De Biesenhof

7,1
Erg duur
Connie O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij zijn erg geschrokken van het menu mix grill wat de biesenhof op dit moment serveert, het bord was gevuld met een droog stukje kip, een droog stukje varkensvlees, het kleine biefstukje was redelijk, de sausjes pesto en een soort barbecuesaus sloeg kant noch wal, de groente zal in totaal 20 gram gewogen hebben, dit gerecht 19,95 is geen prijs/kwaliteitverhouding, jammer van deze mooie locatie, maar het zal de biesenhof te goed zijn gegaan, erg jammer.
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vanaf dat we de Biesenhof kennen, hebben we meestal goede ervaringen gehad. Lekker eten, hoewel wat prijzig, prima sfeer, heel gezellig en vriendelijk personeel.

De laatste keer echter (dat was een week geleden), zijn we met z'n tweetjes wezen eten. We konden onze ogen echter niet geloven nadat we de door mij bestelde lasagne op het bord zagen. Onze eerste reactie was dat dit een vergissing moest zijn. Enkel wat gekookte pasta met hier en daar wat rode 'kruimeltjes' paprika. Er zat kraak noch smaak aan. De gegratineerde kaas bovenop het gerecht zat er ook niet bij! Kortom een echte misser. Misschien was men echt vergeten die lasagne nog verder te bewerken. We waren hier zo verbaasd over omdat voorgaande vegetarische gerechten zoals de vegetarische tagliatelli altijd uitstekend was met voldoende groenten en prima salade.
We hopen dat het restaurant hier notie van neemt!
EDITHZAICSEK .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Ik heb hier nu drie keer 'gewoon' gegeten en twee keer een kerstbuffet (2014 en 2015). De entourage, een prachtig verbouwde carreboerderij, is schitterend, echt een plaatje. Het eten daarentegen is een tegenvaller: een erg beperkte kaart, niet afgestemd op het seizoen en geen culinair hoogstandje. Heel jammer.
Iens6176 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
TOP !! , nette locatie, mooi decor, goede bediening, genoeg parkeerplaatsen en mooie ligging in het landschap tussen spaubeek, geleen en sweikhuizen
Margriet En Wiel G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Wat een mooie locatie, leuk en gezellig, vriendelijk personeel, eten prima. We komen zeer gauw terug.Parkeren geen probleem.
Vossenanita .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Een mooie wandeling maken naar De Biesenhof door het Spaubeker bos. Het eten is er heerlijk, de bediening super vriendelijk, ook voor onze hond. De inrichting is ruim maar toch heel gezellig. Met mooi weer kun je buiten zitten en dan heb je een prachtig uitzicht over de Limburgse heuvels.
Nellas .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Wisselende kwaliteit. Ik heb de Biesenhof al verschillende malende kans gegeven ons vaste eetadres te worden, echter telkens met teleurstellend resultaat. Soms gaat een tijdje goed waarna er bijna onvermijdelijk weer een punt van teleurstelling kwam waarop we besloten weg te blijven.

Personeel is vriendelijk tot het moment dat er klacht komt, de ene dag is er een amuse van het huis, de andere dag niet. De ene dag een broodmandje bij het voorgerecht, andere dag moet dit apart besteld worden. De mixed Grill is echt veel te weinig voor de prijs, reactie op klacht "ja, dit is het" en de ober loopt weg. Er werd geen oplossing geboden wat, in mijn mening, een gemiste kans is.

De tafels zijn veel te laag voor iemand die langer is dan 1.85 m, blijkbaar zijn de poten eronderuit gezaagd na een klacht dat de tafels te hoog waren ...................

