Over het restaurant De Biechtstoel

Hemelse gerechten

Omgeven door heiligbeeldjes van Maria en Jezus en zwevende engelen is dit restaurant zeker een bijzondere ervaring. Los daarvan heb je gezien de tafelopstelling veel privacy. Er wordt gekookt naar Nederlands- Franse keuken, zoals gamba's met pastinaakchips, de tournedos in een jus van rode port en de klassieke Groninger mosterdsoep met spekjes!

Meer informatie over restaurant De Biechtstoel

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Louis H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Voor de tweede keer dit seizoen aangenaam verrast bij de "biechtstoel". Dit keer het AH menu. Heerlijke voorafjes, lekker stoofpotje vis en mijn partner een lekker stoofpotje met rundvlees en de toetjes waren hemels. ????
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We waren hier met de AH restaurant kaart. Kregen een mooi menu om uit te kiezen. Het voorgerecht en nagerecht was een proeverij. Het was allemaal erg lekker en ruim voldoende.
lou9 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Zeer goed menu voor de prijs van van een met veel verrassingen. Ook prima wijn voor de prijs...............................
Fien G.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Voorafje en nagerecht uitstekend. Alleen jammer dat je met de A-H actie geen keuze uit de menukaart kunt maken, maar gewoon iets krijgt voorgeschoteld.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Een heerlijke maaltijd, het voorgerecht was gewoon super 5 heerlijke kleine hapjes, voor het hoofdgerecht hadden wij gekozen voor een stoofpotje,wat gewoon lekker was. En als toetje weer 5 proeverij tussen.
Bediening zeer vriendelijk
Dit allemaal via de AH Actie. Een aanrader !!!
twortmann .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prima locatie, aardig personeel, heerlijk eten, vooral voorgerecht en dessert, we zaten in een hoek waar iedereen om ons heen hetzelfde geserveerd kreeg, vrij achteraf maar wel gezellig.
Het hoofdgerecht had iets minder lang in de oven gekund, was wat droog, parelhoen.
Het vispotje was wat gewoon!
Voorgerecht een proeverij van 5 verschillende hapjes, stuk voor stuk lekker, ook het dessert was een proeverij van verschillende toetjes!
De wijn was erg lekker, sauvignon blanc.
Al met al een leuke avond in een bijzondere ambiance met lekker eten
jj.sloots .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Helaas zoals bij vele andere restaurants alleen keuze van een speciale AH menu kaart. Op deze menu kaart stond geen prijs vermeld. Vraag hier dus naar. De 3 gangen menu koste ons € 34.50 met frites. Terwijl er een dag menu in de aanbieding was van € 13.50. Dit hadden wij natuurlijk ook kunnen bestellen en de kaart elders kunnen gebruiken. Het personeel was heel vriendelijk en correct. Prima adres om te gaan eten.
Joop en Maria
lagre .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Er was iets mis gegaan in de bestelling. We hebben erg lang moeten wachten op het hoofdgerecht. We kregen wel gemeende excuses en een drankje van het huis. Verder maakte het eten veel goed want dat smaakte voortreffelijk.
Louis H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
De biechtstoel. Waar ze al die beelden vandaan hebben mag Joost weten maar wat ik wel weet is dat je hier lekker kan eten. We hebben het AH menu mogen proberen en dat was zonder meer een succes. Ook de bediening door de serveersters was uitstekend. Al met al prima zonder het de hemel in te willen prijzen.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Super service; er werd zelfs rekening gehouden met onze speciale dag. Voorgerechtjes waren prachtig gebalanceerd en dat gold ook voor de nagerechten. Vooral de crème brulee was erg goed. De hoofdgerechten waren wat sober, maar zeker smaakvol. Mooie drankenkaart en fijne sfeer. Wel ietwat rumoerig i.v.m. grote groepen.
Els T.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Met AH actie hier geweest. Aparte menukaart, met proeverijen voor- en nagerecht, hoofdgerecht kiezen. Was aardig, maar geen uitspringer. Misschien volgende keer maar van gewone kaart bestellen. Sfeer erg leuk met diverse godsbeelden.
l.dehaan .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
heerlijk gegeten met ah zegels, voor- hoofd en nagerecht, heerlijk stoofpotje met rundvlees en superlekker
toetje van diverse soorten ijs en puddinkjes, vriendelijke bediening, top.
Hans1966H .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Met de AH bon heerlijk gegeten en gedronken, wat kleine bierkaart, vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog een keer terug.
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
AH actie: We wilden gaan lunchen, maar kregen een high tea ( hadden we niet goed gelezen op de site) Het eten was goed, smakelijk en gevarieerd. We kregen 1 kopje thee, bij navraag konden we nog wel een kopje krijgen.
We moesten hiervoor, 2 personen, €25 betalen. Dat zou dus zonder AH actie €25 per persoon zijn. Dat vonden we wel wat veel.
AnnSlo .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Tip: de porties zijn groot dus het verdient aanbeveling om hier met een lege maag naartoe te gaan! Leuke sfeer zo met de beelden die overal geplaatst zijn!
Nena E.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Lekker gegeten, grote porties!
k_westra75 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Bediening is vriendelijk en het restaurant oogt leuk en gezellig. Enige nadeel vonden wij de kapotte borden en soepkopjes. Dit oogde wat armoedig. Maar wij komen hier zeker terug want het eten was top!
Mieke1966 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Voor- en nagerecht in de vorm van een proeverij (dus meerdere kleine gerechtjes) en als hoofdgerecht keus uit 5 verschillende gerechten, waaronder één vis-gerecht en één vegetarisch gerecht. Smaakte uitstekend ! Gezellig op het terras gezeten.
Sarah L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Prima eten, maar slordig. De opmaak ziet er niet heel veelbelovend uit, eten was verder prima, maar niet bijzonder lekker. Personeel was erg vriendelijk, maar niet preofessioneel genoeg.
a-sportel .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Met AH-actie : ruime keuze en smakelijk gegeten. Vanwege het prachtige zomerweer, buiten gezeten. Vlot en vriendelijk personeel. Zelfs zonder vragen een karaf water en glazen = pluspunt.