De Binnentuin

Dorpsstraat 97 2712 AE Zoetermeer Nederland Kaart
31-793602016

Over het restaurant De Binnentuin

Pannenkoek of à la carte

Welkom bij De Binnentuin, een plek waar jong en oud kan genieten van de lekkerste pannenkoeken! Of je nou kiest voor naturel of juist voor een rijk gevulde pannenkoek met spek en stroop; alles kan! Gun jij de kinderen een feestmaal, maar ben je zelf niet zo’n pannenkoekenliefhebber? Werp dan een blik op de uitgebreide kaart en kies een van de gerechten die worden bereid met dagverse producten! Een feest voor iedereen!

Meer informatie over restaurant De Binnentuin

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 11.00 - 23.00 uur

• Bar , Catering , Engels gesproken , Terras , Wi-Fi
6,7
6,4
mevrouw V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Aantal keren hier geweest met vrienden en familie.Personeel over het algemeen vriendelijk tot zeer vriendelijk maar de serveerkwaliteit is wisselend evenals de kwaliteit van het eten .Regelmatig lange wachttijden.
Bij mooi weer kun je heerlijk buiten zitten en is er een springkussen voor de kinderen .
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Gisteren hier gegeten maar het was ijskoud in het restaurant ook was niet alles te bestellen omdat het rustig was. Een pittige pannenkoek was totaal niet pittig en de pannenkoeken waren amper belegd.
Ivo G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
heerlijk gegeten met ze 3e voor weinig geld.was iets vroeger dan afgesproken maar onze tafel stond al klaar
aardige gastvrouwen en genoeg keuze
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Winkel ziet er leuk en gezellig uit. Wij hadden hier gereserveerd me Ah actie. Kwamen om 4 uur aan en waren als enige in de zaak na een half uur mochten we ons drinken ontvangen en toen begon het. Beide bestelde we de soep maar deze werd afgeraden vanwege een nieuwe kok en dat het te lang zou duren. Brood zou lekker vers worden gebakken maar na 1,5 uur mochten we dat brood ontvangen en was de binnenzijde nog bevroren! Terug gestuurd en de pannenkoeken maar laten komen. Was de beste optie volgens het bedienend personeel. Pannenkoeken waten zwart en zompig maar de smaak was oke. Dit was een maar nooit meer binnentuin.
belinda B.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Vreselijk restaurant. Bij binnenkomst zat er 1 stel aan een tafel. Heeft U gereserveerd vroeg een jong meisje. Jazeker en ik gaf de bon van de deal die we hadden gekocht. Moment en ze verdween naar de keuken. Na 2 minuten kwam ze weer en we mochten gaan zitten. Het was binnen echt ijskoud. Er was geen muziek of kaarsje. Kortom de sfeer was vreselijk. Wat wilt U drinken. We wilden cola-light. Dat hebben we niet. Pardon????? Tegenover die tent zit een supermarkt. Dan ga je dat toch kopen. We zijn gewoon klanten hoor en betalen 2,50 per drankje. Bij de supermarkt betaal je 1,50 euro voor een 1.5 liter fles. Tel uit je winst!!! Slechte service. Inmiddels werden er 2 sneetjes witdoormidden gesneden gebracht zodat er 4 halve plakjes waren en 3 stukjes bruinbrood met wat aioli. Hallo we zijn met 4 hoor! We wilden bestellen want we hadden een bon voor een 3 gangen keuze menu. Nee hoor dit is het voorgerecht zei ze. Vanuit de keuken werd er geroepen dat we toch nog soep konden kiezen. Wij wilden graag 4 uiensoep. Die is op zei ze???? Wat is dit voor non-restaurant. Alleen tomatensoep. Nou dan dat maar. Het duurde allemaal superlang. En koud en ongezellig dat t was. De andere 2 gasten hadden spareribs en wilden graag salade erbij. Die was ook op??? Whahahaha ze kregen net als wij de slappe lach. Wat een aanfluiting hier. De pannenkoeken waren gewoon lauw en neem niet de specialiteit kippig want dan krijg je er 5 stukjes gebakken kipfilet op. Verder niks. De kaart ziet er goed uit maar de praktijk is letterlijk om te huilen. Nog nooit zo slecht behandeld op een koude sfeerloze locatie zonder producten. Nagerecht niet meer genomen. We waren er klaar mee. Nooit meer naar de binnentuin!
tbenten .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
In het verleden regelmatig in de Binnentuin gegeten. Altijd goed en vriendelijke bediening. Maar nu was het anders. Het schijnt dat er een nieuwe eigenaar in zit. We waren met een groep van 9 personen binnengekomen in een leeg restaurant. Na onze bestellingen met een aantal spek-kaaas pannekoeken kwam de bediening een half uur later melden dat het spek op was. Of we iets ander wilde bestellen. Onderstussen stond het andere meisje te bellen nu bleek er toch spek aan te komen. Erg vreemd een pannekoekenhuis zonder spek! Uiteindelijk kwamen de pannekoeken. Helaas niet zo lekker als in het verleden. Jammer want het was altijd een leuk, lekker en gezellig restaurant.
Renee S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij vonden de inrichting niet erg gezellig te veel licht.
het verlaagde plafond liet te veel licht door en ook de rieten hanglampen konden ook wat minder.
verder zouden we er toch nog wel weer een pannekoekje gaan eten.
Minke E.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heel lekker en fijn gegeten bij de binnentuin. We hebben nog een glaasje bubbels gekregen voor mijn moeder haar 60e verjaardag. Wat een topservice! We gaan zeker deze maand nog een keer.
