De Bisschopsmolen

Dinsdag t/m Zaterdag 09:30 - 17:30

Voordelig
Francis E.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Wat ons betreft de beste locatie in Maastricht om een vlaai te eten! Leuk om de molen van de binnenkant te kunnen zien.
Het personeel is zeer vriendelijk ondanks de drukte.
De vlaai was ronduit heerlijk!
B K.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
De vlaaien zijn een absolute aanrader! Hier worden nog handmade producten gemaakt zonder E nummers en kunstmatige toevoegingen. Gewoon zoals het hoort. Je proeft de vruchten, niet van die veels te zoete vlaai die je bij supermarkt kunt krijgen. Niet te zoet, goede deeg, verse vruchten. De appelsap is lekker fris. De broden zijn lekker natuurlijk. Hier komen we altijd als we in Maastrictht zijn.
Mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Je bent in Maastricht en dan moet je natuurlijk een Limburgse vlaai proeven en kwamen uit bij de Bisschopsmolen. Heel leuk gelegen. We kozen voor de aardbei/rabarber. Heerlijk! Lekker fris. Deeg goede structuur. Bediening vriendelijk.
Maria G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Prachtige plek om even lekker te vertoeven onder het genot van echte Limburgse vlaai. Dit is de place to be als je in Maastricht bent, probeer vooral de vlaai met kruisbessen of met pruimen. Ook bijzonder, appelsap uit de buurt met een keuze uit zoet, zuur of zoetzuur. Allemaal erg lekker en de service heel vriendelijk en behulpzaam!
Zouph .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Ik heb hier een keer een halve vlaai besteld met de vraag of ze hem in stukken konden snijden. Dat kon. Vervolgens moest ik opeens veel meer betalen. Wat bleek achteraf zonder duidelijke communicatie? Omdat ze de vlaai in 4 stukken hadden gesneden moest ik 4 losse punten afrekenen wat het allemaal veel duurder maken. Een behoorlijke tourist trap want ik had dit helemaal niet verwacht en dit werd totaal niet duidelijk naar mij gecommuniceerd. Ik had het anders gewoon zelf gedaan namelijk maar ik wist niet dat ik die keuze had. Al met al dus de vieste truuk die er bestaat om wat extra euro's binnen te harken. Bovendien ging een man die mij niet bediende zich er ook nog mee bemoeien en zeggen dat ik gewoon moest betalen..
De vlaai was vervolgens ook niet lekker :( Veel te zurig en viel veels te makkelijk uit elkaar. Al met al dus een verschikkelijke ervaring wat betreft de vlaaien. Het broodwaren/koek heb ik niet geprobeerd en zal waarschijnlijk een stuk beter zijn.
Yvonnebt .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Afgelopen week met een grote groep de boerenlunch gegeten op de zolderkamer.
Wat een mooie locatie! Absoluut een aanrader voor groepen die eens wat anders willen.
Een heerlijke (spelt)broodmaaltijd met eenvoudig maar eerlijk beleg (kaas, vleeswaren, perenappelstroop, jam en een lekkere salade). Met de thee, koffie en heerlijke appelsap was de lunch compleet. Alles werd op verzoek aangevuld, er was meer dan voldoende.
Prijs/kwaliteitsverhouding was prima!
Daphne .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
Heel leuk om de molen te zien draaien. We zagen zelfs een bever. Onze meiden namen spiegelei in het pannetje. Simpel en door het brood echt lekker. Het broodje kaas was wat prima als ook de croissant. Jam en honing verukkelijk. Koffie was niet bijzonder. Jammer dat de boter uit zo' n plastic kuipje komt en van Campina is. Wij zijn nog teruggegaan om brood, koek honing, jam en appelsap te kopen. Alles is even heerlijk.
Christianne W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2013
Ik heb hier lekker gegeten. Het was leuk dat men kon kijken naar de molen en het lag in een leuk straatje. Het was een van de weinige lunchrooms waar het wel druk was. De bediening was wat klungelig, maar deed zijn best en het was druk. Ik had zelf een tosti met kaas en ham. De broodjes werden in vier plakken naast elkaar gepresenteerd wat er wel leuk uitzag. Ik heb helaas niet de vlaaien hier kunnen proeven, maar die zagen er goed uit.
Jmeveldman .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2012
Mooie locatie waarbij we een kijkje konden nemen in de bakkerij. Vlaaien zijn van uitzonderlijke kwaliteit, om je vingers bij af te likken. Wat ik een absoluut pluspunt vind is dat je in de bakkerij ook vlaaien per punt kon meenemen. Zo hebben we meerdere soorten vlaaien mee kunnen nemen naar "Holland" ;)