Over restaurant De Biechtstoel

Hemelse gerechten

Omgeven door heiligbeeldjes van Maria en Jezus en zwevende engelen is dit restaurant zeker een bijzondere ervaring. Los daarvan heb je gezien de tafelopstelling veel privacy. Er wordt gekookt naar Nederlands- Franse keuken, zoals gamba's met pastinaakchips, de tournedos in een jus van rode port en de klassieke Groninger mosterdsoep met spekjes!

Meer informatie over restaurant De Biechtstoel

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

klaas K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
prima gegeten, service was goed. duurde soms wel even wat langer maar het was ook druk. eten zag er niet bijzonder uit maar was wel oke qua smaak.
klaas K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Mirjamburgers .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Heerlijk eten en super service! Zeker een aanrader voor een gezellige avond. Bediening was erg vriendelijk en dacht goed mee!
Jo73 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Vriendelijke bediening in een mooie, gezellige entourage.
Voorgerecht met eendenborst was wat mij betreft een misser. 3 ontzettend kleine en dunne plakjes eendenborst is onvoldoende voor een salade.
Stoofvlees van het hoofdgerecht was prima in orde. Mijn nagerecht was vergeten maar dit werd keurig opgemerkt en vervolgens opgelost door de bediening.
irma54kraus .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
We zaten dichtbij de deur die telkens een koude luchtstroom veroorzaakte wanneer er nieuwe gasten binnen kwamen.
Het voorgerecht, Margret de Canard, vond ik niet mooi opgediend (in een klein diep bordje) en het vlees was te koud. Doordat de omgeving vrij donker was, was het vlees moeilijk te onderscheiden van de rest.
Het hoofdgerecht, Zarzuela, vond ik matig. de verschillende soorten vis smaakten allen gelijk. Het nagerecht, chocolademousse met slagroom, was duidelijk van te voren klaargezet.
De bediening was erg vriendelijk en accuraat.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
In het kader van de AH-restaurantactie ben ik met een vriend bij restaurant De Biechtstoel wezen eten. We hadden als voorgerecht zoete aardappelsoep met knoflook, als hoofdgerecht stoofvlees met friet en salade en als nagerecht chocolademousse met slagroom. Het eten was lekker en het decor paste ook helemaal bij de naam van het restaurant.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk gegeten hele attente bediening was erg gezellig prijs kwaliteit was goed .we komen zeker nog een keertje terug .wel jammer dat het niet in het hoofd gebouw was . Dat leek ons juist een keertje zo leuk .
Heinu .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst en service. Gerechten waren smakelijk en de inrichting is sfeervol. Als de prijs iets lager was geweest, had het een dikke 8 gekregen. Nu een 7,5.
Hobith .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
De keuze was beperkt, de gerechten wel redelijk gevarieerd. Het eten was prima, maar niet bijzonder. Het was dat we nu voor de helft van de prijs konden eten met zijn tweeën (AH restaurantactie), anders was een driegangenmenu van deze kwaliteit voor 36.50 euro wel aan de hoge kant. De carpaccio als voorgerecht was prima, kan ook weinig mee mis gaan. De saté van kippendijfillet was lekker mals en wel goed gaar (dat is ook wel eens anders). De saus had een prettige balans tussen zoetig en pittig. De bijgeleverde verse Vlaamse frieten waren goed. De salade was (te) zuur en dus niet lekker, de groenten op het bord (wat wortel, erwtjes en tuinboontjes) een minimale portie. Na hadden we de Hemelse Modder (chocolademousse met slagroom), hier kan ook weinig mee mis gaan. Het was een ruime portie, waarna je al met al een goede volle maag hebt. Niks mis mee dus, maar niet voor herhaling vatbaar voor ons vanwege de prijs/kwaliteit verhouding.
Ruud D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Te duur voor de kwaliteit. Het rundvlees was droog, de saus leek uit een potje te komen. De drank was erg duur zodat de rekening toch nog hoog uitviel. De gerechten kwamen erg kort na elkaar, zodat eten hier eerder werken was dan een aangenaam uitje. Al met al teleurstellend
Rixard .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Heerlijk gegeten.
Gekozen voor het stoofpotje. Wat een groot stuk draadjesvlees! Helaas heb we beiden niet het hele stuk opgegeten. De carpaccio en stokbrood met kruidenboter en rode pesto was ook goed. Op de carpaccio zou misschien iets minder saus/mayonaise mogen, omdat het nu wel erg vet werd. Samenvatting: Lekker, goede prijs, rumoerig, voor herhaling vatbaar.
Amber W.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Zaten een beetje op de tocht, maar het eten was heerlijk! Ik heb vooral genoten van de chocolademousse. Zeker een aanrader, ook namens mijn gezelschap.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We hadden er zo’n zin in, mijn vriendin en ik, om met onze dochters weer gezellig uit eten te gaan. Er lag nog een stapel Albert Heijn spaarkaarten in de la, dus het kon deze keer lekker goedkoop. We boekten ruim van tevoren, zodat we niet hoefden te kiezen uit restaurants waar verder niemand naar toe wilde. We kozen voor restaurant de Biechtstoel. Een mooi restaurant vol katholieke beelden, waar je gezellig kunt zitten.