De kwaliteit van het eten is over het algemeen wel goed. Het zijn de kleine irritaties die ervoor zorgen dat wij de Biesenhof geen kans meer geven, jammer!
Piet.moonen .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Op zondagavond 20 maart met 25 personen onze trouwdag in Biesenhof gevierd. Tevoren met Mandy besproken wat we wilden. Onze avond was meer dan geslaagd. Hadden de hele zolderkamer ter beschikking die sfeervol was ingericht. Het Italiaans buffet was zeer lekker en meer dan voldoende zoals ook het dessert lekker en zeer voldoende was. De gastvrouw was zeer attent en vriendelijk. De bediening vlot en niet opdringerig. Kortom een aanrader.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Wij hebben donderdag 18 februari een High tea gedaan met 7 personen .
We hebben genoten. de tafel was gezellig gedekt en de 4 gangen waren lekker en ruim voldoende.
Het personeel was aardig en als slot werdt de jarige ook nog in het zonnetje gezet.
Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
wij hadden gereseveerd
pers feestje ,,bestond uit 19 pers !!!!
waren om 18,15uur daar ,,eten kwam om19,45uur,
en hadden het eten ,,1dag van tevoren doorgegeven
idd mixgrill is de moeite niet waard !!!
hele mooie locatie ,,
maar voor herhaling vatbaar !!! daar zet ik mijn ???? bij
wel heel lief pers !!!
Gaby P.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Vegetarische groentemelange: verscheidene groentes met verschillende bereidingswijzen, volgens de kaart. Het bleek bloemkool, broccoli, wortel en boontjes, allemaal gekookt met wat gebakken aardappeltjes. Qua hoeveelheid misschien net de 2 ons groente gehaald, maar waar was de vleesvervanger/eiwitcomponent? En waar was de smaak? Geen saus, geen kruiden, geen kaas... Prima additief, want gaarheid was perfect, maar geen waardig vegetarisch hoofdgerecht. Hieruit blijkt maar weer dat je voor vegetarisch eten hier niet aan het goede adres bent. (ik kom hier vaker op uitnodiging, mijn keuze zou het niet zijn geweest...).
Karnoek .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Een aantal weken gelden hebben wij hier slecht gegeten en zijn vandaag in de herhaling gegaan met een lunch. We werden vriendelijk ontvangen. Bij de bestelling werd duidelijk gevraagd of wij wit of bruin brood wensten bij ons lunchgerecht. Ook verscheen er regelmatig iemand aan onze tafel om te vragen of alles naar wens was en of wij nog iets te drinken wensten, dit alles op een gastvrije manier. De lunchgerechten waren prima, een lekkere uiensoep, een goed gevuld broodje carpaccio en omelet. Een verademing t.o.v. enkele weken geleden. Bedankt voor de gastvrijheid medewerkers van De Biesenhof en tot ziens!
Gonnyr .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
We zijn het afgelopen jaar meerdere keren bij De Biesenhof geweest voor zowel lunch, diner alsook de Paasbrunch.
Dit was altijd naar wens en erg goed verzorgd, eten is goed, personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam en de ambiance en sfeer geweldig.

Wij zijn afgelopen 11 september getrouwd.
De Biesenhof heeft voor ons de hele dag verzorgd, en hoe!
Voorbereidingen en gesprekken vooraf verliepen heel soepel, er is heel veel mogelijk, overal wordt meegedacht en er wordt alles aan gedaan om het een prachtige dag te laten worden.
En dat is het geweest! Het personeel heeft ons en onze gasten tot in de puntjes verzorgd.
Zowel het diner als de hapjes het 's avonds waren heerlijk en ook qua drank is niemand wat te kort gekomen.
Ook van onze gasten alleen maar positieve reacties gehad.
Maar daarnaast zijn het ook die kleine aandachtspuntjes/ dingetjes die ze doen voorafgaand aan de grote dag alsook op de dag zelf die er echt voor hebben gezorgd dat we een onvergetelijk mooie dag hebben gehad.
Allemaal bedankt daarvoor!

