De Biertuin Prinsengracht

Prinsengracht 494 1017 KH Amsterdam Nederland Kaart
31-207372941

Over het restaurant De Biertuin Prinsengracht

De Biertuin Prinsengracht is de 2e vestiging. De nieuwe locatie bevindt zich op Prinsengracht 494, in het voormalige pand van BoCinq midden in centrum van Amsterdam, vlak achter het Leidseplein en op loopafstand van Koningsplein. Bij De Biertuin kun je terecht voor een groot wisselend assortiment bieren (25 tapbieren en meer dan 120 bieren van fles), goede lunchgerechten en een uitgebreide borrelkaart. In de avond serveren we 12 klassieke hoofdgerechten, waaronder onze welbekende kippetje, hamburger, spare-ribs en schnitzel.

Meer informatie over restaurant De Biertuin Prinsengracht

Zondag t/m donderdag 11.00 - 01.00 uur
Vrijdag en zaterdag 11.00 - 03.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Biertuin Prinsengracht

Agnetha B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prima eten voor een redelijke prijs en een groot assortiment aan heerlijke bieren. Erg gezellig ingericht, echter aan de lange tafels zit je wel precies in het looppad waardoor je niet echt rustig zit.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gezelligrumoerig
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Lekkere hamburger gegeten met een biertje erbij. Leuke tent middenin Amsterdam om met vrienden wat te eten! En de zoete aardappel frietjes zijn heerlijk!
Emmely M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het is leuk om gezellig even iets te eten en drinken voor een goede prijs! Wij hebben het goed gehad bij de Biertuin! Wij waren met 8 dames voor een vrijgezellenparty.
Laura L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Rokers voor deur onprettig. Restaurant leuk maar plek op de tocht; koud. Biertuinplankje weinig. halve kip super lekker!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Gezellig tentje - veel jongeren - kwaliteit gerechten is geweldig - vriendelijke bediening
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Lekker gegeten, leuke sfeer, prettige bediening. Vlees en kip waren heerlijk gekruid. Genoeg bierkeuze, niet een uitgebreide kaart, maar voor ons prima!
Ana D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Spare ribs waren wat aan de scherpe kant. Dit had ik graag vooraf geweten dst had ik het namelijk niet gekozen.
ronaldbuts .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Perfect voor een groep met vrienden. Zou het zeker aanraden. Eten lekker, veel keuze voor bier. Hoe lang moet deze recensie nog zijn?
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We hebben met 5 studievrienden een hele gezellige avond gehad. Lekker gegeten. Het is wel rumoerig, maar dat maakt het ook weer gezellig :)
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker gegeten en gedronken voor een goede prijs! Het eten was verrassend lekker en de ruime keuze aan bier maakt het helemaal af.
R. B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima "instap bierkaart" met ruime keuze voor de beginnende/ontdekkende bierdrinker, samen met een breed assorti aan snacks en "pub food 2.0". De bediening is sympathiek en vlot en het pand is gezellig zitten in een informele sfeer aan de rand van de Leidseplein-tourist-trap-regio. Voor diner is reserveren aanbevolen.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijke burgers en simpele gerechten maar perfect voor een lekkere hap voor een avondje uit. Prijzen alleszins redelijk voor wat geboden wordt. Patat van zoete aardappel erg lekker!
Lidie K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Prijs/kwaliteit verhouding eten prima. Geserveerd op houten plankjes lijkt leuk maar koelt te snel af.
Vriendelijke bediening.
Karolina T.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Service duurde erg lang elke keer voordat er iemand kwam. Eten was simpel maar lekker. Inrichting is sfeervol en gezellig. Locatie top!
Marc S.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het was zeer gezellig om bij de biertuin te eten. Wij waren met 6 man en hebben heerlijk gegeten. Het eten was mooi gepresenteerd en ook de bediening was erg vriendelijk en snel.
Maarten W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
De biertuin is mijn favoriete plek in Amsterdam voor een borrel of eenvoudige hap eten. Altijd goede en vriendelijke bediening, meerdere bieren op tap en de beste burgers van Amsterdam.
Valéry G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Heel gezellig.
Gerlinde D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ondanks dat het hier op zaterdagavond voornamelijk is gevuld met grote groepen mannen, hing er een goede sfeer en was de bediening vlot en werd het eten snel geserveerd. De prijs kwaliteit niveau van het eten was goed. Zeker voor het centrum van Amsterdam. Veel keuze uit verschillende biertjes!
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Mooie locatie , gezellige sfeer, hartelijk ontvangst .
Halve kip met zoete aardappel friet combinatie is heerlijk. Goed assortiment bieren, mooi prijs kwaliteit voor eten en drinken.
Wij komen zeker terug.