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Na aantal positieve ervaringen van bekende te hebben gehoord over dit restaurant daar met het gezin maar eens gaan eten. Helaas kan ik geen positieve recensie schrijven doordat de 4 pannenkoeken nadat ze eindelijk besteld waren ongeveer 45 minuten op zich lieten wachten terwijl het restaurant niet eens half gevuld was. Met hongerige kinderen is dat vervelend en iets wat je niet verwacht van een restaurant waarover gezegd wordt dat het heel kindvriendelijk is.
De bediening was vriendelijk maar liet ook te lang op zich wachten.
De vrij simpele pannenkoeken met alleen spek of appel met spek heb ik in andere restaurants veel lekkerder gegeten. Wat ons betreft geen aanrader en niet een restaurant om naar terug te keren.
Piet G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
In de Binnetuin kan je voordelig een heerlijke pannenkoek eten, maar hebben ook enkele andere gerechten.
Ze kunnen nog wel enkele puntjes op de i zetten, zoals een sneetje brood bij de soep en een koekje bij de koffie. Verder zou ik bij het raam van de keuken een luxaflex oid aanbrengen, zodat het restaurant bezoek niet meer in de best drukke keuken kan kijken.
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Afgelopen zaterdag voor een high tea voor ons en pannenkoeken voor de kids geweest in de Binnentuin in Zoetermeer. Wat een verschrikking! Wij moesten 1 uur wachten (terwijl de zaak praktisch leeg was) en het eten was ronduit slecht. De smoothie die bij de high tea hoorde bleek een soort bananenmelk te zijn, de soep kwam uit een Unox blik en de scones en stukjes brownie waren droog en oud. Verder zaten er nog wat stukjes pannenkoek met koude ham erop bij als hartig hapje. De kleine broodjes met zalm en rosbief waren oké maar niet bijzonder. De pannenkoeken van de kids waren erg vettig en bijna zwart van onder.
De zaak was leuk aangekleed met een gezellig speelhoekje voor de kids maar het eten was werkelijk slecht. De bediening bestond uit jonge meiden die het eten neerzetten zonder enige uitleg en bij navraag ook vaak niet wisten wat zij serveerden.
Echt nooit meer naar de Binnentuin!!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Leuke pannenkoekenhuis, jammer dat onze groep de enige was binnen het restaurant. Desondanks voelde we ons welkom, maar niet bekeken of dat we werden weggekeken.
De pannenkoeken waren lekker en erg leuk dat ze voor de kinderen een speelhoek hebben.
Ik hoop dat er meer mensen naar deze eetgelegenheid gaan, want ik zou het toch jammer vinden dat zo iets als deze tent verdwijnt.
Note; de ingang van het restaurant is in een steegje, wellicht dat deze met de donkere dagen iets meer verlicht kan worden.
Hugo B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Te vol te druk... Bediening kan het niet aan, weten ook niet hoe ze met klachten moeten omgaan. Doen vervolgens gewoon niks... Twee uur wachten met kleine kinderen is niet echt een goed idee en als om je heen hetzelfde gebeurt dan is het drama compleet. Rampzalige avond.
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Dramatisch. Overvol, super druk en dan een bediening en keuken die het niet aan kan. Vier keer geklaagd, waarvan een keer bij de eigenaar maar er gebeurt niks. Als we dan ook nog een lauwe soep vooraf krijgen (terwijl 2 besteld) is de maat vol. We willen overleggen met de eigenaar - deze is er niet meer. Wij besluiten te verrekken, op onze weg naar buiten zien we de koks rokend buiten staan terwijl binnen nog vele anderen (ook ontevreden!) gasten wachten. Schandalig.
tilly71 .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
2 uur van tevoren werd het afgebeld. Reden: vol. Terwijl alle tijdstippen op de site nog openstonden. Geen excuus gekregen of alternatief geboden. Zeer klantonvriendelijk te woord gestaan. Jammer, gemiste kans voor de binnentuin en ik zit met 2 teleurgestelde kids . Ik kom hier nooit meer.
mirandariksten .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Het was gezellig, leuk en heerlijk gegeten. Waren er nog nooit geweest en was een leuke gelegenheid om eens naar toe te gaan. We komen zeker nog een keer
Yverne B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Prima restaurant om met kleine kinderen heen te gaan want zeer kindvriendelijk. Algeheel laagdrempelige sfeer. Voor mensen zonder kinderen waarschijnlijk iets minder geschikt.
s.m.schenk .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Zeer kindvriendelijk! Fantastisch om met twee kleine kinderen (1,5 en 3,5 jaar) te gaan eten. Vriendelijk meisje in de bediening. Kwaliteit van het eten kan beter, zaten nu grote verschillen tussen de pannenkoeken, oa qua dikte...
Eleni W.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Wij hadden gereserveerd, en kwamen keurig optijd binnen, toen werd gezegt dat ons tafeltje eigenlijk als aan iemand anders was gegeven, wij hebben wel een andere tafel gekregen. Ik vond het wel vreemd dat er maar 1 persoon een vlees of vis gerecht mag kiezen en de ander is verplicht een pannenkoek te eten.
De pannenkoeken waren wel lekker
Minke E.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
We hebben erg lang moeten wachten op ons voorgerecht en de pannenkoek die we besteld hadden was niet op voorraad. Toen een andere uitgezocht. Alles was wel echt heerlijk!

Ik ga ondanks dit toch nog een keertje terug