Conclusie: De Biesenhof is een prachtige, sfeervolle locatie voor hapje en een drankje maar zeker ook voor grote feesten en partijen!
Marie-José C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Ik heb hier gisteren gegeten; inderdaad een prachtlocatie, maar het eten was miserabel. We bestelden een uiensoep die vlv mij veel te lang in de magnetron gestaan had. Was pas na twintig minuten te eten…

Ik bestelde de carpaccio als maaltijdsalade (omdat er geen maaltijdsalades op het menu staan, bood het personeel dit aan). Helaas wat een afknapper; het enige wat er bij gedaan was, was extra groene sla en een halve pot gedroogde tomaatjes. Bij het afrekenen heb ik gemeld dat ik niet tevreden was, hier kwam geen enkele reactie. Ik ga nooit meer terug...
Karnoek .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
We hebben hier eerder een feestavond gehad met een heerlijk buffet. Het eten viel deze keer echter zwaar tegen. De vis, slibtongetjes, waren net rubber schoenzolen. De mixed grill, bestond uit een stukje kip, een dik stukje bief en een gegrilde knakworst en dat voor ruim E 18,= . Het "petite grande dessert" was de naam niet waard: een plakje cake met daartussen pindakaas gesmeerd, een botercrememengsel in een glaasje en "een poging tot tiramisu" welke half zacht was. Het ijs was zeker geen ambachtelijk ijs, waarmee deze locatie reclame maakt. We hebben ruim 3 uur aan tafel gezeten omdat we op iedere gang ( voor-, hoofd- en nagerecht) ontzettend lang moesten wachten, terwijl we maar met 8 personen waren en de meeste mensen hetzelfde gerecht besteld hadden. Na afloop koffie besteld en na 20 minuten maar eens geïnformeerd waar deze bleef. We kregen als antwoord dat het blaadje met de bestelling weggegooid was. Daarnaast heeft het personeel de hele avond met een chagrijnig gezicht bediend, er kon geen lachje af. De slibtongetjes zijn, na het indienen van een klacht, uiteindelijk van de rekening afgehaald. De Biesenhof is voor een etentje absoluut niet voor herhaling vatbaar, ondanks dat de locatie erg sfeervol is.
Royjans .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Super locatie, vriendelijk personeel.
Leuke ijssalon en speeltoestel voor de kinderen.
Erg lekker gegeten!
We komen snel weer terug.
Royjans .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Zeer mooi locatie, heerlijk gegeten!
Zeer vriendelijk personeel, ook op een drukke zondag.
Prijs/ kwaliteit verhouding is goed.

Voor de kinderen een fijne speeltuin en erg lekker Italiaans ijs.

Kortom geweldige locatie.
Moniquecorten1 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Gisterenavond meer dan heerlijk gegeten bij de Biesenhof in Geleen. Voor de tweede keer in korte tijd was ik daar met een grote groep gasten. De verzorging is optimaal, de bediening is SUPER en de sfeer en entourage is uitstekend. Je wordt als gast alleen maar verwend met heerlijkheden! Dank je wel Roy en medewerkers voor de super fijne avond bij jou in de Biesenhof, Monique
Hans1958 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Op uitnodiging hier terecht gekomen, we hadden er nog nooit van gehoord.
Een groot verbouwd boerderijencomplex met een groot restaurant.
Grote kaart, veel keuze en daarom niet altij vers, logisch.
Vriendelijke ontvangst , een beetje op zijn boerefluitjes, ook dat heeft charme.
Eigenlijk een locatie die geschikt is voor bruiloften en partijen als het niet een vermogen hoeft te kosten.
Ik vond de beleving niet echt om terug te komen maar ik weet zeker dat hier een uitdaging ligt voor publiek met minder culinaire pretenties.
Kristiegellen .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Ongeveer een week geleden heb ik bij de Biesenhof gegeten. De tomatensoep smaakte heerlijk en het broodje gezond was een goed gevuld broodje. Het personeel is erg vriendelijk. De omgeving van de Biesenhof is prachtig. Erg mooi om er eens te gaan wandelen en daarna lekker eten/drinken bij de Biesenhof. Het ijs van de ijssalon is echt de moeite waard om een keer te proeven!