De Blaauwe Kamer

Meer informatie over restaurant De Blaauwe Kamer

Dagelijks 10.00 - 22.00 uur

Trudy J.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
goed eten,ruime plaatsen en vriendeijk personeel en natuurlijkk mooie omgeving.
Veronica H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Een smaakvol ingericht restaurant met prachtig uitzicht. Vriendelijke bediening en lekkere lunchgerechten. Net even anders: heerlijke salades en verrukkelijke broodjes voor een prima prijs.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Vanavond wederom bij De Blaauwe Kamer gedineerd. Ditmaal ingeschreven op het pinksterbuffet welk veelvuldig voorbij kwam op facebook. Er was voldoende keus en de kwaliteit erg goed. De bediening correct en in voor een grapje. Over de locatie is al genoeg gezegd maar blijft toch elke keer weer verbazen.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
JandL .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Omdat ik tijd over had stak ik op deze vrijdagavond met de veerpont over van Opheusden naar de overzijde van de Rijn. Ik had voor de zekerheid geïnformeerd of er nog een plaats voor één persoon beschikbaar was in de Blaauwe Kamer. Dat bleek het geval. Het was verstandig om dat te doen want het restaurant was al even na zes uur nagenoeg geheel bezet, hoewel het terras nog wel enige uitwijkmogelijkheden bood. Sinds mijn jeugd heb ik om de een of andere reden geen paling als hoofdgerecht meer gegeten. Deze test viel zeer positief uit, prima gegeten en genoten van de uitstekende gestoofde paling. Vooraf werd een grote broodbol met een drietal sausjes geserveerd. Ook de tomatensoep behoorde tot de betere die ik de laatste tijd heb gegeten. Kortom alleszins de moeite van een oversteek over de rivier waard. Wel even opletten dat de laatste pont om tien voor negen vaart.
G. K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Heerlijk, heerlijk, heerlijk.
Jammer dat je eetlust over gaat. Er is dan nog zoveel dat je ook graag zou proeven.
Maar genoeg is genoeg.
De volgende keer de andere gerechten dan maar.
K V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gisteren met vrienden wezen eten. Was zeer gezellig. Mooie omgeving en leuk en vlot bedienend personeel. Prijs kwaliteit verhouding is goed, waar eet je tegenwoordig nog een carpaccio voor €6,50? Ze hebben er ook een geweldig terras, we komen zeker terug.
paulengelen .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
8,4 score is erg geflatteerd. Uitzicht is fantastisch, het gebodene helaas niet. Blijkbaar gaat men voor kwantiteit i.p.v. kwaliteit. Er lopen allerlei kortingsacties, flyers in wijde omtrek. Op een "gewone" donderdagavond veel volk, waaronder twee grote gezelschappen. Steengrillen geeft veel overlast (grilldampen) aan belendende tafels. Wij kozen voor een gewoon menu (een vis een vega), zoals zo vaak te weinig groente en weinig fantasie. Personeel goedwillend maar zo te zien veel beginners. Koffie was al op en toen kwamen de friandises. Jammer van de prachtige locatie!
Chrissee .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Bij toeval hier terecht gekomen na een dagje Ouwehands Dierenpark. Ze hebben op dit moment een actie dat je op vertoon van je entreekaart een gratis drankje krijgt bij het hoofdgerecht. Wat een leuk restaurant en wat een top locatie! Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel. Als we hier in de buurt zijn komen we er zeker nog eens terug. Dit is echt een aanrader!!
John C.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Geweldige locatie, vriendelijk personeel en ontzettend lekker gegeten mijn vrouw had het 3 gangen steengrill menu en ook dit was uitstekend dus van mij voor alles een dikke 10
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
geweldig wat een locatie en wat een heerlijk eten, top bediening en top kwaliteit. niets dan lof over e blauwe kamer, en voor de prijs hoef je het niet te laten!!! 4 gangen voor 35 pp is echt niet uur!
j51 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
wat een ontdekking op een mooie locatie! maar wij kwamen om te dineren en dat is ons zeer goed bevallen. vriendelijk te woord gestaan. ruime keus aan heerlijke gerechten en de borden waren als erg mooi opgemaakt. prima prijs/kwaliteit. kortom wij hebben genoten en vinden het erg fijn zoiets heerlijks in de buurt gevonden te hebben. Tot snel, komen we de lunch proberen. (ook dat ziet er nl. ook erg aantrekkelijk uit!)
Fendi D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Weer genoten! Leuke sfeer, heerlijke gerechten. Aardige bediening. Kortom een ontspannen en gezellige avond met een goede prijs/kwaliteit .
Primo D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Afgelopen woensdag hier heerlijk met zijn viertjes gegeten. Wat een gezellig restaurant en een fijne bediening. Je voelt je hier echt gast. Het eten is voortreffelijk en omdat wij grote eters zijn hebben we extra frites en salade na besteld zonder kosten, waar zie je dat nog, het werd echt super snel geserveerd. Alleen maar lof voor dit restaurant met oprecht gezellige bediening en goed verzorgd eten. Wij komen hier graag terug.
M H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Betreft bezoek aan uw restaurant op 4 oktober 2016.

