de Bijenkorf Kitchen Eindhoven

Piazza 1 5611 AE Eindhoven Nederland Kaart

Glas champagne

Meer informatie over restaurant de Bijenkorf Kitchen Eindhoven

Zeer goed bereikbaar met metro, trein en bus

Maandag 11:00 - 19:00

Lang

Jouw recensie over het restaurant de Bijenkorf Kitchen Eindhoven

kareljkivits .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
vandaag gegeten bij de Bijenkorf, het was een grote teleurstelling, het was ongeveer 18.00 ( toch een etenstijd moet beginnen). Na lange tijd in een rij te hebben gestaan waren bij de grill counter om een entrecote te bestellen, die waren er niet meer ( er staan maar 3 gerechten op de kaart, dus nu maar 2 dus gekozen voor een hamburger, krijg je 2 half gare hamburgers met frites van aardappels die niet geschild zijn, waardoor ze naar zand smaken. de hamburger afgezien van dat ze niet gaar zijn had geen saus geen smaak ( niet gekruid) geen extra dingen. ja je kan je broodje zelf met dingen dekken. ( sla, sla en sla, verder lege schaaltjes dus koop je een hamburger met frites voor 13,95 ( dik aan de prijs), je krijgt ze en passen dus niet op het dienblad. ze zien je moeilijk doen dingen naar de kassa brengen, drankjes heb ik later moeten pakken omdat mijn handen meer dan vol waren. al met al geen aanrader. 2 hamburgers 2 cola's voor 33.90. helft laten staan.
Veronique L.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
In het mooi geoutilleerde en ingerichte nieuwe restaurant een lekkere misosoep gegeten met een brood east meets west wat te wensen overliet. Het broodje was koud, droog, miste bite belegt met lekkere dikke plakken zalm maar de wakamecreme is ver te zoeken waardoor de smaak erg saai is. Kwaliteit-prijs verhouding is onvoldoende. Kan echt simpelweg beter!!
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Samen met mijn dochter neergestreken voor een lichte lunch.
Een prettige verrassing, een foto waard, de prijs wat aan de hoge kant voor het gebodene.
De bediening gaf ons niet erg het gevoel dat we welkom waren.
Drewes M.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Het restaurant van de Bijenkorf is ongeveer een jaar geleden geheel vernieuwd en heeft nu een moderne uitstraling. Je kunt er allerlei internationale gerechten krijgen, van broodje hamburger tot pizza en wokgerechten. Voor even een hapje tussendoor vond ik de wachttijden aan de lange kant en de prijzen gepeperd voor een zelfbedieningsrestaurant(voor het zelfde geld zit je ook in een leuk eetcafé) Op kwaliteit niets aan te merken, de koks zijn vriendelijk en behulpzaam bij de keuze, bediening aan de bar en kassa, kon wel iets vriendelijker en attenter.