De Biesenhof

Maandag t/m Zondag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant De Biesenhof

Hugo S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De nieuwe koks zijn er en dat merk je. De kwaliteit van de gerechten is beduidend minder geworden en de prijs is daarop niet aangepast. Panna cotta wordt bevroren opgediend. Sate wordt uitgedroogd onder de warmhoudlamp gewoon uitgeserveerd. Jammer.
rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
keuze konijn en eendenbout, beide waren heerlijk met een mooi garnituur. Als afsluiter panne cottage deze was echt geweldig
rob V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vanavond maandmenu gegeten was

s geweldig vooral de afsluiter het dessert van de chef een super flan, stukje cheesecake en nog twee toppers ga zo door
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Snelle service, leuke vriendelijke bediening en lekker eten ! Perfecte locatie voor even rustig wat te eten en/of te drinken !
Sjat .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Gezellig locatie, leuke bediening.
Wij zijn erg benieuwd naar de aanbouw en de nieuwe koks die gaan komen.
We komen hier graag met onze kids.
Golf B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
nuinuinn;ljnlnln;ln
jlikhiun
km;opkjkl;nkln;knlnknkl;n;kln;klnkknkjn;kjnjknkj;n;kjnk;jn;ukjn;kjnkjn;kj,niknio;lkjni;lkjni;lkjnoi;lkjni;lkjni;lkjn
Golf B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Mooie locatie. Heerlijk 4 gangen diner gegeten afgelopen weekend. We komen hier regelmatig en zijn steeds tevreden. Prima personeel en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Wij komen nog vaak terug!
MJ R.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hebben na een familie-wandeling ingecheckt bij De Biesenhof voor Het BOERENBUFFET. De ontvangst was hartelijk, lekker buiten aperitief genomen, de bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Daarna het BOERENBUFFET. Bij navraag hadden we de keus om buiten en/of binnen te eten, perfect. Er was speciale aandacht voor de vegetariërs. Het buffet zag er heel goed verzorgd uit, fris en duidelijk aandacht aan besteed. Lekker fruit, verse groenten/ sla, gevulde tomaten en bijv. verse asperges en huisgemaakte huzarensalade. Warm eten idem dito: vlees lekker mals, smakelijk, sauzen niet te zwaar. De aanpassingen die wij van te voren hadden gevraagd waren keurig uitgevoerd. Conclusie: zeer tevreden, compliment voor het hele team , zeker voor herhaling vatbaar.
Valueformoney2017 2.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Ter ere van een 50-jarige bruiloft een familiediner gereserveerd.
Bij de reservering was de inhoud van het viergangenmenu nog niet bekend, maar er kon altijd van de kaart worden besteld.

De helft van onze tafel koos het getoonde viergangenmenu, de rest bestelde van de kaart. Het desert kon nog later besteld worden.

Na het bestellen van de drankjes werd er Sourcy geserveerd terwijl Spa-rood besteld was.

Tijdens het voorgerecht werd ons gevraagd of de mensen met het viergangenmenu met vis, in plaats van de zeewolf met citroen, forel geserveerd mocht worden. Natuurlijk niet, anders hadden we wel forel besteld...

Het voorgerecht beloofde al niet veel goeds: aspergesoep was erg waterig, de scampi met venkelsalade: weinig venkel, goedkope sla en tomaat, scampi's taai. De carpaccio was smaakloos en plakte aan het bord vast.

Het hoofdgerecht viel nog meer tegen: dezelfde gerechten hadden verschillende afmetingen per bord, biefstukken was per persoon gevraagd hoe gebakken, vervolgens verkeerd uitgeserveerd ondanks vooraf vragen. Koude vis en waterige groenten, de zeewolf met citroen, bleek zonder citroen te zijn. Slechte kwaliteit friet.

Negatief sluitpunt was het dessert. Mensen die gekozen hadden voor de kaart, konden alleen kiezen voor de Creme Brulee, dus geen keuze. Ze hadden zich verheugd op de chocolademousse echter de serveerster meldde dat deze op was. We opperden om deze mensen hetzelfde dessert als van het menu te laten krijgen, dit was niet mogelijk.
Andere optie door ons aangedragen: jullie hebben misschien een ijsdessert...we konden ons zelf een ijsje gaan halen aan de overkant bij de ijskraam volgens de serveerster. Dus dan maar geen toetje.
Wat schetst onze verbazing: het toetje van het viergangenmenu bestond onder andere uit IJS en CHOCOMOUSSE. Koffie hebben we dus thuis maar gedronken.

