De Bijenkorf Kitchen

Erg rumoerig
Lang
Wil R.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Afgelopen zaterdag bij de bijenkorf geluncht ,en vond dit geen prettige ervaring enorm vol en tafels dicht bijelkaar ,ik had een klein glaasje sap wat nogal waterig smaakte ik had een droog plakje vlees op een broodje en dat moet dan een hamburger voorstellen ,waardeloos en voor dit alles reken je dan 16 euro af heb bij andere zaken weleens betere hamburgers en ook een stuk goedkoper !
Roosa1234 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Het eten wordt heel netjes en vers voor je bereid, nadat de kok enthousiast uitlegt wat hij gaat maken.
Wij hebben malse runderspiesjes met friet en gegrilde groenten gegeten. Dat smaakte goed. De prijs is OK.

De sfeer kan beter. Er zijn gezellige hoekjes in het restaurant, maar ook felverlichte tafels (waardoor je snel weg bent).
Excuus voor de verlate reactie maar fijn te horen dat u lekker heeft gegeten in de Bijenkorf Kitchen.
Wij zien u graag weer een keer terug!
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Hele mooie beleving, mooi ingericht! Groot maar toch intiem! Veel keus uit heerlijke producten en met zorg klaar gemaakt!! Neem eens een pizza, duurt effe maar dan krijg je ook heel wat lekkers! Ver sapje erbij en de lunch kan niet meer kapot! Eten is niet duur, het drinken daarin tegen weer wel! Fijn om hier te komen.
Bianca-10 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Dit weekend gegeten bij Kitchen; het buffetrestaurant van de Bijenkorf. In het begin ben je een beetje zoekende hoe alles werkt, maar nadat je dat doorhebt, is het een feestje. Niet alleen omdat de gerechten er mooi uitzien (zeker de taartjes….) maar met name omdat iedereen er zo super vriendelijk is. Ze zeggen dat in de stad Amsterdam de service over het algemeen slecht is. Nou dat vonden wij hier zeer zeker niet het geval. Iedereen maakt een praatje en vertelt je iets. Van de wok-dames tot aan de kassa; al het personeel lijkt het naar zijn zin te hebben. Daar houden wij van….want dat zie je tegenwoordig toch niet meer zo vaak! En de Illy koffie; niet goedkoop, maar wel erg lekker!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Lang niet meer geweest in dit restaurant op de bovenste etage van de Bijenkorf. Maar wat waren wij aangenaam verrast. De uitstraling is mooi en internationaal en het eten is prima. Het personeel was met name heel vriendelijk en kundig (en eerlijk is eerlijk, dat verwacht je niet van een buffetrestaurant). Mijn dochter had een Pizza Margarita en de kok vertelde daar een prachtig verhaal bij. Ik ging voor de spianata Caprese en ook daar werd een mooie toelichting gegeven over de mozzarella. Ondanks de drukte werd er echt tijd voor je genomen en dat is een vermelding waard vonden wij. Ga zo door Kitchen! Wij komen zeker terug!
Jessicalovesfood .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Prachtig restaurant in t midden van Amsterdam! Heerlijk eten, vooral de spianata! De koffiebar heerlijke koffie! We kwamen helemaal bij na t winkelen in amsterdam. We werden begroet door vriendelijk personeel die heel behulpzaam waren! Grote aanrader!
Azra Z.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2014
Ik heb daar met mijn zussen, een heerlijk zalm gerecht gegeten. De sfeer in het restaurant is heel gezellig en je kunt er rustig genieten van je eten. Wij werden uiterst vriendelijk en professioneel geholpen door de heer Gilles van Kesteren. Dank namens de zusters Zorlak.:)
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Op de bovenste verdieping van de Bijenkorf is een uitstekend restaurant. De formule lijkt op La Place, maar dan net wat betere kwaliteit.
De biefstukspies was mooi medium gebakken. We kregen er goede frites bij. We kozen ook nog een grote salade om te delen. Daar zaten heerlijke gegrillde groentes bij en linzensalade, etc.
Mijn zoon nam rijst met currygarnalen. Die vond hij wat flauw van smaak.
MVDL12 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Gisteren op de begane grond van de Bijenkorf in het eetcafe wat te eten genomen. We wilden niet veel eten, dus namen we een kaasbroodje en een sauzijcenbroodje met een cappuccino, espresso en een flesje water. Sauzijcenbroodje was niet lekker, maar het kaasbroodje was helemaal erg. Helemaal uitgedroogd en koud van binnen. Ook de cappuccino was niet zoals ie hoort, en de espresso was laf. Uiteindelijk terug gegaan met het kaasbroodje en omgeruild voor een pecanbroodje, die was wel heel lekker. Ook de koekjes bij de koffie waren taai en uitgedroogd, alsof ze al heel lang lagen. Jammer, voor zo een luxe warenhuis.
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2014
Afgelopen maandag hier gegeten tijdens de Lunch. Het eerste wat opviel was een frisse overzichtelijke presentatie van diverse keukens en gerechten.
