Over het restaurant De Biechtstoel

Hemelse gerechten

Omgeven door heiligbeeldjes van Maria en Jezus en zwevende engelen is dit restaurant zeker een bijzondere ervaring. Los daarvan heb je gezien de tafelopstelling veel privacy. Er wordt gekookt naar Nederlands- Franse keuken, zoals gamba's met pastinaakchips, de tournedos in een jus van rode port en de klassieke Groninger mosterdsoep met spekjes!

Meer informatie over restaurant De Biechtstoel

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Krista V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Lekker gegeten!
Wessel V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2017
Super lekker gegeten , en zeker weer voor herhaling vatbaar . Alleen allebei behoorlijk koud geworden door de tocht bij de deur . Gr. Connie en Wessel
hwtendamme T.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Prima gegeten in relaxte sfeer.
jannie S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
gezellig heerlijk eten leuke. bediening een goede avond gehad en ook handig gemakkelijk parkeer gelegenheid dicht bij
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Met een groep van 8 personen hier gegeten. 2 salades carpaccio waren bruin verkleurd en roken niet vers. De gerechten zijn terug gegaan naar de keuken en men mocht een nieuw gerecht uitkiezen. Volgens de kok was de carpaccio prima maar als ze het niet wilden eten dan was dan begrepen ze dat. De carpaccio was gewoon bedorven, in ieder geval kwam er wel een prima oplossing. De nieuw bestelde gerechten werden laat geserveerd, (iedereen was al bijna klaar) en werden niet in rekening gebracht. Uiteindelijk stonden de twee salades wel op de rekening maar die zijn er weer af gehaald. Rest van het eten was prima, alhoewel medium hier meer rood was.
Monique3010 D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Altijd als we bij jullie komen voelen wij ons zeer welkom! Nu waren wij met vrienden die nog niet eerder bij De Biechtstoel waren geweest! Vaak nemen we met ons drietjes verschillende voorgerechten zodat we met ons drietjes vanalles wat kunnen nemen. Heerlijk!!! Lekker wit wijntje en speciaal biertje erbij...
Hoofdgerecht nemen mijn mannen meestal een biefstukje...Wat altijd heerlijk mals is...Goede smaak! Patatjes zijn ook altijd precies goed....
Wij genieten altijd volop en zitten in de auto terug naar huis met een voldaan gevoel! Tot de volgende keer! En onze vrienden zullen jullie ook vast vaker zien...????
henklaan .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
verschillende voorgerechten: persoonlijk vond ik de soep (zalm rucola) lekker van smaak mijn partner vond het iets te zout, tafelgenoot genoot van zijn mosterdsoep en de broodjes met smeersel was meer dan voldoende. verschillende hoofdgerechten was niet echt een succes, ook door de smaak van de saus. de friet en de salade waren prima,
het nagerecht was heerlijk de chocoladesaus was er apart bij in een schaaltje zodat jezelf kon bepalen hoeveel je ervan over deed.
jodocuskwek .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Prima eten, goede bediening. Mooi dat je uit meerdere gerechten kan kiezen. Goed eten met de aanbieding. Prijs van het driegangen menu iets te hoog.
Jennie J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Mag wel een keer aan tafel komen vragen of het naar wens is, of voldoende.
Leuke inrichting , vriendelijk personeel
Maar verder . TOP!
Marjon V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuke bediening. Leuke setting. Heerlijk gegeten. We waren er via de AH actie. Veel keuze uit lekkere gerechten. Wij hadden vooraf mosterdsoep en stokbrood met smeersels. Erg smaakvol. Als hoofdgerecht, stoofvlees en vegetarische quiche/taartje. Wederom zitten smikkelen. Nagerecht ook erg lekker. Zoonlief met koemelkallergie werd in de watten gelegd. Zelfs amandel ijs toe! Wat een feest. Grote porties voor een eerlijke prijs.
Rennie D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Voor klanten, die reserveren met bonnen van de AH-restaurantactie is er een speciaal menu samengesteld: ruime keuze, prijs-kwaliteitverhouding niet helemaal goed, maar dankzij de actie zowel voor de klant als voor het restaurant toch aantrekkelijk. Gezellige entourage, prima bediening.
Jildou H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Welwillend personeel, maar enkele kanttekening. Doordat de tafeltjes ongelijk waren en de drankjes verkeerd waren neergezet door de bediening, viel er een glas wijn over de kleren van mij en mijn vriendin. Het werd redelijk schoongemaakt met een doekje en correct werd een nieuw glas wijn neergezet, echter de vork die gevallen was werd weer op tafel gelegd.