Resume: slechte prijs/kwaliteitverhouding, dit restaurant heeft een onvergetelijke herinnering achtergelaten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Gisteren met twee kleinkindren van 11 jaar gaan eten.
Er wordt grootschalig verbouwd, maar de "keuken en de kok" mogen ook op de schop.
Het was echt heel erg slecht. Zelfs de kinderen vonden de frietjes niet echt lekker en ook,nog lauw.
De mix gril was opgewamd (lauw) en het sausje en de pesto kwamen uit een potje.
We zijn hier beslist voor de allerlaatste keer geweest.
Cindy G.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Nooit Meer!!! De Biesenhof uitgekozen om het communiefeest van onze zoon met 30 personen te vieren voor de mooie locatie en leuke speeltuin. Leuk intake gesprek gehad met de zaakvoerder. Een maand voor het feest nog een keer met zijn partner aan tafel gezeten om definitief een aantal zaken vast te leggen. Weer een leuk gesprek, alles was mogelijk. Totdat we de definitieve bevestigingsmail kregen. Een aantal zaken die tijdens het eerste gesprek waren toegezegd en via mail bevestigd waren, waren nu ineens niet meer mogelijk. Broodjes voor 3 kinderen tijdens koffietafel waren eerst inbegrepen, nu kosten ze ineens 2,50€ per broodje, kinderen krijgen tijdens buffet een eigen buffetje met frietjes en snackmix, nu wordt dat frietjes op een bord met 1 snackje. Na een reactie hierop een zeer onbeleefde mail terug ontvangen. 1 Week voor het feest een aantal zaken doorgegeven, weer was alles prima. Behalve de ballonnen, die konden we de dag ervoor niet brengen i.v.m. een feest in de betreffende zaal. Na een telefoontje met een van de medewerkers bleek het toch mogelijk om de ballonnen zaterdag te brengen. Geen rekening gehouden met de gevraagde tafelopstelling, geen kinderstoelen beschikbaar, broodjes en beleg inclusief koffie en thee stonden al bij aankomst om 11 uur al op tafel, terwijl we pas om 12 uur zouden eten (als gevolg uitgedroogd beleg en keiharde broodjes, broodje bijbestellen? ja hoor 2,50€ per broodje, geluidsinstallatie pas later op de dag beschikbaar, we waren onze serveerster kwijt toen zagen we dat ze buiten op het terras liep te bedienen, avondeten besproken voor half 6, nee op de sheet staat 5 uur, wil je om half 6 eten? geen probleem, maar ik zet het er om 5 uur al neer zei de zaakvoerster. Kwaliteit van het eten niet denderend. Een aantal gerechten van het buffet zonder overleg gewijzigd. Aardappelkroketten i.p.v. aardappelgratin, penne i.p.v. lasagne, asperges i.p.v. tomaat met garnalen. Een dag om nooit te vergeten...
Ben B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
We komen hier regelmatig.
Goede kwaliteit en goede steer.

Prijs/kwalitiet is prima.
De 300gram steak is een aanrader..... met een heerlijke gin/tonic
erwin P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Geweldige locatie, top service en heerlijk gegeten.
De speeltuin voor de kinderen is super...
Wij komen zeker vaker terug!
Connie O.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij zijn erg geschrokken van het menu mix grill wat de biesenhof op dit moment serveert, het bord was gevuld met een droog stukje kip, een droog stukje varkensvlees, het kleine biefstukje was redelijk, de sausjes pesto en een soort barbecuesaus sloeg kant noch wal, de groente zal in totaal 20 gram gewogen hebben, dit gerecht 19,95 is geen prijs/kwaliteitverhouding, jammer van deze mooie locatie, maar het zal de biesenhof te goed zijn gegaan, erg jammer.
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Vanaf dat we de Biesenhof kennen, hebben we meestal goede ervaringen gehad. Lekker eten, hoewel wat prijzig, prima sfeer, heel gezellig en vriendelijk personeel.

De laatste keer echter (dat was een week geleden), zijn we met z'n tweetjes wezen eten. We konden onze ogen echter niet geloven nadat we de door mij bestelde lasagne op het bord zagen. Onze eerste reactie was dat dit een vergissing moest zijn. Enkel wat gekookte pasta met hier en daar wat rode 'kruimeltjes' paprika. Er zat kraak noch smaak aan. De gegratineerde kaas bovenop het gerecht zat er ook niet bij! Kortom een echte misser. Misschien was men echt vergeten die lasagne nog verder te bewerken. We waren hier zo verbaasd over omdat voorgaande vegetarische gerechten zoals de vegetarische tagliatelli altijd uitstekend was met voldoende groenten en prima salade.
We hopen dat het restaurant hier notie van neemt!
EDITHZAICSEK .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Ik heb hier nu drie keer 'gewoon' gegeten en twee keer een kerstbuffet (2014 en 2015). De entourage, een prachtig verbouwde carreboerderij, is schitterend, echt een plaatje. Het eten daarentegen is een tegenvaller: een erg beperkte kaart, niet afgestemd op het seizoen en geen culinair hoogstandje. Heel jammer.
iens6176 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
TOP !! , nette locatie, mooi decor, goede bediening, genoeg parkeerplaatsen en mooie ligging in het landschap tussen spaubeek, geleen en sweikhuizen
Margriet En Wiel G.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Wat een mooie locatie, leuk en gezellig, vriendelijk personeel, eten prima. We komen zeer gauw terug.Parkeren geen probleem.
vossenanita .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Een mooie wandeling maken naar De Biesenhof door het Spaubeker bos. Het eten is er heerlijk, de bediening super vriendelijk, ook voor onze hond. De inrichting is ruim maar toch heel gezellig. Met mooi weer kun je buiten zitten en dan heb je een prachtig uitzicht over de Limburgse heuvels.
Nellas .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Wisselende kwaliteit. Ik heb de Biesenhof al verschillende malende kans gegeven ons vaste eetadres te worden, echter telkens met teleurstellend resultaat. Soms gaat een tijdje goed waarna er bijna onvermijdelijk weer een punt van teleurstelling kwam waarop we besloten weg te blijven.

Personeel is vriendelijk tot het moment dat er klacht komt, de ene dag is er een amuse van het huis, de andere dag niet. De ene dag een broodmandje bij het voorgerecht, andere dag moet dit apart besteld worden. De mixed Grill is echt veel te weinig voor de prijs, reactie op klacht "ja, dit is het" en de ober loopt weg. Er werd geen oplossing geboden wat, in mijn mening, een gemiste kans is.

De tafels zijn veel te laag voor iemand die langer is dan 1.85 m, blijkbaar zijn de poten eronderuit gezaagd na een klacht dat de tafels te hoog waren ...................

De kwaliteit van het eten is over het algemeen wel goed. Het zijn de kleine irritaties die ervoor zorgen dat wij de Biesenhof geen kans meer geven, jammer!