Over het restaurant De Biechtstoel

Hemelse gerechten

Omgeven door heiligbeeldjes van Maria en Jezus en zwevende engelen is dit restaurant zeker een bijzondere ervaring. Los daarvan heb je gezien de tafelopstelling veel privacy. Er wordt gekookt naar Nederlands- Franse keuken, zoals gamba's met pastinaakchips, de tournedos in een jus van rode port en de klassieke Groninger mosterdsoep met spekjes!

Meer informatie over restaurant De Biechtstoel

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant De Biechtstoel

Marian V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten was goed en ruim voldoende. Het hoofdgerecht kwam nogal snel na het, uitgebreide, voorgerecht.
Op ons verzoek werd even wat langer gewacht met t nagerecht en dat ging prima.
Renate O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Super leuk menu voor de ah restaurant actie. Prima gegeten vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit is prima. Het was behoorlijk druk. Zaakjes goed voor elkaar.
Lucy C.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Fijne avond gehad in de Biechtstoel. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. Het voor- en nagerecht bestond standaard uit een gevarieerde proeverij. Beide gerechten waren zeer goed: mooi gepresenteerd en uitstekend van smaak. Het hoofdgerecht was ala carte. In mijn geval werd het een stoofpotje van rundvlees. Ik vond de verhouding vlees versus bijgerechten wat in onbalans. Erg veel rijst en doperwtjes etc. De smaak was overigens goed.
Silent-Annie Y.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Alles perfekt, smakelijk voor- en na gerechten ( proeverij) de hoofdgerechten ook allemaal erg lekker en goed warm. Een royale tafel voor 6 én vriendelijke bediening maakte maakte ons uitje kompleet.
Hilda M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Omdat ligging, inrichting en bediening goed en leuk zijn, kom ik af en toe terug. Maar het eten heeft helaas niet meer de kwaliteit van vroeger.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Voorgerecht en nagerecht leuk bedacht, verrassend en erg lekker. Voldoende keuze voor het hoofdgerecht. Hoofdgerecht (stoofschotel rundvloees) zou wat kruidiger mogen zijn.
Anita F.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eten was erg lekker, maar de bediening kan beter. Nadat we het hoofdgerecht op hadden moesten we zelf om de dessertkaart vragen. Er werd niet meer gevraagd of we nog drankjes wilden bestellen. Na nog 20 minuten met de gesloten kaart voor ons te hebben gezeten zonder dat er ook maar iemand langskwam hebben we maar besloten de rekening te vragen. Gemiste kans!
Aneta C.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten,dames in de biedining waren lief,snel en met een mooie glimlach, wij komen zeker terug, mooie beelden....
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Na een dagje Groningen hier geten met de AH restaurant actie. Erg gezellig restaurant! Heerlijk gegeten. Prima menu, erg vriendelijk bediening en gezellige inrichting. Het tafeltje bij de kassa, zou ik niet willen zitten en daar waren we niet de enige van. Maar voor de rest TOP!
Gezina D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gezellig en heerlijk gegeten, goede sfeer en vriendelijke bediening.
Omdat het vorige bezoek aan dit restaurant uitstekend was, zijn we hier nog eens teruggekomen.
gerdavanheukelem V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het was een super geslaagde avond. Met veel gezelligheid.
Personeel super, gingen goed met alles om onder anderen als je vragen gingen srellen hoe je iets wilde hebben.
Het was lekker druk en lekker warm binnen ondanks het regenachtige dag.was dit een mooie avond
Groningers U.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Met 4 personen en de zegels van de AH-actie hier heerlijk gegeten. Zelfs een rolstoelgebruiker kan hier “uit de voeten”. We hadden een proeverij van diverse heerlijke voorafjes (o.a. carpaccio, mosterdsoepje, toastbroodje, eendeborstfilet) en ook als dessert (hierbij o.a. crème brulée, bolletje ijs, aardbeien met slagroom en nog iets heerlijks) die erg in de smaak vielen. Hoefden dus alleen het hoofdgerecht (vleespotje of vis, vegetarisch en varkensmedaillons) te kiezen en er was voor ieder wat wils. Lekker wijntje erbij en je bent toch voordelig een avondje uit.
a-sportel .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Van de AH restaurantactie met bijbehorend menu gebruik gemaakt. (1 persoon heeft 'van de kaart' genomen) Prima. Erg smakelijk allemaal en mooi opgediend. Bij het afrekenen was per ongeluk de korting niet verrekend, maar dat werd super-snel geregeld.
JanMteG .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Wat een vondst die proeverijtjes zowel als voor= en nagerecht.
Uitstekend gegeten.Voor herhaling vatbaar. Helas zijn de boekjes van AH op.
Janna B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Zeer sfeervol en gezellig restaurant. Bediening uitstekend, vriendelijk en correct.
3 gangenmenu; diverse voor-/en nagerechten. Meerkeuze uit hoofdgerechten. Allen van zeer goede kwaliteit.
Aanrader!!
Silent-Annie Y.
Heerlijke proeverij.
Zowel voor- als nagerecht bij het AH keuzemenu waren heerlijk.
Stoofpotjes Vis en Vlees ook erg smakelijk, maar werden helaas niet warm genoeg opgediend. Wel perfekte warme groente, en friet met echte mayo.
Binnenkort gaan we nog eens, ook voor de érg vriendelijke bediening, en hopen dan op stoofpotjes waar je je vingers aan zou kunnen branden.
Jan K.
Heerlijk eten. Leuk gepresenteerde proeverijen van voor en nagerechten. Hmmmmm
Ook voldoende keuze uit verschillende hoofdgerechten
Het aanbevelen waard!!!!
Harm S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Goede en vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit was goed, ook met de AH restaurant bon.
Verder heb ik niets meer toe te voegen,gewoon goed.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben gisteravond heerlijk gegeten bij de Biechtstoel. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie.

De proeverij van voorgerechten is echt de moeite waard om te proberen.
Als hoofdgerecht hadden we één keer het stoofpotje, het stoofpotje was lekker maar mocht iets zachter zijn (structuur), de smaak was zeer goed.

De bediening was niet alleen leuk maar wisten ook waar ze mee bezig waren.

Al met al een zeer positieve ervaring bij de Biechtstoel, een echte aanrader.