Goede morgen lieve mensen van Restaurant De Blaauwe Kamer,

Het kost me geen enkele moeite een recensie te schrijven….Mijn vrouw en ik hebben vele restaurants en eetgelegenheden leren kennen, maar…………..uw restaurant voldoet aan alles wat men zich wenst. Prima parkeergelegenheid. Mooie gastvrije entree met zeer nette en schone toiletten, alvast een 10 daarvoor. Binnen 3 mogelijkheden je te laten verwennen. diners. de lunch en heerlijk buiten, met een uitzicht op de reeën en karpers waaaaauuuwww en een prachtig stuk natuur ook de wandelroute achter de Blaauwe Kamer is een must
Dan het bedienend personeel….. die ons op een gewaardeerde manier bediende…zalige boerenpannenkoek en een met kaas en ananas , ook al een feestje op zich, de pannenkoek bleef op het bord liggen en dreef niet vanzelf naar de hongerige mussen die al zaten te loeren op een stukje….Nee het laatste stukje ging op!
Mijn vrouw maakte me er op attent dat er ook een speelkamer voor de kinderen was….dus de nieuwe eigenaars verdienen voor de Panorama Restaurant De Blaauwe Kamer ruim een 10. Iedereen zal zich bij jullie thuis voelen. En ten slotte , uw prijzen zijn voor elke knip!!!

Bedankt dat we jullie gasten mochten zijn

Volgende keer komen we een heerlijk diner bestellen en opeten
Mijn cijfer is een 10

Met vriendelijke groet,

Fam.Hardorff
Vivel .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Na een fijne wandeling geluncht op een heerlijke plek! Zowel binnen als buiten een fijne plek om te zitten en ruime keus uit de kaart. Fijne bediening die mee dacht ivm allergie. Zeker voor herhaling vatbaar!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Woensdag gegeten bij de blaauwe kamer. Ontvangst was prettig en de bediening professioneel. De vissalade, kinderpannekoek en bol met zalm voortreffelijk en meer dan voldoende. Van de omgeving hebben we genoten. Mijn kleinzoon heeft zich ook prima kunnen vermaken in de speelkamer en kreeg wat brood om de vissen bij het terras te voeren. Ondanks de drukte werden onze vragen over de omgeving en het pand (voormalige droog kamers van de steenfabriek) vriendelijk beantwoord. Prijs - kwaliteit verhouding was prima. We komen zeer zeker weer terug.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Heerlijk op het terras genoten van onze gift for you voucher.
Diner voor twee, hierbij mochten we een keuze maken uit de kaart. (geen vast menu gelukkig) Het was allemaal erg smakelijk en voldoende. De ober maakte het plaatje voor ons af met een iets wat eigentijdse humor.
Inge P.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Omgeving en ambiance prachtig, maar de high tea was ronduit teleurstellend... Een etagaire die recht uit de koelkast kwam met een paar ontdooide diepvrieshapjes. Écht niet lekker. Scones smaakten droog en ipv clotted cream een schaaltje ingezakte slagroom erbij.
Voor de prijs die je ervoor betaalt en de verwachting die het restaurant schept, is het een ontzettende domper!
Truus S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Een gewone maandagmorgen, en een feest om hier te lunchen. De salade en broodjes heerlijk, de bediening vriendelijk en het uitzicht mooi. Hier gaan we vaker heen.