De ambience van de biechtstoel is gezellig, we zaten in dependence en daarom denk ik minder rumoerig. Ook was het gelukkig heel gezellig met onze vrienden, we hebben het naar onze zin gehad.
De kaart van het ah diner gaf voldoende keus en was lekker.
Toch nodigt e.e.a niet uit om snel weer terug te komen.
Petra J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De Biechtstoel is een gezellig restaurant met een fijne sfeer en prettige bediening. Het eten was erg lekker en qua hoeveelheid ruim voldoende. Het was de eerste keer dat we hier aten maar we vonden het helemaal top. Kortom, een aanrader!
marlou *.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten met het AH menu. Waren lekkere gerechten. Als advies wil ik meegeven dat het personeel wel wat vrolijker en klantvriendelijker mag overkomen.
JanMteG .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
We hadden hier kort geleden ook gegeten met vrienden en het was ons zo goed bevallen, dat we met veel vertrouwen opnieuw reserveerden bij De Biechtstoel en dat bleek ook nu weer een schot in de roos. Heel plezierig ook dat ze je niet het gevoel geven tot de 'AH-eters' te behoren en dan een andere kaart krijgen en soms een aparte plaats in het restaurant. Helaas is het ons bij andere restaurants wél overkomen. De Biechtstoel beschouwt je als een 'normale' gast en zo hoort het ook!
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Wil je eten bij de Biechtstoel? Flikker die AH-iens kaart dan weg en ga voor de gewone menu kaart! je bent niet heel veel duurder uit en je eet echt veel smakelijker!! Ik had de Biechtstoel geboekt via de site van AH met een kortingskaart. Ik heb vaker gegeten bij de biechtstoel en ik weet dat ook een vegetariër er heerlijk kan eten. Maar via de AH actie krijg je een speciaal, ZEER BEPERKT menu. Dit stond niet bij de boeking en dat vond ik erg vervelend. Ik had als vegetariër daardoor maar 1 keus. Dit probeerde ik duidelijk te maken aan de gene die de bestelling kwam opnemen, maar toen zei ze; "Oh vegetarisch? Dat wordt de quiche dus".... De bediening is echt wel vriendelijk, dat vind ik erg belangrijk, maar niet echt gemotiveerd om te luisteren. Toen ze na het eten vroeg hoe het gesmaakt had, zei ik dat ik niet van brie hou en het daardoor niet zo lekker vond. "dat stond er toch bij dat dat erin zat?" Ja maar ik had geen keuze.... "oh nou jammer" was het antwoordt. Ik was echt heel erg teleurgesteld. Daarnaast kwam er maar weinig bediening aan tafel om te vragen of we nog iets wilden drinken, moesten we lang wachten tijdens de gangen door terwijl het verder erg rustig was en het was erg storend dat er steeds veel mensen langs onze plek liepen en elke keer als de deur open ging werd het erg koud. (en allemaal mensen die ook gelijk weer vertrokken omdat ze blijkbaar in de verkeerde Biechtstoel waren) Zeer teleurstellende avond al met al en ik kom voorlopig niet meer terug.
Wybaut D.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We hadden hier met de Albert Heijn actie gegeten. Ontvangst was goed en de medewerkers waren zeer vriendelijk. Je had wel een speciaal menu omdat je vanwege de restaurantactie er had gereserveerd, maar er was een ruime keus aan voor-, hoofd-, en nagerechten. Het eten was goed en lekker.
Lars V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Religieuze uitingen waren iets te veel aanwezig. Eten was goed niks op aan te merken, goede porties, vriendelijke bediening hier ook een praatje mee kunnen maken.
Jasper E.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
We werden bij binnenkomst goed ontvangen en mochten een tafeltje uitzoeken. Gedurende de hele avond was de bediening erg vriendelijk en attent.
We hadden de keuze uit een driegangenmenu. Vooraf hadden we een heerlijke salade met eendenborst en een carpaccio. Beide gerechten waren heerlijk van smaak. Als hoofdgerecht hadden we een saté en stoofvlees. Bij deze gerechten werden patat en een salade geserveerd. Ook deze gerechten waren heerlijk van smaak en het vlees was heerlijk mals. Ook het dessert was lekker. Wij gingen erg voldaan weer richting huis!
Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een gezellig restaurant waarbij er met de klant meegedacht wordt.
Goede kwaliteit van de gerechten en goede porties met een lekker biertje.