Bij aankomst werden we bij de deuropening gelijk begroet met “restaurantactie gereserveerd? Komt u maar met mij mee”. De gastvrouw sloeg haar cape als superwoman om de schouders en leidde ons door de nacht, naar een pand twee huizen verderop. De deur werd hier voor ons open gedaan, waarop werd geroepen “Restaurantactie, neem ik aan?” We werden naar onze tafel geloodst in een zaaltje wat een slap aftreksel was van het origineel. Wij waren gewoon afgevoerd naar een geheime locatie waar alle andere arme sloebers ook uit het zicht verstopt waren!
We maakten onze menukeuzes. Eenmaal gearriveerd zag dit er niet zo mooi en lekker uit als dat wat we in het echte restaurant in een flits voorbij zagen gaan! Wij kregen stokbrood met kruidenboter “uit het pannetje”, dan verwacht je iets extra’s toch? Het was brood met boter verwarmd in de oven. En salade met gerookte eendenborstfilet, drie heeeeele dunne minuscule plakjes eend met sla. En we kregen gestoofd vlees, was oké, maar niks bijzonders. Saté, oké, ook niet spectaculair en zarzuela, een visschotel die flink tegenviel, geserveerd met Uncle Ben’s rijst, gok ik. Dan was er nog salade, ijsbergsla met brokken paprika en komkommer, onaangemaakt op een soepbord. Het nagerecht was ook dieptreurig, ik wil het er niet eens over hebben!
U zult misschien denken wat zeurt ze nu, dat is toch een prima hap? Kan ik me voorstellen dat sommigen dat denken, maar dit werd verkocht voor 36,50 per menu, tweede menu gratis. Het was het voor zelfs voor 2 personen nog veel te duur!
Daarnaast bleek bij het verplaatsen van mijn bord bleek er een laag vet gemengd met etensresten onder aan mijn bord te plakken! Ik moest echt bijna over mijn nek gaan. “Dan krijgt u toch een kopje koffie van de zaak, mevrouw”, maakte dit niet echt goed.
Zwaar moedeloos, taaiden wij door de nacht weer af. Honderdtwintig euro lichter (veel wijn maakte niet veel goed) voelden wij ons afgezet. Door wie? Door de Albert Heijnactie of door het restaurant? Dit gedrag van restauranthouders is in ieder geval een trend aan het worden. Van de zomer en vorig jaar een keer heb ik ook gebruik gemaakt van deze formule, daar was het ook niet veel beter eerlijk gezegd. Het lijkt wel of de restaurants deze actie gebruiken om snel even veel bij te verdienen. Het is jammer, want dit soort acties kunnen toch ook reclame voor het restaurant zijn? Een visitekaartje? Ik zal het vast niet snappen…
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Met de AH restaurantactiebon werden we verwezen naar een pand 2 deuren verderop, waar de inrichting niet zo gezellig en de menukeuze beperkt is. Het eten was OK, de bediening vlot en zeer vriendelijk.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Teleurstellend slecht eten bij De Biechtstoel. Smakeloze, laffe happen waarvan alleen de rauwe sla als vers kan worden beschouwd. De rest komt uit pakje, zakje of diepvries. Ik zou mijn gasten thuis dit eten niet durven serveren.
Sombreros K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
We kozen dit restaurant omdat we hoorden dat je er lekker kunt eten. Dat AH bon gebruikers, wij dus, een speciaal menu krijgen is prima, maar wij voelden ons bedrogen. Het menu kostte 36,50 per persoon!!! Dus in dit geval betaalden we dat bedrag voor beide menu's. Een dergelijke prijs te vragen voor zo'n slecht menu is klantenbedrog. Zelfs voor 2 personen was dit nog te veel.
Vooraf 3 flinterdunnen plakjes eendeborstfilet, de ander stokbrood kruidenboter, hoofdgerecht saté, op zich prima, maar geserveerd op een onaantrekkelijk bord met een kwak rijst, kwak gaarkeuken groente (om mij heen kijkend zag ik dat niemand t opgegeten had), en het toetje een glas onsmakelijk puddingachtig iets met slagroom. U begrijpt net als ik: de biechtstoel heeft ons echt iets op te biechten!
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
We hebben hier prima gegeten met dagpas. Erg smakelijk en ruim voldoende. Keuze uit 5 nagerechten 5 hoofdgerechten en 3 nagerechten. Redelijke standaard gerechten maar genoeg keuze. de stoofpot was heerlijk, wel een beetje droog. Het pannetje brood is genoeg voor twee
PrinsenPrinses .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Ter gelegenheid van onze verloving hebben wij hier heerlijk gegeten. We hadden gereserveerd via de AH-restaurantactie en konden kiezen uit een gevarieerd keuze-menu. Helemaal top! De Groninger mosterdsoep en het Stoofvlees van de Black Agnus Rund zijn echt aan te bevelen! De bediening is heel vriendelijk en gastvrij. Wel was het iets te rumoerig.
F.H. H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Leuke, gezellige eetgelegenheid met lekkere gerechten. Zeer tevreden! Leuk en vlot personeel. We komen zeker nog een keertje terug om wat anders te proeven.