De Biertuin Prinsengracht

Prinsengracht 494 1017 KH Amsterdam Nederland Kaart
31-207372941

Over het restaurant De Biertuin Prinsengracht

De Biertuin Prinsengracht is de 2e vestiging. De nieuwe locatie bevindt zich op Prinsengracht 494, in het voormalige pand van BoCinq midden in centrum van Amsterdam, vlak achter het Leidseplein en op loopafstand van Koningsplein. Bij De Biertuin kun je terecht voor een groot wisselend assortiment bieren (25 tapbieren en meer dan 120 bieren van fles), goede lunchgerechten en een uitgebreide borrelkaart. In de avond serveren we 12 klassieke hoofdgerechten, waaronder onze welbekende kippetje, hamburger, spare-ribs en schnitzel.

Meer informatie over restaurant De Biertuin Prinsengracht

Zondag t/m donderdag 11.00 - 01.00 uur
Vrijdag en zaterdag 11.00 - 03.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Airconditioning , Bar , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant De Biertuin Prinsengracht

Malkanthi K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Ik heb 2 weken geleden een reservering geplaatst om met mijn verjaardag hier te gaan eten. Bij aankomst bleek de reservering niet doorgekomen te zijn (wel bevestiging ontvangen) en werden we aan een tafel bij de bar gezet. We merkten meteen al dat de akoestiek in het bargedeelte heel slecht was. Ik zei tegen iemand van de bediening dat deze plek echt niet fijn was en toen bleek er gewoon nog een tafel beschikbaar te zijn in het eetgedeelte. Na 45 min wachten mochten we eindelijk bestellen, althans de ober ging eerst nog even bedenken of hij de tafel naast ons, die later binnen kwam, eerst ging bedienen. Best gek. Vervolgens bestelden we een menu voor 2 personen (plankje carnivoor oid) en dat was gewoon echt beschamend weinig voor wat je ervoor moest betalen. Ik vroeg of dit wel klopte, het klopte en als ik niet tevreden was moest ik maar een klacht indienen. Een half uur later stonden we weer buiten. Echt beneden peil qua service. Wij hadden verwacht hier dezelfde service en gezelligheid te vinden als de biertuin in Oost maar dat was slechts een illusie. Wij komen hier niet meer terug. De kwaliteit van het eten zelf was wel goed.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Lekker kippetje, prima burger, super malse spareribs, fijne bediening. Kotom: geslaagde avond. Komen zeker gauw nog eens terug.
Anouk O.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Personeel was onze bestelling vergeten door te geven aan de keuken. Na ruim een uur kwamen ze excuses maken. Het zou ‘zsm komen’ maar het duurde vervolgens alsnog 20 minuten, terwijl andere tafels wel eerder uitgeserveerd kregen. Niet iets van een stokbroodje voor de honger aangeboden gekregen (het was inmiddels bijna 21 uur). Mijn vriendin was naar de keuken gegaan en zag dat het briefje gewoon tussen de rest van de bestellingen hing (niet vooraan oid). Uiteindelijk 1 drankje en het vleesgerecht gratis gekregen. Frietjes en groente werden uiteindelijk wel in rekening gebracht; dat hadden we niet verwacht (we dachten dat de hele maaltijd van de rekening zou gaan) en viel tegen. Acoustiek was niet zo prettig. Gesprek voeren was lastig. Al met al ontevreden. Personeel probeerde het goed op te lossen maar ook daar is nog wel wat te winnen (stokbroodje aanbieden voor de honger en bijgerechten ook van de rekening halen).
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Super leuk restaurant en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Gezellige sfeer en genoeg privacy per tafel.
Jonathan S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Waren hier om het WK te kijken op het scherm. Er was een goede en snelle service, leuk ingericht en lekkere hapjes! ga hier zeker nog terug komen.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
goede bierselectie, lekker eten, fijne bediening. Om de hoe druk en toeristisch, maar binnen rustig en vriendelijk.......
Agnetha B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Prima eten voor een redelijke prijs en een groot assortiment aan heerlijke bieren. Erg gezellig ingericht, echter aan de lange tafels zit je wel precies in het looppad waardoor je niet echt rustig zit.
Bea V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Gezelligrumoerig
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Lekkere hamburger gegeten met een biertje erbij. Leuke tent middenin Amsterdam om met vrienden wat te eten! En de zoete aardappel frietjes zijn heerlijk!
Emmely M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het is leuk om gezellig even iets te eten en drinken voor een goede prijs! Wij hebben het goed gehad bij de Biertuin! Wij waren met 8 dames voor een vrijgezellenparty.
Laura L.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Rokers voor deur onprettig. Restaurant leuk maar plek op de tocht; koud. Biertuinplankje weinig. halve kip super lekker!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Gezellig tentje - veel jongeren - kwaliteit gerechten is geweldig - vriendelijke bediening
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Lekker gegeten, leuke sfeer, prettige bediening. Vlees en kip waren heerlijk gekruid. Genoeg bierkeuze, niet een uitgebreide kaart, maar voor ons prima!
Ana D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Spare ribs waren wat aan de scherpe kant. Dit had ik graag vooraf geweten dst had ik het namelijk niet gekozen.
ronaldbuts .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Perfect voor een groep met vrienden. Zou het zeker aanraden. Eten lekker, veel keuze voor bier. Hoe lang moet deze recensie nog zijn?
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
We hebben met 5 studievrienden een hele gezellige avond gehad. Lekker gegeten. Het is wel rumoerig, maar dat maakt het ook weer gezellig :)
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker gegeten en gedronken voor een goede prijs! Het eten was verrassend lekker en de ruime keuze aan bier maakt het helemaal af.
R. B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Prima "instap bierkaart" met ruime keuze voor de beginnende/ontdekkende bierdrinker, samen met een breed assorti aan snacks en "pub food 2.0". De bediening is sympathiek en vlot en het pand is gezellig zitten in een informele sfeer aan de rand van de Leidseplein-tourist-trap-regio. Voor diner is reserveren aanbevolen.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijke burgers en simpele gerechten maar perfect voor een lekkere hap voor een avondje uit. Prijzen alleszins redelijk voor wat geboden wordt. Patat van zoete aardappel erg lekker!
Lidie K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Prijs/kwaliteit verhouding eten prima. Geserveerd op houten plankjes lijkt leuk maar koelt te snel af.
Vriendelijke bediening.