De Biertuin

31-206650956

Meer informatie over restaurant De Biertuin

Eetgraaginamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Goed biercafe met veel verschillende bieren en leuke enthousiaste bediening. Goed voor de frimibo.
Eten is goed en smakelijk! De halve kip schijnt heel goed te zijn, helaas was onduidelijk of het biologische kip is of niet.
BAlieve .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
De Biertuin, het zoveelste succes van 3wo, café met terras, speciaal voor Beers & Bites, met aandacht voor het eten en veel bier op tap, zo’10? Na renovatie van bruin naar biercafé, nu met modern interieur, buiten vol met veel bierbanken om de ontstane populariteit vorm te geven. Bekend naast tapbier om zijn de top 10 hamburger, kip van het spit en luiewijvenfriet , lukte het ons eens te gaan. Bierkaart prettig onderverdeeld in biersoorten, makkelijker om te kiezen naar soort. Speciaal bieren op tap: Louis Louis (4.25) i.s.m. Two Chefs Brewing, fris, fruitig witbier, Bukowski (4.95), fris blond, i.s.m. met Brouwerij ‘IJ, Biertuig (4.95), frisse IPA i.s.m. Emelisse (jammer) niet op voorraad, maar ook de lekkere Blonden: Brugse Zotte & La Chouffe, die heerlijke Brand Weizen en Brooklyn Lager uit New York. Het terras vol, kiezen we binnen bij het open raam, met beetje airconditioner extra. Te laat voor lunch en te vroeg voor diner, met dorst en honger, van de snackkaart: Adbijkaas met toastje (5.95), echt groot stuk zachte roodschimmel, met hoog stapeltje melba’s, met lepeltjes uit te eten en dippen in zoetige mosterdsaus, goed van smaak en leuk om te doen. Toch maar gewoon de burger doen met luiewijvefriet, is van ongeschilde aardappelen dus, met goed zo, Zaanse mayonaise (15.70) en de kleine Biertuinsalade (10.95/13.95). De Hamburger met sla, tomaat, rode ui, bacon, augurk, huisgemaakte ketchup en mosterdmayonaise, had helaas een niet warm geroosterd broodje, waardoor het geheel niet die heel lekkere smaak kon krijgen. De frieten niet heet, minder smakelijk. De vegetarische kruidensalade van het huis, met maïs, doperwten, noten, gegrilde groenten en bovenop Halloumi, traditionele Cypriotische kaas uit mengsel van schapen- geitenmelk?, gefrituurd voor een krokant korstje, was gevuld en goed van smaak. Goed idee om een er Coolhands bij te krijgen, voor handen en evt. gezicht te wipen. We hebben het leuk gehad bij dit goed georganiseerd café, met voldoende bieren uiteraard op tap, bediening met handen vol en toch voor iedereen vriendelijke aandacht. Alleen denken we dat er weer meer broodnodige aandacht extra moet komen voor het eten. De biertuin (handig) is de hele week open vanaf 11.00 uur.
ChantalEgberts .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Ondanks de enorme drukte toch een goeie service! Dat is zeker wat waard. Hamburgers waren een beetje soggy. Kip was mega gekruid, niet pittig maar vervelende mix van kruiden. Ze hebben een grote bier kaart, en dat smaakte naar meer. Al met al een leuke tent voor een snelle hap. Niet meer.
Dick Dimitri K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
van horen zegen hier. naar toe gegaan voor een diner. mooie locatie inrichting niet ons ding. netjes bij de deur ontvangen en gemeld dat het zeker een 30 a 40 minuten kon duren gewacht aan de bar. het eten was zeker oke. maar de gastvrijheid was meer dan goed. blond klein gast vrouwtje had alles goed onder controle . zeker voor herhaling vatbaar
P S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Gisteren voor een lunch binnen gelooen bij de Biertuin. Fantastische hippe zaak met veel aandacht aan de inrichting besteed en met leuk personeel. Ruime keuze uit vele speciale biertjes en een heerlijke hamburger die we hebben geproeft. Hier kom ik zeker nog eens terug!
Lekkereten .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Bij de Biertuin kun je eigenlijk de hele dag prima terecht.
Uitgebreid lunchmenu, veel keus aan snacks voor bij de borrel en leuke dinerkaart.
Het lijkt hier altijd druk te zijn, of in ieder geval gezellig.
Al een paar keer geluncht en geborreld, laatst ook eens gedineerd.
We hadden de carnivoor2 , wel wat veel en vettig maar voor wat het was is dat ook wel weer gewoon zo ( 1/2 kip, hamburger met pancetta, pulled porkburger, friet van zoete aardappel , div. sausjes en coleslaw).
Met een paar lekkere biertjes erbij, prima.
Vriendelijke bediening die ons echt iets over de verschillende bieren kon vertellen.
We hebben weer een leuke avond gehad.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Op een dinsdag met mijn vader gaan eten bij de biertuin. Mooie sfeervolle locatie die altijd druk lijkt te zijn. Eerst rustig ern drankje gedronken waarna we een kleine voorgerecht-plaat gedeeld hebben en een hoofdgerecht (hamburger en pulled pork burger). De kwaliteit was zeer goed en de porties voldoende groot. Enige nadeel is dat ze niet echt een tafelindeling lijken te hebben qua personeel waardoor iedereen je kan helpen en dus soms niemand zich "betrokken" voelt bij de tafel.
Sebastian K.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
De deluxe hamburger is met €14,95 duur te noemen, maar daar krijg je een grote hamburger voor (225 gram) inclusief salade en goede portie lekkere friet. Lekker eten, maar niet uitzonderlijk voor de prijs.

De bediening is attent en hielp ons met een tafeltje binnen toen we nog buiten aan het wachten waren.

