De Biester

Stationsstraat 10 7451 BH Holten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant De Biester

Dinsdag t/m Zondag

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Roelie J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Heerlijk gegeten met 4 personen. Zondagavond erg rustig, dus iets minder gezellig. Echter voldoende aandacht van de bediening. Niet opdringerig. Van harte aanbevolen voor een avondje uit eten.
fam. J. Holten
Cindy C.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Heerlijk gegeten, Kabeljouwfilet, niet zo'n enorme lap, maar lekker een beschaafde portie. Verschillende groenten erbij, rabarber was ook heel lekker! Lekkere gebakken aardappels en frietjes. Alles in leuke kleine porties, prima te doen. Het zelfgemaakte ijs, waar enorm veel keuze in smaken is, was heerlijk en de bollen zijn groot!! Bijzondere smaken, allemaal even aantrekkelijk. En niet duur. Goed gegeten, aardige bediening en goeie prijzen! Zeker voor herhaling vatbaar.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
De koffie wordt geserveerd met een möpke een heerlijk koekje. Als je thee neemt kun je kiezen uit 12 verschillende soorten losse thee. Hierna hebben wij heerlijk geluncht, twee goedbelegde uitsmijters. De prijzen zijn schappelijk en de bediening is erg vriendelijk. Op de achtergrond lekkere loungemuziek. Kortom een aanrader als u in de buurt van Holten bent.
Dickenjannie78 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Als we een fietstocht maken via Holten dan is een bezoek aan De Biester vast pandoer. Gisteren niet uitgebreid gegeten maar wel de boerenpannekoek. Ze weten die wel zo lekker dat deze keer niet de eerste keer was en ook niet de laatste keer dat we die gegeten hebben. We koomen er graag want ook al is het druk toch heeft de bediening altijd een vriendelijk woord.
Jannie en Dick Klein Geltink
Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Vandaag een hapje gegeten bij Grand cafe de Biester. Goede recensies gelezen op O.a. Iens dus met goede verwachtingen heen.
Bij binnenkomst bleek de zaak verbouwd te worden. Er is een grote ijsvitrine geplaatst met vele soorten zelfgemaakt schepijs.
Daardoor krijgt het restaurant wel een beetje een snackbar uitstraling, wat wel jammer is.
Een vriendelijke ober nam onze bestelling op en maakte leuk contact met de kinderen.
Wij kozen voor de Onwies spies, die op de borden aangeprezen werd.
De spies bevatte stukjes gemarineerd varkensvlees en stukjes biefstuk.
Erbij werd een bakje peperjus geserveerd, frites en een schaaltje verse doperwtjes en worteltjes.
Het vlees was te droog, en doordat de stukjes nogal van grootte verschilden waren de kleine stukken eigenlijk te lang doorbakken. De jus was daardoor welkom. Frites waren prima, verse erwtjes en worteltjes lekker.

Na afloop hebben we een heerlijk ijsje gegeten. we mochten verschillende smaken proeven en in tegenstelling tot een vorige recensie was van kleine bolletjes absoluut geen sprake. Royale bollen voor een redelijke prijs.

Bij het afrekenen was het inmiddels wat drukker in het restaurant. De ober had het eigenlijk te druk voor 1 persoon. Dat maakte dat we nogal lang moesten wachten. Nu vind ik even wachten bij drukte niet zo'n probleem. Wat me wel stoorde is dat ik niet het idee had dat de ober zijn tempo vanwege de drukte wat verhoogde. Ook stelde hij m.i. verkeerde prioriteiten. Nog even een tafel afnemen terwijl we al hadden aangegeven te willen afrekenen ( en daar al een tijdje op zaten te wachten) bijvoorbeeld. Niet echt gericht op de beleving van de klant helaas.
Voor het ijs zou ik zeker terugkomen, dat was zonder meer heerlijk.
Al ik nog eens in Holten uit eten ga, dan doe ik dat toch ergens anders.

Rutger47 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Super gastvrij! Eenvoudige kaart, maar wat je krijgt is goed. Prijs-kwaliteitverhouding krijgt van mij een 9,9. De eigengebakken Möpkes die je bij de koffie krijgt zijn een aanrader.
Angelique L.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2015
Heerlijke verse thee de keuze is reuze. Hierbij wordt een heerlijke zelfgemaakte koek geserveerd. Als lunch een broodje Pieter pad gehad enorm lekker en ruim belegd, was met liefde en veel aandacht gemaakt. Pompoen soep was overheerlijk en eigengemaakte appeltaart verrukkelijk. Vriendelijke eigenaar.
Yungdi H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2014
Afgelopen woensdag hier gegeten, het eten was werkelijk waar fantastisch.
Mijn partner had een biefstuk, lekker mals. En naar wens rose gebakken.

Ik zelf had een maandmenu: spare ribs met friet.
De spare ribs waren prima

Goede bediening en vlot, nadien een kopje koffie gekregen van het huis.

Lekkere grote koeken, deze maakt de eigenaar zelf!
Duursma .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Eindelijk een restaurant waar gastvrijheid en ouderwets lekker eten centraal staan!

