De Bistro Ossenvoort

Meer informatie over restaurant De Bistro Ossenvoort

Jouw recensie over het restaurant De Bistro Ossenvoort

Remco V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Toen we aankwamen in Ootmarsum viel ons Bistro Ossenvoort al op. Op de site van de VVV Ootmarsum Dinkelland lazen we erover. We vinden het altijd het leukst om rechtstreeks te reserveren en hebben 's middags gebeld naar 0541238605. Er was nog plek. De ontvangst was allerhartelijkst. We hadden een ruime tafel naast de (gas)haard. Heerlijk als je een dag gewandeld hebt. De bediening was zeer vriendelijk en professioneel, de inrichting was stijlvol alhoewel je altijd wel wat ziet wat je anders zou doen. De gastheer en gastvrouw pasten zich aan ons turbulente gezin met jonge pubers, zonder te joviaal te worden. De carpaccio vooraf was een tikkeltje dikker gesneden dan ik gewend ben. Maar daardoor niet minder lekker, zalig zelfs. Van het hoofdgerecht heeft iedereen gesmuld. Schnitzel in een kindervariant voor de een, Schnitzel in riante afmeting voor de ander. Verder spare ribs in een heerlijke seasoning, Beenham met Honing Mosterdsaus en een Tournedos waarvoor je geen steakmes nodig hebt. In een woord fantastisch. De desserts waren huisgemaakt. Leuk detail is dat de Crême Brulée aan tafel afgemaakt werd. Altijd leuk om te zien.
We raden iedereen aan om hier te komen dineren. Als we weer in Ootmarsum/Dinkelland zijn komen we terug!
Karin O.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Het geserveerde menu was erg wisselend van smaak, sommige gerechten waren super maar ook enkele gerechten hadden ze beter niet kunnen uitserveren. Door -onverwachte- drukte soms lange tijd moeten wachten op drinken. Jammer dat er geen aandacht werd geschonken aan de opmerkingen. Gezellig restaurant en leuke kaart. Alleen afwachten hoe het geserveerd wordt.
Jacobmaris .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Restaurant Ossenvoort heeft een nieuwe eigenaar-echtpaar en is weer open. Daar zijn wij heel blij mee want we kwamen hier graag eten als we bij oma in Denekamp op bezoek zijn. De service is 180 graden omhoog. De gastvrouw ziet er prachtig uit en is superlief; haar man serveert met gratie allerlei heerlijks. Wij hadden de tournedos (boterzacht) en een T-bone (riant en perfect gebakken). Oma had een zalm besteld die men door de drukte vergeten was door te geven. Gelukkig was ie prachtig gebakken toen ie uiteindelijk arriveerde en niet te plomp, wat door oma zeer gewaardeerd werd. De fout werd ruimschoots goedgemaakt door een chique toetje van het huis, met witte chocolademousse, ijs, vruchten en een kletskop. Kinderen ook weer blij.
Wij verheugen ons alvast op een volgende keer. Groet van Oma Riet, Paul, Elleke, Finn en Boet