Ons oog viel eerst op een heerlijk vers sapje van sinaasappels, aardbei en (ja echt!) basilicum. Mijn tafelgenoot ging rechtstreeks voor de huisgemaakte burger van wagyu beef, heerlijk met kaas en bacon op vers brood met friet. Zelf viel mijn oog op een brioche met frisse ingrediënten en garnalenkroketjes. Helaas was deze niet voorradig en duurde het lang voor er iemand achter de balie verscheen. Ik heb toen gesetteld voor de burger en heb daar geen seconde spijt van gehad. De jongeman achter de grill was kundig en vriendelijk en nodigde ons uit hem te vergezellen tijden de bereiding maar mochten ook desgewenst een rondje lopen en verder kijken. Al met al een heerlijke lunch!
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
Deze zaak is nog steeds een rommeltje. Er wordt te weinig aandacht besteed aan de achtergebleven bladen en de vuile tafels. Je loopt met je blad een plekje te zoeken en vindt die plek als je eten al lauw is. De punt appeltaart weas een aanfluiting. Flauwe appels en ongaar deeg.
Yves V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Bij binnenkomst een goede sfeer en niet te druk. Genoeg personeel, sommige hadden een wat verveelde indruk. Nieuw was deze keer de 'versier je eigen Magnum stand'. Erg leuke toevoeging en zeker waar voor je geld. Hierbij ook zeer perfectionistisch en vriendelijk personeel. Enkele negatieve dingen vielen ons op: Als je boven de 'etensstraat' naar het plafond keek dan zag je verschillende airco/lucht systemen die enorm stoffig waren of zelfs zwaar vervuild. Sporen van schimmel en uitpuilend isolatie materiaal waren boven je hoofd in de luchtstroom aan het waaien. Ik keek toen op de glazen toonbanken en ja hoor... Allemaal sporen van stof. Ook de frituurpan zag eruit alsof er al voor een maandje vet in lag te genieten. De tafeltjes waren hier en daar ook niet schoon dus moest ik het zelf maar met mijn servet doen. Het was zeer vies allemaal. Hygiëne cijfer geef ik dan ook een onvoldoende. Frozz yoghurt en de entrecote zeker aan te raden. De patat was overigens wel heerlijk!
Betty V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Voor mij is De Bijenkorf al jaren winkel nummer 1. Dat kan ik helaas nog steeds niet zeggen over hun restaurant op de 5de etage. Prachtige design inrichting. Heerlijk terras. Ik zat daar ruim een uur en ik heb niemand gezien die de tafels schoon kwam maken en achtergebleven dienbladen mee terug nam. Er lagen teveel klaargemaakte broodjes met pastrami en tonijn. De gebakvitrine was echter leeg. Toen ik vroeg of 2 soorten nog beschikbaar waren, werd er 1 soort uit de koeling gehaald. Verder geen actie.
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2013
Voorafgaand aan een bioscoopbezoek, besloten we even snel hier te eten. De inrichting vind ik erg ruim, modern en gezellig. De afhaalbalie ziet er aantrekkelijk uit. Wel is het jammer dat om circa 18 uur er diverse lege plekken zijn. Zo was de nagerechtenbalie halfvol en was de sandwichbalie compleet leeg. Mijn vriendin had namelijk zin in een sandwich. Daarnaast temperen lege plekken de trek. Uiteindelijk kozen we voor de gegrilde zalmfilet. Deze was uitstekend. Ook de prijs van circa 13 euro is passend.
Lekkereten2013 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2013
Vorige week smakelijk gegeten met de kinderen tijdens de vakantie. Ondanks de drukte gastvrij personeel, de medewerker maakte voor ons een tafel vrij en schoon! Het yoghurt ijs was favoriet bij de kinderen. Ga zo door!
Marcel Z.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2013
Qua concept een iets luxere interpretatie van de intussen breed geaccepteerde aanpak van 'de plaats' of 'het plein'. Qua ontwerp is een nadrukkelijke poging gedaan 'stijl' in te brengen. Ook qua assortiment lijkt iets meer luxe te worden ingestoken.
Ik genoot een paddestoelbouillon, mooi op smaak en ruim gevuld met paddestoelen. Daarnaast een salade met een hele mozzarella. Mooie combi luxe smaak en uitstraling, redelijk betaalbaar. Ik kom hier terug.
Sas_fashion .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2012
Erg leuk concept, hopelijk breiden ze dit uit. Vooral achter vind ik het erg leuk zitten. Alles wat je gewend bent in andere restaurants van de Bijenkorf heb je hier en nog meer!
Mara R.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2012
Eten is best wel goed, vers en lekker. Leuk ook dat je de sushi zelf kunt pakken. Smaakt ook lekker! Koken kunnen echt wel. Maar dan. Aandacht voor de klant, een beetje zachter gooien met de afwas zodat er iets minder herrie is zou mooi zijn. Ik vind het zelf ook best prettig als ik me welkom voel en niet zuchtend als de zoveelste geholpen word! Moet volgens mij kunnen! Is een kwestie van aanleren en personeel opvoeden.