Over het restaurant De Biechtstoel

Hemelse gerechten

Omgeven door heiligbeeldjes van Maria en Jezus en zwevende engelen is dit restaurant zeker een bijzondere ervaring. Los daarvan heb je gezien de tafelopstelling veel privacy. Er wordt gekookt naar Nederlands- Franse keuken, zoals gamba's met pastinaakchips, de tournedos in een jus van rode port en de klassieke Groninger mosterdsoep met spekjes!

Meer informatie over restaurant De Biechtstoel

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant De Biechtstoel

Hidzer D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het was deze avond erg rumoerig, waardoor we elkaar (tegenover elkaar) amper konden verstaan
R.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Uitgebreide leuke kaart, vlotte bediening en lekker gegeten! Prettige, rustige sfeer op donderdagavond. Beslist een aanrader.
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Op het eten is niets aan te merken, het was heerlijk, maar wat ik wel even wil vermelden is, dat de stoelen niet comfortabel zitten. Met name als je een paar uur bij de Biechtstoel verblijft.Een betere zitcomfort zou mijn advies zijn.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijke carpaccio, ossehaaspuntjes heerlijk mals, lekkere wijn. Bediening helemaal prima, tafeltje wat klein en wat rumoerig. Overall erg leuke avond gehad.
CenR .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
In een restaurant vol met grote groepen, vanwege de komende feestdagen, zijn we ondanks de enorme drukte uitstekend verzorgd.

De salade met een combinatie van Feta, komkommer en watermeloen was echt heel erg lekker. En voor het taartje van stoofperen Kim ik zeker terug.

Het was een mooie avond : -)
fransenmineke .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Bijzonder restaurant met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ondanks de grote drukte op een koopavond was de bediening zeer voorkomend en behulpzaam en de waren de wachttijden alleszins redelijk.
Paula B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heel bijzondere entourage! We waren vanwege het slechte weer veel te vroeg, maar dat was geen enkel probleem.
Een aanrader.
elbert3 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Herfstmaal besteld, was een november aanbieding 2 voor de prijs van 1. Wat een feest! Heerlijke proeverij van voorgerechten, een hoofdgerecht (vis, vlees of vegetarisch) was ook heerlijk en als toe weer een proeverij!
We hebben genoten en een geweldige avond gehad!
okaydan .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Echt gezellig getafeld in een levendig aangename omgeving. We zaten bij het "koude" raam maar waren gelukkig warm gekleed.
jphappel .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Gezellig gemoedelijk restaurant, uitstekende bediening en gerechten, Gezellig gemoedelijk restaurant, uitstekende bediening en gerechten
bg2 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Met betrekking tot de wachttijd heeft de bediening dit goed opgelost door ons een drankje aan te bieden.
Wij komen zeker nog een keer terug.
Bep M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Bij binnenkomst was er veel lawaai wat veroorzaakt werd door een grote vriendengroep. Gelukkig zaten wij daar ver genoeg vandaan om elkaar goed te kunnen verstaan.
De uitgebreide proeverijen van het voor-en nagerecht waren verrassend, het vegetarische hoofdgerecht (quiche) was erg lekker, wel wat groot en machtig.
Al met al een heel genoeglijke avond gehad.
Hennie K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Heerlijk gegeten ,vriendelijk ontvangst we waren er niet voor het eerst maar zeker niet voor het laatst. Wij komen terug ,het is een aanrader!!!
Nutte V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
We hebben onwijs genoten van het herfstmaal. De bediening was prettig en vriendelijk. Het gerecht was qua hoeveelheid ruim voldoende en goed op smaak. Een echte aanrader!
Carlijn D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Ondanks dat wij (met 9 personen) allemaal een verschillend hoofdgerecht hadden, was de bediening zeer snel en erg lekker.
Peer M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Gereserveerde tafel bleek niet direct beschikbaar bij aankomst. Werd goedgemaakt met mandje brood met. Daarna fijn verblijf. Goed geggeten en gedronken.
Bert T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het was een heerlijke en goede afsluiting van een studiedag. Het personeel is vriendelijke en behulpzaam. De kok verrichte een meesterwerk. Dit is een geweldig restaurant waar ook nog eens een parkeergarage dicht bij is. Want toen we het pand verlieten regende het behoorlijk en kwamen we snel bij de auto. Prachtig we komen gauw een keer weer langs.
Lydia S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten! Het restaurant is zeer sfeervol ingericht en de gerechten worden heel snel bereid en geserveerd, waardoor je niet lang hoeft te wachten op je eten. We gaan hier zeker nog eens weer eten!
kemkersgg .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Verrassende inrichting. Ontvangst vriendelijk en behulpzaam. Kwaliteit eten prima en verrassend. Mooie presentatie en een verassende 3 gangen diner en ook nog keuze. Zeker voor herhaling vatbaar
ajnieboer .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
wij hebben daar heerlijk gegeten met vrienden in een heerlijk en gezellige sfeer. .komen zeker weer.
aardige bediening en alles was naar wens.