Zit op een toplocatie, zeker met lekker weer! Bedenk wel dat het erg druk kan zijn, dus kom op tijd of heb geduld want je kunt niet reserveren. Het is erg druk waardoor het soms wat langer kan duren, maar de sfeervolle plek maakt veel goed.
JohannesJ86 .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Goede sfeer! lekker terras waar je onder de warmtelampen ook lekker lang kan blijven zitten! De bediening is erg vriendelijk en weet heel veel van de bieren die zij verkopen! en ze hebben er een hele hoop! De inrichting is ongedwongen en erg leuk! Ik heb de hamburger genomen omdat ik hier veel goede verhalen over had gehoord en deze was ook echt heel erg lekker! ik kom hier zeker terug!
MarloesEats .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Heel gezellige plek in Amsterdam Oost waar je niet mag reserveren, maar gewoon met een lekker biertje aan de bar moet wachten tot er een plekje voor je is. Personeel is aardig en hoewel het super vol is, blijft het aangenaam.
De Biertuin heeft een simpele kaart, maar alles was even lekker. We namen een carnivoren plankje met een pancetta burger (prima, goed broodje, lekker sappige burger, spicy sausje en crispy spek), pulled pork burger (heerlijk! Met rode kool en zacht lekker rokerig vlees) en een halve kip die goed gekruid was en lekker naar vuur smaakt. Erbij prima sla, goede friet, lekkere sausjes. In combinatie met de vriendelijke prijs en heel veel lekkere biertjes dus zeker een plek om keer op keer terug te komen.
Fleur90 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Op zondagmiddag genoten van een heerlijke lunch bij de biertuin. We hadden een broodje oude kaas en de BLTG, beide erg lekkere broodjes met huisgemaakte producten. Met een lekker biertje erbij een perfecte lunch. De bediening was vriendelijk en vlot.
AnnaSchr .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Voor biertjes zeker prima, maar voor eten is Biertuin niet meer de place to be. Allereerst zijn er te vaak teveel gerechten op. Zo kwam ik hier laatst op een maandag (!) en waren zowel de dagsoep als de halve pompoen op. Dan maar de vega-burger gegeten, op zich oké maar niet verrassend. De salade die erbij wordt geserveerd hadden ze net zo goed weg kunnen laten, dat is precies wat er ook op het broodje zat. Halve kip hier en daar wat droogjes, maar overall prima. Frites waren heerlijk! Aardige bediening maar we werden een paar keer vergeten en naar drankjes werd verder niet gevraagd, dus hebben we maar 1 drankje pp gedronken. Decor hebben ze mooi vernieuwd, al moet ik enigszins wennen aan de soort 'eetbar', een lange tafel in het midden van de ruimte. Je kunt maar aan één kant zitten en zit dus met je eetpartner samen andere tafeltjes te bekijken die iets te dichtbij zitten.
Esmee V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
De Biertuin is een plek waar ik graag kom! Zo lunchen we daar vaak in het weekend en drinken wel eens een wijntje of een biertje. Het is altijd gezellig, goede service en het eten is altijd top! Zowel lunch als avond eten... De hamburger is heerlijk en de kip is ook top! Het is vaak heel druk dus soms wel een beetje proppen, maar de sfeer is altijd top!
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2015
Super! Lekker veel bier op de kaart. Het klopt ook allemaal. Hebben een aantal biertjes genuttigd en zijn daarna naar een ander restaurant gegaan om te eten. Achteraf jammer... want ik weet zeker dat de kip veeeel beter was geweest. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij waren er op een maandag en ook op maandagavond zat het vol..... zegt voldoende denk ik...
Matsuza .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Gezellig sfeervol eetcafe in Amsterdam-Oost. Lekkere hamburger met, inderdaad, oude-wijven friet. Grote portie (!) Leuk ingericht; je kon zo de keuken inkijken van zowel de tafels als van de bar.
Amsterdam13 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Hele gezellige plek om met een groep te eten door de lange tafels die buiten staan! Zeker de friet is erg lekker maar de hamburger was helaas erg rood en koud. Moet je dus wel een beetje van houden. Het bier aanbod is erg leuk en de bediening kan er veel over vertellen. Leuke plek dus voor een avondje uit.
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
Gisteren hier gegeten. Heerlijke sappige hamburger met lekker ouwe wijven friet. Zowel de Franse als Italiaanse witte wijn geproefd (per fles). Met name de Italiaanse is erg aan te bevelen. Vooraf hadden we de warme taco chips en de vegetarische loempia's. Mijn tafelgenoten hadden de maaltijd salade en de boerderij kip van het spit. Beide zeker aan te bevelen. Sfeer is zoals altijd top bij de Biertuin.
Lotz .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Geweldige avond gehad op het top terras van de biertuin! De kip is om je vingers bij af te likken!
Vlotte en vriendelijke bediening, kortom een aanrader!
Quirine B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
het eten past bij de kroeg, de perfecte plek om speciaal bier te drinken en grote borden eten naar binnen te werken. Lekker vullende hamburgers, stevige soep en goed gevulde borrel planken. Het gaat hier niet om de verfijning maar om een rozige avond waar je voldaan vandaan komt. Leuke plek voor een flinke borrel.
Jessevandiest .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Altijd gezellig in De Biertuin. Ik kom er al eigenlijk sinds het begin. Kippetje in nog altijd even sappig. Viel me gister pas op dat er ook verbouwd! Ziet er top uit. Wat zo leuk is aan de Biertuin dat ondanks de drukte het toch een geoliede machine is waarbij het personeel erg vriendelijk blijft.
Assortiment bieren is groot en lekker. De Carnivoor is een aanrader. Een plateau voor twee met een burger, pullen porc burger, halve kip, friet en salade. Alles was echt top.
Serieuze aanrader!! Super plek.