De Bijkeuken, Traiteur & Catering

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag Gesloten

Antonie E. Gastronoom (64 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
Een goede traiteur, met een afwisselend weekmenu en ook verder een behoorlijk breed aanbod. Volgens mij alles vers en zelf gemaakt, inclusief de desserts (zoals de heerlijke peren tarte tatin). En ter plekke gebakken rib eye van de grill (heb ik nog niet genomen, maar ziet er veelbelovend uit). En de kok straalt enthousiasme uit, ook niet onbelangrijk.
Thijs V. Gastronoom (44 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Onlangs hebben we de bijkeuken gevraagd om een groep van 33 man te cateren. Met veel liefde en passie voor eten is er een erg goed 4 gangen diner geserveerd. Ondanks dat het budget niet veel toeliet hebben deze professionals veel lekkers op tafel gezet.
Eaben . Fijnproever (7 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
Goede traiteur met smaakvol eten. Kundige en aardige medewerkers. Je kunt het eten ook daar opeten aan de gedekte tafel. Nooit gedaan, maar lijkt me prima want het ziet er gezellig uit. Prijs is wel wat aan de hoge kant, maar dat heb je nou eenmaal met traiteurs.
Brigitte S. Fijnproever (8 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Volgens mij zit deze traiteur er al jaren, maar ik heb m pas kort geleden ontdekt. En nu ben ik er minstens eenmaal per week om een lekkere maaltijd voor thuis te halen. Met deze kwaliteit en versheid hoef ik zelf niet meer dagelijks in de keuken te staan... Je proeft dat de koks liefde hebben voor hun vak en voor de producten. En de prijzen zijn heel redelijk, het personeel zeer vriendelijk. Hier ben ik voorlopig niet weg te slaan. Yummy!