de Bijenkorf Kitchen

Wagenstraat 32 2512 AX Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant de Bijenkorf Kitchen

Zeer goed bereikbaar met tram, metro en bus

Maandag 11:00 - 19:00
Dinsdag en Woensdag 10:00 - 19:00
Donderdag 10:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 19:00

Kan beter
Lang
Zaf T.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Ik kom hier graag. De service en de medewerkers zijn hier echt aan te raden. Ik zit graag aan de bar . Waar de service naar mijn gevoel super is!!! Mijn dank gaat uit naar dhr. Wing & Duane. Zoals altijd met een brede glimlach????????
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Gisteren rond 17u. Verwarring over menu. Salade bar afgedekt geen zelfbediening meer. Vette burger of een entrecote?? Zeer vriendelijk geholpen. Afgerekend: kassapersoneel staat heerlijk met elkaar en een gaste te babbelen. Eindelijk aan de beurt. Jongen wist niet of een bepaald (duits) drankje wel frisdrank was. Na eindelijk een collega erbij: ja. Ik verzoek hem tot drie maal toe om rekening met mijn surplus aan punten van mijn Bijenkorf kaart te verrekenen. Vergeet het. Vertelde achteraf niet dat hij wist hoe dat moest en dat hij zijn hoofd er niet bij had. Werd ook twee maal gestoord door uitbundige collega die gezellige babbeltjes ophield. Ik heb hem gevraagd of hij was ingewerkt en hij glimlachte maar wat...
Op zoek naar een tafeltje. De vloer bezaaid met rommel . Vlekken. Tafels echt vies. Eeen tafel die er wat beter uitzag toch maar zelf schoongemaakt met servetjes. Na plm 15 minuten arriveert de bestelling. Steak prima. Frites niet gaar. Bleek en rauw van binnen. Groente minimaal. Er komen verschillende personeelsledenvoorbij. Babbelen met elkaar. Ze moeten de rommel toch hebben gezien. De vieze tafels, soms met dienbladen, glazen en borden. Ik kom al jaren in dit restaurant. Nu voor eerst sinds de verbouwing. Laatste keer. Prijs/kwaliteit/service totaal uit balans. Ikea doet het beter....
bxr .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
We hadden nooit eerden bij La Ruche in Den Haag gegeten. Eten in een restaurant in de Bijenkorf... dat klonk niet bepaald aantrekkelijk. Maar het was lang niet slecht. Bovendien had ik trek en waren we er toch al. Ik zag een mevrouw rondlopen met een dienblad en daarop een grote zak versgebakken friet, niet iets wat ik daar aan dacht te treffen. Ik weet niet of het iets nieuws is, maar die zak friet in een speciale houder is een echte aanrader. Het kost wat maar dan heb je ook wat: dikke ouderwetse friet, geen vet te bekennen, mooi droog van buiten en smaakvol van binnen. De frietsaus was wel aan de dure kant maar goed, om nou geen frietsaus te nemen als je al zo'n zak friet voor je hebt staan... Daar kom ik toch nog een keer voor terug.

De zaak ziet er vrij gezellig uit. Goede meubels en de tafels staan niet te dicht bij elkaar. Ze hebben er iets moois van gemaakt. Het enige wat mij toch een beetje irriteerde was de prijs... die was toch wat aan de hoge kant, zeker wat de drankjes betreft.

Over de bediening kun je niet veel zeggen aangezien er niemand aan je tafel komt, maar de mensen die er werken zijn vriendelijk.

Zipje_Den_Haag .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
De Bijenkorf heeft een jaartje ofzo geleden bedacht dat het leuk is om een broodje door midden te snijden, en de helften dan met de bolle kanten tegen elkaar te spietsen. Ziet er leuk uit, maar het nieuwe is er nu wel af. Het is onpraktisch, en de hoeveelheid beleg klopt niet helemaal meer. Die hoeveelheid klopt ook niet helemaal met de prijs, die is best hoog. Het is allemaal niet slecht, maar er mag zowel op de kaart als in het meubilair wel eens wat vernieuwd worden. Het oogt allemaal wat smoezelig. En de prijs is dus wat hoog. Niet alleen van de broodjes, vooral ook van de drankjes. Of ben ik de enige die € 2,50 voor 0,2 liter ice tea wat aan de prijs vind?
David I.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Gisteren, 30 juli 2013, thee gedronken bij de Bijenkorf Den Haag.
Wat een aanfluiting! Thee kan je kiezen uit een theedoos, echter een smakeloze thee. En dat voor € 2,30 per glas.
Er was rond 16.00 uur nauwelijks nog keuze aan gebak, cake of andere lekkernijen voor bij de thee, zeer teleurstellend.
Het restaurant zelf heeft ook wel een facelift nodig, verwassen stoelhoezen, die vroeger zwart waren (!!) vieze smoezelige tafels, smerige vensterbanken, nee dit is het dus helemaal niet.
Gewoon na een dagje shoppen naar huis, en dan daar maar thee drinken...