De Bijenmarkt

Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 - 20:30
Zaterdag en Zondag 11:30 - 20:30

W_Abrahamse .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Vanavond voor de eerste keer kennisgemaakt met dit pannenkoekrstaurant. Onze indruk was veelbelovend. Leuk ingericht restaurant. Hoewel we laat reserveerden, hadden we toch nog een tafel voor zeven personen.
Het voorgerecht was goed en werd redelijk snel gebracht. De pannenkoeken van de kinderen zouden gelijktijdig met het voorrecht gebracht worden,maar daar kwam dus niets van terecht. Nadat we ons voorgerecht hadden genuttigd, kwamen de pannenkoeken voor de kinderen alsnog. Ons hoofdgerecht daarentegen liet bijna 3 kwartier op zich wachten. Niet alle pannenkoeken waren even warm.
Wat ons nadrukkelijk opviel, was de slechte bediening: lege soepkommen en borden werden niet meteen meegenomen. Op ons verzoek werd dat later alsnog gedaan maar de dame in kwestie keek ons wel vragend aan, alsof ze wilde aangeven: dit is mijn taak eigenlijk niet! Ook vinden we het personeel weinig flexibel. Als je binnen het gekozen menu ipv perzik met grand marnier voor appel met grand marnier wil kiezen, kan dat niet! Terwijl appel ook in het menu voorkomt....Kortom, het zou goed zijn als de puntjes meer op de i werden gezet, willen klanten zoals wij terugkomen.
Vincent D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Na een skitripje hebben wij hier met een groepje van 5 heerlijk gegeten. Alleen jammer dat ze de gerechten op de pannenkoek niet op elkaar deden. ik had de kaas- salami en de ene kant was salami en de andere kant kaas. Hierdoor had je niet beide ingrediënten in 1 hap. Service en decor was heel snel en leuk.
Guusenmarja .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Bij toeval passeerde wij restaurant De Bijenmarkt. Wij hebben er geen spijt van gekregen dat wij toch omgedraaid zijn. Het pannenkoekenhuis is redelijk nieuw met een ruimtelijke lichte inrichting. Niet het obligate idee van wat je bij een pannenkoekenhuis verwacht. Naast de normale pannenkoeken staan er ook wat specialiteiten op de kaart waaronder de door mij gekozen Jagerspannenkoek. De pannenkoek was goed gaar, echter kon ik niet de twee soorten wild onderscheiden die volgens de kaart op pannenkoek zouden zitten. De pannenkoek werd vergezeld door een schaaltje appelmoes die uit blik leek te komen waar ondanks dat er geen kers opzat ik het gevoel had dat ik in één van de vorige restaurant met die vogel zat! Jammer dat zo'n pannenkoek niet vergezeld wordt door een schaaltje home made appelmoes.
De andere pannenkoek met appel en spek was goed voorzien van extra gevraagde gember. De gember was uiteraard terug te vinden op rekening maar de prijs was zeker niet te hoog .
Aangezien het een rustige avond was voelden wij ons wel wat verloren in het toch wel grote restaurant. De bediening was vriendelijk maar ietwat onervaren. Al met al is de prijs kwaliteit verhouding wel goed en hebben wij geen spijt dat wij omgekeerd zijn
Jonkersa .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Leuk nieuw restaurant. Mooi aangekleed. Moderne stijl gecombineerd met wat retro elementen. Prima eten, maar er mag wat extra luxe gecreëerd worden. Service is prima.