Bij toeval (tip van een oud klasgenoot) gegeten bij restaurant de Biester in Holten, een ongedwongen ambiance waar je de rust ervaart die past bij een dorp, vriendelijke bediening die tijd heeft voor een praatje en een grap. Schat dat het half vol zat en slechts twee obers, toch kwam alles binnen 20 min. Eindelijke en personeel wat verstand had van het eten en een goed glas wijn (kan me verschrikkelijk ergeren aan de hedendaagse koppies in de bediening), nadien een heerlijk softijsje gehad.

de moeite waard van het stukkie om!
Leo26 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
Bediening niet erg attent, staat buiten te praten terwijl binnen klanten zitten te wachten om een bestelling door te geven of af te rekenen. Dagschotel spare ribs: droge frieten en weinig smaak aan de spare ribs. Voor 12,50 mag je misschien ook niet teveel verwachten, maar 't was niet geweldig. De karbonade met gebakken aardappels was beter, dat wel. Mooi historisch pand, dat heeft wel wat.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2013
De soep was smakelijk. Het hoofdgerecht (vlees en vis) was met zorg klaargemaakt. Er waren gebakken aardappelen en frites. Bijzonder aangenaam was twee soorten warme groente en een schaaltje rabarber.
De ober was vriendelijk en gastvrij. Het eten werd op een door ons bepaald tijdstip geserveerd. Kortom een aanrader.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
lekker gegeten, een aanrader na een dagje wandelen. er werd van tevoren gezegd dat het even zou duren voordat het eten geserveerd zou worden, dit viel erg mee. heerlijke zelfgemaakte koek bij de koffie of thee. vrolijke bediening.
Carlo V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2013
Vriendelijke bediening, goede service en natuurlijk heerlijke broodje Pieterpad. Niet te vergeten de koekjes die waren oh zo lekker. Misschien wel te lekker. Zeker een aanrader na een etappe van het Pieterpad.
Marjolijn F.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Ik heb gisteren met mijn man en zoontje hier gegeten, ik vind het niet voor herhaling vatbaar. Het was niet druk, echter moesten wij ruim een uur en kwartier wachten op ons eten. Er werd totaal geen rekening gehouden met mijn 8 jarige zoon. Kwaliteit van het eten vond ik matig, taaie frieten (opgewarmd?) en kleine porties. Moest voor de kabeljauw toch €20 betalen!! De ober had het wel in de gaten, maar zei niets.. Echt een gemiste kans, wij komen nl niet meer terug!!
Marcomooijekind .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Gisterenavond voor onze trouwdag met de familie het diner genoten in De Biester. Samengevat: top restaurant in Holten! Verse ingrediënten, goede smaakjes, perfecte bereiding en presentatie. Leuk detail: eigen slijterij en sommelier met kennis van zaken. Aanbevelenswaardig!
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
een zeer goed restaurant. heerlijk gegeten alles was vers. na het eten een kopje koffie met een mopke (koek van het huis) genomen. en die koeken waren zo super en wij wilde wat koeken mee naar huis nemen, maar dat moet je van te voren bestellen. maar wij gingen terug naar zoetermeer :-(. de kok nam toch voor ons de moeite om te gaan bakken helemaal super :-). ik kan het restaurant aanbevelen. als wij in de buurt zijn gaan we zeker daar terug om te eten. gr Anneke en Rob uit zoetermeer.
Renske K.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2013
Vanavond heerlijk gegeten in dit -zo op het oog - bruine café. Geen uitgebreide kaart, maar wel eerlijk, puur en vooral allemaal vers gemaakt voedsel! Prima prijs-kwaliteit verhouding en erg aardige bediening! Dank voor de heerlijke koeken die we na afloop ook nog eens meekregen!
Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
We dronken koffie en chocomelk daarbij werden zelfgemaakte ''mopkes'' geserveerd. Een heerlijke chocolade koek. Vooraf wilden we stokbrood, dit hoefden we niet te bestellen maar kregen we er zowieso al bij. Erg attent. Verder namen we de spinazie quiche en kabeljauw.Hier werd friet met mayo, gebakken aardappel, peultjes en witlof geserveerd. De eigenaar was erg gastvry en vertelde natuurlijk niet zijn geheime ingredient voor de mopkes, maar liet ons wel het beslag hier van zien. verder was het een sfeervol, warm ingericht restaurant met een leuk zitje bij de open haard. Al met al een prima plek om een gezellige avond te hebben, waar de gastvrijheid nog hoog staat en een goede prijs kwaliteit verhouding is. We komen zeker terug alleen al voor de zelfgebakken ''Mopkes'''!
Virginie18 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Het eten, kabeljauwfilet met frites en gebakken aardappels en veschillende groenten, was heerlijk. De koffie en warme chocolademelk was boven verwachting. We kregen er zelfgebakken koek bij geserveerd. Ook aan onze speciale wens, witlof met kaas maar zonder ham, werd voldaan. Conclusie: een gezellige avond dankzij een gastvrije ontvangst in een mooie lokatie. Gezien de ligging is het de moeite waard om nog eens terug te komen.
Gpvelzen .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2012
Lekker gegeten, super goed en vers, vriendelijke bediening. Jammer van de drukke weg als je buiten zit. Stamgasten zijn er na drukkelijk aanwezig.
Heerlijke koek bij de koffie / thee