innoverende, nieuwe smaken en creaties maar ook vertrouwde opties. Ik had zelf een heel smakelijke curry met bijvoorbeeld quinoa. Hoofdgerechten worden geserveerd met friet en salade. Porties zijn precies goed. We zullen binnenkort zeker terugkeren om de nieuwe kaart die per oktober in zal gaan te proberen. Dit restaurant is zeker een aanrader.
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk geluncht! Ook bij het herfstweer van vandaag lekker op overdekte terras gegeten.
Martin B.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
28/08/17 geweest. Voor lunch en diner.
Beide waren gewoon heel goed. Prijs kwaliteit uitstekend, prima bediening en uiteraard niet te vergeten het prachtige terras.
Voor ons een reden om zeker nog een keer terug te gaan
H V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Erg vriendelijk personeel.heel behulpzaam..
Corry F.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Geweldig restaurant in een prachtige omgeving ..leuke bediening en vriendelijk ..
Riana B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Goede prijs kwaliteit verhouding. En een mooie plek om te genieten.
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Op woensdag 16 augustus op onze trouwdag opnieuw bij Panorama restaurant De Blaauwe Kamer gegeten. Het eten: Hoofdgerechten Varkenshaas, Schnitzel en de nagerechten Soes XL en Aardbeien Royal hebben voortreffelijk gesmaakt. Wij komen regelmatig terug. Het eten is niet alleen heel smakelijk, maar ook de bediening en entourage bevalt ons uitstekend. Een aanrader voor iedereen, die wil gaan genieten.
Ariane S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij de Blauwe Kamer in Wageningen !! Altijd gezellig en goed.. prachtige omgeving en nu met een prachtig nieuw terras.
Trudy J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
goed eten,ruime plaatsen en vriendeijk personeel en natuurlijkk mooie omgeving.
Veronica H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Een smaakvol ingericht restaurant met prachtig uitzicht. Vriendelijke bediening en lekkere lunchgerechten. Net even anders: heerlijke salades en verrukkelijke broodjes voor een prima prijs.
Joost_en_Marlies .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Vanavond wederom bij De Blaauwe Kamer gedineerd. Ditmaal ingeschreven op het pinksterbuffet welk veelvuldig voorbij kwam op facebook. Er was voldoende keus en de kwaliteit erg goed. De bediening correct en in voor een grapje. Over de locatie is al genoeg gezegd maar blijft toch elke keer weer verbazen.
Joost_en_Marlies .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
JandL .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Omdat ik tijd over had stak ik op deze vrijdagavond met de veerpont over van Opheusden naar de overzijde van de Rijn. Ik had voor de zekerheid geïnformeerd of er nog een plaats voor één persoon beschikbaar was in de Blaauwe Kamer. Dat bleek het geval. Het was verstandig om dat te doen want het restaurant was al even na zes uur nagenoeg geheel bezet, hoewel het terras nog wel enige uitwijkmogelijkheden bood. Sinds mijn jeugd heb ik om de een of andere reden geen paling als hoofdgerecht meer gegeten. Deze test viel zeer positief uit, prima gegeten en genoten van de uitstekende gestoofde paling. Vooraf werd een grote broodbol met een drietal sausjes geserveerd. Ook de tomatensoep behoorde tot de betere die ik de laatste tijd heb gegeten. Kortom alleszins de moeite van een oversteek over de rivier waard. Wel even opletten dat de laatste pont om tien voor negen vaart.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Restaurant 'De Blaauwe Kamer' ligt op een prachtige locatie. Vanuit het restaurant heb je zicht op een weide met daarin herten, paarden en wilde vogels als fazanten. De service is top, de bediening is attent en vlot. Het voedsel is qua kwaliteit en smaak oké.
G. K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk, heerlijk, heerlijk.
Jammer dat je eetlust over gaat. Er is dan nog zoveel dat je ook graag zou proeven.
Maar genoeg is genoeg.
De volgende keer de andere gerechten dan maar.
K V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gisteren met vrienden wezen eten. Was zeer gezellig. Mooie omgeving en leuk en vlot bedienend personeel. Prijs kwaliteit verhouding is goed, waar eet je tegenwoordig nog een carpaccio voor €6,50? Ze hebben er ook een geweldig terras, we komen zeker terug.