De Binnentuin

Dorpsstraat 97 2712 AE Zoetermeer Nederland Kaart
31-793602016

Over restaurant De Binnentuin

Pannenkoek of à la carte

Welkom bij De Binnentuin, een plek waar jong en oud kan genieten van de lekkerste pannenkoeken! Of je nou kiest voor naturel of juist voor een rijk gevulde pannenkoek met spek en stroop; alles kan! Gun jij de kinderen een feestmaal, maar ben je zelf niet zo’n pannenkoekenliefhebber? Werp dan een blik op de uitgebreide kaart en kies een van de gerechten die worden bereid met dagverse producten! Een feest voor iedereen!

Meer informatie over restaurant De Binnentuin

6,7
Voordelig
Hugo B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Te vol te druk... Bediening kan het niet aan, weten ook niet hoe ze met klachten moeten omgaan. Doen vervolgens gewoon niks... Twee uur wachten met kleine kinderen is niet echt een goed idee en als om je heen hetzelfde gebeurt dan is het drama compleet. Rampzalige avond.
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Dramatisch. Overvol, super druk en dan een bediening en keuken die het niet aan kan. Vier keer geklaagd, waarvan een keer bij de eigenaar maar er gebeurt niks. Als we dan ook nog een lauwe soep vooraf krijgen (terwijl 2 besteld) is de maat vol. We willen overleggen met de eigenaar - deze is er niet meer. Wij besluiten te verrekken, op onze weg naar buiten zien we de koks rokend buiten staan terwijl binnen nog vele anderen (ook ontevreden!) gasten wachten. Schandalig.
Tilly71 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
2 uur van tevoren werd het afgebeld. Reden: vol. Terwijl alle tijdstippen op de site nog openstonden. Geen excuus gekregen of alternatief geboden. Zeer klantonvriendelijk te woord gestaan. Jammer, gemiste kans voor de binnentuin en ik zit met 2 teleurgestelde kids . Ik kom hier nooit meer.
Mirandariksten .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was gezellig, leuk en heerlijk gegeten. Waren er nog nooit geweest en was een leuke gelegenheid om eens naar toe te gaan. We komen zeker nog een keer
Yverne B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima restaurant om met kleine kinderen heen te gaan want zeer kindvriendelijk. Algeheel laagdrempelige sfeer. Voor mensen zonder kinderen waarschijnlijk iets minder geschikt.
S.m.schenk .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zeer kindvriendelijk! Fantastisch om met twee kleine kinderen (1,5 en 3,5 jaar) te gaan eten. Vriendelijk meisje in de bediening. Kwaliteit van het eten kan beter, zaten nu grote verschillen tussen de pannenkoeken, oa qua dikte...
Eleni W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hadden gereserveerd, en kwamen keurig optijd binnen, toen werd gezegt dat ons tafeltje eigenlijk als aan iemand anders was gegeven, wij hebben wel een andere tafel gekregen. Ik vond het wel vreemd dat er maar 1 persoon een vlees of vis gerecht mag kiezen en de ander is verplicht een pannenkoek te eten.
De pannenkoeken waren wel lekker
Minke E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We hebben erg lang moeten wachten op ons voorgerecht en de pannenkoek die we besteld hadden was niet op voorraad. Toen een andere uitgezocht. Alles was wel echt heerlijk!

