De Bijenkorf Kitchen

Maandag 11:00 - 19:00
Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 19:00
Vrijdag 10:00 - 21:00
Zaterdag 10:00 - 19:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
7,2
Veronique L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
In het mooi geoutilleerde en ingerichte nieuwe restaurant een lekkere misosoep gegeten met een brood east meets west wat te wensen overliet. Het broodje was koud, droog, miste bite belegt met lekkere dikke plakken zalm maar de wakamecreme is ver te zoeken waardoor de smaak erg saai is. Kwaliteit-prijs verhouding is onvoldoende. Kan echt simpelweg beter!!
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Samen met mijn dochter neergestreken voor een lichte lunch.
Een prettige verrassing, een foto waard, de prijs wat aan de hoge kant voor het gebodene.
De bediening gaf ons niet erg het gevoel dat we welkom waren.
Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Het restaurant van de Bijenkorf is ongeveer een jaar geleden geheel vernieuwd en heeft nu een moderne uitstraling. Je kunt er allerlei internationale gerechten krijgen, van broodje hamburger tot pizza en wokgerechten. Voor even een hapje tussendoor vond ik de wachttijden aan de lange kant en de prijzen gepeperd voor een zelfbedieningsrestaurant(voor het zelfde geld zit je ook in een leuk eetcafé) Op kwaliteit niets aan te merken, de koks zijn vriendelijk en behulpzaam bij de keuze, bediening aan de bar en kassa, kon wel iets vriendelijker en attenter.