Over het restaurant De Biechtstoel

Hemelse gerechten

Omgeven door heiligbeeldjes van Maria en Jezus en zwevende engelen is dit restaurant zeker een bijzondere ervaring. Los daarvan heb je gezien de tafelopstelling veel privacy. Er wordt gekookt naar Nederlands- Franse keuken, zoals gamba's met pastinaakchips, de tournedos in een jus van rode port en de klassieke Groninger mosterdsoep met spekjes!

Meer informatie over restaurant De Biechtstoel

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Sarah L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Prima eten, maar slordig. De opmaak ziet er niet heel veelbelovend uit, eten was verder prima, maar niet bijzonder lekker. Personeel was erg vriendelijk, maar niet preofessioneel genoeg.
a-sportel .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Met AH-actie : ruime keuze en smakelijk gegeten. Vanwege het prachtige zomerweer, buiten gezeten. Vlot en vriendelijk personeel. Zelfs zonder vragen een karaf water en glazen = pluspunt.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten voor weinig geld. Erg goede italiaanse rode wijn gedronken. Goede service: toen we aangaven een afspraak binnen een uur te hebben, werd er hard gewerkt om dit mogelijk te maken! Een aanrader!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Vriendelijk personeel zweervolle accomodatie uitmuntende kok.
gerdavanheukelem V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Beste mensen, het is hier goed te vertoeven, goede ontvangst het eten van goed kwaliteit en zeer verrassend.
Wij komen zeker hier vaker en gemakkelijk te bereiken.
d.brink36 .
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hebben eerste pinksterdag-avond heerlijk gegeten in de Biechtstoel!
Met dank aan AH. Het menu bestond uit voorproeverij,hoofdgerecht en naproeverij. Het was goddelijk.....en meer dan genoeg!!
Het personeel was erg aardig en zeer attent, verdienen een schouderklopje.....we komen zeker weer....een echte aanrader!!! groeten Hans en Annemarie
Fee050 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Hier al eerder geweest en van de kaart gegeten en nu twee keer met de AH actie. Alle keren was het prima. Bij de AH-actie krijg je zeer royale proeverij van diverse voor- en nagerechten. Hoofdgerecehten zijn ook prima porties. Kwaliteit van het eten is zoals bij een eetcafe hoort: geen ingewikkelde liflafjes, maar gewoon prima en herkenbaar. Service is ook goed, een keer duurde het wat lang vor onze drankjes kwamen (pas tegen einde van ons hoofdgerecht terwijl ze bij het uitserveren besteld waren). Entourage past geheel bij de naam: veel heiligenbeelden in allerlei formaten. Is anders dan anders, leuk om te zien en total niet storend. Toilet was goed schoon toen wij er waren, ook prettig!
bperdijk .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Met onze AH bon hebben we gekozen voor de biechtstoel. Voor- en nagerecht was een proeverij. Heerlijk. Voor het hoofdgerecht was er keuze uur een beperkt aantal gerechten. Jammer het zijn nl niet de lekkerste gerechten.
Qua restaurant niet de beste keuze tot nu toe.
Greta P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Super lekker gegeten, ook met dank aan de AH. Voor herhaling vatbaar en zeker ook geschikt voor grote eters. De Biechtstoel is een aanrader!
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Geweldig zeer vriendelijk personeel leuk geholpen een hele leuke avond gehad in Groningen aangezien mijn vrouw niet van zoetigheid hield was dit geen probleem voor dit restaurant een kaasplanken na en een portje van het huis een toppertje gewoon dus voor dit restaurant een warme douche
Dallinga46 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Ruim voldoende gegeten met verrassende proeverijen. Een drankje aangeboden i.v.m. iets langere wachttijd tussen de gerechten. Goede service.
Krista V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Lekker gegeten!
Wessel V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Super lekker gegeten , en zeker weer voor herhaling vatbaar . Alleen allebei behoorlijk koud geworden door de tocht bij de deur . Gr. Connie en Wessel
hwtendamme T.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Prima gegeten in relaxte sfeer.
jannie S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
gezellig heerlijk eten leuke. bediening een goede avond gehad en ook handig gemakkelijk parkeer gelegenheid dicht bij
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Met een groep van 8 personen hier gegeten. 2 salades carpaccio waren bruin verkleurd en roken niet vers. De gerechten zijn terug gegaan naar de keuken en men mocht een nieuw gerecht uitkiezen. Volgens de kok was de carpaccio prima maar als ze het niet wilden eten dan was dan begrepen ze dat. De carpaccio was gewoon bedorven, in ieder geval kwam er wel een prima oplossing. De nieuw bestelde gerechten werden laat geserveerd, (iedereen was al bijna klaar) en werden niet in rekening gebracht. Uiteindelijk stonden de twee salades wel op de rekening maar die zijn er weer af gehaald. Rest van het eten was prima, alhoewel medium hier meer rood was.
Monique3010 D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Altijd als we bij jullie komen voelen wij ons zeer welkom! Nu waren wij met vrienden die nog niet eerder bij De Biechtstoel waren geweest! Vaak nemen we met ons drietjes verschillende voorgerechten zodat we met ons drietjes vanalles wat kunnen nemen. Heerlijk!!! Lekker wit wijntje en speciaal biertje erbij...
Hoofdgerecht nemen mijn mannen meestal een biefstukje...Wat altijd heerlijk mals is...Goede smaak! Patatjes zijn ook altijd precies goed....
Wij genieten altijd volop en zitten in de auto terug naar huis met een voldaan gevoel! Tot de volgende keer! En onze vrienden zullen jullie ook vast vaker zien...????
henklaan .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
verschillende voorgerechten: persoonlijk vond ik de soep (zalm rucola) lekker van smaak mijn partner vond het iets te zout, tafelgenoot genoot van zijn mosterdsoep en de broodjes met smeersel was meer dan voldoende. verschillende hoofdgerechten was niet echt een succes, ook door de smaak van de saus. de friet en de salade waren prima,
het nagerecht was heerlijk de chocoladesaus was er apart bij in een schaaltje zodat jezelf kon bepalen hoeveel je ervan over deed.
jodocuskwek .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima eten, goede bediening. Mooi dat je uit meerdere gerechten kan kiezen. Goed eten met de aanbieding. Prijs van het driegangen menu iets te hoog.