De Biechtstoel

Damsterdiep 20-22-24 9711 SL Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant De Biechtstoel

Hemelse gerechten

Omgeven door heiligbeeldjes van Maria en Jezus en zwevende engelen is dit restaurant zeker een bijzondere ervaring. Los daarvan heb je gezien de tafelopstelling veel privacy. Er wordt gekookt naar Nederlands- Franse keuken, zoals gamba's met pastinaakchips, de tournedos in een jus van rode port en de klassieke Groninger mosterdsoep met spekjes!

Meer informatie over restaurant De Biechtstoel

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant De Biechtstoel

S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
Prima gegeten. Met name de plank vooraf was erg gevarieerd en lekker. We hoefden niet lang te wachten tussen voor en hoofdgerecht
Annet W.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Er waren geen grote groepen zodat het geluidsniveau voor de andere gasten niet hinderlijk was.
In het verleden een paar keer meegemaakt dat een groep veel lawaai had zodat je aan je eigen tafel niet rustig kon eten en een gesprek voeren. Gelukkig was het deze keer erg rustig.
D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Op 1e Paasdag gebruik gemaakt van de tapas-aanbieding van 21,50 pp , het was super goede prijs-kwaliteit verhouding. Mijn Duitse vriendin is niet zo snel onder de indruk van de Nederlandse restaurants (in Duitsland meestal beter en goedkoper) maar ook zij was vol lof.
De huiswijnen zijn prima en redelijk geprijsd. Ga er zeker vaker heen als ze een aanbieding hebben.
Harry.
A.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Vriendelijke ontvangst door allerhartelijkste mensen.
Goede tafel, perfect eten, met gunstige prijs-kwaliteitsverhouding (de "westerlingen" in mijn gezelschap waren zeer verrast). Levendige omgeving. Zeer gastvrij en zonder enige tijdsdruk.
arina T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
De tapas gerechten waren erg lekker, minpunt bij het dessert is, wanneer je met 3 mensen bent, dat je ijs en mousse maar voor 2 mensen zijn, bediening uitstekend.
jphappel .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Fijn, gezellig en gemoedelijk restaurant, met onze dieet vereisten wordt goed rekening gehouden, eten is prima, we komen hier graag
okaydan .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Gezellig rumoerige drukte zonder storend te zijn. De tafel naast ons had een sterk aanwezige gast maar daarvan kan het restaurant geen verwijt worden gemaakt.
henkkruizinga .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, Tapas voorgerecht, tussen en nagerecht verrassende smaken en creatief opgediend! De bediening legde e.e.a. goed uit omtrent de producten welke geserveerd werden,
eddy G.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Lekker gegeten aan ronde tafel bij het raam top! Vlotte bediening werden alleen te vaak gevraagd (door verschillende medewerkers) of wij nog iets wilden drinken.
Bert A.E. V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2018
We komen hier graag.
V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hebben lekker gegeten in een gezellig restaurant. Zowel het vlees gerecht als vegetarisch gerecht
was erg lekker. Na melding van een notenallergie kwam de bediening nog een paar keer langs om te melden dat echt alles zonder noten was. Bijzonder meedenkend.
S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Toevallig bespraken we het net met schoonmoeder en ervaring was : nog een keer ! We vroegen ons af of de beelden in de handel zijn? Bijzonder!
Rosalin W.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Snelle bediening, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.
Borden mooi opgemaakt en goede porties!
B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Het gerecht een salde, was niet goed opgemaakt. De twee enorme bollen geitenkaas verstopte de salade door het diepe bord. Ik zag niet wat ik at en de geitenkaas bollen waren veel te groot of veel teveel. Bovendien waren de twee extra schijfjes geitenkaas absurd als garnering.
Een andere opmaak met 1 bol geitenkaas in zijn mooie opmaak was ruim voldoende geweest.
De smaak van de salade was heel erg goed en smakelijk.
Met vriendelijke groet Fransje Bessem
Hilbertha K.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Wij vinden wel dat jullie over de salade,s wel een lekkere dressing mogen doen, want dat was jammer want dan zit er bijna geen smaak aan, ik heb er als eens een opmerking op gemaakt en dan krijg je flesje olijfolie nou dat maakt de salade niet op smaak.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Gezellig eetcafe met aantrekkelijk geprijsde kaart. Dagschotels met hoofdgerecht van € 12,50 smaakte zeer goed in combinatie met een goede fles rode wijn van € 15 als aanbieding.
Jasmijn L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wat langer moeten wachten op ons hoofdgerecht omdat er een groep voor ons was. Bediening attent en behulpzaam. Fijn dat zij ons kwamen inlichten waarom het langer duurde.
Tjeerd S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuke ambiance, gezellig druk, mooie gerechten en vriendelijk personeel.
AnnaCatharina H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Wij gebruikten de lunch in een rustig, zonnig hoekje van het restaurant. De broodjes waren prachtig aangekleed en het was voortreffelijk brood met heerlijke carpaccio en een heel knapperige 'topping'.
De muziek, die als achtergrond bedoeld is vonden wij beiden nogal dominant. Dat hebben we doorgegeven en daar werd gelijk wat aan gedaan.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Eind 2016 ben ik een keer bij de Biechtstoel wezen eten in het kader van de AH-restaurantactie. Dat was toen zo'n succes dat ik nog eens terug gekomen ben. Ook nu was ik tevreden over het eten. Vooral de saté was erg lekker. Echter de prijs is naar mijn idee wel wat aan de hoge kant.