Ik ga ondanks dit toch nog een keertje terug
Ik K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wat slecht aangegeven bevindt zich in het steegje achter de Italiaan dit pannenkoeken restaurant. De inrichting is eenvoudig maar toch sfeervol, de dames van de bediening vriendelijk en hardwerkend. Helaas was een gekozen gerecht uitverkocht en een gerecht niet juist opgenomen(een niet op de kaart staande pannenkoek besteld maar toch werd de standaard op de kaart staande bereid), dit wilden ze (uiteraard) wel corrigeren maar dan had een van ons op haar eten moeten wachten terwijl de rest zijn eten al had. Daar hebben we vanaf gezien. De pannenkoeken zijn nog echt in de pan gebakken en heerlijk, de Dame blanche als dessert was ruim qua portie.
Ellie V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Zeer vriendelijk personeel, maar sfeer in de binnentuin is ver te zoeken. Vieze, rommelige speelhoek. Pannenkoeken waren in tweede instantie goed. Personeel pakte feedback zeer goed op. Hopelijk krijgt het restaurant snel een goede opknapbeurt.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We hadden een ah lunch dat bestond uit brood met smeersel, pannenkoek naar keuze, en dame blanche of koffie. We kozen voor koffie want na de lunch zaten we vol. We zijn hier al eerder geweest. Wederom fijne bediening en lekker gegeten. En pluim voor Ruud die normaal in de keuken staat maar nu de bediening deed.
Joris H.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Onze porties biefstuk waren niet heel groot. de biefstuk was goed!
Goede bediening: we kregen nog broodjes vooraf omdat de biefstuk even op zich liet wachten, die werden ook niet in rekening gebracht.
Wj.van.sluisveld .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het restaurant was wat moeilijk te vinden in de steeg achter de Italiaan, maar uiteindelijk vriendelijk ontvangen. Aankleding is kindvriendelijk, maar niet zo erg dat ik me er aan stoorde. De kaart bestaat grotendeels uit pannenkoeken, maar ze hebben ook steak, sate en meer. Ik koos de tomatensoep, groentetuin (elders zou dit boerenpannenkoek heten) en creme brulee. De pannenkoek was erg goed, maar ook het dessert is een aanrader. Bediening was tevens vlot en prijs-kwaliteitverhouding top. Wij komen hier nog eens terug.
Maartenvanzetten .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Opnieuw een goede ervaring. Vriendelijk personeel, staan voor je klaar en als je wensen hebt, is dat geen enkel probleem. Goed om te zien dat er rekening werd gehouden met dodenherdenking. Het personeel doet in alles erg haar best om het iedereen naar wens te maken. Daarnaast lekker eten en er is genoeg keuze. Zeker een aanrader!
Wilmaszorgaanhuis .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met de shellbonnen geen aparte gerechten waar je uit mag kiezen maar zo van de kaart. Het restaurant is kindvriendelijkheid en het personeel is ook zeer vriendelijk.
Smaakt05011984 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Bij binnenkomst was er niemand die mij begroette. Ik ben zelf met mijn kinderen maar ergens gaan zitten. Vervolgens duurde het een tijd voordat iemand ons drinken op kwam nemen. Terwijl er drie tafels bezet waren. Twee fristi en een cappuccino. Ik ken het effect van een biertje dat doodslaat maar van een cappuccino? Was dus eigenlijk een koffie verkeerd. Daarna werd de bestelling opgenomen. Ik besteld een broodje carpaccio. Er werd mij gevraagd of ik bruin of wit brood wilde. Toen ik vroeg wat voor een witbrood moest dat eerst nagevraagd worden aan de kok. Het antwoord: boerenwit! Dat klinkt lekker, dacht ik... Echter werd het gewoon een tijgerbolletje. Een half aangebrande pannenkoeken voor mijn kids. De bediening was niet duidelijk te herkennen. Bedrijfsvoering zou meer duidelijkheid bieden. Ook de keuken zag er niet heel fris uit. Iedereen liep er ook maar zomaar in en uit... Voor de kinderen zeer weinig te doen. Lijkt alsof het een leuke plek is voor kinderen maar dat valt tegen. Klein speelhoekje, meer voor peuters. En een springkussen dat half leeg loopt. De sfeer in het restaurant vond ik matig. Alles ziet er een beetje karig uit. Kortom er komt geen volgende keer.
Simamiami .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
De pannenkoek was niet echt lekker. De pannenkoek was dik en volgens mij meergranen of volkoren, maar dat stond niet op de menukaart.
Het broodje zalm werd geserveerd op een hard en droog broodje. Daar hebben we wel wat van gezegd en gelukkig kwam er een zachter broodje. Hoe het kan dat het keiharde broodje de keuken uit is gekomen begrijp ik niet. Het interieur is vooral gericht op kinderen en waarschijnlijk komen er ook voornamelijk gezinnen met kinderen. Ik zou er niet weer met mijn vriend gaan eten.
Nadine .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Het eten was ok, maar verder....
Het personeel zit aan een tafel in het restaurant. Voor ons als gast is het volkomen onduidelijk wie er nou werkt en wie niet. Af en toe staat er iemand op om wat te doen en gaat vervolgens weer zitten. Ook onderling lijken ze niet te weten wie wat doet.

In het restaurant zaten bekenden van het personeel. Deze mensen kregen volop aandacht, terwijl op onze tafel nog niet eens schone placemats en bestek lagen toen het eten al op tafel werd gezet. We hadden de oude al dubbel gevouwen op de hoek van de tafel gelegd in de hoop dat het op zou vallen.

Zoals eerder gezegd was het personeel niet duifelijk herkenbaar, deels omdat ze dan weer aan tafel zaten en dan weer even liepen. Maar ook omdat niemand herkenbare bedrijfskleding draagt. Een aantal personen waren daarnaast ook echt niet representatief. Dit gold ook voor de kok. Hij zag er, samen met een aantal van het bedienend personeel echt onfris uit. Vanaf onze tafel keek je de keuken in waar het er ook niet erg netjes en schoon uit zag.

Wat ook vreemd was, was dat we gereserveerd hadden en er gezegd werd dat er pas om 19 u plek was, maar toen wij aankwamen, was de zaak half leeg.
Johanna.toet .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
De pannenkoek was niet echt lekker, wij hadden met kaas en spek besteld, 2 x opgegeven en het ging nog verkeerd. Mijn dochter heeft alsnog de pannenkoek met kaas en spek gekregen maar die was enigszins aangebrand. Het hele gebeuren komt heel amateuristisch over, de mensen doen hun best, zijn vriendelijk maar ik vind ze niet geschikt voor dit werk. Er gaat veel mis, verkeerde pannenkoek, mensen die later binnen komen hebben de pannenkoek eerder, dus het duurde allemaal heel erg lang, voor een eenvoudige pannenkoek is dat niet goed.
Labellevie .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ons gezelschap bestond uit 7 volwassenen en 6 kinderen. Bediening was erg vriendelijk en servicegericht. Prima pannenkoeken gegeten. Alles werd vrij snel en tegelijk geserveerd. Restaurant is gericht op kinderen, voor de kleintjes is er een speelhoekje. Keuze uit nagerechten is weliswaar klein, de kwaliteit is goed. Gingen met goed gevoel huiswaarts.