Over het restaurant De Biechtstoel

Hemelse gerechten

Omgeven door heiligbeeldjes van Maria en Jezus en zwevende engelen is dit restaurant zeker een bijzondere ervaring. Los daarvan heb je gezien de tafelopstelling veel privacy. Er wordt gekookt naar Nederlands- Franse keuken, zoals gamba's met pastinaakchips, de tournedos in een jus van rode port en de klassieke Groninger mosterdsoep met spekjes!

Meer informatie over restaurant De Biechtstoel

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De bediening was uitstekend en heel alert. Kreeg een verrassings toetje ze hadden opgemerkt dat ik de volgende dag jarig was. Klasse!
Het eten was uitstekend in een prettige omgeving. Mijn mede tafelgenoten vonden alles ook zeer geslaagd.
Nynke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Volgens tafelgenoten weinig eendenborst in de salade, desondanks smaakte hij wel goed. Verder zeer tevreden, alles smaakte erg goed! Wachttijd was prima en de bediening was vriendelijk. Leuke, kleine locatie. Niet te warm, geen kippenhok
annette.holleman H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Leuke tent, gezellig vriendelijk personeel!
Omdat het hoofdgerecht wat langer duurde, wat wij mee vonden vallen, kregen we een drankje van het huis aangeboden!
Heerlijk gegeyen en komen zeker terug!
Tiny S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Jammer dat we niet in het echte restaurant gebouw moesten zitte,maar in een naastgelegen ruimte. Prima bediening en fatsoenlijke porties. Makkelijk te bereiken en een parkeergarage tegenover het restaurant
Anneke C.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Fijn en gezellig restaurant. Prima en kundig personeel. Heerlijk gegeten voor een prima Prijs
Een aanrader! En win komen er zeker weer.
ina V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Zoals te doen gebruikelijk een prima Biechtstoel ervaring! Goed aanbod van gerechten waaruit men kan kiezen. Menukaart ziet er professioneel uit!
We komen op zeer korte termijn terug.
Is het een idee om de AH actie tot eind maart te laten 'doorlopen'? Dit zal vele gasten meerdere kansen te geven om bij jullie (de Biechtstoel) terug te komen, indien ze nog meerdere AH kaarten in hun bezit hebben!
marjoleinz2 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eten was goed. We hadden alleen wel het idee dat we snel moesten eten en weer weg moesten want de gangen kwamen rap achter elkaar aan. Zeer vervelend.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eten was oke, maar niet uitmuntend. Prijs was in verhouding met het eten te prijzig. (€36,50 voor 3-gangen) Wij werden bij binnenkomst gevraagd om naar een ander gebouw te gaan (ernaast) dit gaf niet echt een warm welkom. Geef dit van te voren aan. Verder was het eten niet heel warm en was er veel tocht door het doorgeefluik wat telkens open ging.
Piersma P.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Niet restaurantwaardig eten. Droog rundvlees, natte salade, afvalkipstukjes op een spies. Voorgerecht en nagerecht ok. Komt volgens ons door de AH-actie, aangepast menu.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Hier gegeten met de ah-restaurantactie. Online niet te vinden hoe veel een driegangendiner zou kosten. Bij aankomst bij de biechtstoel bleek een driegangendiner van de ah-actie 36,50 euro te kosten. Wanneer ik de prijzen van de gerechten die ik gegeten heb bij elkaar optel, zou ik zonder de ah-actie slechts 31,50 euro hoeven te betalen. Niet netjes om met een actie de prijzen omhoog te gooien. De inrichting en de kwaliteit van het eten waren goed. Bediening oke.
M D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
vakantietijd dus naar verhouding
veel gezinnen met kinderen.
ondanks het rumoer heerste er een warme gezelligheid.
Eten: lekker. Met als absoluut hoogtepunt de ossenhaaspuntjes.
ed.mirjam .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Bekend met hun lunches, die waren uitstekend. De ervaring nu met het diner is ons tegen gevallen. Zeker de prijs kwaliteit verhouding ligt erg scheef. Dit doet ons zeker niet terug keren, jammer een gemiste kans.
Ingeborg70 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH actie. De gasten die gereserveerd hebben via AH Iens zitten in een ander pand als de eigenlijke Biechtstoel (direct links ernaast), maar er wordt gebruik gemaakt van dezelfde keuken en ook hier is het gezellig. Er is een speciaal AH menu, maar de keuze is voldoende en wat je uiteindelijk geserveerd krijgt is lekker en veel. Aanrader!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Als trouwe bezoeker van de Biechtstoel ben ik uitermate ontevreden over hun deelname aan de AH-actie. Belangrijkste minpunten; geen plek in het echte restaurant (we werden weggestopt in een nabij gelegen locatie met de naam De Engel) en een forse prijsstijging (een 3 gangenmenu van 36,50 euro, echt schandalig voor hetgeen wordt geboden). Kortom, een grote afknapper en de Biechtstoel onwaardig.
klaas K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
prima gegeten, service was goed. duurde soms wel even wat langer maar het was ook druk. eten zag er niet bijzonder uit maar was wel oke qua smaak.
klaas K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Mirjamburgers .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vrijdagavond voor het eerst gegeten bij dit restaurant. De sfeer voelt goed en het was gezellig druk. Aangezien wij bloemen mee hadden, werden er (zonder ernaar te vragen) vazen voor ons gehaald. Super attent! Het eten was ook zeer goed. Vooraf hadden we een stokbroodje, niks bijzonders, maar het hoofdgerecht was bij allen zeer goed. De spareribs waren zeer mals en goed gemarineerd. Andere tafelgenoten hadden het wildstoofpotje en de ossehaaspuntjes, die ook zeer in de smaak vielen. Wij komen hier graag nog een keer terug.
Het toetje (huisgemaakt ijs) was trouwens ook erg lekker!
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk eten en super service! Zeker een aanrader voor een gezellige avond. Bediening was erg vriendelijk en dacht goed mee!
jo73 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vriendelijke bediening in een mooie, gezellige entourage.
Voorgerecht met eendenborst was wat mij betreft een misser. 3 ontzettend kleine en dunne plakjes eendenborst is onvoldoende voor een salade.
Stoofvlees van het hoofdgerecht was prima in orde. Mijn nagerecht was vergeten maar dit werd keurig opgemerkt en vervolgens opgelost door de bediening.